Makaleler
51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (16)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (23)
4. Öğretmenlerde Cinsiyete Göre Yaşam Doyumunun İncelenmesi Bir Meta-Analiz Çalışması
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Ergenlerde cinsiyete göre psikolojik sağlamlık düzeyinin incelenmesi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.9, sa.83, ss.986-991, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Okul Müdürleri ve Öğretmenlerin Öğretmen Performans Değerlendirme Sistemine İlişkin Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.1-18, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Effect of traditional methods in teaching English on academic achievement: A meta-analysis study
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, ss.144-158, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Cinsiyete Göre Öfke Düzeyinin İncelenmesi: Türkiye’de Yapılan TezlerÜzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.6, sa.3, ss.15-28, 2019 (Hakemli Dergi)
11. ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLARA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ TÜRKİYE'DEKİ ÖĞRENCİLERİN LABORATUVAR DERSLERİNDEKİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.802-817, 2019 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
15. EVLİLİK DOYUMUNUN EVLENME BİÇİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.28, ss.429-444, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.34-47, 2017 (Hakemli Dergi)
19. A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students’ Mathematics Achievement
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.209-227, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
20. A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students' Mathematics Achievement
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.209-227, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
23. Okul Yöneticilerinin Değişimi Uygulama Yeterliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.16-30, 2016 (Hakemli Dergi)
25. A meta analysis of the relationship between burnout and job satis faction of educational stakeholders
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.160-183, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Öznel İyi Oluşun Cinsiyet Açısından İncelenmesi:Bir Meta-Analiz Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.770-782, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
28. Hemşirelikte meta analiz uygulama süreci Metodolojiye yönelik bir rehber
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1906-1925, 2016 (Hakemli Dergi)
30. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus, TRDizin)
33. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus, TRDizin)
35. Okul Müdürlerinin Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.27-45, 2015 (Hakemli Dergi)
37. Türkiye de Yalnızlık Üzerine Yapılan Tezlerin Cinsiyet Bağlamında İncelenmesi Meta Analitik Bir Çalışma
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1392-1414, 2015 (TRDizin)
39. Eğitim Paydaşlarının Tükenmişliğinde Cinsiyet Farklılığı: Bir Meta-analiz Çalışması (Türkiye Örneği)
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.88-106, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
40. İl Eğitim Denetmenlerinin İş Doyumu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.1-17, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
44. The relationship between communication competence and organizational conflict: A study on heads of educational supervisors İletişim yeterliği ile örgütsel çatışma arasındaki ılişki: Eğitim denetmenleri başkanlığı üzerine bir araştırma
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, sa.56, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
49. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Milli Eğitim
, cilt.42, sa.197, ss.38-50, 2013 (Scopus, TRDizin)
51. The Characteristics of a Learning School in Information Age
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.1, ss.797-802, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
65
1. PFE ÖĞRENCİLERİNİN İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA TAM METİN
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğretmenlerin Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Eğitimde Yapay Zeka
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
17. Laboratuvara Dayalı Fen Eğitiminin Türkiye’deki Öğrencilerin Laboratuvar Derslerindeki Tutumlarına Etkisi:Bir Meta-Analiz Çalışması
6. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369-370, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Adaylarının Yaşam Doyumları ve Yaşam Amaçlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri Açısından Psikolojik Danışmanların Okul Yönetimine İlişkin Görüşleri
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
23. Evlilik Doyumunun Cinsiyet ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
25. The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model
11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
26. Heutagogy and Educational Technologies
11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
27. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
36. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
39. Attitude Scale towards Teaching Profession A Synthesis of Research Findings
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
44. Maslach Tükenmişlik Ölçeği Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.516, (Tam Metin Bildiri)
45. Örgütsel Adalet Ölçeğinin Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.514-515, (Tam Metin Bildiri)
47. Atılganlıkta cinsiyet farklılığı: bir meta analiz çalışması
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
55. Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
56. Okullardaki Paylaşılan Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre meta-analizi
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
57. Okul Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
2. Birinci Döngü Kodlama Sonrası
Nitel Araştırmacılar İçin Kodlama El Kitabı, Aysel Tüfekci AKCAN, Süleyman Nihat ŞAD, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.211-232, 2019
3. Meta-Analiz
EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, Kadir BEYCİOĞLU, Niyazi ÖZER, Yaşar KONDAKÇİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-573, 2018
8. Abilities (Can/can't)
Passport to English, Demirel, Özcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2004
Metrikler
Yayın (WoS)
11
Yayın (Scopus)
16
Atıf (WoS)
14
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
35
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
5
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
51
Proje
3
Tez Danışmanlığı
5