Yayınlar & Eserler

Makaleler 40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 61

1. Yatılı Bölge Ortaokullarında Karşılaşılan Eğitsel Sorunların İncelenmesi (Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri)

12th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2024), Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.261-264, (Özet Bildiri)

2. 5E Öğrenme Modelinin Akademik Başarı, Tutum ve Kalıcılığa Etkisi: Meta-Analiz Çalışması

11th International Congress on Curriculum & Instruction (ICCI-EPOK 2023), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.535-538, (Özet Bildiri)

3. Blok Tabanlı Kodlama Araçlarının Akademik Başarı, Tutum ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması

10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.90-97, (Özet Bildiri)

4. The Effect of Reflective Thinking Activities on Academic Achievement, Attitude and Retention: Meta-Analysis Study

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.98-99, (Özet Bildiri)

5. Meslek Lisesi Öğrencilerinin “Uzaktan Eğitim ile Matematik Öğrenme” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE on EDUCATION, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.501-504, (Özet Bildiri)

6. Metaphoric Perceptions of Teachers and Administrators Working in Secondary Schools Regarding Guidance Teacher/ Psychological Counselor

8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.413-414, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin “Yetişkin Eğitimi” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATION, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.146-147, (Özet Bildiri)

8. Öğrenme Öğretme Süreçlerinde Mantıksal Düşünme ile İlgili Çalışmaların Değerlendirilmesi (Bir Meta Sentez Çalışması)

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.398-407, (Tam Metin Bildiri)

9. Investigation of the Middle School Students’ Level of Anxiety towards Mathematics

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.35-36, (Özet Bildiri)

10. Okul Öncesi Eğitimde Uyum Haftasına İlişkin Veli Görüşleri

6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.83-86, (Özet Bildiri)

11. Üniversitelerin Hazırlık Sınıfı İngilizce Dersi “Paraphrasing” Ünitesinin Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.129-139, (Tam Metin Bildiri)

12. 5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ”İnsan ve Çevre” Ünitesine Ait Konuların Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.586-593, (Tam Metin Bildiri)

13. 8.Sınıf Öğrencilerinin LGS’ ye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.582-585, (Özet Bildiri)

14. İngilizce Öğretmenlerinin İlköğretim 5.Sınıflarda Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.151-154, (Özet Bildiri)

15. Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim Programı Kavramına İlişkin Metaforları

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.655-658, (Özet Bildiri)

17. Neden Dik Temel Yazı? : Öğretmen Algıları

5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.177-178, (Özet Bildiri)

18. Okul öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasında Karşılaştıkları Sorunlar (İnönü Üniversitesi Örneği)

5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.53-54, (Özet Bildiri)

19. Programlama Eğitiminde Analoji Kullanımının Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.347-348, (Özet Bildiri)

20. 8. Sınıf Matematik Programı Olasılık Öğrenme Alanının Kazanımlarına Ulaşılabilirlik Açısından Değerlendirilmesi

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.330-332, (Özet Bildiri)

21. Altıncı Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde ”Sosyal Bilgiler Öğreniyorum” Ünitesinin Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.488-498, (Tam Metin Bildiri)

22. Kuantum Öğrenme Modelinde Yazma Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.373-375, (Özet Bildiri)

23. 8.Sınıf Fen ve Teknoloji Programı Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesinin Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.75-76, (Özet Bildiri)

24. The Effect of Allosteric Learning Model on the Problem Solving Skills of 7th Grade Students in English Courses

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.419-420, (Özet Bildiri)

26. Hayat Bilgisi Öğretim Programı ile İlgili Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi

23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.336, (Özet Bildiri)

28. Investigation of "Matter and Change" through spiral curriculum model: Turkey Sample

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4604-4611, (Tam Metin Bildiri) identifier

29. An Investigation of Technopedagogical Education Competencies of Teacher Candidates

International Academic Conference on Education, Teaching and E-Learning(IAC-ETel 2013), Prague, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

30. Learning Style Profiles of Primary Education Teachers, Students and Their Parents

International Academic Conference on Education, Teaching and Learning (IAC-ETel 2013), Prague, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

31. İlköğretim I.Kademe Fen ve Teknoloji Dersinde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.289-291, (Özet Bildiri)

33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının 4+4+4 Eğitim Sistemine Yönelik Görüşleri

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.115-116, (Özet Bildiri)

35. Öğretmen Adaylarının “Kişisel ve Mesleki Değerler-Mesleki Gelişim” Yeterlik Alanına Sahip Olma Düzeylerinin Değerlendirilmesi

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.246-248, (Özet Bildiri)

37. İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Yabancı Dil Derslerinde Uygulanan Öğretim Etkinliklerinin İncelenmesi

I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.384-385, (Özet Bildiri)

38. İlköğretim İkinci Kademede Branş Derslik Sisteminin Değerlendirilmesi (Öğretmen ve öğrenci görüşleri)

I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.372-373, (Özet Bildiri)

39. İlköğretim Öğretmenlerinin Kuantum Öğrenme Modelini Kullanabilme Becerilerinin Değerlendirilmesi

I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.374-375, (Özet Bildiri)

41. İlköğretim Öğretmenlerinin 5E Modelini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi

20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.114-115, (Özet Bildiri)

42. Lise I Kimya Dersinde Yapılandırmacılığa Dayalı Bir Programın Öğrenci Başarısına Etkisi

IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.46, (Özet Bildiri)

44. 21.Yüzyılda Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi

19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.69-70, (Özet Bildiri)

45. İlköğretim Birinci Kademedeki Öğrencilerin Eğitim Süreçlerine Anne-Babalarının Katılım Düzeyleri (Malatya İli Örneği)

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.38-39, (Özet Bildiri)

46. Öğretmenlerin Öğretim Programlarını İzleme, Değerlendirme ve Geliştirme Sürecine Etkin Katılım Düzeylerinin Değerlendirilmesi

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.471-476, (Tam Metin Bildiri)

47. Öğretmenlerin öğretim programlarını izleme, değerlendirme ve geliştirme sürecine etkin katılım düzeylerinin değerlendirilmesi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

48. Turkish parental involvement scale: validity and reliability studies

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.487-491, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

53. Eğitim Fakülteleri Programında Yer Alan Okul Deneyimi II Çalışmalarının Değerlendirilmesi

XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.25-26, (Özet Bildiri)

54. İlköğretimde Bireysel ve Toplu Etkinlik Dersinin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.745-751, (Tam Metin Bildiri)

55. Resmi ve Özel İlköğretim Kurumlarında Yapılan Veli Toplantılarına İlişkin Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.1, ss.241-244, (Tam Metin Bildiri)

58. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, cilt.1, ss.372-386, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

5. Kuantum Öğrenme (12.Bölüm)

21.Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Gültekin, Mehmet- Yazar, Taha- Oral, Behçet, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-321, 2022

6. Ortaokul Öğretmenlerinin ”Eğitim Programı” Kavramına İlişkin Metaforları

EĞİTİME ADANMIŞ YARIM ASIR- Prof. Dr. Tayip DUMAN’a Armağan, PEKER ÜNAL Dilşat, DEMİR Fatih, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.416-432, 2020

8. Eğitimde Eşitsizlikler: Eğitimde Fırsat ve İmkan Eşitliği

Eğitim Sosyolojisi, Prof.Dr.Erdoğan Köse, Prof.Dr.Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-222, 2018

9. Basamaklı Öğretim Programı

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-234, 2013

10. Eğitim ve Ekonomi

Eğitim Bilimine Giriş (Yeni Basım), Prof.Dr.Fatma Varış, Editör, Alkım Yayınları, İstanbul, ss.127-143, 1998

11. Eğitim ve Ekonomi

Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. Fatma Varış, Editör, Alkım Kitapçılık Yayıncılık, Ankara, ss.149-168, 1995
Metrikler

Yayın

113

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

370

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

123

Tez Danışmanlığı

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları