Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğrenme Öğretme Süreçlerinde Mantıksal Düşünme ile İlgili Çalışmaların Değerlendirilmesi (Bir Meta Sentez Çalışması)

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.398-407

Investigation of the Middle School Students’ Level of Anxiety towards Mathematics

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.35-36

Okul Öncesi Eğitimde Uyum Haftasına İlişkin Veli Görüşleri

6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.83-86

8.Sınıf Öğrencilerinin LGS’ ye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.582-585

Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim Programı Kavramına İlişkin Metaforları

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.655-658

Neden Dik Temel Yazı? : Öğretmen Algıları

5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.177-178

Programlama Eğitiminde Analoji Kullanımının Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.347-348

8. Sınıf Matematik Programı Olasılık Öğrenme Alanının Kazanımlarına Ulaşılabilirlik Açısından Değerlendirilmesi

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.330-332

Kuantum Öğrenme Modelinde Yazma Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.373-375

The Effect of Allosteric Learning Model on the Problem Solving Skills of 7th Grade Students in English Courses

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.419-420

Hayat Bilgisi Öğretim Programı ile İlgili Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi

23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.336

Investigation of "Matter and Change" through spiral curriculum model: Turkey Sample

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4604-4611 identifier

An Investigation of Technopedagogical Education Competencies of Teacher Candidates

International Academic Conference on Education, Teaching and E-Learning(IAC-ETel 2013), Prague, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013

Learning Style Profiles of Primary Education Teachers, Students and Their Parents

International Academic Conference on Education, Teaching and Learning (IAC-ETel 2013), Prague, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013

İlköğretim I.Kademe Fen ve Teknoloji Dersinde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.289-291

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 4+4+4 Eğitim Sistemine Yönelik Görüşleri

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.115-116

Turkish parental involvement scale: validity and reliability studies

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.487-491 identifier identifier

Eğitim Fakülteleri Programında Yer Alan Okul Deneyimi II Çalışmalarının Değerlendirilmesi

XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.25-26

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, cilt.1, ss.372-386

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitimde Eşitsizlikler: Eğitimde Fırsat ve İmkan Eşitliği

Eğitim Sosyolojisi, Prof.Dr.Erdoğan Köse, Prof.Dr.Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-222, 2018

Basamaklı Öğretim Programı

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-234, 2013

Eğitim ve Ekonomi

Eğitim Bilimine Giriş (Yeni Basım), Prof.Dr.Fatma Varış, Editör, Alkım Yayınları, İstanbul, ss.127-143, 1998

Eğitim ve Ekonomi

Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. Fatma Varış, Editör, Alkım Kitapçılık Yayıncılık, Ankara, ss.149-168, 1995

Metrikler

Yayın

80

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Tez Danışmanlığı

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları