Makaleler
52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (26)
1. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İDEAL DERS SÜRESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Diyalektolog - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.35, ss.63-91, 2025 (Hakemli Dergi)
8. ORTAOKUL 5.SINIFLARDA YABANCI DİL AĞIRLIKLI İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.64-89, 2023 (Hakemli Dergi)
14. 8. Sınıf Rehberlik Programının Sınıf Rehber Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
The Journal of Kesit Academy
, cilt.9, sa.34, ss.53-71, 2023 (Hakemli Dergi)
16. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Eleştirel Düşünmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Diyalektolog - Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.29, ss.33-60, 2022 (Hakemli Dergi)
17. Etwinning Projelerine Katılan Öğrencilerin Teknolojik Yeterliliklerinin Gelişimine Yönelik Veli Algıları
Diyalektolog - Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.28, ss.89-108, 2021 (Hakemli Dergi)
18. ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.78, ss.1008-1025, 2021 (Hakemli Dergi)
20. ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENMEEĞİLİMLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİNİNCELENMESİ
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.14, sa.50, ss.465-491, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Uygulanan Yabancı Dil (İngilizce) Öğretim Programının Değerlendirilmesi (Harran Üniversitesi Sosyal Bilimler Myo Örneği)
The Journal of Kesit Academy
, cilt.5, sa.21, ss.84-100, 2019 (Hakemli Dergi)
23. YENİLENEN İLKOKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
, cilt.11, ss.657-686, 2018 (Hakemli Dergi)
27. Developing the Attitude Scale for Islamic Law Lesson
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.25, ss.149-159, 2017 (Hakemli Dergi)
30. Ortaöğretim Seçmeli proje Hazırlama Dersine yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.189-200, 2016 (Hakemli Dergi)
31. Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının Bilgisayar Kullanma Alışkanlıkları Bakımından İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.56-65, 2016 (Hakemli Dergi)
32. Eğitimde Teknoloji Kullanımı Kursu hizmetiçi eğitim programının değerlendirilmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1666-1688, 2016 (Hakemli Dergi)
33. ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.21-32, 2015 (Hakemli Dergi)
35. İlkokul 4 Sınıf Türkçe Dersi Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Bu Sorunların Giderilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Akademik Bakış Dergisi
, sa.49, ss.440-460, 2015 (Hakemli Dergi)
36. Orta Öğretim Dil ve Anlatım Dersi (9‐12. Sınıflar) Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.16, ss.51-71, 2015 (Hakemli Dergi)
37. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Yeterlilik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.37-57, 2014 (Hakemli Dergi)
39. Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Profillerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.12-21, 2014 (Hakemli Dergi)
41. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Başarı Yönelim Düzeylerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.8, ss.31-43, 2012 (Hakemli Dergi)
42. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.5, ss.101-114, 2012 (Hakemli Dergi)
43. Beden Eğitimi Öğretmenlerin Serbest Zamanlarını Değerlendirme Alışkanlıkları ve Öğrenmeye İlişkin Tutumları
NWSA e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.958-987, 2011 (Hakemli Dergi)
44. Resmi ve Özel İlköğretim Birinci Kademede Öğrenim Gören Öğrencilerin Öğrenmeye İlişkin Tutumları
NWSA-e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.988-1006, 2011 (Hakemli Dergi)
45. Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algılarına Göre ve Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından İncelenmesi
Ahi Evran
, cilt.11, sa.1, ss.19-35, 2010 (Hakemli Dergi)
46. Fransa da Eğitim Personelinin Hizmet İçi Eğitimi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.5, ss.161-168, 2010 (Hakemli Dergi)
48. Evaluation of New Primary Science and Technology Curriculum Sample of Adıyaman
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.70-81, 2008 (Hakemli Dergi)
49. Dershane Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramı Açısından İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.21, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
51. Müfredat Labaratuar Okullarında MLO Görev yapan Öğretmen ve Yöneticilerin Uygulamada Karşılaştıkları Sorunlar
FIRAT ÜNV. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.11, sa.2, ss.199-208, 2001 (Hakemli Dergi)
52. Üniversite Öğrencilerinin İnternet ullanım Düzeyleri ve Beklentileri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.150, ss.2-8, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
15. İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları
11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102, (Özet Bildiri)
16. İLİTAM Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
11 uluslarası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
19. İmam Hatip Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları İle Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
22. Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam Girdi Süreç ve Ürün CIPP Modeli İle Değerlendirilmesi
25. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.769-770, (Özet Bildiri)
24. Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form
The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371, (Özet Bildiri)
25. İlköğretime Öğretmen Yetiştiren Eğitim Fakültesi Programlarının İlköğretim Programı Açısından İncelenmesi
Ices’08 International Conference on Educational Sciences, MAGOSA, 23 - 25 Haziran 2008, ss.1044-1048, (Tam Metin Bildiri)
34. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilişüstü Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
35. Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zeka Profillerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.68-69, (Özet Bildiri)
36. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenirken Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Nevşehir İli Örneği
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.283-284, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik meslek Bilgisi Dersleri ile İlgili KPSS Kursları Hakkındaki Görüşleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.213-217, (Tam Metin Bildiri)
39. 19 Yüzyıl Misyonerlik Anlayışına Göre Kadın Eğitimi Abcfm in Türkiye deki Uygulamaları
2.Uluslararası Bir Bilim Kategorisi Olarak ”Kadın”: Edebiyat Dil ve Kültür Çalışmalarında Kadın Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
40. Proje Temelli Eğitim Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Etkisi
VIII. Ulusal Fen BilimleriMatematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
41. İnsan Hakları Eğitiminin Anlamı İlkeleri ve Amaçları
”, Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti Eğitiminin Çağdaş değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı., Ankara, Türkiye, 1 - 03 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
43. Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adayları Ve Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenleri Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Adıyaman İli Örneği
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.60-61, (Özet Bildiri)
44. İlköğretim I Kademe Öğretmenlerinin Drama Yöntemini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.21-37, (Tam Metin Bildiri)
47. Eğitim Fakültesi İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Öğrenim Görmekte Olan Son Sınıf Öğrencilerinin Özel Eğitim Konusundaki Yeterlikleri Ve İhtiyaçlarının Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.361-362, (Özet Bildiri)
48. İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar “Bilgi Şöleni”- 2, Samsun, Türkiye, 08 Mayıs 2004, ss.208-217, (Tam Metin Bildiri)
49. Bilgi Toplumu İnsanının Eğitimi Bilgi Teknolojileri Eğitiminin Etkililiği üzerine bir Araştırma
1. Uluslar arası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
5. Yaşam Boyu Öğrenme
Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, EYUP İZCİ, Editör, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.3, Malatya, ss.1-20, 2010
6. Eğitimde Araç-Gereç ve Yeni teknolojiler
Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, Eyup İZCİ, Editör, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.5, Malatya, ss.1-27, 2010
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
5
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
11
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
997
H-İndeks (Scholar)
15
Atıf (TrDizin)
85
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
594
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
178
Proje
3
Tez Danışmanlığı
11