Yayınlar & Eserler

Makaleler 52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. THE INFLUENCE OF DIGITAL EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON LEARNING AND KNOWLEDGE CONSTRUCTION

II. International Texas Congress on Advanced Scientific Research and Innovation January 27-28, 2025 Houston, Texas, Houston, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Ocak 2025, cilt.1, ss.190-197, (Tam Metin Bildiri)

2. INVESTIGATION OF UNIVERSITY STUDENTS' ACADEMIC PROCRASTINATION BEHAVIORS IN TERMS OF VARIOUS VARIABLES

SILK ROAD 3. International Scientific Research Congress-Samarkand, Samarqand, Özbekistan, 6 - 08 Mart 2024, (Özet Bildiri)

3. ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL TEKNOLOJİ OKURYAZARLIK YETERLİLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ

8th INTERNATIONAL MODERN SCIENCES CONGRESS, Delhi, Kanada, 11 - 12 Eylül 2023, ss.13-14, (Özet Bildiri)

4. THE CASE OF DIGITAL KNOWLEDGE AS THE CONTENT OF VIRTUAL CURRICULUM IN THE INFORMATION AGE PEDAGOGY

1st INTERNATIONAL SILK ROAD CONFERENCE, Nakhchivan, Azerbaycan, 26 - 27 Mayıs 2023, ss.131-141, (Tam Metin Bildiri)

5. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Eleştirel Düşünmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), Türkiye, 19 - 21 Nisan 2021, ss.97-98, (Özet Bildiri)

6. Primary School Teachers' Opinions on Current Events Teaching

ICCI-EPOK 2021, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Ebeveynlerin BİLSEM Hakkında Sosyal Medya Paylaşımlarının İncelenmesi

International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.205-207, (Özet Bildiri)

8. 0-2 Yaş Üstün Yetenekli Çocukları Tanılama ve Aile Rehberliği İçin Bir Model Önerisi

International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.208-210, (Özet Bildiri)

11. Yenilenen İlkokuma-Yazma Öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, ALANYA, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

13. Ortaöğretimde “Algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi

3.Uluslararası Sosyal BilimlerSempozyumu, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Sınav Kaygısının Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına Etkisi

3.Uluslararası Sosyal BilimlerSempozyumu, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları

11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102, (Özet Bildiri)

17. ORTAÖĞRETİM 11. SINIF FİZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS / II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.175, (Özet Bildiri)

18. İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

20. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARININ ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1540, (Tam Metin Bildiri)

21. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1471-1483, (Tam Metin Bildiri)

23. Evaluation of an In Service Training Activity for Secondary School Math Teachers

The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.111-112, (Özet Bildiri)

24. Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form

The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371, (Özet Bildiri)

25. İlköğretime Öğretmen Yetiştiren Eğitim Fakültesi Programlarının İlköğretim Programı Açısından İncelenmesi

Ices’08 International Conference on Educational Sciences, MAGOSA, 23 - 25 Haziran 2008, ss.1044-1048, (Tam Metin Bildiri)

26. Ortaöğretim Seçmeli Proje Hazırlama Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

27. Eğitimde Teknoloji Kullanımı Kursu Hizmetiçi Programının Değerlendirilmesi

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), İzmit, Türkiye, 04 Eylül 2014, ss.246, (Özet Bildiri)

29. Ortaöğretim 10. Sınıf Dil Ve Anlatım Dersinin Değerlendirilmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

30. Fatih Projesi Kapsamındaki Led Panel Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Malatya Örneği)

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.247, (Özet Bildiri)

31. Fatih Projesi Kapsamındaki Lcd Panel Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Malatya İli Örneği)

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.247, (Özet Bildiri)

32. Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri

Öğretmen Eğitiminde Öğrenmeye Uluslararası Yeni Bakış Açıları Konferansı, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. KPSS de Uygulanacak olan Öğretmenlik Alan Bilgisi Testine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Öğretmen Eğitiminde Öğrenmeye Uluslararası Yeni Bakış Açıları Konferansı, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

35. Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zeka Profillerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.68-69, (Özet Bildiri)

36. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenirken Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Nevşehir İli Örneği

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.283-284, (Özet Bildiri)

37. Taşımalı İlköğretim Uygulaması Kapsamındaki Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Görüşleri

Bilgi Çağında Eğitim ve Malatya, Ulusal Malatya Sempozyumları-1, Malatya, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2010, ss.643-653, (Tam Metin Bildiri)

38. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik meslek Bilgisi Dersleri ile İlgili KPSS Kursları Hakkındaki Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.213-217, (Tam Metin Bildiri)

39. 19 Yüzyıl Misyonerlik Anlayışına Göre Kadın Eğitimi Abcfm in Türkiye deki Uygulamaları

2.Uluslararası Bir Bilim Kategorisi Olarak ”Kadın”: Edebiyat Dil ve Kültür Çalışmalarında Kadın Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

40. Proje Temelli Eğitim Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Etkisi

VIII. Ulusal Fen BilimleriMatematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

41. İnsan Hakları Eğitiminin Anlamı İlkeleri ve Amaçları

”, Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti Eğitiminin Çağdaş değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı., Ankara, Türkiye, 1 - 03 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. Yeni İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi (Adıyaman ili Örneği)

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.12-13, (Özet Bildiri)

44. İlköğretim I Kademe Öğretmenlerinin Drama Yöntemini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.21-37, (Tam Metin Bildiri)

45. L importance De La Formation Pre Professionnelle Dans La Formation Des Enseignants De L ecole Primaire

VIII. Biennale de L’Education et de La Formation, Lyon, Fransa, 11 - 14 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

46. La Comparaison Des Attitudes Des Eleves Envers L apprentissage De L anglais En France Et En Turquie

VIII. Biennale de L’Education et de La Formation, Lyon, Fransa, 11 - 14 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

48. İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi

Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar “Bilgi Şöleni”- 2, Samsun, Türkiye, 08 Mayıs 2004, ss.208-217, (Tam Metin Bildiri)

49. Bilgi Toplumu İnsanının Eğitimi Bilgi Teknolojileri Eğitiminin Etkililiği üzerine bir Araştırma

1. Uluslar arası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 6

1. YAŞAM BOYU ÖĞRENME

TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ İNCELEMELER VE YANSIMALAR-1, ORHAN KARSAK GÜLHAN, ŞAN İSMAİL, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.475-497, 2025

2. Bir Bilgenin İzinden: Akşemseddin ve Eğitim

Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri 2, ORAL BEHÇET, ÖZER BAYRAM, AKPINAR BURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.435-452, 2024

3. EĞİTİMİN FELSEFİ TEMELLERİNE BAKIŞ

Eğitimin Temellerine Bakış: Eğitim Programı, Dr. Öğr. Üyesi Murat KORUCUK, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.69-84, 2023

4. İnternet Tabanlı Uzaktan Eğitim

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.289-298, 2015

5. Yaşam Boyu Öğrenme

Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, EYUP İZCİ, Editör, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.3, Malatya, ss.1-20, 2010

6. Eğitimde Araç-Gereç ve Yeni teknolojiler

Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, Eyup İZCİ, Editör, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.5, Malatya, ss.1-27, 2010
Metrikler

Yayın

107

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

997

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

85

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

594

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

178

Proje

3

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları