Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

PDR ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.259-263

PFE ÖĞRENCİLERİNDE İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.253-258

Liselere Geçiş Sisteminde Tercih Komisyonunda Görevlendirilen Psikolojik Danışmanların Ve Okul Yöneticilerinin Sürece İlişkin Görüşleri

SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.352-364

Türkiye’de Eğitim Yönetimi Alanında Güncel Araştırma Eğilimleri: 2021 Yılındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.365-382

Öğretmenlere göre Yöneticilerin Sosyotelizm Düzeyi

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.133-139

Milli Eğitim Dergisi’nin “Türkiye’de ve Dünyada Göçmen Eğitimi” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışmas

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.278-287

BEN BİLİRİM!: ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA İLK ADIMLAR

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.459-471

Ben bilirim!: Öğretmen olma yolunda ilk adımlar

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.459-471

Neden geldim: Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisanstan beklentileri

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458

NEDEN GELDİM: ÖĞRETMENLERİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANSTAN BEKLENTİLERİ

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458

TÜRKİYE'DE ERGENLERDE DEPRESYON KONULU TEZLERİN CİNSİYET BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, cilt.1, ss.296-305

Experiences and Opinions of Contracted Teachers on Contractual Teaching Practice

International Conference on Applied Research in Education, Varşova, Polonya, 5 - 07 Temmuz 2019, ss.1

Öğretmenlerin Öz Liderlik Düzeyinin İncelenmesi: Malatya İli Örneği

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Öğretmenlerin Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Eğitimde Yapay Zeka

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Eğitim Fakültesi Dekanları Üzerine Bir Betimsel Analiz

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018

Evlilik Doyumunun Cinsiyet Ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64

Evlilik Doyumunun Cinsiyet ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64

Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288

The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017

Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017

Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017

Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017

Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.40-41

Effect Of Traditional Methods In Numbers Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.37

Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.110-111

Effect Of Traditional Methods In Geometry Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.42-43

Teacher Perspective On Transition From Basic Education To Secondary Education

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.111 Sürdürülebilir Kalkınma

Student Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.89-90

Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288 Creative Commons License

Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925 Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77

Attitude Scale towards Teaching Profession A Synthesis of Research Findings

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016

Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.142

The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147

Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250

Örgütsel Adalet Ölçeğinin Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.514-515

Maslach Tükenmişlik Ölçeği Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.516

Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250

Atılganlıkta cinsiyet farklılığı: bir meta analiz çalışması

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015

Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1

Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1

Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1

A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1

İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100

ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570

The characteristics of a learning school in information age

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233

Kitap & Kitap Bölümleri

Birinci Döngü Kodlama Sonrası

Nitel Araştırmacılar İçin Kodlama El Kitabı, Aysel Tüfekci AKCAN, Süleyman Nihat ŞAD, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.211-232, 2019

Meta-Analiz

EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, Kadir BEYCİOĞLU, Niyazi ÖZER, Yaşar KONDAKÇİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-573, 2018

Bölüm V - Öğretimsel İletişim

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.95-119, 2017

Bölüm VII - Motivasyon

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.147-175, 2017

Öğrenen Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015

Öğrenen Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları Cilt 1, KONAN, NECDET, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.109-132, 2015

Abilities (Can/can't)

Passport to English, Demirel, Özcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2004

Metrikler

Yayın

129

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları