Yayınlar & Eserler

Makaleler 84
Tümü (84)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (28)
ESCI (12)
Scopus (35)
TRDizin (48)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 101

1. Lisansüstü eğitimde öğretim üyeleri tarafından sergilenen istenmeyen davranışlar

3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2. Veli toplantılarının süreç ve sonuçlarına ilişkin paydaş yaşantılarının incelenmesi

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

3. Uzamsal Yetenek Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

4. Investigation of Relationship between Digital Game Addiction and English Listening Skills among University Students

IAC-GETL 2019: Global Education, Teaching and Learning, Viyana, Avusturya, 29 - 30 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

5. Ortaöğretim Öğrencileri için Matematik Öğrenmede Mobil Teknoloji Kabul Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

6. Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Sosyal Medya Üzerinden Gerçekleşen Öğretmen-Öğrenci Etkileşimlerinin Öğrencilerin Örtük Öğrenmelerine Etkisi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. BİR KOLTUKTA ÜÇ KARPUZ TAŞIMAK: LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNDE İŞ AİLE VE OKUL ÇATIŞMASI

2. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

10. Mobile or Hostile? Using Smartphones in Learning English as a Foreign Language

The European Conference on Educational Research ECER2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri) Creative Commons License

11. Bi̇r Koltukta Üç Karpuz Taşımak: Li̇sansüstü Eği̇ti̇m Öğrenci̇leri̇nde İ̇ş Ai̇le ve Okul Çatışması

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

12. Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin Durumsal Güdülenme Ölçeği’nin Türkçe Formunun PsikometrikÖzelliklerinin İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.644-646, (Özet Bildiri)

13. Biçimlendirmeye ve Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kahoot! Uygulamasının Kullanımı

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimin İ̇şlevselliğinin Öğretmenlerin Gözünden Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. Veliler İ̇çin Okula Güven Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İ̇ncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

16. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri) Creative Commons License

18. Development of Smartphone Use in Learning Foreign Language Scale.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.31, (Özet Bildiri)

19. SOSYAL AĞLAR VE ÜNİVERSİTELER: FENEMOLOJİK BİR ÇALIŞMA

İnternational Educational Technology Symposium, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. World Heritage Sites Awareness among Students

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

21. The association between high school students’ WhatsApp use and their levels of connectedness in the classroom

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)

22. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

25. Öğretmenlik Uygulaması Dersi İçin Bir Model Önerisi Video Portfolyo Temelli Uzman Geribildirimi Ve Yansıtıcı Öğretim Uygulaması

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

26. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

27. İngilizce Okutmanlarının Yabancı Dil Öğretiminde Teknoloji Kullanım Düzeyleri

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

28. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

29. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

30. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

31. Lise Öğretmenlerinin Ve Öğrencilerinin Etkileşimli Beyaz Tahtaya İlişkin Görüşleri: İlk Deneyimlere İlişkin Bir Metafor Çalışması

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

32. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

33. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

34. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK TÜKENMİŞLİKLERİ

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. Lise öğrencilerinin akademik motivasyon düzeyleri ile akademik tükenmişliklerinin incelenmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

36. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

37. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

38. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

39. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

40. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

41. İnternet Tabanlı Mesleki Gelişime Yönelik Motivasyon Anketinin Türkçe ye Uyarlanması

4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

42. İnternet Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe ye Uyarlanması

3rd International Euroasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

44. A Phenomenological Research On Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

45. Prospective Teachers Intellectual Risk Taking Behaviors in Technology Classes

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

46. Phenomenological Research on Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, SAVOLINNA, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

47. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

48. (How) does item order matter in multiple-choice exams?

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1585-1586, (Özet Bildiri)

49. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

50. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)

51. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

52. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

53. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

54. İnternet Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.274-279, (Tam Metin Bildiri)

55. İnternet Tabanlı Öğrenme İnançları Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.537-541, (Tam Metin Bildiri)

56. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

57. 8. Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknolojiye İlişkin Bilgi Ve Tutumları

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)

58. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

59. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)

60. Turkish Tourism Students’ International Posture

Conference on Social, Economics, Business and Educational Science (MIRDEC 2016), Budapest, Macaristan, 24 - 26 Mayıs 2016, ss.43, (Özet Bildiri)

61. Öğretmenlik Mesleği açısından Dijital Yerlilik Dijital Göçmenlik ve Dijital Melezlik

10 International Computers and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

62. Mathematics Teachers Beliefs about Teaching as Predictor of their Approaches to Measurement and Assessment

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

63. BİTİŞİK EĞİK YAZI VE DİK TEMEL YAZI BİÇİMİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

65. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarinin Akademik Üretkenliklerinin Akademik Teşvik Puanlari Açisindan Incelenmesi (Inönü Üniversitesi Örneği)

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.300, (Özet Bildiri)

66. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

67. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

68. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

69. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

70. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

71. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

72. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

73. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

74. Relationship between student engagement and trust in professors A Study on Turkish college students

European Conference on Educational Research-ECER 2015., Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

75. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

76. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

77. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

78. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

79. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

80. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

81. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Ve Travmatik Sorunlar

EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 10 Nisan 2015, ss.214-215, (Özet Bildiri)

82. Facebook as a Peer Assessment Tool Does it Work in Visual Art Education

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.545-547, (Özet Bildiri)

83. Velilerin çocuklarının eğitimine katılımında teknoloji kullanımı Bir olgubilim çalışması

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.603, (Özet Bildiri)

84. Once I had an English class A story of the change from in class instructed English course to a web based one

9th International IDEA Conference “Studies in English”, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

86. Silent scream: "I d Do Not Want to Participate Professor!"

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2532-2536, (Tam Metin Bildiri) identifier

88. İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Yabancı Dil Derslerinde Uygulanan Öğretim Etkinliklerinin İncelenmesi

I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.384-385, (Özet Bildiri)

90. İlköğretim Birinci Kademedeki Öğrencilerin Eğitim Süreçlerine Anne-Babalarının Katılım Düzeyleri (Malatya İli Örneği)

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.38-39, (Özet Bildiri)

91. Sınıf öğretmeni adaylarının çocuklara yabancı dil öğretimi konusundaki yeterlilik algılarının ve isteklilik düzeylerinin incelenmesi

IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

92. Öğretmenlerin Öğretim Programlarını İzleme, Değerlendirme ve Geliştirme Sürecine Etkin Katılım Düzeylerinin Değerlendirilmesi

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.471-476, (Tam Metin Bildiri)

93. Öğretmenlerin öğretim programlarını izleme, değerlendirme ve geliştirme sürecine etkin katılım düzeylerinin değerlendirilmesi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

94. Turkish parental involvement scale: validity and reliability studies

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.487-491, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

95. Do Physical Education Programs Contribute to Lifelong Sport?

The European Conference on Educational Research, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, cilt.1, sa.1, ss.15, (Özet Bildiri)

96. Aday İngilizce öğretmenlerinin alan derslerinde İngilizce konuşmama nedenleri: Nitel bir çalışma

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

97. Turkish Version of Teacher Concern Questionnaire-Physical Education: Validity and Reliability Studies

1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.56, (Özet Bildiri)

98. Kalkınmış ülkelerde ve Türkiye'de teknoloji öğretimi.

XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

101. İngilizce öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına dayalı materyal ve etkinlik kullanma düzeyleri

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

3. Eğitim Araştırmalarında Kuramın Yeri

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç,Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.68-78, 2021

4. Kod ve Kodlama Sürecine Giriş

Nitel Araştırmacılar için Kodlama El Kitabı (Çeviri), Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-42, 2019

5. İkinci Döngü Kodlama Sonrası

Nitel Araştırmacılar için Kodlama El Kitabı (Çeviri), Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-290, 2019

6. İkinci Döngü Kodlama Yöntemleri

Nitel Araştırmacılar için kodlama el kitabı, Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.233-272, 2019

7. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile and Ubiquitous Technology-Enhanced Learning Context

Digital Tools for Seamless Learning, Şad,S.N & Ebner,M., Editör, Igı Global Publications, California, ss.240-254, 2017

8. Eğitimin Teknolojik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.336-374, 2017

10. Prospective Teachers—Are They Already Mobile?

Mobile Ubiquitous and Pervasive Learning Fundaments Applications and Trends, Alejandro Peña-Ayala, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.139-166, 2016

11. Karma Yöntem Araştırma Sorularının Oluşturulması

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Y. Dede & S.B.Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-165, 2015

12. Sınıfta yönetimi ve teknoloji

Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-20, 2014

13. Çocuk suçları ve okulda şiddet (Malatya örneği)

Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu: Eğitim ve Şiddet, Şule Erçetin, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.275-315, 2006
Metrikler

Yayın

200

Yayın (WoS)

30

Yayın (Scopus)

36

Atıf (WoS)

263

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

179

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

3411

H-İndeks (Scholar)

32

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

53

H-İndeks (Sobiad)

3

Proje

9

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları