Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

1. AN EXAMINATION OF HAND-TO-HOME PRESCHOOL EDUCATION BOOKS ACCORDING TO TEACHER’S OPINIONS FOR SOME FEATURE

INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

2. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN TANILANMASI VE EĞİTİMİ

Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

3. Okul Öncesi Eğitim Programında Gardner’ın Zeka Türlerine Yer Verilme Düzeyinin İncelenmesi

International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

6. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Özyeterlik Düzeylerinin Ölçülmesi

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

14. ULUSAL OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİ KONGRESİÇOCUĞUN EKOLOJİK DÜNYASI, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

9. Okul Öncesi Çağındaki Çocukların Teknolojik Araçları Kullanma Düzeyleri

4.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE TENDENCY AND LEARNING

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. VIOLENCE TENDENCY IN YOUNG PEOPLE AND PERCEIVED TEACHER BEHAVIOURS

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları

11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102, (Özet Bildiri)

15. Ortaokulda “Algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi

Uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos), Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. İlkokulda “algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi

uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos) Kahramanmaraş, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

20. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Portfolyo Değerlendirmeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

21. 5İ Derslerini Eş zamanlı Uzaktan Eğitimle Alan Öğrencilerin Akademik Başarılarının İncelenmesi

III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Çalışan Annelerin Annelik Algısının İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form

The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371, (Özet Bildiri)

25. ATTITUDES OF PRE SCHOOL TEACHERS TOWARDS USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES

International Conferance on Education In Mathematics Science and Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

26. AN INVESTIGATION ON PROSPECTIVE PRE SCHOOL TEACHERS PERCEPTION OF THEIR ADEQUACY ON TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO YOUNG CHILDREN

İnternational conference on Research in Education and Science, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

27. Okul Öncesi Dönemde Drama ve Oyunun Önemi

ERPA International Congresses on Education 2014, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

30. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine İlişkin Algılarının İncelenmesi

International TeacherEducation Conference (ITEC 2014), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

31. A Comparison of Habit Formation of First Graders Swith and Without Preschool Education

International TeacherEducation Conference (ITEC 2014), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

34. İlköğretim 2. Kademe ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Derslerdeki Başarısızlık Nedenleri (Malatya İli Örneği)

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Türkiye, 11 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. EĞİTİM ORTAMLARINDA ÇOCUKLARIN ETKİNLİKLERE KATILIM DÜZEYLERİNİN ÖNEMİ

EĞİTİM&BİLİM 2022-IV, , Editör, EFEAKADEMİYAYINLAR, ss.373-398, 2022

2. ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Akademi, ss.41-50, 2018

3. ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA BİLİMSEL ÇALIŞMALAR, YAZICI TARKAN, HAYIRLI ONUR, Editör, GECE KİTAPLIĞI, ss.41-50, 2018

4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ

AKADEMİSYEN KİTABEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALARI 2018: EĞİTİM BİLİMLERİ, KUTLU OĞUZ, Editör, AKADEMİSYEN KİRABEVİ, ss.123-136, 2018

5. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN GELİŞTİRİLEN BARIŞÇIL YAŞAM BECERİLERİ TEMALI EĞİTİM PROGRAMI’xxNIN TANITIMI

AKADEMİSYEN KİTABEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALARI 2018: EĞİTİM BİLİMLERİ, KUTLU OĞUZ, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.111-122, 2018

6. Türkiye’de Misyoner Okulları

Türk Eğitim Tarihi Araştırmaları, Eğitim ve Kültür Yazıları, Öztürk Cemil, Fındıkçı İlhami, Editör, Pegem Akademi, ss.233-241, 2011
Metrikler

Yayın

66

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları