Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
7. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Bir Orantısal Akıl Yürütme Beceri Testi (OAYBT) Geliştirilmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.2, pp.1222-1242, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Microteaching and Peer Assessment in Mathematics Teaching Practice
BROCK EDUCATION-A JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE
, vol.32, no.2, pp.29-57, 2023 (ESCI)
The Effects of Covid-19 on Mathematics Learning Fields
Journal of Educational Technology and Online Learning
, vol.5, no.4, pp.1061-1076, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Cebir Öğrenme Alanı
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, vol.13, no.2, pp.1123-1143, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Problem çözme becerisi algısı ve matematik tutumunun matematik başarısı üzerindeki etkisi: Ortaokul öğrencilerine yönelik bir yol analizi çalışması
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.62, no.1, pp.86-104, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmen Adaylarının Uygulanan Güncel ve Eski Lisans Programlarına İlişkin Görüşleri
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.24, no.46, pp.895-921, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumu ve Problem Çözmeye Yönelik Algılarının Matematik Başarılarıyla İlişkisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.1, pp.1-15, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Developing a Mathematics Homework Evaluation Scale (MHES) for Secondary School Mathematics Teachers
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.2, pp.17-28, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
An Evaluation of SEIE, LDE, fBEtSE and HSTE by Mathematics Teachers
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.13, no.1, pp.182-193, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Eğitiminde Öne Çıkan Güncel Değerler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2020, no.41, pp.379-398, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The relationship between secondary school students’ beliefs and attitudes towards geometry and their achievements
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.14, no.2, pp.1222-1277, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının bağlam temelli problemi Benckert kriterlerine göre değerlendirmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.2, pp.739-753, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik öğretmen adaylarının görsel matematik okuryazarlık algılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.1, pp.229-260, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik öğretmen adaylarının özel öğretim yöntemleri dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.19, no.73, pp.156-170, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
An Analysıs Of The Studıes On The APOS Theory
Electronic Journal of Education Sciences
, vol.8, no.16, pp.242-251, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kare İçin İfade Edilen Pisagor BağıntısınınDiğer Düzgün Çokgenlere ve Daireye Uygulanması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2018, no.45, pp.55-67, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.136-155, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Naef Modulan Toy Materyalinin Görsel Tasarım İlke ve Öğelerine Göre Değerlendirilmesi ve Öğrenci Görüşleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2017, no.32, pp.875-891, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.10, no.52, pp.808-818, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Seamless Learning: A Review Study
Inönü University Journal of the Graduate School of Education
, vol.3, no.6, pp.1-22, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Attıtude scale of statistics, development, relıabılıty and valıdıty studies
International Journal of Current Research
, vol.8, no.6, pp.32885-32891, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.2, pp.141-156, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Facebook Use Oriented Attitude Scale: Development, Reliability and Validity Study
Indian Journal of Research PARIPEX
, vol.5, no.5, pp.80-85, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of the Relationship between Internet Attitudes and Internet Addictions of 13-18-Year-Old Students: The Case of Kahramanmaraş
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, vol.15, no.2, pp.73-77, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
What Do Mathematics Teachers Think About Distance Education?
ICETOL 2023, Eskişehir, Turkey, 15 May 2023
The relationship of geometry attitude and belief with success
3rd International Conference on Language Education and Culture (ICLEC-2020), Irbid, Jordan, 28 - 29 December 2020, vol.1, pp.155
Napolyon üçgenlerinin dinamik geometri yazılımı kullanılarak incelenmesi
2. Uluslararası Malatya Uygulamalı Bilimler Kongresi, Malatya, Turkey, 10 - 12 April 2020, vol.1, pp.27-28
Mentorship process from mentee views: TUBITAK project example of “The gorgeous trio: Nature, geometry and teaching"
Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Turkey, 14 - 17 November 2018, vol.1, pp.54-55
Books & Book Chapters
Eğitimin alt alanları ve diğer bilimlerle ilişkisi
in: Eğitime Giriş, Cihat Yaşaroğlu, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.37-54, 2021
Dinamik geometri yazılımı Geogebra ile Napolyon üçgenlerinin incelenmesi
in: EĞİTİM BİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, Ali Gül, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.131-149, 2020
Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik bağlılığı ve kaygısının başarıları ile ilişkisi
in: IPCEDU 2020- E KİTABI, Şehriban Türlüdür, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.451-466, 2020
Dinamik geometri yazılımlarıyla yürütülen özel öğretim yöntemleri dersinin içeriğine ve öğretim sürecine ilişkin matematik öğretmen adaylarının görüşleri
in: EĞİTİMDE UYGULAMA ÖĞRENME VE DEĞERLENDİRME, Ayla ARSEVEN, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.3-34, 2020