Eğitim Bilgileri
2006 - 2011
2006 - 2011Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Mütercim Tercümanlık (İngilizce), Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
İlköğretim Birinci Kademe İngilizce Öğretim Programının Çocuklara Yabancı Dil Öğretiminin Duyuşsal Hedeflerini Gerçekleştirme Düzeyi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
2006
2006Yüksek Lisans
T.C. İnönü Üniversitesi Battalgazi Meslek Yüksek Okulunda Yabancı Dil Öğretiminde (İngilizce) Çevirinin Aktif Bir Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılması
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2014 - 2019
2014 - 2019Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2011 - 2014
2011 - 2014Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2010 - 2011
2010 - 2011Okutman
İnönü Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Hazırlık Eğitimi
2004 - 2010
2004 - 2010Okutman
İnönü Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölüm Başkanlığı
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmenlik atamalarında uygulanan sözlü sınavların geçerliliğinin ve güvenilirliğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Şad S. N. (Danışman)
B.KARAHAN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Ailede akıllı telefon bağımlılığının öğrenci başarısına ve veli katılımına etkisi
Şad S. N. (Danışman)
N.YILDIRIM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
eTwinning projelerinin öğretmenlerin eleştirel düşünme eğilimlerine etkisinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Şad S. N. (Danışman)
F.KAYA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğrencilerin nöbetçi öğretmen algılarının örtük program açısından incelenmesi
Şad S. N. (Danışman)
A.ÖZER(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Uzaktan eğitimde oyunlaştırma uygulamalarının üniversite öğrencilerinin İngilizce derslerindeki akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi
Şad S. N. (Danışman)
A.AĞAOĞLU(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Veli, öğretmen ve okul yöneticilerinin veli toplantılarına ilişkin yaşantılarının analizi: Bir olgubilim çalışması
Özer N. (Danışman), ŞAD S. N. (Eş Danışman)
K.NAZLI(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İngilizce öğretmenlerinin erken yaşta yabancı dil öğretimine ilişkin yeterlilik düzeyleri (Kütahya ili örneği)
Şad S. N. (Danışman)
M.SARI(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrimiçi öğrenci bağlılık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Şad S. N. (Danışman)
F.SEL(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Sosyal medya üzerinden gerçekleşen öğretmen-öğrenci etkileşiminin örtük program açısından incelenmesi
Şad S. N. (Danışman)
M.DEMİR(Öğrenci)
2013
2013Doktora
İlköğretim programlarında yer alan "çevre duyarlılığı" ve "bilişim teknolojilerine" ilişkin kazanımların gerçekleşme düzeylerinin incelenmesi
ŞAD S. N.
D.AYDOĞAN(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Uzman Öğretmenlerin Öğretmenlik Kariyer Basamağı Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Çerçevesinde İncelenmesi
YENER S., Şad S. N.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.4, ss.782-802, 2025 (TRDizin)
2025
20252. eTwinning Projelerinin Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisinin İncelenmesi
KAYA F., Şad S. N.
Journal of Education and Future
, sa.28, ss.1-13, 2025 (ESCI, TRDizin)
2024
20243. Lisansüstü Eğitimde Danışman-Öğrenci İlişkileri Ölçeğinin Türkçe Formunun Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Arısoy E., Ozer N., Şad S. N.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1/26, ss.155-182, 2024 (TRDizin)
2023
20234. Ailede Akıllı Telefon Bağımlılığı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yıldırım N., ŞAD S. N.
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.14, sa.27, ss.25-54, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Yeni Nesil Soru” Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
ŞAD S. N., Aydin Y. Ş.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.378-399, 2023 (TRDizin)
2023
20236. Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N., ALTAY B.
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.10, sa.1, ss.76-97, 2023 (ESCI, TRDizin)
2022
20227. Tattooing: A popular way of self-expression among university students
ATLİ A., Akkaya M., ŞAD S. N.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.41, sa.12, ss.8965-8974, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20228. Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Ağaoğlu A., Şad S. N.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.20, sa.3, ss.730-761, 2022 (TRDizin)
2022
20229. PRIVATE SCHOOLS’ MARKETING TACTICS, PARENTS’ LOYALTY AND SCHOOL IMAGE: A STRUCTURAL EQUATION MODEL
Mermer S., Özer N., Şad S. N.
RESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION & LEADERSHIP
, cilt.7, sa.4, ss.787-824, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
202210. A mixed methods approach to developing a scale on parents’ practices to reward and punish their children
ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.
Research in Pedagogy , cilt.12, sa.2, ss.339-357, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimin İngilizce Dinleme ve Konuşma Becerilerinin Öğretimine Etkisi
Karahan B., Şad S. N.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.1-29, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. MATEMATİK DERSİ İÇİN BECERİ TEMELLİ SORU YAZMAYA YÖNELİK BİR KONTROL LİSTESİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yılmaz F., Şad S. N.
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.363-395, 2022 (TRDizin)
2022
202213. A Phenomenologıcal Study On The Process And Results of Parent Teacher Meetings
Nazlı K., Özer N., Şad S. N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.703-728, 2022 (TRDizin)
2022
202214. Mobile or hostile? Using smartphones in learning English as a foreign language(1)(1)
Şad S. N., Özer N., Yakar U., Öztürk F.
COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
, cilt.35, sa.5-6, ss.1031-1057, 2022 (AHCI, SSCI, Scopus)
2022
202215. İLKOKUL VE ORTAOKUL İNGİLİZCE DERSLERİNDE KULLANILAN ŞARKILARIN MÜZİKSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
DANACI E. F., KARAGÖZ B., ŞAD S. N.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.234, ss.1011-1030, 2022 (Scopus, TRDizin)
2021
202116. INVESTIGATION OF THE COMMUNICATION SKILLS, PROFESSIONAL SENIORITY, SCHOOL STAGE AND GENDER AS PREDICTORS OF TEACHERS' CLASSROOM MANAGEMENT STYLES
Demir O., Şad S. N.
Research in Pedagogy , cilt.11, sa.2, ss.661-679, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Öğretmenlerin akıllı tahta kullanımına ilişkin kaygıları: Bir ölçek geliştirme çalışması
MERMER S., ÖZER N., ŞAD S. N.
Ahi Evran Akademi , cilt.2, sa.2, ss.98-111, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. High school students' acceptance and use of mobile technology in learning mathematics
Acikgul K., ŞAD S. N.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.26, sa.4, ss.4181-4201, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202119. Matematik öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin algılarının incelenmesi
Göktaş Ö., Şad S. N.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.402-415, 2021 (TRDizin)
2021
202120. How Do High School Adolescents Define a Good Friend versus a Bad Friend?
Öztürk N., Atli A., Şad S. N.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.12, sa.1, ss.18-34, 2021 (TRDizin)
2021
202121. LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SİBER ZORBALIK, SİBER MAĞDURİYET VE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ
Özer N., Şad S. N.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.50, sa.229, ss.393-417, 2021 (Scopus)
2021
202122. İnönü Üniversitesi Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenci Bağlılık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Sel F., Şad S. N.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.860-904, 2021 (TRDizin)
2021
202123. Lise öğrencilerinde siber zorbalık, siber mağduriyet ve okul tükenmişliği
ÖZER N., ŞAD S. N.
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.393-741, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
202024. Uzamsal Kaygı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
POÇAN S., AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.34, ss.64-83, 2020 (TRDizin)
2020
202025. Investigation of the relationship between digital game addiction and English listening skills among university students
Ağaoğlu A., Şad S. N.
International Journal of Academic Research in Education
, cilt.6, sa.1, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202026. Mobile Technology Acceptance Scale for Learning Mathematics: Development, Validity, and Reliability Studies
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.21, sa.4, ss.161-180, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
202027. Social Media and Hidden Curriculum: What Do Teacher-Student Interactions Teach Students?
Şad S. N., Demir M.
Elementary Education Online , cilt.19, sa.2, ss.1, 2020 (Scopus, TRDizin)
2020
202028. Does difficulty-based item order matter in multiple-choice exams? (Empirical evidence from university students)
ŞAD S. N.
STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION
, cilt.64, 2020 (SSCI, Scopus)
2019
201929. Öğretmenlerin Eğitimde İnsansı Robot Teknolojisini Kabul Düzeyleri
Yıldırım N., Şad S. N.
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.13, sa.30, ss.367-397, 2019 (TRDizin)
2019
201930. Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Şad S. N., Özer N., Yurtçu M., Erdemir N.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.368-388, 2019 (TRDizin)
2019
201931. Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
ŞAD S. N., ÖZER N.
International Journal of Academic Research in Education , cilt.5, sa.1, ss.43-57, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201932. İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta İngilizce Öğretimine İlişkin Yeterlilikleri (Kütahya İli Örneği)
Şad S. N., Sarı M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.6, sa.12, ss.144-163, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201933. Üniversite öğrencilerinin sürdürülebilirlik ve sürdürülebilir turizm hakkındaki bilgi düzeyleri
Binbaşıoğlu H., Tuna A., Şad S. N., Özer N.
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.338-349, 2019 (TRDizin)
2019
201934. TURKISH TOURISM AND HOSPITALITY STUDENTS' ATTITUDES TOWARD THE INTERNATIONAL COMMUNITY
Binbasioglu H., ŞAD S. N.
TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT-CROATIA
, cilt.25, sa.1, ss.19-35, 2019 (ESCI, Scopus)
2019
201935. Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
Şad S. N., Özer N., Atli A.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , cilt.7, sa.2, ss.873-898, 2019 (ESCI, TRDizin)
2019
201936. ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
ŞAD S. N., Demir M.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.346-360, 2019 (TRDizin)
2018
201837. Turkish College Students’ Trust in Professors and Engagement: “I trust therefore I engage!”
Özer N., Atik S., Kış A., Şad S. N.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , cilt.24, sa.3, ss.553-578, 2018 (Scopus, TRDizin)
2018
201838. Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Ersoz Y., ŞAD S. N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.5, sa.4, ss.740-753, 2018 (ESCI, TRDizin)
2018
201839. Once I Had an English Class: A Story of a Change from Face-to-Face Instruction to a Distant Web-based One
SEL F., ŞAD S. N.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.10, sa.2, ss.116-129, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201740. Dik temel yazı ve bitişik eğik yazı biçimlerinin 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerisine etkisi
Şad S. N., Demir O.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.16, sa.62, ss.801-816, 2017 (TRDizin)
2017
201741. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile and Ubiquitous Technology-Enhanced Learning Context
YÜKSEL ARSLAN P., ŞAD S. N., YILDIRIM İ. S.
DIGITAL TOOLS FOR SEAMLESS LEARNING
, ss.240-254, 2017 (SSCI)
2017
201742. Digital Tools for Seamless Learning Preface
ŞAD S. N., Ebner M.
DIGITAL TOOLS FOR SEAMLESS LEARNING
, 2017 (SSCI)
2017
201743. A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students' Mathematics Achievement
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.209-227, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201744. Öğretmenlik Mesleği Bağlamında Dijital Yerlilik, Dijital Göçmenlik ve Dijital Melezlik
ŞAD S. N., Donmuş V.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.11, ss.11-21, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201645. Matematik başarısı ile matematik kaygısı arasındaki ilişki üzerine bir meta-analiz çalışması
Şad S. N., Kış A., Demir M., Özer N.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.371-392, 2016 (ESCI, TRDizin)
2016
201646. Seamless Learning: A Review Study
ŞAD S. N., İLHAN A., POÇAN S.
Inönü University Journal of the Graduate School of Education , cilt.3, sa.6, ss.1-22, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201647. Meta-analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.371-391, 2016 (ESCI, TRDizin)
2016
201648. Parental e-nvolvement: a phenomenological research on electronic parental involvement
ŞAD S. N., Konca A. S., ÖZER N., ACAR F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PEDAGOGIES & LEARNING
, cilt.11, sa.2, ss.163-186, 2016 (ESCI, Scopus)
2016
201649. A meta analysis of the relationship between burnout and job satis faction of educational stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.160-183, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201650. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
Kış A., Şad S. N., Özer N., Atik S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (TRDizin)
2016
201651. Students’ teachers’ and parents’ views about transition from Basic Education to Secondary Education (BESE) system Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sistemine ilişkin öğrenci, öğretmen ve veli görüşleri
ŞAD S. N., ŞAHINER Y. K.
Elementary Education Online
, cilt.15, sa.1, ss.53-76, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201652. Prospective Teachers-Are They Already Mobile?
ŞAD S. N., Goktas O., Ebner M.
MOBILE, UBIQUITOUS, AND PERVASIVE LEARNING: FUNDAMENTS, APPLICATIONS, AND TRENDS
, cilt.406, ss.139-166, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2015
201553. Do Prospective Classroom Teachers Perceive Themselves as Effective and Willing to Teach Young Learners English?
ŞAD S. N.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.5, ss.1257-1269, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2015
201554. İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi Bir Durum Çalışması
Şad S. N., Karaova M.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , cilt.3, sa.2, ss.66-95, 2015 (ESCI, TRDizin)
2015
201555. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlilik Algıları
Şad S. N., Nalçacı Ö. İ.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.177-197, 2015 (TRDizin)
2015
201556. Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine (TPAB) İlişkin Yeterlilik Algıları
Şad S. N., Açıkgül K., Delican K.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.204-235, 2015 (TRDizin)
2015
201557. The Affective Objectives in Early Foreign Language Teaching A Scale Development Study
ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.
