Yayınlar & Eserler

Makaleler 53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (7)
Scopus (9)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

1. Matematik eğitimi alanındaki güncel bilimsel çalışmaların yöntem ve desen eğilimleri

Ege 10th Internatıonal Conference On Socıal Scıences, İzmir, Türkiye, 06 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Matematik eğitiminde güncel bilimsel araştırmaların veri toplama araçları ve analiz yöntemlerinin eğilimi

Ankara Internatıonal Congress on Scıentıfıc Research-IX, Ankara, Türkiye, 04 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

3. Matematik eğitimi alanında yayımlanan güncel çalışmaların eğilimleri: örneklem yöntem ve düzeyi

International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-V, Baku, Azerbaycan, 04 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

4. Examınatıon of the graduate thesıs studıes carrıed out on vırtual manıpulatıves ın the context of mathematıcs lesson

Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)

5. Examination of middle school 6th grade mathematics textbook in the context of self-regulation strategy and technology contents

Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)

8. Matematik ve geometri eğitiminde bir 21. yüzyıl kavramı: Artırılmış ve sanal gerçeklik.

Dicle University International Interdisciplinary Symposium (DUDS-2022), Diyarbakır, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

9. Covid-19 Epidemic Process, Distance Learning And Mathematics Learning Areas

International Conference of Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Balıkesir, Türkiye, 23 Temmuz 2022, cilt.1, ss.100, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Matematik Öğretmen Adaylarının Üçlü Kodlama Becerileri

IXth International Eurasian Educational Researh Congress (EJER-2022), İzmir, Türkiye, 22 Temmuz 2022, cilt.1, ss.842-844, (Özet Bildiri)

11. Matematik öğretiminde zihinsel-bilişsel, hesaplamalı düşünmeye dayalı ve robotik kodlama

EUROASIA International Congress on Scientific Researches and Recent Trends-VIII, Zambales, Filipinler, 2 - 04 Ağustos 2021, cilt.1, ss.55-70, (Tam Metin Bildiri)

12. Geometri öğretiminde mobil teknoloji: Avantajları, sınırlılıkları ve sonuçlar

Internatıonal "Başkent" Congress On Physical, Social And Health Sciences, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2021, cilt.1, ss.66-80, (Tam Metin Bildiri)

13. The relationship of geometry attitude and belief with success

3rd International Conference on Language Education and Culture (ICLEC-2020), Irbid, Ürdün, 28 - 29 Aralık 2020, cilt.1, ss.155, (Özet Bildiri)

14. Analysis of contextual problem solutions and misconceptions: A study on pre-service mathematics teachers

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.632-633, (Özet Bildiri)

15. Engagement and anxiety to mathematics course: A study on secondary school students

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.630-631, (Özet Bildiri)

16. Matematik öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımları ile yürütülen özel öğretim yöntemleri dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi

Karadeniz Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ordu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020, cilt.1, ss.147-149, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Napolyon üçgenlerinin dinamik geometri yazılımı kullanılarak incelenmesi

2. Uluslararası Malatya Uygulamalı Bilimler Kongresi, Malatya, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2020, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)

18. Investıgatıon of vısualızatıon perceptıon of mathematıcs teacher candıdates by some varıables

2nd Internatıonal Conference on Language, Educatıon and Culture (ICLEC-2019), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.116, (Özet Bildiri)

19. Improvement of the vısualızatıon perceptıon scale for mathematıcs teacher candıdates

2nd Internatıonal Conference on Language, Educatıon and Culture (ICLEC 2019), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.115, (Özet Bildiri)

20. Mentorship process from mentee views: TUBITAK project example of “The gorgeous trio: Nature, geometry and teaching"

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.54-55, (Özet Bildiri)

21. The impact of modeling, collaborative and game-based learning methods on the visual mathematical literacy perceptions of third grade students

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.50-51, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Evaluating mentorship application in geometry teaching for the mentority

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC-2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.52-53, (Özet Bildiri)

23. The impact of collaborative, game-based and modeling learning methods on the mathematics motivations of third grade students

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.48-49, (Özet Bildiri)

24. Matematik öğretmenlerinin 2018 matematik öğretim programını değerlendirmelerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

1. Uluslararası Battal Gazi Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.372, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Ortaokul matematik öğretim programlarına yönelik program değerlendirme ölçeğinin geliştirilmesi

1. Uluslararası Battal Gazi Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.371, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Matematik öğretmen adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin incelenmesi

3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018), Skopje, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, cilt.1, ss.69, (Özet Bildiri)

27. Assessment of structural inspection applications in the construction sector in terms of individuals working in the sector

EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences – III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.140-141, (Özet Bildiri)

28. Investıgation of the solar energy potentials of the Tunceli, Elazığ and Malatya provinces and their practicality

EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences – III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

29. Examination of buildıng control applications in construction sector in terms of some variables: Tunceli and Elazığ province sample

EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences–III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.64-65, (Özet Bildiri)

30. Ortaokul öğrencilerine yönelik sembolik matematik dil okuryazarlığı ölçeğinin geliştirilmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.231, (Özet Bildiri)

31. Matematik öğretmen adaylarının STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.264, (Özet Bildiri)

32. FeTeMM uygulamalarının, öğretmen adaylarının farkındalık düzeylerine etkisi ve farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.263, (Özet Bildiri)

33. Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının STEM tutumlarına etkisi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.230, (Özet Bildiri)

34. Teaching identities of (axb)n with Jo Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to visual design principles and electives

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.115-117, (Özet Bildiri)

35. The effectiveness of cad programming education based on project based learning: an investigation of student views in this knowledge

International Social Sciences and Education Conference-ISSEC 2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.147-149, (Özet Bildiri)

36. Visual math literacy in the lower dimensions what is the strength to the procedure of its success of geometry?

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.966-967, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. The ınvestıgatıon of (axb)n ıdentıty through Jo Nıemeyer modelıng (Naef Modulan Toy) accordıng to vıews of students

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.118-120, (Özet Bildiri)

38. (ax b)n biçimindeki özdeşliklerin modellenmesinde geometrik şekillerin kullanımının meslek yüksekokulu öğrencilerinin başarılarına ve görüşlerine olan etkisi

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.74-88, (Tam Metin Bildiri)

39. Matematik ve görsel matematik okuryazarlığı: Bir derleme çalışması

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.20-34, (Tam Metin Bildiri)

40. Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.44-59, (Tam Metin Bildiri)

41. (ax b)n biçimindeki cebirsel ifadelerin Binom açılımlarının geometrik olarak görselleştirilmesi

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.60-73, (Tam Metin Bildiri)

42. Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.35-43, (Tam Metin Bildiri)

43. Türkiye’de matematiksel modelleme alanında yapılan çalışmaların içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.807-818, (Tam Metin Bildiri)

44. Üniversite öğrencilerinin bilgibilimsel inançlarının alt boyutlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.833-846, (Tam Metin Bildiri)

45. Matematik okuryazarlığı alanındaki çalışmaların eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.819-832, (Tam Metin Bildiri)

46. Problem solving skills in mathematics attitude scale development study

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.1-3, (Özet Bildiri)

47. Üniversite öğrencilerinin bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi

International Conference on Quality in Higher Education ICQH-2015, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, cilt.1, ss.575-583, (Tam Metin Bildiri)

48. Okul temalı dizilerin çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi: Yedi güzel adam örneği

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.386, (Özet Bildiri)

50. Facebook attitude scale development, reliability and validity study

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.15, (Özet Bildiri)

51. Elementary mathematics teacher of mathematics for visual literacy scale's development

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.9-10, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. Investigation of the relationship between 13-18 age students with internet addiction internet attitudes example of Kahramanmaras

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.548-549, (Özet Bildiri)

53. Matematik Öğretim Sürecine Pazarlama Temelli Bir Yaklaşım

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, ss.1326, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Öğretmenlerin algılanan etik davranışlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi

The International Conference on Educational Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, ss.162, (Özet Bildiri)

55. Görsel matematik okuryazarlığının matematik başarısıyla ilişkisi

The International Conference on Educational Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, ss.161, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Matematik öğretmen adaylarının üçlü kodlama becerileri

Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, Uzun Naim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.80-97, 2022

2. Eğitimin alt alanları ve diğer bilimlerle ilişkisi

Eğitime Giriş, Cihat Yaşaroğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.37-54, 2021

3. Dinamik geometri yazılımı Geogebra ile Napolyon üçgenlerinin incelenmesi

EĞİTİM BİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, Ali Gül, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.131-149, 2020