Prof. Dr. ALİ KIŞ


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi ve Teftiş

E-posta: ali.kis@inonu.edu.tr
Diğer E-posta: alikis44@gmail.com
Cep Telefonu: +90 533 422 8346
İş Telefonu: +90 422 377 3000 Dahili: 4302
Web: http://www.inonu.edu.tr/akademik/ali.kis
Ofis: 129
Posta Adresi: İnönü Üniv. Eğitim Fakültesi B Blok Eğitim Bilimleri Bölümü 44280 Malatya

Metrikler

Yayın

130

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

51

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

1968 Malatya doğumlu. İlk ve orta öğrenim Malatya'da tamamlandı. Lisans eğitimi Ortadoğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği (1994). İnönü Üniversitesi İngilizce Okutmanı (1995-2014). Lisansüstü (YL ve doktora) İnönü Üniv. Eğitim Yönetimi. Öğretim üyesi (2014) İnönü Üniv. Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı. Doç.Dr. (2018). Prof.Dr. (2023) Eşim, kızım ve oğlum.  

Eğitim Bilgileri

2009 - 2013

2009 - 2013

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye

1995 - 2009

1995 - 2009

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşlerine Yönelik Bir Meta-Analiz

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2009

2009

Yüksek Lisans

Öğrenen Örgüt Oluşturmada Okul Müdürlerinin Öğrenen Liderlik Rolü

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2018 - 2018

2018 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2014 - 2018

2014 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Dekan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2019 - 2020

2019 - 2020

Enstitü Müdür Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2017 - 2020

2017 - 2020

Bölüm Başkan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2017 - 2020

2017 - 2020

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitim İstatistiği

İngilizce

İngilizce

İngilizce

İngilizce

İngilizce

İngilizce

İngilizce

İngilizce

Lisans

Lisans

Eğitime Giriş

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme

Eğitime Giriş

Türk Eğitim Tarihi

Eğitime Giriş

Sınıf Yönetimi

Türk Eğitim Tarihi

Eğitime Giriş

Eğitim Sosyolojisi

SINIF YÖNETİMİ

İstatistik II

EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

İSTATİSTİK I

İSTATİSTİK II

Sınıf Yönetimi

İstatistik (Okul Öncesi)

İstatistik I

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimlerine Giriş

İstatistik I (PDR)

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

İstatistik II

İstatistik II

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

İstatistik I

Sınıf Yönetimi

Okul Deneyimi

Eğitim Bilimine Giriş

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

İstatistik I

Okul Deneyimi

Sınıf Yönetimi

Eğitim Bilimlerine Giriş

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Eğitim Bilimlerine Giriş

Sınıf Yönetimi

Okul Deneyimi

Sınıf Yönetimi

Sınıf Yönetimi

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar

İnsan Kaynakları Yönetimi

İnsan Kaynakları Yönetimi

İnsan Kaynakları Yönetimi

İnsan Kaynakları Yönetimi

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

Uzmanlık Alan Dersi

Uzmanlık Alan Dersi

Eğitim İstatistiği

Uzmanlık Alan Dersi

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar

Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (16)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (23)

2014

2014

40. İl Eğitim Denetmenlerinin İş Doyumu

KIŞ A.

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.1-17, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin) Creative Commons License

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. PFE ÖĞRENCİLERİNİN İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA TAM METİN

ERDEMİR N., ŞAN İ., KIŞ A.

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. PDR ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ERDEMİR N., KIŞ A., ŞAN İ.

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. PFE ÖĞRENCİLERİNDE İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ERDEMİR N., ŞAN İ., KIŞ A.

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Liselere Geçiş Sisteminde Tercih Komisyonunda Görevlendirilen Psikolojik Danışmanların Ve Okul Yöneticilerinin Sürece İlişkin Görüşleri

Özdil S., KIŞ A.

SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.352-364, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

5. Türkiye’de Eğitim Yönetimi Alanında Güncel Araştırma Eğilimleri: 2021 Yılındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Deveci İnel E., KIŞ A.

SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.365-382, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

6. Öğretmenlere göre Yöneticilerin Sosyotelizm Düzeyi

KIŞ A., ŞAN İ., ERDEMİR N.

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.133-139, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

7. Milli Eğitim Dergisi’nin “Türkiye’de ve Dünyada Göçmen Eğitimi” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışmas

KIŞ A., ERDEMİR N., ŞAN İ.

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

8. Ben bilirim!: Öğretmen olma yolunda ilk adımlar

Şan İ., Kış A., Erdemir N.

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

9. BEN BİLİRİM!: ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA İLK ADIMLAR

ŞAN İ., KIŞ A., ERDEMİR N.

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

10. Neden geldim: Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisanstan beklentileri

Şan İ., Erdemir N., Kış A.

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

11. NEDEN GELDİM: ÖĞRETMENLERİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANSTAN BEKLENTİLERİ

ŞAN İ., ERDEMİR N., KIŞ A.

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

12. TÜRKİYE'DE ERGENLERDE DEPRESYON KONULU TEZLERİN CİNSİYET BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

ERDEMİR N., KIŞ A., Erdemir S.

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, cilt.1, ss.296-305, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Experiences and Opinions of Contracted Teachers on Contractual Teaching Practice

KIŞ A., Altay P.

International Conference on Applied Research in Education, Varşova, Polonya, 5 - 07 Temmuz 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Öğretmenlerin Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği

MUMCU ÖZDEMİR N. D., KIŞ A.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Eğitimde Yapay Zeka

KIŞ A.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. Öğretmenlerin Öz Liderlik Düzeyinin İncelenmesi: Malatya İli Örneği

AYHAN K., KIŞ A.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Laboratuvara Dayalı Fen Eğitiminin Türkiye’deki Öğrencilerin Laboratuvar Derslerindeki Tutumlarına Etkisi:Bir Meta-Analiz Çalışması

Baysal Y. E., MUTLU F., KIŞ A.

6. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369-370, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Okul Müdürleri ve Öğretmenlerin Öğretmen Performans Değerlendirme Sistemine İlişkin Görüşleri

ALTAY P., KIŞ A.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Eğitim Fakültesi Dekanları Üzerine Bir Betimsel Analiz

DÖNMEZ B., KIŞ A.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Evlilik Doyumunun Cinsiyet Ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

HAYLI R. G., KIŞ A., DURMUŞ E.

1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Evlilik Doyumunun Cinsiyet ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

HAYLI R. G., DURMUŞ E., KIŞ A.

1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması

DEMİR Y., ATLİ A., KIŞ A.

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

ŞAN İ., KIŞ A., ERDEMİR N.

11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Heutagogy and Educational Technologies

ŞAN İ., KIŞ A., ERDEMİR N.

11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

KIŞ A., ŞAN İ.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success

ŞAN İ., Koçak G., KIŞ A.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Student Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

ŞAN İ., KIŞ A.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Effect Of Traditional Methods In Numbers Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

KIŞ A., ŞAN İ.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.37, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success

ŞAN İ., Koçak G., KIŞ A.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.40-41, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates

KIŞ A., ŞAN İ.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.110-111, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. Teacher Perspective On Transition From Basic Education To Secondary Education

ŞAN İ., Tabur B., KIŞ A.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.111, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

35. Effect Of Traditional Methods In Geometry Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

ŞAN İ., KIŞ A.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.42-43, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri

ERDEMİR N., KIŞ A.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

37. Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması

Demir Y., ATLİ A., KIŞ A.

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

38. Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi

DÖNMEZ B., KIŞ A.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

39. Attitude Scale towards Teaching Profession A Synthesis of Research Findings

ÜSTÜNER M., KIŞ A.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

40. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

KIŞ A., ÖZER N.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels

ÖZER N., KIŞ A.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

2016

2016

42. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

KIŞ A., ÖZER N.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.142, (Özet Bildiri)

2016

2016

43. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

ÖZER N., KIŞ A.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

2016

2016

44. Maslach Tükenmişlik Ölçeği Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz

KIŞ A.

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.516, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

45. Örgütsel Adalet Ölçeğinin Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz

KIŞ A.

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.514-515, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

46. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

ÖZER N., KIŞ A.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

2015

2015

47. Atılganlıkta cinsiyet farklılığı: bir meta analiz çalışması

KARADAŞ C., KIŞ A.

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

48. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

49. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

50. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

51. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

52. Okul müdürlerinin zaman yönetimi becerileri ile yaşadıkları iş aile çatışması arasındaki ilişki

ÖZER N., KIŞ A.

10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015

2014

2014

53. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz

KONAN N., Çoban D., KIŞ A., UMUR Z.

Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

54. Okul Müdürlerinin Kültürel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz

KONAN N., Çoban D., KIŞ A., Kaya F.

Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

55. Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz

KONAN N., KIŞ A., Aslı A. B., Sucu A.

Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

56. Okullardaki Paylaşılan Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre meta-analizi

KONAN N., Çoban D., KIŞ A., Ağıroğlu Bakır A.

Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

58. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi

KIŞ A., KONAN N.

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, cilt.1, ss.273, (Özet Bildiri)

2013

2013

59. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi

KIŞ A., KONAN N.

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.273, (Özet Bildiri)

2013

2013

61. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi

KIŞ A., KONAN N.

IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, cilt.1, ss.165-171, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

62. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.

I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100, (Özet Bildiri)

2012

2012

63. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

KIŞ A., KONAN N.

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

64. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

KIŞ A., KONAN N., Sönmez H.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

65. The characteristics of a learning school in information age

KIŞ A., KONAN N.

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Eğitim Araştırmalarında Okul Müdürü

KIŞ A.

ASOS Yayınları, Elazığ, 2023

2019

2019

2. Birinci Döngü Kodlama Sonrası

KIŞ A.

Nitel Araştırmacılar İçin Kodlama El Kitabı, Aysel Tüfekci AKCAN, Süleyman Nihat ŞAD, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.211-232, 2019

2018

2018

3. Meta-Analiz

KIŞ A.

EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, Kadir BEYCİOĞLU, Niyazi ÖZER, Yaşar KONDAKÇİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-573, 2018

2017

2017

4. Bölüm V - Öğretimsel İletişim

KIŞ A., ÖZER N.

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.95-119, 2017

2017

2017

5. Bölüm VII - Motivasyon

ÖZER N., KIŞ A.

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.147-175, 2017

2015

2015

6. Öğrenen Liderlik

KONAN N., KIŞ A.

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015

2015

2015

7. Öğrenen Liderlik

KONAN N., KIŞ A.

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları Cilt 1, KONAN, NECDET, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.109-132, 2015

2004

2004

8. Abilities (Can/can't)

KIŞ A.

Passport to English, Demirel, Özcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2004

Desteklenen Projeler

2018 - 2019

2018 - 2019

Sözleşmeli Öğretmenlerin Sözleşmeli Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Deneyimleri ve Görüşleri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

KIŞ A. (Yürütücü), ALTAY P.

2018 - 2019

2018 - 2019

ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK TARZI İLE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

KIŞ A. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2016 - 2019

2016 - 2019

İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Editör

2014 - 2019

2014 - 2019

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Editör



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 15

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Aralık-2017

Aralık 2017

Tez Savunma (Doktora)

- Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Kasım-2017

Kasım 2017

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Ekim-2017

Ekim 2017

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Ağustos-2017

Ağustos 2017

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Ağustos-2017

Ağustos 2017

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Ağustos-2017

Ağustos 2017

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Mayıs-2017

Mayıs 2017

Tez Savunma (Doktora)

- Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Nisan-2017

Nisan 2017

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi