Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
1. Çocukların Okul Öncesi Eğitim Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.476-490, 2024 (Hakemli Dergi)
2. El Ele Okul Öncesi Eğitime Kitaplarının MEB Okul Öncesi Eğitim Programı (2013) Kavram ve Kazanımları Açısından İncelenmesi
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.9, sa.2, ss.158-180, 2022 (Hakemli Dergi)
5. The analysis of educational philosophy trends among pre-school teachers
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.3057-3069, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Development of the Perceived Middle School Teacher Behavior Scale
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.1, ss.163-177, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Eğitimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.331-342, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Attitudes of Preschool Teachers towards Using Information and Communication Technologies ICT
IFO DICE REPORT
, cilt.2, sa.1, ss.10-15, 2016 (Hakemli Dergi)
22. Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Fırat ve İnönü Üniversiteleri Örneği
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.3, sa.1, ss.1-21, 2016 (Hakemli Dergi)
23. ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.21-32, 2015 (Hakemli Dergi)
24. OKUL ÖNCESİ PROGRAMLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİBİREYLERİN YER ALMA DURUMLARININİNCELENMESİ 1989 2013
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, sa.4, ss.200-212, 2015 (Hakemli Dergi)
25. İlkokul Birinci Sınıfı Okutan Sınıf Öğretmenlerinin Eğitimde 4+4+4 Düzenlemesine İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.1-18, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
35
5. ”MEB ÖĞRETMENLER İÇİN ETKİNLİK KİTABI”NDA YER ALAN OYUN VE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ OYUN ETKİNLİKLERİNİN MATEMATİK BECERİLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
6. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Özyeterlik Düzeylerinin Ölçülmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
8. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
14. ULUSAL OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİ KONGRESİÇOCUĞUN EKOLOJİK DÜNYASI, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
11. ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE TENDENCY AND LEARNING
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
12. VIOLENCE TENDENCY IN YOUNG PEOPLE AND PERCEIVED TEACHER BEHAVIOURS
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
13. İLİTAM Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
11 uluslarası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları
11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102, (Özet Bildiri)
16. İlkokulda “algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi
uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos) Kahramanmaraş, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. İmam Hatip Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları İle Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
18. İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
19. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK EĞİTİCİ MATERYAL KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Portfolyo Değerlendirmeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
21. 5İ Derslerini Eş zamanlı Uzaktan Eğitimle Alan Öğrencilerin Akademik Başarılarının İncelenmesi
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
22. Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Çalışan Annelerin Annelik Algısının İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
23. Erken Çocukluk Döneminde Dil Gelişimi Bağlamında Kelime Hazinesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)
24. Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form
The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371, (Özet Bildiri)
25. ATTITUDES OF PRE SCHOOL TEACHERS TOWARDS USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
International Conferance on Education In Mathematics Science and Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
26. AN INVESTIGATION ON PROSPECTIVE PRE SCHOOL TEACHERS PERCEPTION OF THEIR ADEQUACY ON TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO YOUNG CHILDREN
İnternational conference on Research in Education and Science, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
28. Okulöncesi eğitim programında yer alan sanat/oyun-hareket/fen/drama/tükçe etkinliklerinin çocuğa kazandırdıklarına dair öğretmen algılarının incelenmesi
3. ulusal eğitim programları ve öğretim kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
29. 2013 2014 Okul Öncesi Eğitim Programında Yer Alan Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Konuların Öğretmen Okul ve Sınıf Uygulamaları Bakımından İncelenmesi
International Congress On Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
30. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
International TeacherEducation Conference (ITEC 2014), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
31. A Comparison of Habit Formation of First Graders Swith and Without Preschool Education
International TeacherEducation Conference (ITEC 2014), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
32. Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların Sorumluluk Duygularının Aile ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
I. Ulusal Değerler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
33. Evaluation of Teachers opinions About the Effektiveness Of Project and Performans Tasks That Use in second Stage of Primary Education Program
I. International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
35. İlköğretim 6. Sınıf Matematik Dersinde Geometriye Yolculuk Ünitesi nin Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Etkiliğinin Değerlendirilmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. EĞİTİM ORTAMLARINDA ÇOCUKLARIN ETKİNLİKLERE KATILIM DÜZEYLERİNİN ÖNEMİ
EĞİTİM&BİLİM 2022-IV, , Editör, EFEAKADEMİYAYINLAR, ss.373-398, 2022
2. ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Akademi, ss.41-50, 2018
3. ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA BİLİMSEL ÇALIŞMALAR, YAZICI TARKAN, HAYIRLI ONUR, Editör, GECE KİTAPLIĞI, ss.41-50, 2018
4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
AKADEMİSYEN KİTABEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALARI 2018: EĞİTİM BİLİMLERİ, KUTLU OĞUZ, Editör, AKADEMİSYEN KİRABEVİ, ss.123-136, 2018
5. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN GELİŞTİRİLEN BARIŞÇIL YAŞAM BECERİLERİ TEMALI EĞİTİM PROGRAMI’xxNIN TANITIMI
AKADEMİSYEN KİTABEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALARI 2018: EĞİTİM BİLİMLERİ, KUTLU OĞUZ, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.111-122, 2018
6. Türkiye’de Misyoner Okulları
Türk Eğitim Tarihi Araştırmaları, Eğitim ve Kültür Yazıları, Öztürk Cemil, Fındıkçı İlhami, Editör, Pegem Akademi, ss.233-241, 2011