Biyografi
Lisans, yüksek lisans, doktora ve doçentlik alanım "fen bilgisi eğitimi" alanıdır. 2012 yılına kadar Milli Eğitim Bakanlığına bağlı devlet okullarında Fen Bilgisi Öğretmeni olarak görev yaptım. Uzmanlık alanım genelde fen eğitimi özelde ise fen eğitiminde kullanılan aktif öğrenme yöntemleridir. Üniversitelerde fen öğretimi, fen bilgisi öğretmenliği öğretim programı üzerine dersler vermekteyim. Öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri konusunda son zamanlarda araştırmalar yapmaktayım. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi öğretmenliği bölümünde alan eğitimi üzerine ders vermeye devam etmekteyim.
Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Ders Dökümanları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2006 - 2011
2006 - 2011Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2001 - 2006
2001 - 2006Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Deneyleri Anlamalarına Okuma-Yazma- Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yöntemlerinin Etkileri
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
2006
2006Yüksek Lisans
İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuvarı Dersinde Akademik Başarıya, Laboratuvar Malzemesi Tanıma ve Kullanma Becerisine Etkisi.
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2025
2025YÖKAK Değerlendirici Sertifikası
Kalite Yönetimi
Yükseköğretim Kalite Kurulu
2025
2025EPDAD Değerlendirici Sertifikası
Eğitim Yönetimi ve Planlama
EPDAD - Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği
2024
2024Erasmus+ KA131 Teaching Staff Mobility
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Castilla Üniversitesi
2023
2023ÖĞRENCİ KOÇLUĞU ve EĞİTİM DANIŞMANLIĞI
Kişisel Gelişim
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
2023
2023EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ
Kişisel Gelişim
Selçuk Üniversitesi
2023
2023YAŞAM KOÇLUĞU EĞİTİMİ
Mesleki Eğitim
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
2023
2023Tükenmişlik Sendromuyla Başa Çıkma Eğitimi
Kişisel Gelişim
İstanbul Rumeli Üniversitesi
2023
2023Uzaktan Çalışma ve Verimlilik Eğitimi
Kişisel Gelişim
İstanbul Rumeli Üniversitesi
2023
2023Topluluk Önünde Konuşma
Kişisel Gelişim
Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu (TRT)
2023
2023Etkileşimli İçerik Nasıl Hazırlanır
Kişisel Gelişim
İnsan Kaynağı Eğitim ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı
2023
2023Çocuk ve Ergenlerde Ekran Bağımlılığı
Kişisel Gelişim
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu
2023
2023Proje Döngüsü Yönetimi
Mesleki Eğitim
Avrupa Birliği Başkanlığı
2023
2023Grup Önünde Konuşma
Kişisel Gelişim
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkez Başkanlığı
2023
2023Etik ve Hukuk
İnsan Hakları
Yargıtay Başkanlığı
2023
2023Öz Yönetim / Durumsal Farkındalık / Amaca ve Hedefe Yönelik Çalışma
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Ostim Teknik Üniversitesi
2023
2023İş Yerinde Stres
Kişisel Gelişim
TÜBİTAK
2023
2023Siber Zorbalık Nedir ve Nasıl Önlenir
Siber Güvenlik
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı
2023
2023Engelli Birey Farkındalığı
İnsan Hakları
Türkiye Beyazay Derneği
2023
2023Diksiyon
Kişisel Gelişim
Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu Genel Müdürlüğü
2023
2023Kamu Etiği ve Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri
Mesleki Eğitim
Kamu Görevlileri Etik Kurulu
2023
2023İnternetin Bilinçli Kullanımı
Siber Güvenlik
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı
2023
2023Etkili ve Doğru İletişim
Kişisel Gelişim
Türkiye Radyo Televizyon Kurumu
2023
2023Öğrenciler İçin İnternet ve Sosyal Medyanın Bilinçli Kullanımı
Siber Güvenlik
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı
2023
2023Türkçenin Doğru Kullanımı
Kişisel Gelişim
Türk Dil Kurumu Başkanlığı
2023
2023Çocuklarda Yas Tepkileri ve Aileler İçin Öneriler
Kişisel Gelişim
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
2023
2023Gizlilik ve Gizliliğin Önemi
Güvenlik
Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliği
2023
2023Stres Yönetimi
Kişisel Gelişim
Marmara Üniversitesi
2023
2023Hitabet ve Etkili Sunum
Kişisel Gelişim
Ticaret Bakanlığı
2023
2023Yönetim Süreçleri ve İlkeleri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Ankara Üniversitesi
2023
2023Aile İçi Etkili İletişim
Kişisel Gelişim
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
2023
2023Mobbing (İş Yerinde Psikolojik Şiddet)
Mesleki Eğitim
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi Başkanlığı
2023
2023İnternet Bağımlılığı
Kişisel Gelişim
Marmara Üniversitesi
2023
2023Çatışma ve Stres Yönetimi
Kişisel Gelişim
Anadolu Üniversitesi
2023
2023Etkili İletişim ve Takım Çalışması
Kişisel Gelişim
TÜRK KIZILAY
2023
2023Yetişkinler Nasıl Öğrenir
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İnsan Kaynağı Eğitim ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı
2023
2023İlk Yardım Semineri
Kişisel Gelişim
TÜRK KIZILAY
2023
2023Çatışma Yönetimi
Kişisel Gelişim
Marmara Üniversitesi
2023
2023Zaman Yönetimi ve Verimlilik
Kişisel Gelişim
Marmara Üniversitesi
2023
2023Çalışanların Verimliliği Açısından Motivasyonun Önemi
Kişisel Gelişim
Marmara Üniversitesi
2023
2023Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
İş Sağlığı ve Güvenliği
İnönü Üniversitesi
2022
2022Arıcılık
Çevre ve Sürdürülebilirlik
Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Müdürlüğü
2022
2022Taslak Ders Kitabı İnceleme ve Değerlendirme Eğitimi-2
Mesleki Eğitim
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB)
2022
2022Taslak Ders Kitabı İnceleme ve Değerlendirme Eğitimi-1
Mesleki Eğitim
Milli Eğitim Bakanlığı
2010
2010Etik Eğitimi Semineri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
2009
2009Sınıf içi Öğrenme Sürecini Geliştirme Kursu
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
2008
2008Özel Eğitim Semineri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
2006
2006İlk ve Ortaöğretimde Yer ve Gök Bilimlerinin Bugünü ve Yarını Sempozyumu
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Kültür Üniversitesi
2006
2006Milli Eğitim Bakanlığı Tarım ve Hayvancılık Semineri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Milli Eğitim Bakanlığı Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2006
2006Rehberlik Anlayışı Kazandırma Semineri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
2005
2005Bilgisayar Kullanım Kursu
Bilişim
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Fen Bilimleri Eğitimi
Kimya Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2017 - 2019
2017 - 2019Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2017
2014 - 2017Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2011 - 2014
2011 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2001 - 2011
2001 - 2011Öğretmen
Bakanlığa bağlı ortaokul ve liseler, Fen Bilgisi Öğretmeni/Kimya Öğretmeni
Yönetimsel Görevler
2024 - 2025
2024 - 2025Dekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2024 - 2025
2024 - 2025Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2022 - 2023
2022 - 2023Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2018 - 2019
2018 - 2019Koordinatör Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2015 - 2017
2015 - 2017Birim Kalite Komisyonu Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2017
2014 - 2017Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2016 - 2016
2016 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2016 - 2016
2016 - 2016Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2013 - 2014
2013 - 2014Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2002 - 2012
2002 - 2012FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ
MILLI EGITIM BAKANLIGI, FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ
2001 - 2012
2001 - 2012Fen Bilgisi Öğretmeni
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı Fen Bilgisi Öğretmenliği , Milli Eğitim Bakanlığı , Fen Bilgisi Öğretmeni
2004 - 2004
2004 - 2004Formatör Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Formatör Öğretmen , Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü , Formatör Öğretmen
Verdiği Dersler
Doktora
Tez Yönetimi
Doktora Semineri
Tez Yönetimi Doktora
Uzmanlık ALAN DERSİ DOKTORA
Fen Bilimleri Egitiminde Arastirma ve Literatür Analizi
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yöntemi: Portfolyo
Uzmanlık Alan Dersi
Fen Bilimleri Eğitiminde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yöntemleri: Portfolyo
İşbirlikli Öğrenme
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans)
Danışmanlık
Yüksek Lisans Semineri
Fen Eğitiminde Test Geliştirme Teknikleri
Fen Eğitimde Test Geliştirme Teknikleri
Öğrenme Kuramları ve Fen Öğretimi
Öğrenme Kuramları ve Fen Öğretimi
Aktif Öğrenme Yöntemleri
Aktif Öğrenme Yöntemleri
Lisans
Fen Öğretimi 2
Fen Öğretimi 1
Öğretmenlik Uygulaması 1
Fen Öğretim Programları
Fen Öğretimi 1
Fen Öğretimi II
Öğretmenlik Uygulaması II
Fen Öğretim Programları
Fen Öğretimi 2
