SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmenlerde Cinsiyete Göre Yaşam Doyumunun İncelenmesi Bir Meta-Analiz Çalışması
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2022 (Hakemli Dergi)
Ergenlerde cinsiyete göre psikolojik sağlamlık düzeyinin incelenmesi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.9, sa.83, ss.986-991, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürleri ve Öğretmenlerin Öğretmen Performans Değerlendirme Sistemine İlişkin Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.1-18, 2021 (Hakemli Dergi)
Effect of traditional methods in teaching English on academic achievement: A meta-analysis study
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, ss.144-158, 2020 (Hakemli Dergi)
Cinsiyete Göre Öfke Düzeyinin İncelenmesi: Türkiye’de Yapılan TezlerÜzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.6, sa.3, ss.15-28, 2019 (Hakemli Dergi)
EVLİLİK DOYUMUNUN EVLENME BİÇİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.28, ss.429-444, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.34-47, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Değişimi Uygulama Yeterliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.16-30, 2016 (Hakemli Dergi)
A meta analysis of the relationship between burnout and job satis faction of educational stakeholders
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.160-183, 2016 (Hakemli Dergi)
Hemşirelikte meta analiz uygulama süreci Metodolojiye yönelik bir rehber
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1906-1925, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus)
Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus)
Okul Müdürlerinin Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.27-45, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Yalnızlık Üzerine Yapılan Tezlerin Cinsiyet Bağlamında İncelenmesi Meta Analitik Bir Çalışma
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1392-1414, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin zaman yönetimi becerileri ile yaşadıkları iş aile çatışması arasındaki ilişki
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.6, sa.11, ss.103-122, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Zaman Yönetimi Becerileri İle Yaşadıkları İş Aile Çatışması Arasındaki İlişki
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.6, sa.11, ss.103-122, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Milli Eğitim
, cilt.42, sa.197, ss.38-50, 2013 (Scopus)
İnönü Üniversitesi Öğretim Elemanlarının A B Eğitim Programlarından Erasmus a İlişkin Bilgi ve Görüşleri
ANKARA AVRUPA CALISMALARI DERGISI-ANKARA REVIEW OF EUROPEAN STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.41-60, 2012 (Hakemli Dergi)
The Characteristics of a Learning School in Information Age
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.1, ss.797-802, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Eğitimde Yapay Zeka
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Laboratuvara Dayalı Fen Eğitiminin Türkiye’deki Öğrencilerin Laboratuvar Derslerindeki Tutumlarına Etkisi:Bir Meta-Analiz Çalışması
6. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369-370
Öğretmen Adaylarının Yaşam Doyumları ve Yaşam Amaçlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri Açısından Psikolojik Danışmanların Okul Yönetimine İlişkin Görüşleri
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Evlilik Doyumunun Cinsiyet ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64
The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model
11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017
Heutagogy and Educational Technologies
11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017
Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1
Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017
Attitude Scale towards Teaching Profession A Synthesis of Research Findings
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
Örgütsel Adalet Ölçeğinin Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.514-515
Maslach Tükenmişlik Ölçeği Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.516
Atılganlıkta cinsiyet farklılığı: bir meta analiz çalışması
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015
Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 Mayıs 2014
Okullardaki Paylaşılan Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre meta-analizi
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014
Okul Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Birinci Döngü Kodlama Sonrası
Nitel Araştırmacılar İçin Kodlama El Kitabı, Aysel Tüfekci AKCAN, Süleyman Nihat ŞAD, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.211-232, 2019
Meta-Analiz
EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, Kadir BEYCİOĞLU, Niyazi ÖZER, Yaşar KONDAKÇİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-573, 2018
Abilities (Can/can't)
Passport to English, Demirel, Özcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2004