-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - 2024 Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2003 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2000 - 2002 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1996 - 1999 Öğretim Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1987 - 1996 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim
-
2022 - 2023 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İnönü Üniversitesi, Rektörlük, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörlüğü
-
2022 - 2023 Ölçme Değerlendirme Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Rektörlük, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörlüğü
-
2008 - 2013 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
İnönü Üniversitesi, Proje Değerlendirme Kurulu, Sosyal Bilimler
-
2010 - 2012 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2010 - 2012 Enstitü Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2008 - 2011 Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, İnönü Üniversitesi Vakfı , Ted Malatya Koleji
-
2007 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2007 - 2008 Enstitü Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
-
Lisans
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
EĞİT.PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİT.PROGRAM GELİŞTİRME
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ve MATERYAL TASARIMI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ MATERYAL TASARIMI
FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal
PROGRAM DEĞERLENDİRME
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
UZMANLIK ALAN DERSİ
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
UZMANLIK ALAN DERSİ
PROGRAM DEĞERLENDİRME
ÖĞRENME ve ÖĞRETME SÜREÇLERİ
UZMANLIK ALAN DERSİ
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
ÖĞRENME ve ÖĞRETME SÜREÇLERİ
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Yandal
UZMANLIK ALAN DERSİ
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
UZMANLIK ALAN DERSİ
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
UZMANLIK ALAN DERSİ
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
DOKTORA SEMİNERİ
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLEND-II
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
DOKTORA SEMİNERİ
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ ALAN ÇALIŞMASI
DOKTORA SEMİNERİ-II
ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ ALAN ÇALIŞMASI
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Dijital içerik ile desteklenen fen bilimleri öğretiminin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kalıcılığa etkisi
Gürbüztürk O. (Danışman)
D.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Ortaokul öğrencilerinin matematik öğretimi duyuşsal hedeflerine sahip olma durumu
Gürbüztürk O. (Danışman)
G.ÇADIRLI(Öğrenci), Doktora, 2025 -
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DEPREM SONRASI E-ÖĞRENME SÜRECİNE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUK VE MEMNUNİYET DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gürbüztürk O. (Danışman)
G.ÖZGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Etkililiği ile İlgili Görüşleri
Gürbüztürk O. (Danışman)
E.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerindeki deneyimleri ve eğitim ihtiyaçları
Gürbüztürk O. (Danışman)
G.ÇAKMAK(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Lise 3 İngilizce dersinde işbirlikli öğrenmenin öğrencilerin eleştirel ve yansıtıcı düşünme becerileri ile derse ilişkin tutumlarına etkisi
Gürbüztürk O. (Danışman)
Ş.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin üstbilişsel farkındalık düzeyleri ve İngilizce dersinde kullandıkları kelime öğrenme stratejilerinin incelenmesi
Gürbüztürk O. (Danışman)
B.SARIKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bulut tabanlı akran öğretiminin öğretmen adaylarının akademik başarı, iletişim becerileri ve derse ilişkin tutumlarına etkisi
Gürbüztürk O. (Danışman)
A.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Okul öncesi Eğitimde Uyum Haftasına İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşleri
N.ÇALIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji okuryazarlık düzeyleri (Şanlıurfa ili örneği)
E.YILBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İlköğretim 7. sınıf Türkçe dersinde otantik öğrenmenin öğrencilerin problem çözme ve okuduğunu anlama becerileri ile derse ilişkin tutumlarına etkisi
G.CANDAN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İlköğretim 6.sınıf fen ve teknoloji dersinde basamaklı öğretim programı uygulamasının öğrencilerin biliş ötesi farkındalıklarına ve problem çözme becerilerine etkisi
S.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
İlköğretim ikinci kademede branş derslik sistemi uygulamasına ilişkin idareci, öğretmen ve öğrenci görüşleri: Malatya ve Elazığ örneği
Y.ERSÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersi programındaki kazanım ve etkinliklerin çoklu zekâ kuramı açısından değerlendirilmesi
O.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim birinci kademe ingilizce öğretim programının çocuklara yabancı dil öğretiminin duyuşsal hedeflerini gerçekleştirme düzeyi
S.NİHAT(Öğrenci), Doktora, 2011 -
İlköğretim 5.Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinin Bilimsel Süreç Becerilerini Kazandırma Düzeyinin Değerlendirilmesi
M.KATRANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi öğretim programının uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri (Malatya ili örneği)
D.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Okuduğunu anlama becerisinin ilköğretim ikinci kademe matematik dersindeki akademik başarıya etkisi
Ö.GÖKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 6.Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde, Yapılandırmacı ve Davranışçı Yaklaşımla İşlenen Konuların Öğrenci Akademik Başarısı Üzerindeki Etkisi
G.AVŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 8.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersi Kimya Konularındaki Kavram Yanılgıları
C.ALTINYÜZÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencileri, Öğretmenleri Ve Velilerinin Öğrenme Stili Profillerinin Değerlendirilmesi
G.BEDİR(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Malatya İlinde Okul Öncesi Eğitim Programının Uygulanmasında Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Anasınıfları Üzerine Bir Çalışma)
H.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Lise 1 Kimya Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Bir Programın Öğrenci Başarısına Etkisi
E.SUSAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler programındaki coğrafya konularının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
A.NALÇACI(Öğrenci), Doktora, 2006 -
İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Fen Bilgisi Programındaki ÖğrenmeÖğretme Yaşantılarının Öğretim İlkelerine Uygunluğu (Öğretmen Görüşleri)
A.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006