Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. Öğretmenlik mesleğinde Yapay Zekanın yeri: Öğretmen görüşleri ışığında değerlendirilmesi

3. International 21st Century Educational Research Congress – INER2025, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2025, cilt.1, ss.233-242, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Öğretmenlik Meslek Kanununda yapılan düzenlemelere yönelik bir değerlendirme

6TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2024, cilt.1, ss.978-987, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Bağlamında 2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Bir Reform mudur?

6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2024, cilt.2, ss.119-126, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Hibrit Öğrenme Modeli: Teorik Bir Bakış

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.75-80, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. LGS VE YKS’ye hazırlık sürecini özel ders kapsamında değerlendirme

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.35-41, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Examination of the outcomes in the science curriculum according to the skills in the curriculum

INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH-VI, Bucuresti, Romanya, 26 Ağustos 2022, cilt.1, ss.540-546, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. What are teachers' expectatıons about teachıng professıonal law regulations?

INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH-VI, Bucuresti, Romanya, 26 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.533-539, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Uzaktan Eğitime İlişkin Algı Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.326-334, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Uzaktan eğitim uygulamalarında velilerin beklentileri

8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.48-49, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. 2013 ve 2018 Fen Öğretim Programlarına İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

ULUSLARLARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2020), Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, cilt.1, ss.555-561, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Fen Öğretim Programlarının Kazanım Açısından İncelenmesi

The Thirteenth International Congress of Educational Research, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, cilt.1, ss.109-118, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. LGS Fen Bilimleri Sorularının Fen Bilimleri Öğretim Programına GöreDeğerlendirilmesi

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, cilt.1, ss.379-386, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. Tasarım Temelli Fen Eğitimi: 5. Sınıf Dünya Güneş ve Ay HareketleriÖrneği

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, cilt.1, ss.58, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. 2018 LGS Fen Bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre değerlendirilmesi.

VI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.519-525, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Tasarım temelli fen eğitimi ile ilgili çalışmaların incelenmesi ve programa yansıması

International Symposium on Active Learning (ISAL 2019), Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.132-139, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. 2019 LGS Fen bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi.

International Symposium on Active Learning (ISAL 2019), Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.112-119, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. 2013 Fen öğretim programı kazanımları ile 2018 LGS fen bilimleri sorularının yenilendirilmiş bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1147-1148, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

19. Fen, teknoloji, mühendislik, matematik (FTMM) eğitimi İle İlgili yapılan ulusal çalışmalar.

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.185, (Özet Bildiri) Creative Commons License

20. SCIENCE PRESERVICE TEACHERS’ ACTIVITY PRODUCTS BASED ON MODELINGIN DIRECT CURRENT AND CIRCUITS: CONCEPTUAL ANALYSIS

4th International Conference on Social Sciences Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.18-19, (Özet Bildiri) Creative Commons License

22. Fen bilgisi öğretmen adaylarının merkezi sınavlardaki soruları çözme durumları.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.131, (Özet Bildiri) Creative Commons License

23. Effects of Reading Writing Application Technique the Teaching of Laboratory Experiments in Science and Technology Education

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2011), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.103, (Özet Bildiri) Creative Commons License

24. Fen ve Teknoloji Dersinin Laboratuvar Ögretiminde Isbirlikli Ögretmenin Etkisi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2011), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.104, (Özet Bildiri) Creative Commons License

26. İlk ve ortaöğretimde Yer ve Gök Bilimlerinin Bugünü ve Yarını

Kültür Üniversitesi YER ve GÖK Bilimlerinin Bugünü ve Yarını Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

27. İşbirlikçi öğrenme yönteminin kimya laboratuvar dersinin öğretilmesindeki etkisi

15. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2006, Muğla, Türkiye, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.427, (Özet Bildiri) Creative Commons License

28. Fen Derslerinin Ögretilmesinde Animasyonların Etkisi

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.318, (Özet Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 3

1. Eğitimde Teknoloji Okuryazarlığı

Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.149-164, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Eğitimde Fen Okuryazarlığı

EĞİTİMDE OKURYAZARLIK BECERİLERİ, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.125-146, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Kılavuz Kaptan Öğretmen

PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Bilirkişi Raporları 1

1. Dr. Öğretim Üyeliği Atanma

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ss.1, Hatay, 2018
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

507

H-İndeks (TrDizin)

15

Atıf (Diğer Toplam)

600

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

56
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları