Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (16)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 65

1. PFE ÖĞRENCİLERİNİN İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA TAM METİN

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

2. PDR ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)

3. PFE ÖĞRENCİLERİNDE İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

4. Liselere Geçiş Sisteminde Tercih Komisyonunda Görevlendirilen Psikolojik Danışmanların Ve Okul Yöneticilerinin Sürece İlişkin Görüşleri

SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.352-364, (Tam Metin Bildiri)

5. Türkiye’de Eğitim Yönetimi Alanında Güncel Araştırma Eğilimleri: 2021 Yılındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.365-382, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretmenlere göre Yöneticilerin Sosyotelizm Düzeyi

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.133-139, (Tam Metin Bildiri)

7. Milli Eğitim Dergisi’nin “Türkiye’de ve Dünyada Göçmen Eğitimi” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışmas

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)

8. Ben bilirim!: Öğretmen olma yolunda ilk adımlar

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

9. BEN BİLİRİM!: ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA İLK ADIMLAR

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

10. Neden geldim: Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisanstan beklentileri

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

11. NEDEN GELDİM: ÖĞRETMENLERİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANSTAN BEKLENTİLERİ

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

12. TÜRKİYE'DE ERGENLERDE DEPRESYON KONULU TEZLERİN CİNSİYET BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, cilt.1, ss.296-305, (Tam Metin Bildiri)

13. Experiences and Opinions of Contracted Teachers on Contractual Teaching Practice

International Conference on Applied Research in Education, Varşova, Polonya, 5 - 07 Temmuz 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Öğretmenlerin Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Eğitimde Yapay Zeka

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğretmenlerin Öz Liderlik Düzeyinin İncelenmesi: Malatya İli Örneği

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

17. Laboratuvara Dayalı Fen Eğitiminin Türkiye’deki Öğrencilerin Laboratuvar Derslerindeki Tutumlarına Etkisi:Bir Meta-Analiz Çalışması

6. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369-370, (Özet Bildiri)

21. Eğitim Fakültesi Dekanları Üzerine Bir Betimsel Analiz

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

22. Evlilik Doyumunun Cinsiyet Ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

23. Evlilik Doyumunun Cinsiyet ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

24. Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288, (Özet Bildiri)

25. The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

28. Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Student Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)

31. Effect Of Traditional Methods In Numbers Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.37, (Özet Bildiri)

32. Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.40-41, (Özet Bildiri)

33. Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.110-111, (Özet Bildiri)

34. Teacher Perspective On Transition From Basic Education To Secondary Education

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.111, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Effect Of Traditional Methods In Geometry Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.42-43, (Özet Bildiri)

36. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

37. Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288, (Özet Bildiri) Creative Commons License

38. Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Attitude Scale towards Teaching Profession A Synthesis of Research Findings

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

40. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

41. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

42. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.142, (Özet Bildiri)

43. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

44. Maslach Tükenmişlik Ölçeği Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.516, (Tam Metin Bildiri)

45. Örgütsel Adalet Ölçeğinin Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.514-515, (Tam Metin Bildiri)

46. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

47. Atılganlıkta cinsiyet farklılığı: bir meta analiz çalışması

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

48. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

49. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

50. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

51. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

56. Okullardaki Paylaşılan Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre meta-analizi

Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

58. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, cilt.1, ss.273, (Özet Bildiri)

62. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100, (Özet Bildiri)

63. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

64. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)

65. The characteristics of a learning school in information age

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

2. Birinci Döngü Kodlama Sonrası

Nitel Araştırmacılar İçin Kodlama El Kitabı, Aysel Tüfekci AKCAN, Süleyman Nihat ŞAD, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.211-232, 2019

3. Meta-Analiz

EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, Kadir BEYCİOĞLU, Niyazi ÖZER, Yaşar KONDAKÇİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-573, 2018

4. Bölüm V - Öğretimsel İletişim

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.95-119, 2017

5. Bölüm VII - Motivasyon

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.147-175, 2017

6. Öğrenen Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015

7. Öğrenen Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları Cilt 1, KONAN, NECDET, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.109-132, 2015

8. Abilities (Can/can't)

Passport to English, Demirel, Özcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2004
Metrikler

Yayın

130

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

51

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları