Biyografi
1968 Malatya doğumlu. İlk ve orta öğrenim Malatya'da tamamlandı. Lisans eğitimi Ortadoğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği (1994). İnönü Üniversitesi İngilizce Okutmanı (1995-2014). Lisansüstü (YL ve doktora) İnönü Üniv. Eğitim Yönetimi. Öğretim üyesi (2014) İnönü Üniv. Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı. Doç.Dr. (2018). Prof.Dr. (2023) Eşim, kızım ve oğlum.
Eğitim Bilgileri
2009 - 2013
2009 - 2013Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye
1995 - 2009
1995 - 2009Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşlerine Yönelik Bir Meta-Analiz
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2009
2009Yüksek Lisans
Öğrenen Örgüt Oluşturmada Okul Müdürlerinin Öğrenen Liderlik Rolü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2018 - 2018
2018 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2014 - 2018
2014 - 2018Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2019 - 2020
2019 - 2020Enstitü Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2017 - 2020
2017 - 2020Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2020
2017 - 2020Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Eğitim İstatistiği
İngilizce
İngilizce
İngilizce
İngilizce
İngilizce
İngilizce
İngilizce
İngilizce
Lisans
Eğitime Giriş
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme
Eğitime Giriş
Türk Eğitim Tarihi
Eğitime Giriş
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Tarihi
Eğitime Giriş
Eğitim Sosyolojisi
SINIF YÖNETİMİ
İstatistik II
EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
İSTATİSTİK I
İSTATİSTİK II
Sınıf Yönetimi
İstatistik (Okul Öncesi)
İstatistik I
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimlerine Giriş
İstatistik I (PDR)
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
İstatistik II
İstatistik II
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
İstatistik I
Sınıf Yönetimi
Okul Deneyimi
Eğitim Bilimine Giriş
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
İstatistik I
Okul Deneyimi
Sınıf Yönetimi
Eğitim Bilimlerine Giriş
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Eğitim Bilimlerine Giriş
Sınıf Yönetimi
Okul Deneyimi
Sınıf Yönetimi
Sınıf Yönetimi
Makaleler
2025
20251. İşe gömülmüşlük ölçeği (İGÖ): Ölçek geliştirme çalışması
YILDIZ E., KIŞ A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.74, ss.222-240, 2025 (TRDizin)
2022
20222. Milli Eğitim Dergisi’nin “Salgın Sürecinde Türkiye’de ve Dünyada Eğitim” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışması
KIŞ A., DÖNMEZ B.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.236, ss.3617-3656, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20223. X ve Y Kuşağı Okul Müdürlerinin, X ve Y Kuşağı Öğretmenlerin Motivasyon ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarına İlişkin Görüşleri (Malatya İli Örneği)
Özdemir N. D., Kış A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1080-1111, 2022 (TRDizin)
2022
20224. Öğretmenlerde Cinsiyete Göre Yaşam Doyumunun İncelenmesi Bir Meta-Analiz Çalışması
ERDEMİR N., KIŞ A., Erdemir Z. A.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Ergenlerde cinsiyete göre psikolojik sağlamlık düzeyinin incelenmesi
ERDEMİR N., KIŞ A., Erdemir Z. A.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.9, sa.83, ss.986-991, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Okul Müdürleri ve Öğretmenlerin Öğretmen Performans Değerlendirme Sistemine İlişkin Görüşleri
Altay P., KIŞ A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.15, ss.1-18, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20207. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİNE GÖRE İNCELENMESİ: META ANALİZ
BÖKE H., GÜLLÜ M., KIŞ A.
Tarih Okulu Dergisi , cilt.13, ss.1159-1173, 2020 (TRDizin)
2020
20208. Effect of traditional methods in teaching English on academic achievement: A meta-analysis study
ŞAN İ., KIYMAZ Ö., KIŞ A.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.12, ss.144-158, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Cinsiyete Göre Öfke Düzeyinin İncelenmesi: Türkiye’de Yapılan TezlerÜzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Manap A., KIŞ A.
