Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

LGS VE YKS’ye hazırlık sürecini özel ders kapsamında değerlendirme

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.35-41 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Hibrit Öğrenme Modeli: Teorik Bir Bakış

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.75-80 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

What are teachers' expectatıons about teachıng professıonal law regulations?

INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH-VI, Bucuresti, Romanya, 26 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.533-539 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Examination of the outcomes in the science curriculum according to the skills in the curriculum

INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH-VI, Bucuresti, Romanya, 26 Ağustos 2022, cilt.1, ss.540-546 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Uzaktan Eğitime İlişkin Algı Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.326-334 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Uzaktan eğitim uygulamalarında velilerin beklentileri

8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.48-49 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2013 ve 2018 Fen Öğretim Programlarına İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

ULUSLARLARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2020), Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, cilt.1, ss.555-561 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Öğretim Programlarının Kazanım Açısından İncelenmesi

The Thirteenth International Congress of Educational Research, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, cilt.1, ss.109-118 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

LGS Fen Bilimleri Sorularının Fen Bilimleri Öğretim Programına GöreDeğerlendirilmesi

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, cilt.1, ss.379-386 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Tasarım Temelli Fen Eğitimi: 5. Sınıf Dünya Güneş ve Ay HareketleriÖrneği

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, cilt.1, ss.58 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2018 LGS Fen Bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre değerlendirilmesi.

VI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.519-525 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Tasarım temelli fen eğitimi ile ilgili çalışmaların incelenmesi ve programa yansıması

International Symposium on Active Learning (ISAL 2019), Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.132-139 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019 LGS Fen bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi.

International Symposium on Active Learning (ISAL 2019), Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.112-119 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Fen, teknoloji, mühendislik, matematik (FTMM) eğitimi İle İlgili yapılan ulusal çalışmalar.

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.185 Creative Commons License

SCIENCE PRESERVICE TEACHERS’ ACTIVITY PRODUCTS BASED ON MODELINGIN DIRECT CURRENT AND CIRCUITS: CONCEPTUAL ANALYSIS

4th International Conference on Social Sciences Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.18-19 Creative Commons License

Fen bilgisi öğretmen adaylarının merkezi sınavlardaki soruları çözme durumları.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.131 Creative Commons License

Effects of Reading Writing Application Technique the Teaching of Laboratory Experiments in Science and Technology Education

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2011), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.103 Creative Commons License

Fen ve Teknoloji Dersinin Laboratuvar Ögretiminde Isbirlikli Ögretmenin Etkisi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2011), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.104 Creative Commons License

İlk ve ortaöğretimde Yer ve Gök Bilimlerinin Bugünü ve Yarını

Kültür Üniversitesi YER ve GÖK Bilimlerinin Bugünü ve Yarını Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2006

İşbirlikçi öğrenme yönteminin kimya laboratuvar dersinin öğretilmesindeki etkisi

15. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2006, Muğla, Türkiye, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.427 Creative Commons License

Fen Derslerinin Ögretilmesinde Animasyonların Etkisi

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.318 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitimde Teknoloji Okuryazarlığı

Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.149-164, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitimde Fen Okuryazarlığı

EĞİTİMDE OKURYAZARLIK BECERİLERİ, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.125-146, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kılavuz Kaptan Öğretmen

PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Bilirkişi Raporları

Dr. Öğretim Üyeliği Atanma

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ss.1, Hatay, 2018

Metrikler

Yayın

64

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

55
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları