Makaleler
85
Tümü (85)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (28)
ESCI (12)
Scopus (35)
TRDizin (49)
Diğer Yayınlar (15)
6. Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.10, sa.1, ss.76-97, 2023 (ESCI, TRDizin)
11. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimin İngilizce Dinleme ve Konuşma Becerilerinin Öğretimine Etkisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-29, 2022 (Hakemli Dergi)
16. INVESTIGATION OF THE COMMUNICATION SKILLS, PROFESSIONAL SENIORITY, SCHOOL STAGE AND GENDER AS PREDICTORS OF TEACHERS' CLASSROOM MANAGEMENT STYLES
Research in Pedagogy
, cilt.11, sa.2, ss.661-679, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Öğretmenlerin akıllı tahta kullanımına ilişkin kaygıları: Bir ölçek geliştirme çalışması
Ahi Evran Akademi
, cilt.2, sa.2, ss.98-111, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Matematik öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin algılarının incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.402-415, 2021 (TRDizin)
21. LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SİBER ZORBALIK, SİBER MAĞDURİYET VE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.50, sa.229, ss.393-417, 2021 (Scopus)
25. Investigation of the relationship between digital game addiction and English listening skills among university students
International Journal of Academic Research in Education
, cilt.6, sa.1, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Mobile Technology Acceptance Scale for Learning Mathematics: Development, Validity, and Reliability Studies
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.21, sa.4, ss.161-180, 2020 (SSCI, Scopus)
27. Social Media and Hidden Curriculum: What Do Teacher-Student Interactions Teach Students?
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.2, ss.1, 2020 (Scopus, TRDizin)
31. Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
International Journal of Academic Research in Education
, cilt.5, sa.1, ss.43-57, 2019 (Hakemli Dergi)
32. İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta İngilizce Öğretimine İlişkin Yeterlilikleri (Kütahya İli Örneği)
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.144-163, 2019 (Hakemli Dergi)
33. Üniversite öğrencilerinin sürdürülebilirlik ve sürdürülebilir turizm hakkındaki bilgi düzeyleri
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.338-349, 2019 (TRDizin)
35. Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.873-898, 2019 (ESCI, TRDizin)
37. Turkish College Students’ Trust in Professors and Engagement: “I trust therefore I engage!”
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.24, sa.3, ss.553-578, 2018 (Scopus, TRDizin)
38. Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.5, sa.4, ss.740-753, 2018 (ESCI, TRDizin)
39. Once I Had an English Class: A Story of a Change from Face-to-Face Instruction to a Distant Web-based One
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.116-129, 2018 (Hakemli Dergi)
40. Dik temel yazı ve bitişik eğik yazı biçimlerinin 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerisine etkisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.62, ss.801-816, 2017 (TRDizin)
43. A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students' Mathematics Achievement
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.209-227, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
44. Öğretmenlik Mesleği Bağlamında Dijital Yerlilik, Dijital Göçmenlik ve Dijital Melezlik
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.11-21, 2017 (Hakemli Dergi)
46. Seamless Learning: A Review Study
Inönü University Journal of the Graduate School of Education
, cilt.3, sa.6, ss.1-22, 2016 (Hakemli Dergi)
49. A meta analysis of the relationship between burnout and job satis faction of educational stakeholders
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.160-183, 2016 (Hakemli Dergi)
52. Prospective Teachers-Are They Already Mobile?
MOBILE, UBIQUITOUS, AND PERVASIVE LEARNING: FUNDAMENTS, APPLICATIONS, AND TRENDS
, cilt.406, ss.139-166, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
54. İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi Bir Durum Çalışması
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.3, sa.2, ss.66-95, 2015 (ESCI, TRDizin)
55. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlilik Algıları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.177-197, 2015 (TRDizin)
57. The Affective Objectives in Early Foreign Language Teaching A Scale Development Study
International Journal of Academic Research in Education
, cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2015 (Hakemli Dergi)
59. Silent Scream I Do Not Want to Participate Professor
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, ss.2532-2536, 2014 (Scopus)
60. Zihinsel Aritmetik Eğitimine İlişkin Öğrenci Öğretmen ve Veli Görüşleri
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.6, ss.113-136, 2014 (Hakemli Dergi)
61. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Yeterlilik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.37-57, 2014 (TRDizin)
64. Assigning the Practice Teachers for School Experience and Teaching Practice Courses: Criteria, Challenges and Suggestions
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, sa.4, ss.115-128, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
65. Öğretim Elemanlarının Geleneksel ve Çağdaş Ölçme Değerlendirme Yaklaşımlarının İncelenmesi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.79-105, 2013 (TRDizin)
68. Investigation of Parental Involvement Tasks as Predictors of Primary Students' Turkish, Math, and Science & Technology Achievement
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.48, ss.135-154, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
70. Turkish students perceptions of citizenship duties and rights An evaluation of citizenship education in Turkey
CITIZENSHIP TEACHING AND LEARNING
, cilt.6, sa.3, ss.303-317, 2011 (Scopus)
71. Contribution of PhysicalEducation Programs to Lifelong Sport: Evaluating The Long-TermEfficacy of Turkish Physical Education Curricul
World Applied Sciences Journal
, cilt.15, sa.4, ss.537-543, 2011 (Scopus)
74. Theory–Practice Dichotomy: Prospective Teachers' Evaluations about Teaching English to Young Learners
The Journal of Language and Linguistic Studies
, cilt.6, sa.2, ss.22-53, 2010 (Hakemli Dergi)
75. İngilizce Dersinde Cep Telefonlarıyla Üretilen Sözlü Performans Ödevlerinin Yazılı Performans Ödevleriyle Karşılaştırılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.719-740, 2010 (TRDizin)
76. Çevirinin yabancı dil öğretiminde kullanılması: Deneysel bir çalışma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.278-299, 2010 (TRDizin)
77. Preservice Teachers Previous Formal Education Experiences and Visions about their Future Teaching
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.8, sa.3, ss.923-934, 2009 (Scopus, TRDizin)
79. A Study of Graffiti in Teacher Education
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.36, ss.39-56, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
80. Student teachers’ beliefs about teaching and their sense of self-efficacy
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.201-226, 2009 (TRDizin)
81. Using Mobile Phone Technology in EFL Classes
English Teaching Forum
, cilt.46, sa.4, ss.34-39, 2008 (Hakemli Dergi)
82. İngilizce öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına dayalı materyal ve etkinlik kullanma düzeyleri (Malatya örneği)
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.15, ss.169-187, 2008 (TRDizin)
83. Active raising versus traditional raising for child’s behavioral development in Turkish families
Aile ve Toplum
, cilt.4, sa.13, ss.85-96, 2008 (TRDizin)
84. A Historical Educational Reform: Turkey Rising
International Journal of Educational Reform (IJER)
, cilt.17, sa.2, ss.169-195, 2008 (Scopus)
85. The essence of education in a secular Islamic land: Man is as free as he is responsible
International Journal of Educational Reform (IJER)
, cilt.15, sa.2, ss.3-32, 2006 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
101
24. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
25. Öğretmenlik Uygulaması Dersi İçin Bir Model Önerisi Video Portfolyo Temelli Uzman Geribildirimi Ve Yansıtıcı Öğretim Uygulaması
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
26. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
27. İngilizce Okutmanlarının Yabancı Dil Öğretiminde Teknoloji Kullanım Düzeyleri
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
28. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
29. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
30. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
32. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
33. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
43. Being a Teacher from the Perspective of Beginning and Experienced Teachers against the Challenges in Their First Year of Profession
The 4th International Congress on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
45. Prospective Teachers Intellectual Risk Taking Behaviors in Technology Classes
The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
48. (How) does item order matter in multiple-choice exams?
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1585-1586, (Özet Bildiri)
57. 8. Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknolojiye İlişkin Bilgi Ve Tutumları
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)
60. Turkish Tourism Students’ International Posture
Conference on Social, Economics, Business and Educational Science (MIRDEC 2016), Budapest, Macaristan, 24 - 26 Mayıs 2016, ss.43, (Özet Bildiri)
83. Velilerin çocuklarının eğitimine katılımında teknoloji kullanımı Bir olgubilim çalışması
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.603, (Özet Bildiri)
87. Öğretmen Adaylarının Üniversite Fakülte Öğretim Elemanı Ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Bir Metafor Çalışması
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
88. İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Yabancı Dil Derslerinde Uygulanan Öğretim Etkinliklerinin İncelenmesi
I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.384-385, (Özet Bildiri)
89. Yabancı Dil Öğretiminde Öğrenci Merkezli ve Öğretmen Merkezli Etkinliklerin İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Özellikleri Üzerine Etkisi
20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.137-139, (Özet Bildiri)
90. İlköğretim Birinci Kademedeki Öğrencilerin Eğitim Süreçlerine Anne-Babalarının Katılım Düzeyleri (Malatya İli Örneği)
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.38-39, (Özet Bildiri)
91. Sınıf öğretmeni adaylarının çocuklara yabancı dil öğretimi konusundaki yeterlilik algılarının ve isteklilik düzeylerinin incelenmesi
IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
92. Öğretmenlerin Öğretim Programlarını İzleme, Değerlendirme ve Geliştirme Sürecine Etkin Katılım Düzeylerinin Değerlendirilmesi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.471-476, (Tam Metin Bildiri)
93. Öğretmenlerin öğretim programlarını izleme, değerlendirme ve geliştirme sürecine etkin katılım düzeylerinin değerlendirilmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
95. Do Physical Education Programs Contribute to Lifelong Sport?
The European Conference on Educational Research, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, cilt.1, sa.1, ss.15, (Özet Bildiri)
96. Aday İngilizce öğretmenlerinin alan derslerinde İngilizce konuşmama nedenleri: Nitel bir çalışma
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
97. Turkish Version of Teacher Concern Questionnaire-Physical Education: Validity and Reliability Studies
1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.56, (Özet Bildiri)
100. Öğretmen adaylarının geleneksel ve yapılandırmacı eğitime dair inançları ile mesleki özyeterliliklerinin incelenmesi (İnönü üniversitesi örneği)
XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
3. Eğitim Araştırmalarında Kuramın Yeri
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç,Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.68-78, 2021
7. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile and Ubiquitous Technology-Enhanced Learning Context
Digital Tools for Seamless Learning, Şad,S.N & Ebner,M., Editör, Igı Global Publications, California, ss.240-254, 2017
11. Karma Yöntem Araştırma Sorularının Oluşturulması
Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Y. Dede & S.B.Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-165, 2015
13. Çocuk suçları ve okulda şiddet (Malatya örneği)
Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu: Eğitim ve Şiddet, Şule Erçetin, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.275-315, 2006
Metrikler
Yayın (WoS)
30
Yayın (Scopus)
36
Atıf (WoS)
263
H-İndeks (WoS)
9
Atıf (Scopus)
179
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
3411
H-İndeks (Scholar)
32
Atıf (TrDizin)
52
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
53
H-İndeks (Sobiad)
3
Proje
9
Tez Danışmanlığı
11