Turkish Journal of Educational Studies , cilt.6, sa.3, ss.15-28, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLARA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ TÜRKİYE’xxDEKİ ÖĞRENCİLERİN LABORATUVAR DERSLERİNDEKİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Baysal Y. E., Mutlu F., Kış A.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim FakültesiDergisi , cilt.19, sa.3, ss.802-817, 2019 (TRDizin)
2019
201911. ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLARA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ TÜRKİYE'DEKİ ÖĞRENCİLERİN LABORATUVAR DERSLERİNDEKİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
BAYSAL Y. E., MUTLU F., KIŞ A.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.3, ss.802-817, 2019 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2018
201812. Turkish College Students’ Trust in Professors and Engagement: “I trust therefore I engage!”
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.24, sa.3, ss.553-578, 2018 (TRDizin)
2018
201813. Medeni Duruma Göre Empatinin Meta-Analitik Olarak İncelenmesi
Demir Y., ATLİ A., KIŞ A.
Ordu University Journal of Social Science Research
, cilt.8, sa.2, ss.331-340, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Effect of traditional methods in geometry and numbers learning domains on academic achievement: A meta-analysis study
ŞAN İ., KIŞ A.
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.4, sa.2, ss.544-554, 2018 (Scopus)
2017
201715. EVLİLİK DOYUMUNUN EVLENME BİÇİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
HAYLI R. G., DURMUŞ E., KIŞ A.
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.28, ss.429-444, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. EFFECT OF BEHAVIOR MANAGEMENT SYSTEM-AIDED TEACHING
ŞAN İ., Koçak G., KIŞ A.
Global Journal of Advanced Research
, cilt.4, sa.10, ss.337-343, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
ERDEMİR N., KIŞ A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.34-47, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Evlilik doyumunun cinsiyet açısından incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması
HAYLI R. G., DURMUŞ E., KIŞ A.
International Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.4, ss.3328-3342, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students’ Mathematics Achievement
Şad S. N., Kış A., Demir M.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.209-227, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201720. A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students' Mathematics Achievement
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.209-227, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2016
201621. Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları
Koğu T., KIŞ A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201622. Matematik başarısı ile matematik kaygısı arasındaki ilişki üzerine bir meta-analiz çalışması
Şad S. N., Kış A., Demir M., Özer N.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.371-392, 2016 (ESCI, TRDizin)
2016
201623. Okul Yöneticilerinin Değişimi Uygulama Yeterliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Pektaş H. M., KIŞ A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.6, ss.16-30, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. Meta-analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.371-391, 2016 (ESCI, TRDizin)
2016
201625. A meta analysis of the relationship between burnout and job satis faction of educational stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.160-183, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201626. Öznel İyi Oluşun Cinsiyet Açısından İncelenmesi:Bir Meta-Analiz Çalışması
Kasapoğlu F., KIŞ A.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.770-782, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2016
201627. Öğrencilerin Mesleki Olgunluk Düzeylerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi
ALTUNTAŞ S., ATLİ A., KIŞ A.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.88-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201628. Hemşirelikte meta analiz uygulama süreci Metodolojiye yönelik bir rehber
DELİKTAŞ A., KABUKCUOĞLU K., KIŞ A.
International Journal of Human Sciences , cilt.13, sa.1, ss.1906-1925, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201629. Öğretmenlerin Okulda Karşılaştıkları Yıldırmaya (Mobbing) İlişkin Medeni Durumun Etkisi: Bir MetaAnaliz
KIŞ A.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.463-478, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
ŞAD S. N., KIŞ A., ÖZER N.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201631. Meta-analysis application process in nursing: A guide intended for methodology, Hemşirelikte meta-analiz uygulama süreci: Metodolojiye yönelik bir rehber
Deliktaş A., Kabukcuoğlu K., KIŞ A.
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1906-1925, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
Kış A., Şad S. N., Özer N., Atik S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (TRDizin)
2016
201633. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
ŞAD S. N., KIŞ A., ÖZER N.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201634. Empathy Based on Gender in Dissertations Submitted in Turkey: A Meta-Analysis Study
Demir Y., ATLİ A., KIŞ A.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.64, ss.69-90, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2015
201535. Okul Müdürlerinin Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yeşil D., KIŞ A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.27-45, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201536. Türkiye’de Yalnızlık Üzerine Yapilan Tezlerin Cinsiyet Bağlamında İncelenmesi: Meta Analitik Bir Çalışma
Pamuk M., ATLİ A., KIŞ A.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1392-1414, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201537. Türkiye de Yalnızlık Üzerine Yapılan Tezlerin Cinsiyet Bağlamında İncelenmesi Meta Analitik Bir Çalışma
PAMUK M., ATLİ A., KIŞ A.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.4, ss.1392-1414, 2015 (TRDizin)
2015
201538. Okul müdürlerinin zaman yönetimi becerileri ile yaşadıkları iş aile çatışması arasındaki ilişki
KIŞ A., ÖZER N.
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , cilt.6, sa.11, ss.103-122, 2015 (TRDizin)
2015
201539. Eğitim Paydaşlarının Tükenmişliğinde Cinsiyet Farklılığı: Bir Meta-analiz Çalışması (Türkiye Örneği)
KIŞ A.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.88-106, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201440. İl Eğitim Denetmenlerinin İş Doyumu
KIŞ A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.1-17, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2014
201441. Marital status differences in burnout among educational stakeholders?: A meta-analysis
KIŞ A.
International Journal of Human Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.533-558, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201442. Teachers’ views of their level of visiting websites
KONAN N., Oğuz V., KIŞ A.
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.6, sa.1, ss.125-136, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201443. A Meta-analysis of Gender Differences in terms of Teacher Views on the Instructional Leadership Behavior of Principals
KIŞ A., KONAN N.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.6, ss.2139-2145, 2014 (SSCI, TRDizin)
2014
201444. The relationship between communication competence and organizational conflict: A study on heads of educational supervisors İletişim yeterliği ile örgütsel çatışma arasındaki ılişki: Eğitim denetmenleri başkanlığı üzerine bir araştırma
ÜSTÜNER M., KIŞ A.
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, sa.56, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2014
201445. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Görüşleri: Bir Meta-Analiz
KIŞ A., KONAN N.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.359-374, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201346. Teachers' opinions on the realization level of EFQM leadership criteria for elementary school principals Ilköǧretim Okulu Müdürlerinin, EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçeklestirme Düzeylerine Ilişkin Öǧretmen Görüşleri
KONAN N., Kirbaç M., KIŞ A.
Milli Egitim
, cilt.1, sa.197, ss.38-50, 2013 (Scopus, TRDizin)
2013
201347. Teachers' opinions on the realization level of EFQM leadership criteria for elementary school principals
KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.
MİLLİ EĞİTİM
, cilt.1, sa.197, ss.38-50, 2013 (Scopus, TRDizin)
2013
201348. ABD’de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi
KONAN N., KIŞ A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.4, sa.1, ss.100-123, 2013 (Scopus)
2013
201349. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.
Milli Eğitim
, cilt.42, sa.197, ss.38-50, 2013 (Scopus, TRDizin)
2012
201250. İnönü Üniversitesi Öğretim Elemanlarının A B Eğitim Programlarından Erasmus a İlişkin Bilgi ve Görüşleri
KIŞ A., KONAN N.
ANKARA AVRUPA CALISMALARI DERGISI-ANKARA REVIEW OF EUROPEAN STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.41-60, 2012 (TRDizin)
2010
201051. The Characteristics of a Learning School in Information Age
KIŞ A., KONAN N.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.2, sa.1, ss.797-802, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. PFE ÖĞRENCİLERİNİN İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA TAM METİN
ERDEMİR N., ŞAN İ., KIŞ A.
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. PDR ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ERDEMİR N., KIŞ A., ŞAN İ.
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. PFE ÖĞRENCİLERİNDE İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ERDEMİR N., ŞAN İ., KIŞ A.
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. Liselere Geçiş Sisteminde Tercih Komisyonunda Görevlendirilen Psikolojik Danışmanların Ve Okul Yöneticilerinin Sürece İlişkin Görüşleri
Özdil S., KIŞ A.
SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.352-364, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. Türkiye’de Eğitim Yönetimi Alanında Güncel Araştırma Eğilimleri: 2021 Yılındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Deveci İnel E., KIŞ A.
SELJUK 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2022, cilt.1, ss.365-382, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Öğretmenlere göre Yöneticilerin Sosyotelizm Düzeyi
KIŞ A., ŞAN İ., ERDEMİR N.
11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.133-139, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. Milli Eğitim Dergisi’nin “Türkiye’de ve Dünyada Göçmen Eğitimi” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışmas
KIŞ A., ERDEMİR N., ŞAN İ.
11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)
2022
20228. Ben bilirim!: Öğretmen olma yolunda ilk adımlar
Şan İ., Kış A., Erdemir N.
ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)
2022
20229. BEN BİLİRİM!: ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA İLK ADIMLAR
ŞAN İ., KIŞ A., ERDEMİR N.
ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)
2022
202210. Neden geldim: Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisanstan beklentileri
Şan İ., Erdemir N., Kış A.
ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)
2022
202211. NEDEN GELDİM: ÖĞRETMENLERİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANSTAN BEKLENTİLERİ
ŞAN İ., ERDEMİR N., KIŞ A.
ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)
2021
202112. TÜRKİYE'DE ERGENLERDE DEPRESYON KONULU TEZLERİN CİNSİYET BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
ERDEMİR N., KIŞ A., Erdemir S.
11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, cilt.1, ss.296-305, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Experiences and Opinions of Contracted Teachers on Contractual Teaching Practice
KIŞ A., Altay P.
International Conference on Applied Research in Education, Varşova, Polonya, 5 - 07 Temmuz 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
201914. Öğretmenlerin Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği
MUMCU ÖZDEMİR N. D., KIŞ A.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Eğitimde Yapay Zeka
KIŞ A.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Öğretmenlerin Öz Liderlik Düzeyinin İncelenmesi: Malatya İli Örneği
AYHAN K., KIŞ A.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. Laboratuvara Dayalı Fen Eğitiminin Türkiye’deki Öğrencilerin Laboratuvar Derslerindeki Tutumlarına Etkisi:Bir Meta-Analiz Çalışması
Baysal Y. E., MUTLU F., KIŞ A.
6. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369-370, (Özet Bildiri)
2018
201818. Okul Müdürleri ve Öğretmenlerin Öğretmen Performans Değerlendirme Sistemine İlişkin Görüşleri
ALTAY P., KIŞ A.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Öğretmen Adaylarının Yaşam Doyumları ve Yaşam Amaçlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ERDEMİR N., KIŞ A., ŞAN İ.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri Açısından Psikolojik Danışmanların Okul Yönetimine İlişkin Görüşleri
ERDEMİR N., KIŞ A.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Eğitim Fakültesi Dekanları Üzerine Bir Betimsel Analiz
DÖNMEZ B., KIŞ A.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201722. Evlilik Doyumunun Cinsiyet Ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
HAYLI R. G., KIŞ A., DURMUŞ E.
1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
201723. Evlilik Doyumunun Cinsiyet ve Evlenme Biçimi Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
HAYLI R. G., DURMUŞ E., KIŞ A.
1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
201724. Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması
DEMİR Y., ATLİ A., KIŞ A.
2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288, (Özet Bildiri)
2017
201725. The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model
ŞAN İ., KIŞ A., ERDEMİR N.
11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Heutagogy and Educational Technologies
ŞAN İ., KIŞ A., ERDEMİR N.
11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201728. Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates
KIŞ A., ŞAN İ.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success
ŞAN İ., Koçak G., KIŞ A.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. Student Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates
ŞAN İ., KIŞ A.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)
2017
201731. Effect Of Traditional Methods In Numbers Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
KIŞ A., ŞAN İ.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.37, (Özet Bildiri)
2017
201732. Effect Of Behavior Management System-Aided English Language Teaching On Students’ Academic Success
ŞAN İ., Koçak G., KIŞ A.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.40-41, (Özet Bildiri)
2017
201733. Teacher Metaphors Of Mathematics Teacher Candidates
KIŞ A., ŞAN İ.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.110-111, (Özet Bildiri)
2017
201734. Teacher Perspective On Transition From Basic Education To Secondary Education
ŞAN İ., Tabur B., KIŞ A.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.111, (Özet Bildiri)
2017
201735. Effect Of Traditional Methods In Geometry Learning Domain On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
ŞAN İ., KIŞ A.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.42-43, (Özet Bildiri)
2017
201736. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
ERDEMİR N., KIŞ A.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201737. Medeni Duruma Göre Empati: Bir Meta-Analiz Çalışması
Demir Y., ATLİ A., KIŞ A.
2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.288, (Özet Bildiri)
2017
201738. Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi
DÖNMEZ B., KIŞ A.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925, (Özet Bildiri)
2016
201639. Attitude Scale towards Teaching Profession A Synthesis of Research Findings
ÜSTÜNER M., KIŞ A.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201640. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm
KIŞ A., ÖZER N.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)
2016
201641. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels
ÖZER N., KIŞ A.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)
2016
201642. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm
KIŞ A., ÖZER N.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.142, (Özet Bildiri)
2016
201643. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku
ÖZER N., KIŞ A.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)
2016
201644. Maslach Tükenmişlik Ölçeği Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz
KIŞ A.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.516, (Tam Metin Bildiri)
2016
201645. Örgütsel Adalet Ölçeğinin Güvenirlik Genelleme Çalışması Bir meta analiz
KIŞ A.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.514-515, (Tam Metin Bildiri)
2016
201646. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku
ÖZER N., KIŞ A.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)
2015
201547. Atılganlıkta cinsiyet farklılığı: bir meta analiz çalışması
KARADAŞ C., KIŞ A.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201548. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201549. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201550. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201551. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201552. Okul müdürlerinin zaman yönetimi becerileri ile yaşadıkları iş aile çatışması arasındaki ilişki
ÖZER N., KIŞ A.
10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
2014
201453. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
KONAN N., Çoban D., KIŞ A., UMUR Z.
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201454. Okul Müdürlerinin Kültürel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
KONAN N., Çoban D., KIŞ A., Kaya F.
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201455. Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
KONAN N., KIŞ A., Aslı A. B., Sucu A.
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201456. Okullardaki Paylaşılan Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre meta-analizi
KONAN N., Çoban D., KIŞ A., Ağıroğlu Bakır A.
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201457. Okul Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Bir Meta-analiz
KONAN N., KIŞ A., Ağıroğlu Bakır A., Mutlu E.
Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferansı, 22 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201358. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, cilt.1, ss.273, (Özet Bildiri)
2013
201359. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.273, (Özet Bildiri)
2013
201360. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.165-171, (Tam Metin Bildiri)
2013
201361. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, cilt.1, ss.165-171, (Tam Metin Bildiri)
2012
201262. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.
I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100, (Özet Bildiri)
2012
201263. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi
KIŞ A., KONAN N.
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri)
2011
201164. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi
KIŞ A., KONAN N., Sönmez H.
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)
2010
201065. The characteristics of a learning school in information age
KIŞ A., KONAN N.
The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2019
20192. Birinci Döngü Kodlama Sonrası
KIŞ A.
Nitel Araştırmacılar İçin Kodlama El Kitabı, Aysel Tüfekci AKCAN, Süleyman Nihat ŞAD, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.211-232, 2019
2018
20183. Meta-Analiz
KIŞ A.
EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, Kadir BEYCİOĞLU, Niyazi ÖZER, Yaşar KONDAKÇİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-573, 2018
2017
20174. Bölüm V - Öğretimsel İletişim
KIŞ A., ÖZER N.
Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.95-119, 2017
2017
20175. Bölüm VII - Motivasyon
ÖZER N., KIŞ A.
Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.147-175, 2017
2015
20156. Öğrenen Liderlik
KONAN N., KIŞ A.
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015
2015
20157. Öğrenen Liderlik
KONAN N., KIŞ A.
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları Cilt 1, KONAN, NECDET, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.109-132, 2015
2004
20048. Abilities (Can/can't)
KIŞ A.
Passport to English, Demirel, Özcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2004
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019Sözleşmeli Öğretmenlerin Sözleşmeli Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Deneyimleri ve Görüşleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KIŞ A. (Yürütücü), ALTAY P.
2018 - 2019
2018 - 2019ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK TARZI İLE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KIŞ A. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2016 - 2019
2016 - 2019İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Editör
2014 - 2019
2014 - 2019İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör
Ödüller
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 15
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Aralık-2017
Aralık 2017Tez Savunma (Doktora)
- Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Kasım-2017
Kasım 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Ekim-2017
Ekim 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Ağustos-2017
Ağustos 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Ağustos-2017
Ağustos 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Ağustos-2017
Ağustos 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Mayıs-2017
Mayıs 2017Tez Savunma (Doktora)
- Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Nisan-2017
Nisan 2017