Prof. Dr. SÜLEYMAN NİHAT ŞAD


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim

Metrikler

Yayın

201

Yayın (WoS)

30

Yayın (Scopus)

36

Atıf (WoS)

263

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

179

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

3411

H-İndeks (Scholar)

32

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

53

H-İndeks (Sobiad)

3

Proje

9

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2006 - 2011

2006 - 2011

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

2004 - 2006

2004 - 2006

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Mütercim Tercümanlık (İngilizce), Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

İlköğretim Birinci Kademe İngilizce Öğretim Programının Çocuklara Yabancı Dil Öğretiminin Duyuşsal Hedeflerini Gerçekleştirme Düzeyi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim

2006

2006

Yüksek Lisans

T.C. İnönü Üniversitesi Battalgazi Meslek Yüksek Okulunda Yabancı Dil Öğretiminde (İngilizce) Çevirinin Aktif Bir Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılması

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2014 - 2019

2014 - 2019

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2011 - 2014

2011 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2010 - 2011

2010 - 2011

Okutman

İnönü Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Hazırlık Eğitimi

2004 - 2010

2004 - 2010

Okutman

İnönü Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölüm Başkanlığı

Verdiği Dersler

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri

Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Eğitim ve Bilişim Teknolojileri

İleri Eğitim İstatistiği ve Analizi

Eğitim ve Bilişim Teknolojileri

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (85)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (28)
ESCI (12)
Scopus (35)
TRDizin (49)
Diğer Yayınlar (15)

2010

2010

73. Homeschooling Evde eǧitim

ŞAD S. N., AKDAĞ M.

Milli Egitim , sa.188, ss.19-31, 2010 (Scopus, TRDizin) identifier

2008

2008

81. Using Mobile Phone Technology in EFL Classes

ŞAD S. N.

English Teaching Forum , cilt.46, sa.4, ss.34-39, 2008 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Lisansüstü eğitimde öğretim üyeleri tarafından sergilenen istenmeyen davranışlar

ARISOY E., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. Veli toplantılarının süreç ve sonuçlarına ilişkin paydaş yaşantılarının incelenmesi

NAZLI K., ÖZER N., ŞAD S. N.

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Uzamsal Yetenek Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

AÇIKGÜL K., ŞAD S. N., ALTAY B.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. Investigation of Relationship between Digital Game Addiction and English Listening Skills among University Students

ŞAD S. N., AĞAOĞLU A.

IAC-GETL 2019: Global Education, Teaching and Learning, Viyana, Avusturya, 29 - 30 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. Ortaöğretim Öğrencileri için Matematik Öğrenmede Mobil Teknoloji Kabul Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği

ŞAD S. N., DÖNMEZ B., BALI O., ÖZER N.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Sosyal Medya Üzerinden Gerçekleşen Öğretmen-Öğrenci Etkileşimlerinin Öğrencilerin Örtük Öğrenmelerine Etkisi

ŞAD S. N., Demir M.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. BİR KOLTUKTA ÜÇ KARPUZ TAŞIMAK: LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNDE İŞ AİLE VE OKUL ÇATIŞMASI

ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.

2. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. Mobile or Hostile? Using Smartphones in Learning English as a Foreign Language

ŞAD S. N., ÖZER N., YAKAR Ü., ÖZTÜRK F.

The European Conference on Educational Research ECER2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

11. Bi̇r Koltukta Üç Karpuz Taşımak: Li̇sansüstü Eği̇ti̇m Öğrenci̇leri̇nde İ̇ş Ai̇le ve Okul Çatışması

ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin Durumsal Güdülenme Ölçeği’nin Türkçe Formunun PsikometrikÖzelliklerinin İncelenmesi

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.644-646, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Biçimlendirmeye ve Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kahoot! Uygulamasının Kullanımı

ŞAD S. N., ÖZER N.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimin İ̇şlevselliğinin Öğretmenlerin Gözünden Değerlendirilmesi

ŞAD S. N., ÖZER N., ATLİ A.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Veliler İ̇çin Okula Güven Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İ̇ncelenmesi

ÖZER N., ŞAD S. N.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

18. Development of Smartphone Use in Learning Foreign Language Scale.

ŞAD S. N., YAKAR Ü.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.31, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. SOSYAL AĞLAR VE ÜNİVERSİTELER: FENEMOLOJİK BİR ÇALIŞMA

ÖZHAN U., ŞAD S. N.

İnternational Educational Technology Symposium, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. World Heritage Sites Awareness among Students

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. The association between high school students’ WhatsApp use and their levels of connectedness in the classroom

ŞAD S. N., KÖSE N., ÖZER N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

23. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

ÖZER N., ŞAD S. N.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Öğretmenlik Uygulaması Dersi İçin Bir Model Önerisi Video Portfolyo Temelli Uzman Geribildirimi Ve Yansıtıcı Öğretim Uygulaması

ŞAD S. N.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. İngilizce Okutmanlarının Yabancı Dil Öğretiminde Teknoloji Kullanım Düzeyleri

ŞAD S. N., Delican K.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Lise Öğretmenlerinin Ve Öğrencilerinin Etkileşimli Beyaz Tahtaya İlişkin Görüşleri: İlk Deneyimlere İlişkin Bir Metafor Çalışması

Eroğlu M., ŞAD S. N.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK TÜKENMİŞLİKLERİ

ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

35. Lise öğrencilerinin akademik motivasyon düzeyleri ile akademik tükenmişliklerinin incelenmesi

ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

37. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği

ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

38. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

ÖZER N., ŞAD S. N.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

39. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği.

ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

40. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

ÖZER N., ŞAD S. N.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. İnternet Tabanlı Mesleki Gelişime Yönelik Motivasyon Anketinin Türkçe ye Uyarlanması

ŞAD S. N., KOÇ A., Şenol C.

4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

42. İnternet Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe ye Uyarlanması

ŞAD S. N., ALKAN İ., KOÇ A.

3rd International Euroasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

44. A Phenomenological Research On Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

45. Prospective Teachers Intellectual Risk Taking Behaviors in Technology Classes

KÖKSAL M. S., ŞAD S. N., ÖZER N.

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

46. Phenomenological Research on Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, SAVOLINNA, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

47. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

ÖZER N., MERMER S., ŞAD S. N.

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

48. (How) does item order matter in multiple-choice exams?

ŞAD S. N.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1585-1586, (Özet Bildiri)

2016

2016

49. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2016

2016

50. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar

YILDIRIM T., KAYA M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)

2016

2016

51. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2016

2016

52. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

2016

2016

53. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2016

2016

54. İnternet Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması

ŞAD S. N., ALKAN İ., Koç A.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.274-279, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

55. İnternet Tabanlı Öğrenme İnançları Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması

ŞAD S. N., ALKAN İ., Koç A.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.537-541, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

56. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

2016

2016

57. 8. Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknolojiye İlişkin Bilgi Ve Tutumları

Öcal E., ŞAD S. N., KAHRAMAN S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2016

2016

58. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2016

2016

59. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar

YILDIRIM T., KAYA M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)

2016

2016

60. Turkish Tourism Students’ International Posture

BİNBAŞIOĞLU H., ŞAD S. N.

Conference on Social, Economics, Business and Educational Science (MIRDEC 2016), Budapest, Macaristan, 24 - 26 Mayıs 2016, ss.43, (Özet Bildiri)

2016

2016

61. Öğretmenlik Mesleği açısından Dijital Yerlilik Dijital Göçmenlik ve Dijital Melezlik

ŞAD S. N., DONMUŞ V.

10 International Computers and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

62. Mathematics Teachers Beliefs about Teaching as Predictor of their Approaches to Measurement and Assessment

ŞAD S. N., GÖKTAŞ Ö.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

63. BİTİŞİK EĞİK YAZI VE DİK TEMEL YAZI BİÇİMİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ

ŞAD S. N., DEMİR O.

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

64. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ AKADEMİK ÜRETKENLİKLERİNİN AKADEMİKTEŞVİK PUANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

ŞAD S. N., KARA A.

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

65. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarinin Akademik Üretkenliklerinin Akademik Teşvik Puanlari Açisindan Incelenmesi (Inönü Üniversitesi Örneği)

ŞAD S. N., KARA A.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.300, (Özet Bildiri)

2015

2015

66. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

67. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

68. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

69. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

70. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

71. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

72. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

73. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

74. Relationship between student engagement and trust in professors A Study on Turkish college students

ÖZER N., ATİK S., KIŞ A., ŞAD S. N.

European Conference on Educational Research-ECER 2015., Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

75. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

76. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

77. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

78. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

79. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

80. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

81. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Ve Travmatik Sorunlar

YILDIRIM T., ŞAD S. N., ÇIRAK Y., ATLİ A., KAYA M., çitil c.

EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 10 Nisan 2015, ss.214-215, (Özet Bildiri)

2015

2015

82. Facebook as a Peer Assessment Tool Does it Work in Visual Art Education

ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.545-547, (Özet Bildiri)

2015

2015

83. Velilerin çocuklarının eğitimine katılımında teknoloji kullanımı Bir olgubilim çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.603, (Özet Bildiri)

2015

2015

84. Once I had an English class A story of the change from in class instructed English course to a web based one

Şad S. N., Sel F.

9th International IDEA Conference “Studies in English”, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

85. Etkileşimli Beyaz Tahta Kullanımına İlişkin Eğitim İhtiyacının Belirlenmesi İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

ÖZHAN U., ŞAD S. N., ET S. Z.

8. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

86. Silent scream: "I d Do Not Want to Participate Professor!"

ŞAD S. N., ÖZER N.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2532-2536, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

88. İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Yabancı Dil Derslerinde Uygulanan Öğretim Etkinliklerinin İncelenmesi

ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.

I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.384-385, (Özet Bildiri)

2010

2010

90. İlköğretim Birinci Kademedeki Öğrencilerin Eğitim Süreçlerine Anne-Babalarının Katılım Düzeyleri (Malatya İli Örneği)

ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.38-39, (Özet Bildiri)

2010

2010

91. Sınıf öğretmeni adaylarının çocuklara yabancı dil öğretimi konusundaki yeterlilik algılarının ve isteklilik düzeylerinin incelenmesi

ŞAD S. N.

IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

92. Öğretmenlerin Öğretim Programlarını İzleme, Değerlendirme ve Geliştirme Sürecine Etkin Katılım Düzeylerinin Değerlendirilmesi

GÜRBÜZTÜRK O., ŞAD S. N., GÖKTAŞ Ö.

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.471-476, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

93. Öğretmenlerin öğretim programlarını izleme, değerlendirme ve geliştirme sürecine etkin katılım düzeylerinin değerlendirilmesi

GÜRBÜZTÜRK O., ŞAD S. N., GOKTAS O.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

94. Turkish parental involvement scale: validity and reliability studies

GÜRBÜZTÜRK O., ŞAD S. N.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.487-491, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

95. Do Physical Education Programs Contribute to Lifelong Sport?

ŞAD S. N., AÇAK M., KAFKAS M. E.

The European Conference on Educational Research, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, cilt.1, sa.1, ss.15, (Özet Bildiri)

2009

2009

96. Aday İngilizce öğretmenlerinin alan derslerinde İngilizce konuşmama nedenleri: Nitel bir çalışma

ŞAD S. N.

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

2009

2009

97. Turkish Version of Teacher Concern Questionnaire-Physical Education: Validity and Reliability Studies

ÖZER N., ŞAD S. N., AÇAK M., KAFKAS M. E.

1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.56, (Özet Bildiri)

2008

2008

98. Kalkınmış ülkelerde ve Türkiye'de teknoloji öğretimi.

ŞAD S. N., ARIBAŞ S.

XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2007

2007

101. İngilizce öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına dayalı materyal ve etkinlik kullanma düzeyleri

ŞAD S. N., ARIBAŞ S.

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

3. Eğitim Araştırmalarında Kuramın Yeri

Şad S. N.

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç,Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.68-78, 2021

2019

2019

4. Kod ve Kodlama Sürecine Giriş

Şad S. N.

Nitel Araştırmacılar için Kodlama El Kitabı (Çeviri), Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-42, 2019

2019

2019

5. İkinci Döngü Kodlama Sonrası

Şad S. N.

Nitel Araştırmacılar için Kodlama El Kitabı (Çeviri), Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-290, 2019

2019

2019

6. İkinci Döngü Kodlama Yöntemleri

Şad S. N.

Nitel Araştırmacılar için kodlama el kitabı, Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.233-272, 2019

2017

2017

7. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile and Ubiquitous Technology-Enhanced Learning Context

Yüksel Arslan P., Şad S. N., Yıldırım S.

Digital Tools for Seamless Learning, Şad,S.N & Ebner,M., Editör, Igı Global Publications, California, ss.240-254, 2017

2017

2017

8. Eğitimin Teknolojik Temelleri

ŞAD S. N., YOKUŞ G.

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.336-374, 2017

2016

2016

10. Prospective Teachers—Are They Already Mobile?

ŞAD S. N., GÖKTAŞ Ö., MARTİN E.

Mobile Ubiquitous and Pervasive Learning Fundaments Applications and Trends, Alejandro Peña-Ayala, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.139-166, 2016

2015

2015

11. Karma Yöntem Araştırma Sorularının Oluşturulması

ŞAD S. N.

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Y. Dede & S.B.Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-165, 2015

2014

2014

12. Sınıfta yönetimi ve teknoloji

ŞAD S. N., ÖZER N.

Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-20, 2014

2006

2006

13. Çocuk suçları ve okulda şiddet (Malatya örneği)

Duruhan K., Şad S. N.

Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu: Eğitim ve Şiddet, Şule Erçetin, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.275-315, 2006

Desteklenen Projeler

2017 - 2018

2017 - 2018

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ HAZIRLIK ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE ÖĞRENİMİNDE AKILLI TELEFON KULLANIMININ İNCELENMESİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞAD S. N. (Yürütücü), YAKAR Ü., ÖZTÜRK F.

2016 - 2018

2016 - 2018

İNGİLİZCE OKUTMANLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOLOJİK ALAN BİLGİSİ(TPAP) ÖZYETERLİK ALGILARI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞAD S. N. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 203

h-indeksi (WOS): 7