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Öğretim Programları
Fen Öğretim Programları
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Öğretimi 2
Özel Öğretim Yöntemleri 1
Öğretmenlik Uygulaması 2
Fen Öğretimi 1
Fen Teknoloji Programı ve Planlama
Fen Öğretim Programları
Özel Öğretim Yöntemleri 2
Fen Teknoloji Programı ve Planlama
Özel Öğretim Yöntemleri 1
Fen Öğretim Programları
Fen Öğretimi 2
Fen Öğretimi 1
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri 2
Fen Teknoloji Programı ve Planlama
Özel Öğretim Yöntemleri 1
Fen Teknoloji Programı ve Planlama
Fen Öğretim Programları
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Okul Deneyimi
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Okul Deneyimi
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
Özel Öğretim Yöntemleri 1
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
OKUL DENEYİMİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
Özel Öğretim Yöntemleri 2
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
OKUL DENEYİMİ
SINIF YÖNETİMİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
SINIF YÖNETİMİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Özel Öğretim Yöntemleri 1
Sınıf Yönetimi
Rehberlik
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
Ölçme ve Değerlendirme
Özel Öğretim Yöntemleri 1
Özel Öğretim Yöntemleri 2
Kaynak Tarama ve Rapor Hazırlama
Özel Öğretim Yöntemleri 1
Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi
Kimyanın Teknolojik Uygulamaları
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 2
Lisans Çift Anadal
Seminer
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Öğrenme Kuramları ve Fen Öğretimi
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
Uzmanlık Alan Dersi
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yöntemi: Portfolyo
Fen Egitiminde Test Gelistirme Teknikleri
Fen Eğitiminde Test Geliştirme Teknikleri
Öğrenme Kuramları ve Fen Öğretimi
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yöntemi: Portfolyo
Fen Eğitiminde Test Geliştirme Teknikleri
ÖĞRENME KURAMLARI VE FEN ÖĞRETİMİ
Öğrenme Kuramları ve Fen Öğretimi
AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMLERİ
AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMLERİ
Lisans Yandal
Fen Bilimleri Eğitiminde Araştırma ve Literatür Analizi
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yöntemleri
Fen Bilimleri Eğitiminde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Tez Yönetimi
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
Danışmanlık
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Fen ve Teknoloji Egitiminde Alternatif Degerlendirme Yöntemi: Portfolyo
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yöntemi: PORTFOLYO
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Mühendislik tasarım temelli fen eğitiminin 7. sınıflarda uygulanmasına yönelik bir karma yöntem araştırması
Aksoy G. (Danışman)
G.TAŞKIN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sistemine ilişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Görüşleri
Aksoy G. (Danışman)
G.TAŞKIN(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
Tasarladığı Kurs ve Eğitimler
Mart 2017
Mart 2017Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Laboratuvarlarda Kullanabilecekleri Alternatif Öğretim Yöntemleri
Akademik Birimler - Eğitim
Doymuş K., Aksoy G.
Ocak 2007
Ocak 2007Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Maaş Karşılığı Gireceği Derslerin Müfredat Tanıtımı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Aksoy G.
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Tanıtımı Etkinlikleri
Kurumsal Tanıtım, Science Education Teacher Promotion Activities, Türkiye, Erzurum, 2016 - 2016
Makaleler
2023
20231. Öğretmenler Öğretmenlik Meslek Kanunu Kariyer Basamakları Düzenlemesi Hakkında Ne Düşünüyor?
Aksoy G., Taşkın G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.1301-1323, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Uzaktan Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşleri
Taşkın G., Aksoy G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.52, ss.622-647, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Liseleri Giriş Sistemine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri: Durum Çalışması
Taşkın G., Aksoy G.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.870-888, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20204. An Evaluation of the Systems of Transition to Secondary Education in Turkey
Taşkın G., Aksoy G.
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.29-39, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Öğretim Programlarının değişmesini etkileyen faktörlerin, Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri dersi müfredatlarını etkileme boyutu.
Aksoy G., Taşkın G.
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.224, ss.75-99, 2019 (Scopus)
2019
20196. Ortaöğretime Geçiş Sistemi İle İlgili 2000 - 2018 Yılları Arasında Çalışılmış Lisansüstü Tez ve Makalelerin İncelenmesi
Taşkın G., Aksoy G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.633-649, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20197. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Taşkın G., Aksoy G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.20-35, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Effectiveness of Design-Based Science on Students' Learning in Electrical Energy and Metacognitive Self-Regulation
Taş Y., Aksoy G., Cengiz E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.17, sa.6, ss.1109-1128, 2019 (SSCI)
2019
20199. Exploration of Pre-Service Science Teachers’ Perceptions towards Secondary School Science Curriculum
Aksoy G.
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.6, sa.1, ss.11-28, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Öğrencilerin ve öğretmenlerinin TEOG sistemi görüşleri ışığında ortaöğretime geçiş sisteminden beklentileri.
Taşkın G., Aksoy G.
International Journal of Active Learning
, cilt.3, sa.1, ss.19-43, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201811. Ortaöğretime geçiş sistemi ile ilgili “fen bilimleri öğretmeni görüş ölçeği” geliştirme çalışması.
Taşkın G., Aksoy G.
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.24-41, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Türkiye de FeTeMM (STEM) Eğitimi Eğilim Araştırması
Daşdemir İ., Cengiz E., Aksoy G.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.1161-1183, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201813. The effect of Eu-loading on the some physical features of CdO
Turgut G., Aksoy G., İskenderoğlu D., Turgut Ü., Duman S.
CERAMICS INTERNATIONAL
, cilt.44, sa.4, ss.3921-3928, 2018 (SCI-Expanded)
2014
201414. Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğini 7 Sınıf Kuvvet ve Hareket Ünitesinde Öğrenci Başarısına Etkisi
Aksoy G., Gürbüz F.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.22-29, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201315. Pre-service science teachers’ views about teaching theories and methods
Gürbüz F., Aksoy G., Töman U., Odabaşı Çimer S.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.4, sa.4, ss.197-207, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201316. The effect of group research and cooperative reading writing application techniques in the unit of what is the earth s crust made of on the academic achievements of the students and the permanent
Aksoy G., Gürbüz F.
BALKAN PHYSICS LETTERS
, cilt.21, sa.211014, ss.132-139, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201317. Group investıgatıon teaching technique in Turkısh primary science courses
Aksoy G., Gürbüz F.
BALKAN PHYSICS LETTERS
, cilt.21, sa.211011, ss.99-106, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201318. Effect of Computer Animation Technique on Students Comprehension of the Solar System and Beyond Unit in the Science and Technology Course
Aksoy G.
Mevlana International Journal of Education , cilt.3, sa.1, ss.40-46, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201319. 5E Modeli’nin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi: “Kuvvet ve Hareket” Ünitesi Örneği
Aksoy G., Gürbüz F.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.1, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201320. Yer Kabuğu Nelerden Oluşur Ünitesinde Grup Araştırması ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Aksoy G., Gürbüz F.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.44, ss.202-213, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201321. The effects of learning together and reading-writing-application techniques on increasing 6th grade students' ability of graphic and academic achievement
Aksoy G.
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, cilt.5, sa.1, ss.61-68, 2013 (SCI-Expanded)
2012
201222. İşbirlikli iki farklı tekniğin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisi
Aksoy G., Gürbüz F.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.11, sa.42, ss.67-78, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201223. The effects of reading-writing-application technique and learning together technique on increasing 6th grade students’ academic achievement and students’ opinions about these techniques
Aksoy G., Gürbüz F.
Energy Education Science and Technology , cilt.4, sa.4, ss.10-13, 2012 (SSCI)
2012
201224. 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Birlikte Öğrenme Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Aksoy G., Gürbüz F.
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD (WJEIS)
, cilt.2, sa.1, ss.128-134, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201225. Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi
Aksoy G., Doymuş K.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.61-69, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201226. Genel kimya laboratuarı dersinde uygulanan farklı işbirlikli tekniklerin fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuar başarısına etkileri
Aksoy G., Doymuş K.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.12, ss.30-40, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201227. İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi
Aksoy G., Doymuş K.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.47-59, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201228. The Effects of Animation Technique on the 7th Grade Science and Technology Course
Aksoy G.
Creative Education , cilt.3, sa.03, ss.304-308, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201229. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkileri
Aksoy G., Gürbüz F.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Journal of Research in Education and Teaching (JRET)
, cilt.1, sa.1, ss.24-31, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201130. Fen ve Teknoloji Dersinin Laboratuar Öğretiminde İşbirlikli Öğrenmenin Etkisi
Aksoy G., Doymuş K.
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.107-122, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201131. 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesinin Öğretiminde İki Farklı İşbirlikli Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkileri
Aksoy G., Gürbüz F.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.12, ss.54-64, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201132. Fen ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi
Aksoy G., Doymuş K.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.381-397, 2011 (Hakemli Dergi)
2008
200833. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri
Aksoy G., Doymuş K., Karaçöp A., Şimşek Ü., Koç Y.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.212-227, 2008 (Hakemli Dergi)
2006
200634. Fen Bilgisi Laboratuarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması
Doymuş K., Aksoy G., Daşdemir İ., Şimşek Ü., Karaçöp A.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.157-166, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Öğretmenlik mesleğinde Yapay Zekanın yeri: Öğretmen görüşleri ışığında değerlendirilmesi
Taşkın G., Aksoy G.
3. International 21st Century Educational Research Congress – INER2025, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2025, cilt.1, ss.233-242, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Öğretmenlik Meslek Kanununda yapılan düzenlemelere yönelik bir değerlendirme
Taşkın G., Aksoy G.
6TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2024, cilt.1, ss.978-987, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Bağlamında 2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Bir Reform mudur?
Taşkın G., Aksoy G.
6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2024, cilt.2, ss.119-126, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. Hibrit Öğrenme Modeli: Teorik Bir Bakış
Taşkın G., Aksoy G.
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.75-80, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. LGS VE YKS’ye hazırlık sürecini özel ders kapsamında değerlendirme
Taşkın G., Aksoy G.
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.35-41, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Examination of the outcomes in the science curriculum according to the skills in the curriculum
Taşkın G., Aksoy G.
INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH-VI, Bucuresti, Romanya, 26 Ağustos 2022, cilt.1, ss.540-546, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. What are teachers' expectatıons about teachıng professıonal law regulations?
Taşkın G., Aksoy G.
INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH-VI, Bucuresti, Romanya, 26 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.533-539, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. Uzaktan Eğitime İlişkin Algı Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Taşkın G., Aksoy G.
3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.326-334, (Tam Metin Bildiri)
2021
20219. Uzaktan eğitim uygulamalarında velilerin beklentileri
Taşkın G., Aksoy G.
8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.48-49, (Özet Bildiri)
2020
202010. 2013 ve 2018 Fen Öğretim Programlarına İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Taşkın G., Aksoy G.
ULUSLARLARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2020), Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, cilt.1, ss.555-561, (Tam Metin Bildiri)
2020
202011. Fen Öğretim Programlarının Kazanım Açısından İncelenmesi
Taşkın G., Aksoy G.
The Thirteenth International Congress of Educational Research, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, cilt.1, ss.109-118, (Tam Metin Bildiri)
2020
202012. LGS Fen Bilimleri Sorularının Fen Bilimleri Öğretim Programına GöreDeğerlendirilmesi
Taşkın G., Aksoy G.
VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, cilt.1, ss.379-386, (Tam Metin Bildiri)
2020
202013. Tasarım Temelli Fen Eğitimi: 5. Sınıf Dünya Güneş ve Ay HareketleriÖrneği
Taşkın G., Aksoy G.
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, cilt.1, ss.58, (Özet Bildiri)
2019
201914. 2018 LGS Fen Bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre değerlendirilmesi.
Taşkın G., Aksoy G.
VI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.519-525, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Tasarım temelli fen eğitimi ile ilgili çalışmaların incelenmesi ve programa yansıması
Taşkın G., Aksoy G.
International Symposium on Active Learning (ISAL 2019), Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.132-139, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. 2019 LGS Fen bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi.
Taşkın G., Aksoy G., Daşdemir İ.
International Symposium on Active Learning (ISAL 2019), Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.112-119, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. 2013 Fen öğretim programı kazanımları ile 2018 LGS fen bilimleri sorularının yenilendirilmiş bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
Taşkın G., Aksoy G.
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1147-1148, (Özet Bildiri)
2018
201818. FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK , MATEMATİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ YAPILAN ULUSAL ÇALIŞMALAR
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E., AKSOY G.
X. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Fen, teknoloji, mühendislik, matematik (FTMM) eğitimi İle İlgili yapılan ulusal çalışmalar.
Daşdemir İ., Cengiz E., Aksoy G.
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.185, (Özet Bildiri)
2017
201720. SCIENCE PRESERVICE TEACHERS’ ACTIVITY PRODUCTS BASED ON MODELINGIN DIRECT CURRENT AND CIRCUITS: CONCEPTUAL ANALYSIS
Zorlu Y., Zorlu F., Aksoy G.
4th International Conference on Social Sciences Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.18-19, (Özet Bildiri)
2017
201721. FEN BİLGİSİ ÖöRETMEN ADAYLARININ MERKEZİSINAVLARDAKİ SORULARI ÇÖZME DURUMLARI
DAŞDEMİR İ., CENGİZ E., AKSOY G., UZOĞLU M.
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Fen bilgisi öğretmen adaylarının merkezi sınavlardaki soruları çözme durumları.
Daşdemir İ., Cengiz E., Aksoy G., Uzoğlu M.
VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.131, (Özet Bildiri)
2011
201123. Effects of Reading Writing Application Technique the Teaching of Laboratory Experiments in Science and Technology Education
Aksoy G., Doymuş K., Akkuş A., Çetin A.
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2011), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.103, (Özet Bildiri)
2011
201124. Fen ve Teknoloji Dersinin Laboratuvar Ögretiminde Isbirlikli Ögretmenin Etkisi
Aksoy G., Doymuş K., Akçay N. O., Zorlu F.
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2011), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.104, (Özet Bildiri)
2009
200925. Genel Kimya Laboratuarlarında Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Ögrencilerin Akademik Basarısına ve Deney Yapma Becerilerine Etkisi
Doymuş K., Aksoy G., Karaçöp A., Bayrakçeken S., Dikel S.
18. Ulusal Egitim Bilimleri Kurultayı Ege Üniversitesi, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.141, (Özet Bildiri)
2006
200626. İlk ve ortaöğretimde Yer ve Gök Bilimlerinin Bugünü ve Yarını
AKSOY G.
Kültür Üniversitesi YER ve GÖK Bilimlerinin Bugünü ve Yarını Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
2006
200627. İşbirlikçi öğrenme yönteminin kimya laboratuvar dersinin öğretilmesindeki etkisi
Doymuş K., Aksoy G., Daşdemir İ., Şimşek Ü.
15. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2006, Muğla, Türkiye, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.427, (Özet Bildiri)
2006
200628. Fen Derslerinin Ögretilmesinde Animasyonların Etkisi
Doymuş K., Daşdemir İ., Aksoy G., Şimşek Ü.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.318, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Eğitimde Teknoloji Okuryazarlığı
Aksoy G.
Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.149-164, 2021
2021
20212. Eğitimde Fen Okuryazarlığı
Aksoy G.
EĞİTİMDE OKURYAZARLIK BECERİLERİ, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.125-146, 2021
Bilirkişi Raporları
2018
20181. Dr. Öğretim Üyeliği Atanma
AKSOY G.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ss.1, Hatay, 2018
Desteklenen Projeler
2017 - 2018
2017 - 2018
KOP ile Gençliğin İhyası Geleceğin İnşası (Proje No:2016H40250)Kalkınma Bakanlığı KOP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Taşkın G.(Yürütücü), Aksoy G.
2016 - 2018
2016 - 2018
“KOP ile Gençligin İhyası Geleceğin İnşası” (Proje No:2016H40250)
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
(Proje Sonuç Raporu)
Taşkın G.(Yürütücü), Aksoy G., Kocabaş B., Yavuz A., Göktaş S., Yavuz R., et al.
2005 - 2007
2005 - 2007
BAP 2005 113 nolu Şehir Merkezi ve Kırsal Alanda Eğitim Veren İlk Orta ve Yükseköğretimde Fen Derslerinin Laboratuar Çalışmalarına İşbirlikçi Öğrenme Metodunun Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Sonuç Raporu)
Doymuş K.(Yürütücü), Büyükkasap E., Taşkesenligil Y., Dikel S., Şimşek Ü., Aksoy G., et al.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorInternational Journal of Education and Artificial Intelligence (IJEDAI)
Danışma Kurul Üyesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorHetorotopic View
Bilim Kurulu Üyeliği
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Social Mentality and Researcher Thinker Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022Journal of education and future
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2022
Mart 2022BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2022
Mart 2022İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2021
Mart 2021Etkinliklerle İlkokulda Fen Ögretimi
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap
Temmuz 2020
Temmuz 2020ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm
Şubat 2020
Şubat 2020EJER
Bildiri (Tam Metin)
Şubat 2020
Şubat 2020ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019International Journal of Active Learning
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Diğer Dergiler
Mayıs 2019
Mayıs 2019İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Diğer Dergiler
Ocak 2019
Ocak 2019International Journal of Active Learning
Diğer Dergiler
Aralık 2018
Aralık 2018Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Diğer Dergiler
Aralık 2018
Aralık 2018Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer Dergiler
Aralık 2018
Aralık 2018BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2018
Eylül 2018Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2018
Ağustos 2018İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2017
Ocak 2017BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2017
Ocak 2017ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2016
Mayıs 2016Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2016
Mart 2016Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2015
Aralık 2015KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2015
Aralık 2015EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2015
Şubat 2015Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2014
Aralık 2014AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Ocak 2022
Ocak 2022Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Temmuz 2018
Temmuz 2018TÜBİTAK Projesi
4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye
Mart 2018
Mart 2018TÜBİTAK Projesi
Mayıs 2016
Mayıs 2016TÜBİTAK Projesi
Mayıs 2015
Mayıs 2015TÜBİTAK Projesi
Bilimsel Danışmanlıklar
2022 - 2022
2022 - 2022Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Aralık 2023
Aralık 2023Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli
Çalıştay Organizasyonu
Aksoy G.
Ankara, Türkiye
Kasım 2023
Kasım 2023K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı
Çalıştay Organizasyonu
Aksoy G.
Ankara, Türkiye
Ekim 2023
Ekim 2023K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı: Türkiye Yüzyılı Modeli
Çalıştay Organizasyonu
Aksoy G.
Ankara, Türkiye
Eylül 2023
Eylül 202315. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Aksoy G.
Kars, Türkiye
Mayıs 2021
Mayıs 202114. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Aksoy G.
Burdur, Türkiye
Eylül 2019
Eylül 2019International Symposium on Active Learning-ISAL 2019
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Aksoy G.
Adana, Türkiye
Ekim 2018
Ekim 201813. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Aksoy G.
Denizli, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2024 - 2024
2024 - 2024Erasmus Programı
Ders Verme
Universidad de Castilla-La Mancha, İspanya
Ödüller
Aralık 2012
Aralık 2012Teşekkür Plaketi
Milli Eğitim Bakanlığı Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü Yıldızkent İmkb Ortaokulu
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
09 Mayıs 2025 - 10 Mayıs 2025
09 Mayıs 2025 - 10 Mayıs 20253. UKSANİL Uluslararası Kültür, Sanat ve İletişim Sempozyumu
Çalışma Grubu
Malatya-Türkiye
19 Mayıs 2021 - 21 Mayıs 2021
19 Mayıs 2021 - 21 Mayıs 202114. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)
Çalışma Grubu
Burdur-Türkiye
06 Eylül 2019 - 08 Eylül 2019
06 Eylül 2019 - 08 Eylül 2019International Symposium on Active Learning (ISAL)
Moderatör
Adana-Türkiye
04 Ekim 2018 - 06 Ekim 2018
04 Ekim 2018 - 06 Ekim 201813. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Çalışma Grubu
Denizli-Türkiye
28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2016
28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2016
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Çalışma Grubu
Trabzon-Türkiye
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006Kültür Üniversitesi, İlk ve Ortaöğretimde Yer ve Gök Bilimlerinin Bugünü ve Yarını Sempozyumu
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
Burslar
2006 - 2011
2006 - 2011Tübitak Bideb-2211 Yurt içi doktora bursu
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 44
h-indeksi (WOS): 5
Jüri Üyelikleri
Ocak-2025
Ocak 2025Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Akademik Kadroya Atama-Profesörlük - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Ağustos-2024
Ağustos 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
- Atatürk Üniversitesi
Mayıs-2024
Mayıs 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2023 - ÜAK
Ocak-2024
Ocak 2024Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2023 - Üniversiteler Arası Kurul
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı Yüksek Lisans Tez Jürisi - Atatürk Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Appointment as an academic staff member - professor - Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Master's thesis defense exam - İnönü Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı Yüksek Lisans Tez Jürisi - Atatürk Üniversitesi
Aralık-2022
Aralık 2022Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, ÜAK, Ekim 2022 - İnönü Üniversitesi
Eylül-2022
Eylül 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Doçentlik Kadrosuna Atama - Adıyaman Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Akademik Personel Sınavı
Academic Staff Exam - İnönü Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Doçentlik Kadrosu - İnönü Üniversitesi
Mayıs-2022
Mayıs 2022Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Mart 2022 - ÜAK
Mayıs-2022
Mayıs 2022Doçentlik Sınavı
Üniversitelerarası Kurul, Mart 2022 - ÜAK
Ocak-2022
Ocak 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Dr. Öğrt. Üyesi - İnönü Üniversitesi
Aralık-2021
Aralık 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İnönü Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı Yüksek Lisans Tez Jürisi - Atatürk Üniversitesi
Ağustos-2021
Ağustos 2021Doktora Yeterlik Sınavı
- Adıyaman Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İnönü Üniversitesi
Mart-2020
Mart 2020Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sözlü Sınavı - Necmettin Erbakan Üniversitesi
Şubat-2020
Şubat 2020Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Ordu Üniversitesi
Aralık-2019
Aralık 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İnönü Üniversitesi
Aralık-2019
Aralık 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2019. - İnönü Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2019. - İnönü Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2019. - İnönü Üniversitesi
Ekim-2018
Ekim 2018Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Mayıs-2018
Mayıs 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Savunma Sınavı - Atatürk Üniversitesi
Nisan-2018
Nisan 2018Doktora Yeterlik Sınavı
- İnönü Üniversitesi
Mart-2018
Mart 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Mart-2018
Mart 2018Doktora Yeterlik Sınavı
- İnönü Üniversitesi
Ocak-2018
Ocak 2018Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İnönü Üniversitesi
Ekim-2017
Ekim 2017Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Ödül
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dekanlığı - Atatürk Üniversitesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Doktora Yeterlik Sınavı
Doktora Mülakat Sınavı - Atatürk Üniversitesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Savunma - Atatürk Üniversitesi
Aralık-2016
Aralık 2016Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Aralık-2016
Aralık 2016Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Kasım-2016
Kasım 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Savunma - Atatürk Üniversitesi
Kasım-2016
Kasım 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Savunma - Atatürk Üniversitesi
Haziran-2016
Haziran 2016Tez Savunma (Doktora)
Doktora Savunma Sınavı - Atatürk Üniversitesi
Haziran-2016
Haziran 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma Sınavı - Atatürk Üniversitesi
Mayıs-2016
Mayıs 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Savunma Sınavı - Atatürk Üniversitesi
Şubat-2016
Şubat 2016Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Ocak-2016
Ocak 2016Tez Savunma (Doktora)
Doktora savunma sınavı - Atatürk Üniversitesi
Aralık-2015
Aralık 2015Bilirkişi Kurulu
- Atatürk Üniversitesi
Aralık-2015
Aralık 2015Doktora Yeterlik Sınavı
- Atatürk Üniversitesi
Ağustos-2015
Ağustos 2015Akademik Personel Sınavı
- Atatürk Üniversitesi
Temmuz-2015
Temmuz 2015Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Atatürk Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Doktora Yeterlik Sınavı
- Atatürk Üniversitesi
Aralık-2014
Aralık 2014Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Ocak-2014
Ocak 2014Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Aralık-2013
Aralık 2013Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Eylül-2006
Eylül 2006