-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - 2024 Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2003 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2000 - 2002 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1996 - 1999 Öğretim Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1987 - 1996 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim
-
2022 - 2023 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İnönü Üniversitesi, Rektörlük, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörlüğü
-
2022 - 2023 Ölçme Değerlendirme Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Rektörlük, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörlüğü
-
2008 - 2013 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
İnönü Üniversitesi, Proje Değerlendirme Kurulu, Sosyal Bilimler
-
2010 - 2012 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2010 - 2012 Enstitü Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2008 - 2011 Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, İnönü Üniversitesi Vakfı , Ted Malatya Koleji
-
2007 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2007 - 2008 Enstitü Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM DEĞERLENDİRME
-
Lisans Yandal UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
-
Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans Yandal UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM DEĞERLENDİRME
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal ÖĞRENME ve ÖĞRETME SÜREÇLERİ
-
Lisans Yandal UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans EĞİT.PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans Çift Anadal ÖĞRENME ve ÖĞRETME SÜREÇLERİ
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans EĞİT.PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
-
Lisans Yandal DOKTORA SEMİNERİ
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLEND-II
-
Lisans Çift Anadal YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans Çift Anadal YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans Yandal DOKTORA SEMİNERİ
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans Çift Anadal YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ve MATERYAL TASARIMI
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ MATERYAL TASARIMI
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans FEN-TEKNO.PROGRAMI VE PLANLAMA
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans Yandal ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ ALAN ÇALIŞMASI
-
Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Lisans Yandal DOKTORA SEMİNERİ-II
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal PROGRAM GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans Yandal ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ ALAN ÇALIŞMASI
-
Lisans Yandal EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Lisans REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
-
Lisans Çift Anadal FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
-
Dijital içerik ile desteklenen fen bilimleri öğretiminin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kalıcılığa etkisi
Gürbüztürk O. (Danışman)
D.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DEPREM SONRASI E-ÖĞRENME SÜRECİNE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUK VE MEMNUNİYET DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gürbüztürk O. (Danışman)
G.ÖZGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Etkililiği ile İlgili Görüşleri
Gürbüztürk O. (Danışman)
E.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerindeki deneyimleri ve eğitim ihtiyaçları
Gürbüztürk O. (Danışman)
G.ÇAKMAK(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Lise 3 İngilizce dersinde işbirlikli öğrenmenin öğrencilerin eleştirel ve yansıtıcı düşünme becerileri ile derse ilişkin tutumlarına etkisi
Gürbüztürk O. (Danışman)
Ş.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin üstbilişsel farkındalık düzeyleri ve İngilizce dersinde kullandıkları kelime öğrenme stratejilerinin incelenmesi
Gürbüztürk O. (Danışman)
B.SARIKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bulut tabanlı akran öğretiminin öğretmen adaylarının akademik başarı, iletişim becerileri ve derse ilişkin tutumlarına etkisi
Gürbüztürk O. (Danışman)
A.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Okul öncesi Eğitimde Uyum Haftasına İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşleri
N.ÇALIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji okuryazarlık düzeyleri (Şanlıurfa ili örneği)
E.YILBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İlköğretim 7. sınıf Türkçe dersinde otantik öğrenmenin öğrencilerin problem çözme ve okuduğunu anlama becerileri ile derse ilişkin tutumlarına etkisi
G.CANDAN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İlköğretim 6.sınıf fen ve teknoloji dersinde basamaklı öğretim programı uygulamasının öğrencilerin biliş ötesi farkındalıklarına ve problem çözme becerilerine etkisi
S.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
İlköğretim ikinci kademede branş derslik sistemi uygulamasına ilişkin idareci, öğretmen ve öğrenci görüşleri: Malatya ve Elazığ örneği
Y.ERSÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersi programındaki kazanım ve etkinliklerin çoklu zekâ kuramı açısından değerlendirilmesi
O.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim birinci kademe ingilizce öğretim programının çocuklara yabancı dil öğretiminin duyuşsal hedeflerini gerçekleştirme düzeyi
S.NİHAT(Öğrenci), Doktora, 2011 -
İlköğretim 5.Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinin Bilimsel Süreç Becerilerini Kazandırma Düzeyinin Değerlendirilmesi
M.KATRANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Okuduğunu anlama becerisinin ilköğretim ikinci kademe matematik dersindeki akademik başarıya etkisi
Ö.GÖKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi öğretim programının uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri (Malatya ili örneği)
D.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 6.Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde, Yapılandırmacı ve Davranışçı Yaklaşımla İşlenen Konuların Öğrenci Akademik Başarısı Üzerindeki Etkisi
G.AVŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 8.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersi Kimya Konularındaki Kavram Yanılgıları
C.ALTINYÜZÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencileri, Öğretmenleri Ve Velilerinin Öğrenme Stili Profillerinin Değerlendirilmesi
G.BEDİR(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Malatya İlinde Okul Öncesi Eğitim Programının Uygulanmasında Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Anasınıfları Üzerine Bir Çalışma)
H.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Lise 1 Kimya Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Bir Programın Öğrenci Başarısına Etkisi
E.SUSAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Fen Bilgisi Programındaki ÖğrenmeÖğretme Yaşantılarının Öğretim İlkelerine Uygunluğu (Öğretmen Görüşleri)
A.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler programındaki coğrafya konularının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
A.NALÇACI(Öğrenci), Doktora, 2006