Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

5E Öğrenme Modelinin Akademik Başarı, Tutum ve Kalıcılığa Etkisi: Meta-Analiz Çalışması

11th International Congress on Curriculum & Instruction (ICCI-EPOK 2023), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.535-538

Blok Tabanlı Kodlama Araçlarının Akademik Başarı, Tutum ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması

10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.90-97

The Effect of Reflective Thinking Activities on Academic Achievement, Attitude and Retention: Meta-Analysis Study

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.98-99

Öğretmenlerin “Yetişkin Eğitimi” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATION, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.146-147

Öğrenme Öğretme Süreçlerinde Mantıksal Düşünme ile İlgili Çalışmaların Değerlendirilmesi (Bir Meta Sentez Çalışması)

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.398-407

Investigation of the Middle School Students’ Level of Anxiety towards Mathematics

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.35-36

Okul Öncesi Eğitimde Uyum Haftasına İlişkin Veli Görüşleri

6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.83-86

Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim Programı Kavramına İlişkin Metaforları

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.655-658

8.Sınıf Öğrencilerinin LGS’ ye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.582-585

Neden Dik Temel Yazı? : Öğretmen Algıları

5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.177-178

Programlama Eğitiminde Analoji Kullanımının Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.347-348

8. Sınıf Matematik Programı Olasılık Öğrenme Alanının Kazanımlarına Ulaşılabilirlik Açısından Değerlendirilmesi

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.330-332

Kuantum Öğrenme Modelinde Yazma Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.373-375

The Effect of Allosteric Learning Model on the Problem Solving Skills of 7th Grade Students in English Courses

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.419-420

Hayat Bilgisi Öğretim Programı ile İlgili Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi

23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.336

Investigation of "Matter and Change" through spiral curriculum model: Turkey Sample

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4604-4611 identifier

Learning Style Profiles of Primary Education Teachers, Students and Their Parents

International Academic Conference on Education, Teaching and Learning (IAC-ETel 2013), Prague, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013

An Investigation of Technopedagogical Education Competencies of Teacher Candidates

International Academic Conference on Education, Teaching and E-Learning(IAC-ETel 2013), Prague, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013

İlköğretim I.Kademe Fen ve Teknoloji Dersinde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.289-291

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 4+4+4 Eğitim Sistemine Yönelik Görüşleri

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.115-116

Turkish parental involvement scale: validity and reliability studies

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.487-491 identifier identifier

Eğitim Fakülteleri Programında Yer Alan Okul Deneyimi II Çalışmalarının Değerlendirilmesi

XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.25-26

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, cilt.1, ss.372-386

Kitap & Kitap Bölümleri

Kuantum Öğrenme (12.Bölüm)

21.Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Gültekin, Mehmet- Yazar, Taha- Oral, Behçet, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-321, 2022

Ortaokul Öğretmenlerinin ”Eğitim Programı” Kavramına İlişkin Metaforları

EĞİTİME ADANMIŞ YARIM ASIR- Prof. Dr. Tayip DUMAN’a Armağan, PEKER ÜNAL Dilşat, DEMİR Fatih, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.416-432, 2020

Eğitimde Eşitsizlikler: Eğitimde Fırsat ve İmkan Eşitliği

Eğitim Sosyolojisi, Prof.Dr.Erdoğan Köse, Prof.Dr.Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-222, 2018

Basamaklı Öğretim Programı

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-234, 2013

Eğitim ve Ekonomi

Eğitim Bilimine Giriş (Yeni Basım), Prof.Dr.Fatma Varış, Editör, Alkım Yayınları, İstanbul, ss.127-143, 1998

Eğitim ve Ekonomi

Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. Fatma Varış, Editör, Alkım Kitapçılık Yayıncılık, Ankara, ss.149-168, 1995

Metrikler

Yayın

99

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

22

H-Index (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları