-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - 2024 Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Adıyaman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2000 - 2006 Yrd. Doç. Dr.
Gaziantep Üniversitesi, Adıyaman Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1997 - 2000 Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - Devam Ediyor Enstitü Müdürü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - 2020 Dekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi
-
2010 - 2016 Enstitü Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi
-
2007 - 2008 Dekan Yardımcısı
Adıyaman Üniversitesi
-
2006 - 2007 Bölüm Başkanı
Adıyaman Üniversitesi
-
2001 - 2006 Bölüm Başkanı
Gaziantep Üniversitesi
-
1996 - 1997 MÜDÜR VEKİLİ
Ali Kuşçu Eğitim Uygulama Okulu, MÜDÜR VEKİLİ
-
1991 - 1995 REHBER ÖĞRETMEN
Malatya Anadolu Lisesi, REHBER ÖĞRETMEN
-
1990 - 1991 REHBER ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KAHRAMANMARAŞ REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ, REHBER ÖĞRETMEN
-
1989 - 1991 REHBER ÖĞRETMEN
Eskişehir Anadolu Lisesi, REHBER ÖĞRETMEN
-
Doktora
Ortaöğretim Programları ve Değ.
-
Yüksek Lisans
Eğitim Programları ve Geliştirilmesi
-
Lisans
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Öğretim teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
REHBERLİK
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
-
Lisans Çift Anadal
EĞİTİM PROGRAMLARI VE GELİŞTİRİLMESİ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE GELİŞTİRİLMESİ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE GELİŞTİRİLMESİ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE GELİŞTİRİLMESİ
-
Lisans Yandal
ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
617 İLKÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
617 İLKÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
617 İLKÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
-
Ortaöğretim İngilizce Dersinde Konuşma ve Dinleme Becerisine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
İzci E. (Danışman)
Y.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ve ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
İzci E. (Danışman)
B.AKKOYUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programının 21. Yüzyıl Becerilerini Destekleme Düzeyine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İzci E. (Danışman)
S.DENİZ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
ÖĞRETİM ELEMANLARININ DİJİTAL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI İLE DİJİTALTEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
İzci E. (Danışman)
E.GÖKÇEN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Ters yüz sınıf modeline dayalı öğretimin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi başarı ve tutumlarına etkisi
İzci E. (Danışman)
-
Ortaokul öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme ile eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
İzci E. (Danışman)
-
Kavram haritalarının akademik başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması
İzci E. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının etkili vatandaşlık yeterliklerinin incelenmesi
İzci E. (Danışman)
T.ÇENKILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Üniversite öğrencilerinin genel İngilizce başarıları ile İngilizce dersine yönelik tutumları, bilişüstü farkındalık ve öğrenilmiş çaresizlik düzeyleri arasındaki ilişkiler
İzci E. (Danışman)
-
4+4+4 uygulaması ile 5. sınıfın ortaokul kapsamına alınmasının eğitsel sonuçlarının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
İzci E. (Danışman)
-
Uzaktan eğitim uygulamalarında tam öğrenme modelinin öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
İzci E. (Danışman)