International Journal of Academic Research in Education , cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201558. Computer and internet use self-efficacy scale for elementary school teachers: Validity and reliability studies Sınıf Öğretmenleri İçin Bilgisayar ve İnternet Kullanımı Özyeterlilik Algısı Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
ŞAD S. N., DEMIR O.
Elementary Education Online
, cilt.14, sa.2, ss.489-510, 2015 (Scopus, TRDizin)
2014
201459. Silent Scream I Do Not Want to Participate Professor
ŞAD S. N., ÖZER N.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.116, ss.2532-2536, 2014 (Scopus)
2014
201460. Zihinsel Aritmetik Eğitimine İlişkin Öğrenci Öğretmen ve Veli Görüşleri
Şahiner Y. K., Şad S. N.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.6, ss.113-136, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201461. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Yeterlilik Algıları
Göktaş Ö., İzci E., Şad S. N.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.37-57, 2014 (TRDizin)
2014
201462. Preservice teachers' perceptions about using mobile phones and laptops in education as mobile learning tools
ŞAD S. N., GOKTAS O.
BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.45, sa.4, ss.606-618, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
201463. A COMPARISON OF STUDENT VIEWS ON WEB-BASED AND FACE-TO-FACE HIGHER EDUCATION
Şad S. N., Goktas O., Bayrak I.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.15, sa.2, ss.209-226, 2014 (ESCI, Scopus)
2014
201464. Assigning the Practice Teachers for School Experience and Teaching Practice Courses: Criteria, Challenges and Suggestions
GOKTAS O., ŞAD S. N.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, sa.4, ss.115-128, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201365. Öğretim Elemanlarının Geleneksel ve Çağdaş Ölçme Değerlendirme Yaklaşımlarının İncelenmesi
Şad S. N., Göktaş Ö.
Ege Eğitim Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.79-105, 2013 (TRDizin)
2013
201366. Primary School Students' Parents' Level of Involvement into their Children's Education
ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.2, ss.1006-1011, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201267. Honeymoon with IWBs: A qualitative insight in primary students' views on instruction with interactive whiteboard
ŞAD S. N., ÖZHAN U.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.59, sa.4, ss.1184-1191, 2012 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2012
201268. Investigation of Parental Involvement Tasks as Predictors of Primary Students' Turkish, Math, and Science & Technology Achievement
Sad S. N.
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.48, ss.135-154, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201269. An attitude scale for smart board use in education: Validity and reliability studies
Sad S. N.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.58, sa.3, ss.900-907, 2012 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2011
201170. Turkish students perceptions of citizenship duties and rights An evaluation of citizenship education in Turkey
Duruhan K., Şad S. N.
CITIZENSHIP TEACHING AND LEARNING , cilt.6, sa.3, ss.303-317, 2011 (Scopus)
2011
201171. Contribution of PhysicalEducation Programs to Lifelong Sport: Evaluating The Long-TermEfficacy of Turkish Physical Education Curricul
Şad S. N., Açak M., Kafkas M. E.
World Applied Sciences Journal , cilt.15, sa.4, ss.537-543, 2011 (Scopus)
2010
201072. Technology education in some developed countries and implications for Turkey Bazi gelişmiş ülkelerde teknoloji eǧitimi ve türkiye için öneriler
ŞAD S. N., ARIBAŞ S.
Milli Egitim
, sa.185, ss.278-299, 2010 (Scopus, TRDizin)
2010
201073. Homeschooling Evde eǧitim
ŞAD S. N., AKDAĞ M.
Milli Egitim
, sa.188, ss.19-31, 2010 (Scopus, TRDizin)
2010
201074. Theory–Practice Dichotomy: Prospective Teachers' Evaluations about Teaching English to Young Learners
ŞAD S. N.
The Journal of Language and Linguistic Studies , cilt.6, sa.2, ss.22-53, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201075. İngilizce Dersinde Cep Telefonlarıyla Üretilen Sözlü Performans Ödevlerinin Yazılı Performans Ödevleriyle Karşılaştırılması
Şad S. N., Akdağ M.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.719-740, 2010 (TRDizin)
2010
201076. Çevirinin yabancı dil öğretiminde kullanılması: Deneysel bir çalışma
Şad S. N., Duruhan K.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.278-299, 2010 (TRDizin)
2009
200977. Preservice Teachers Previous Formal Education Experiences and Visions about their Future Teaching
Gürbüztürk O., Duruhan K., Şad S. N.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.8, sa.3, ss.923-934, 2009 (Scopus, TRDizin)
2009
200978. İngilizce Hazırlık Öğrencilerinin Özbelirleyicilik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi (İnönü Üniversitesi Örneği)
Şad S. N., Gürbüztürk O.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , cilt.15, sa.59, ss.421-450, 2009 (Scopus, TRDizin)
2009
200979. A Study of Graffiti in Teacher Education
ŞAD S. N., KUTLU M.
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.36, ss.39-56, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2009
200980. Student teachers’ beliefs about teaching and their sense of self-efficacy
Şad S. N., Gürbüztürk O.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.201-226, 2009 (TRDizin)
2008
200881. Using Mobile Phone Technology in EFL Classes
ŞAD S. N.
English Teaching Forum , cilt.46, sa.4, ss.34-39, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200882. İngilizce öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına dayalı materyal ve etkinlik kullanma düzeyleri (Malatya örneği)
Şad S. N., Arıbaş S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.15, ss.169-187, 2008 (TRDizin)
2008
200883. Active raising versus traditional raising for child’s behavioral development in Turkish families
Duruhan K., Şad S. N.
Aile ve Toplum , cilt.4, sa.13, ss.85-96, 2008 (TRDizin)
2008
200884. A Historical Educational Reform: Turkey Rising
Şad S. N., Battal N.
International Journal of Educational Reform (IJER) , cilt.17, sa.2, ss.169-195, 2008 (Scopus)
2006
200685. The essence of education in a secular Islamic land: Man is as free as he is responsible
Şad S. N., Duruhan K.
International Journal of Educational Reform (IJER) , cilt.15, sa.2, ss.3-32, 2006 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Lisansüstü eğitimde öğretim üyeleri tarafından sergilenen istenmeyen davranışlar
ARISOY E., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2021
20212. Veli toplantılarının süreç ve sonuçlarına ilişkin paydaş yaşantılarının incelenmesi
NAZLI K., ÖZER N., ŞAD S. N.
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2020
20203. Uzamsal Yetenek Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N., ALTAY B.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
20194. Investigation of Relationship between Digital Game Addiction and English Listening Skills among University Students
ŞAD S. N., AĞAOĞLU A.
IAC-GETL 2019: Global Education, Teaching and Learning, Viyana, Avusturya, 29 - 30 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20195. Ortaöğretim Öğrencileri için Matematik Öğrenmede Mobil Teknoloji Kabul Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
20186. Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği
ŞAD S. N., DÖNMEZ B., BALI O., ÖZER N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Sosyal Medya Üzerinden Gerçekleşen Öğretmen-Öğrenci Etkileşimlerinin Öğrencilerin Örtük Öğrenmelerine Etkisi
ŞAD S. N., Demir M.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. To Advise or Not? Investigation of Graduate Students’ Relationships with Their Advisors
ÖZER N., ŞAD S. N.
ECER 2018, Bolzano, İtalya, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. BİR KOLTUKTA ÜÇ KARPUZ TAŞIMAK: LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNDE İŞ AİLE VE OKUL ÇATIŞMASI
ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.
2. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. Mobile or Hostile? Using Smartphones in Learning English as a Foreign Language
ŞAD S. N., ÖZER N., YAKAR Ü., ÖZTÜRK F.
The European Conference on Educational Research ECER2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)
2018
201811. Bi̇r Koltukta Üç Karpuz Taşımak: Li̇sansüstü Eği̇ti̇m Öğrenci̇leri̇nde İ̇ş Ai̇le ve Okul Çatışması
ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin Durumsal Güdülenme Ölçeği’nin Türkçe Formunun PsikometrikÖzelliklerinin İncelenmesi
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.644-646, (Özet Bildiri)
2018
201813. Biçimlendirmeye ve Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kahoot! Uygulamasının Kullanımı
ŞAD S. N., ÖZER N.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimin İ̇şlevselliğinin Öğretmenlerin Gözünden Değerlendirilmesi
ŞAD S. N., ÖZER N., ATLİ A.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Veliler İ̇çin Okula Güven Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İ̇ncelenmesi
ÖZER N., ŞAD S. N.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri
ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.
II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)
2018
201817. 444 Uygulaması ile 5. Sınıfın Ortaokul Kapsamına Alınmasının Eğitsel Sonuçlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
GÖKTAŞ Ö., İZCİ E., ŞAD S. N., ÖZER N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201718. Development of Smartphone Use in Learning Foreign Language Scale.
ŞAD S. N., YAKAR Ü.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.31, (Özet Bildiri)
2017
201719. SOSYAL AĞLAR VE ÜNİVERSİTELER: FENEMOLOJİK BİR ÇALIŞMA
ÖZHAN U., ŞAD S. N.
İnternational Educational Technology Symposium, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. World Heritage Sites Awareness among Students
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)
2017
201721. The association between high school students’ WhatsApp use and their levels of connectedness in the classroom
ŞAD S. N., KÖSE N., ÖZER N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)
2017
201722. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri)
2017
201723. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp
ÖZER N., ŞAD S. N.
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201725. Öğretmenlik Uygulaması Dersi İçin Bir Model Önerisi Video Portfolyo Temelli Uzman Geribildirimi Ve Yansıtıcı Öğretim Uygulaması
ŞAD S. N.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201726. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201727. İngilizce Okutmanlarının Yabancı Dil Öğretiminde Teknoloji Kullanım Düzeyleri
ŞAD S. N., Delican K.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201728. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201729. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201730. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201731. Lise Öğretmenlerinin Ve Öğrencilerinin Etkileşimli Beyaz Tahtaya İlişkin Görüşleri: İlk Deneyimlere İlişkin Bir Metafor Çalışması
Eroğlu M., ŞAD S. N.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201732. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201733. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201734. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK TÜKENMİŞLİKLERİ
ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201735. Lise öğrencilerinin akademik motivasyon düzeyleri ile akademik tükenmişliklerinin incelenmesi
ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201736. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri
ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201737. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği
ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201738. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri
ÖZER N., ŞAD S. N.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201739. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği.
ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201740. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri
ÖZER N., ŞAD S. N.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201641. İnternet Tabanlı Mesleki Gelişime Yönelik Motivasyon Anketinin Türkçe ye Uyarlanması
ŞAD S. N., KOÇ A., Şenol C.
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201642. İnternet Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe ye Uyarlanması
ŞAD S. N., ALKAN İ., KOÇ A.
3rd International Euroasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201643. Being a Teacher from the Perspective of Beginning and Experienced Teachers against the Challenges in Their First Year of Profession
ÖZBEK R., KARADAĞ M., ŞAD S. N.
The 4th International Congress on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201644. A Phenomenological Research On Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession
ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.
The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201645. Prospective Teachers Intellectual Risk Taking Behaviors in Technology Classes
KÖKSAL M. S., ŞAD S. N., ÖZER N.
The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201646. Phenomenological Research on Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession
ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, SAVOLINNA, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201647. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
ÖZER N., MERMER S., ŞAD S. N.
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201648. (How) does item order matter in multiple-choice exams?
ŞAD S. N.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1585-1586, (Özet Bildiri)
2016
201649. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar
YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)
2016
201650. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar
YILDIRIM T., KAYA M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)
2016
201651. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar
YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)
2016
201652. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)
2016
201653. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar
YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)
2016
201654. İnternet Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması
ŞAD S. N., ALKAN İ., Koç A.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.274-279, (Tam Metin Bildiri)
2016
201655. İnternet Tabanlı Öğrenme İnançları Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması
ŞAD S. N., ALKAN İ., Koç A.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.537-541, (Tam Metin Bildiri)
2016
201656. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)
2016
201657. 8. Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknolojiye İlişkin Bilgi Ve Tutumları
Öcal E., ŞAD S. N., KAHRAMAN S.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2016
201658. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar
YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)
2016
201659. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar
YILDIRIM T., KAYA M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)
2016
201660. Turkish Tourism Students’ International Posture
BİNBAŞIOĞLU H., ŞAD S. N.
Conference on Social, Economics, Business and Educational Science (MIRDEC 2016), Budapest, Macaristan, 24 - 26 Mayıs 2016, ss.43, (Özet Bildiri)
2016
201661. Öğretmenlik Mesleği açısından Dijital Yerlilik Dijital Göçmenlik ve Dijital Melezlik
ŞAD S. N., DONMUŞ V.
10 International Computers and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201662. Mathematics Teachers Beliefs about Teaching as Predictor of their Approaches to Measurement and Assessment
ŞAD S. N., GÖKTAŞ Ö.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201663. BİTİŞİK EĞİK YAZI VE DİK TEMEL YAZI BİÇİMİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ
ŞAD S. N., DEMİR O.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201664. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ AKADEMİK ÜRETKENLİKLERİNİN AKADEMİKTEŞVİK PUANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
ŞAD S. N., KARA A.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201665. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarinin Akademik Üretkenliklerinin Akademik Teşvik Puanlari Açisindan Incelenmesi (Inönü Üniversitesi Örneği)
ŞAD S. N., KARA A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.300, (Özet Bildiri)
2015
201566. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201567. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201568. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201569. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201570. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201571. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201572. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201573. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201574. Relationship between student engagement and trust in professors A Study on Turkish college students
ÖZER N., ATİK S., KIŞ A., ŞAD S. N.
European Conference on Educational Research-ECER 2015., Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201575. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201576. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201577. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201578. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201579. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201580. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201581. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Ve Travmatik Sorunlar
YILDIRIM T., ŞAD S. N., ÇIRAK Y., ATLİ A., KAYA M., çitil c.
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 10 Nisan 2015, ss.214-215, (Özet Bildiri)
2015
201582. Facebook as a Peer Assessment Tool Does it Work in Visual Art Education
ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.545-547, (Özet Bildiri)
2015
201583. Velilerin çocuklarının eğitimine katılımında teknoloji kullanımı Bir olgubilim çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.603, (Özet Bildiri)
2015
201584. Once I had an English class A story of the change from in class instructed English course to a web based one
Şad S. N., Sel F.
9th International IDEA Conference “Studies in English”, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201485. Etkileşimli Beyaz Tahta Kullanımına İlişkin Eğitim İhtiyacının Belirlenmesi İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
ÖZHAN U., ŞAD S. N., ET S. Z.
8. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201386. Silent scream: "I d Do Not Want to Participate Professor!"
ŞAD S. N., ÖZER N.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2532-2536, (Tam Metin Bildiri)
2012
201287. Öğretmen Adaylarının Üniversite Fakülte Öğretim Elemanı Ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Bir Metafor Çalışması
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ŞAD S. N.
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2011
201188. İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Yabancı Dil Derslerinde Uygulanan Öğretim Etkinliklerinin İncelenmesi
ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.
I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.384-385, (Özet Bildiri)
2011
201189. Yabancı Dil Öğretiminde Öğrenci Merkezli ve Öğretmen Merkezli Etkinliklerin İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Özellikleri Üzerine Etkisi
ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.
20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.137-139, (Özet Bildiri)
2010
201090. İlköğretim Birinci Kademedeki Öğrencilerin Eğitim Süreçlerine Anne-Babalarının Katılım Düzeyleri (Malatya İli Örneği)
ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.38-39, (Özet Bildiri)
2010
201091. Sınıf öğretmeni adaylarının çocuklara yabancı dil öğretimi konusundaki yeterlilik algılarının ve isteklilik düzeylerinin incelenmesi
ŞAD S. N.
IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201092. Öğretmenlerin Öğretim Programlarını İzleme, Değerlendirme ve Geliştirme Sürecine Etkin Katılım Düzeylerinin Değerlendirilmesi
GÜRBÜZTÜRK O., ŞAD S. N., GÖKTAŞ Ö.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.471-476, (Tam Metin Bildiri)
2010
201093. Öğretmenlerin öğretim programlarını izleme, değerlendirme ve geliştirme sürecine etkin katılım düzeylerinin değerlendirilmesi
GÜRBÜZTÜRK O., ŞAD S. N., GOKTAS O.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2010
201094. Turkish parental involvement scale: validity and reliability studies
GÜRBÜZTÜRK O., ŞAD S. N.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.487-491, (Tam Metin Bildiri)
2009
200995. Do Physical Education Programs Contribute to Lifelong Sport?
ŞAD S. N., AÇAK M., KAFKAS M. E.
The European Conference on Educational Research, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, cilt.1, sa.1, ss.15, (Özet Bildiri)
2009
200996. Aday İngilizce öğretmenlerinin alan derslerinde İngilizce konuşmama nedenleri: Nitel bir çalışma
ŞAD S. N.
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
200997. Turkish Version of Teacher Concern Questionnaire-Physical Education: Validity and Reliability Studies
ÖZER N., ŞAD S. N., AÇAK M., KAFKAS M. E.
1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.56, (Özet Bildiri)
2008
200898. Kalkınmış ülkelerde ve Türkiye'de teknoloji öğretimi.
ŞAD S. N., ARIBAŞ S.
XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200899. Öğretmen Adaylarının Geleneksel ve Yapılandırmacı Eğitime Dair İnançları ile Mesleki Öz Yeterliliklerinin İncelenmesi (İnönü Üniversitesi Örneği)
GÜRBÜZTÜRK O., ŞAD S. N.
XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008100. Öğretmen adaylarının geleneksel ve yapılandırmacı eğitime dair inançları ile mesleki özyeterliliklerinin incelenmesi (İnönü üniversitesi örneği)
ŞAD S. N., GÜRBÜZTÜRK O.
XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2007
2007101. İngilizce öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına dayalı materyal ve etkinlik kullanma düzeyleri
ŞAD S. N., ARIBAŞ S.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE DUYARLILIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yaralı D., Şad S. N.
Eğitim Yayınevi, İstanbul, 2022
2022
20222. Nitel Araştırmacılar için Kodlama El Kitabı (Çeviri)
Tüfekçi A. (E. Kurulu Üy.), Şad S. N. (E. Kurulu Üy.)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2022
2021
20213. Eğitim Araştırmalarında Kuramın Yeri
Şad S. N.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç,Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.68-78, 2021
2019
20194. Kod ve Kodlama Sürecine Giriş
Şad S. N.
Nitel Araştırmacılar için Kodlama El Kitabı (Çeviri), Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-42, 2019
2019
20195. İkinci Döngü Kodlama Sonrası
Şad S. N.
Nitel Araştırmacılar için Kodlama El Kitabı (Çeviri), Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-290, 2019
2019
20196. İkinci Döngü Kodlama Yöntemleri
Şad S. N.
Nitel Araştırmacılar için kodlama el kitabı, Aysel Tüfekçi,Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.233-272, 2019
2017
20177. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile and Ubiquitous Technology-Enhanced Learning Context
Yüksel Arslan P., Şad S. N., Yıldırım S.
Digital Tools for Seamless Learning, Şad,S.N & Ebner,M., Editör, Igı Global Publications, California, ss.240-254, 2017
2017
20178. Eğitimin Teknolojik Temelleri
ŞAD S. N., YOKUŞ G.
Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.336-374, 2017
2016
20169. Digital tools for seamless learning
Şad S. N. (Editör), Ebner M. (Editör)
IGI Global, Pennsylvania, 2016
2016
201610. Prospective Teachers—Are They Already Mobile?
ŞAD S. N., GÖKTAŞ Ö., MARTİN E.
Mobile Ubiquitous and Pervasive Learning Fundaments Applications and Trends, Alejandro Peña-Ayala, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.139-166, 2016
2015
201511. Karma Yöntem Araştırma Sorularının Oluşturulması
ŞAD S. N.
Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Y. Dede & S.B.Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-165, 2015
2014
201412. Sınıfta yönetimi ve teknoloji
ŞAD S. N., ÖZER N.
Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-20, 2014
2006
200613. Çocuk suçları ve okulda şiddet (Malatya örneği)
Duruhan K., Şad S. N.
Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu: Eğitim ve Şiddet, Şule Erçetin, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.275-315, 2006
Desteklenen Projeler
2019 - 2021
2019 - 2021The European Social and Transversal Competence Passport for Youth with Disabilities – A Tool for Validation of Non-formal and Informal Acquired Competences (EUCOMPASS)
AB Destekli Diğer Projeler
Atli A., Özer N. (Yürütücü), Şad S. N.
2019 - 2021
2019 - 2021The European Social and Transversal Competence Passport for Youth with Disabilities – A Tool for Validation of Non-formal and Informal Acquired Competences (EUCOMPASS
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Özer N. (Yürütücü), Şad S. N., Toman H. (Yürütücü), Atli A.
2017 - 2020
2017 - 2020Anne Babaların Çocuklarını Yetiştirmede Kullandıkları Ödül ve Ceza Yöntemlerine Yönelik Bir Anne Baba Eğitim Programının Hazırlanması, Pilot Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ATLİ A. (Yürütücü), KARADAŞ C., ŞAD S. N., ÇİTİL AKYOL C., DEMİRCİ E., ÖZER N.
2017 - 2018
2017 - 2018İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ HAZIRLIK ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE ÖĞRENİMİNDE AKILLI TELEFON KULLANIMININ İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ŞAD S. N. (Yürütücü), YAKAR Ü., ÖZTÜRK F.
2016 - 2018
2016 - 2018İNGİLİZCE OKUTMANLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOLOJİK ALAN BİLGİSİ(TPAP) ÖZYETERLİK ALGILARI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ŞAD S. N. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016