Prof. Dr. MUSTAFA AKDAĞ


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Program Geliştirme, Eğitim Programları ve Öğretim

E-posta: mustafa.akdag@inonu.edu.tr
İş Telefonu: +90 422 377 4487
Web: https://avesis.inonu.edu.tr/mustafa.akdag
Ofis: B blok
Posta Adresi: İnönü Ün. Eğitim Fak. Eğitim Bilimleri Bölümü Kampüs/Malatya

Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

16

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

127

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

71

Proje

4

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

İzmir’de 1959 yılında doğdu. İlk ve ortaöğrenimini İzmir ve Manisa illerinde tamamladıktan sonra, 1980’de Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinde yüksek öğrenimine başladı. Haziran-1984’de aynı fakültenin “Eğitim Programları ve Öğretim” anabilim dalından mezun oldu. 1985-1987 yılları arasında Malatya Atatürk Kız Lisesinde Rehber Öğretmen olarak görev yaptı.

Aralık-1987 tarihinde İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim dalında araştırma görevlisi olarak göreve başladı. Mart-1988’de Yüksek Lisansını ve Temmuz-1993’te Doktora öğrenimini İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü “Eğitim Bilimleri Anabilim dalı Eğitim Programları ve Öğretim Bilim dalı”nda tamamladı. Kasım-1994'te aynı görev yerinde Yardımcı Doçentliğe atandı. 1998’de Eğitim Fakültelerinin yeniden yapılanması sonucunda kurulan Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümüne geçti. Eylül-2014'te Eğitim Programları ve Öğretim alanında Doçent oldu. Ocak-2015 tarihinde Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim dalına  geçti. Ekim-2021'de Profesör oldu. Halen bu bölümde görevini sürdürmektedir.

Duyurular & Dokümanlar

Ders Notu

Mikro Öğretim Dersi (yüz yüze) uygulama yönergesi-sunum takvimi 2025-26 güz
Ders Notu
10.10.2025

Uygulama ödevi hazırlamaya yönelik açıklamalar ve öğrencilerin ödev sunma tarihleri yer almaktadır.


Mikro Öğretim Dersi (online) uygulama yönergesi-sunum takvimi 2025-26 güz
Ders Notu
10.10.2025

Uygulama ödevi hazırlamaya yönelik açıklamalar ve öğrencilerin ödev sunma tarihleri yer almaktadır.


Öğretmen ve öğretmen adayları için 19 soruda söz söyleme sanatı
Ders Notu
7.10.2025

Ders anlatımı, sunum yapma, öğretmenlik uygulaması ve stajı, mikro öğretim uygulamalarında karşılaşılabilecek güçlüklere ilişkin çözümler anlatılmaktadır.


İletişim, beş duyu, yöntem seçimi
Ders Notu
30.09.2025

İletişim tanımı, özellikleri, sınıfta iletişim, ortak yaşantı alanı, beş duyunun öğrenmedeki yeri ve önemi, öğretmenin yöntem seçimini etkileyen faktörler anlatılmaktadır.


Eğitimde içerik düzenleme
Ders Notu
5.06.2024

İçerik türleri, içerik düzenleme yaklaşımları anlatılmaktadır.


Günlük ders planı şablonu
Ders Notu
27.03.2024

günlük ders planı hazırlama


Eğitim durumlarının düzenlenmesi
Ders Notu
27.03.2024

ders işlemede izlenen basamaklar


Eğitimde program geliştirme
Ders Notu
14.03.2024

Temel kavramlar, program geliştirmenin özellikleri


Mikro öğretim tekniği
Ders Notu
14.03.2024

mikro öğretim tekniği, özellikleri, uygulanması


Öğretim Teknolojileri
Ders Notu
22.03.2023

Öğretim Teknolojileri ders notudur.


Ölçme değerlendirme-madde analizi
Ders Notu
19.10.2022

Test geliştirmede madde analizi işlemleri anlatılmaktadır.


Ölçme değerlendirme-hata türleri, korelasyon
Ders Notu
19.10.2022

ölçmede hata türleri, korelasyon çeşitleri anlatılmaktadır


Ölçme değerlendirme-yapısal özellikler
Ders Notu
19.10.2022

ölçme araçlarındaki geçerlilik, güvenilirlik ve kullanışlılık özellikleri anlatılmaktadır


Ölçme değerlendirme-klasik ölçme değerlendirme yaklaşımları
Ders Notu
19.10.2022

yazılı, sözlü sınavlar, testler anlatılmaktadır.


Ölçme değerlendirme- çağdaş ölçme değerlendirme yaklaşımları
Ders Notu
19.10.2022

Performans değerlendirme, portfolyo, rubrik, kontrol listeleri, dereceleme ölçekleri öz değerlendirme anlatılmaktadır.


Ölçme değerlendirme-merkezi eğilim ve dağılım ölçüleri
Ders Notu
19.10.2022

mod, medyan, aritmetik ortalama, yığılmalı aritmetik ortalama, ranj, standart sapma, Z puanı, T puanı anlatılmaktadır.


Google form kullanımı
Ders Notu
13.10.2022

Google Formlar uygulaması ile anket uygulama sürecinde anket soruları oluşturma, hazırlanan anketi ilgililere gönderme, gelen yanıtların dökümünü alma, yanıtları ilgililerle paylama işlemleri anlatılmaktadır.


Kahoot kullanımı
Ders Notu
20.09.2022

Sınıf ortamında Kahoot uygulamasının bir ölçme değerlendirme aracı olarak kullanımı anlatılmaktadır.


Ölçme değerlendirme-temel kavramlar
Ders Notu
13.06.2022

Ölçme ve değerlendirme çeşitleri, değişken türleri, ölçme kuralı, ölçmede birim, sıfır kavramı, ölçek türleri anlatılmaktadır.


TAP analizi uygulaması
Ders Notu
20.04.2022

Bu programda başarı testi geliştirme sürecinde madde analizleri, güvenilirlik hesaplamaları (KR-20) yapılmaktadır.


Hizmet içi eğitim programlarının geliştirilmesi
Ders Notu
13.03.2022

Hizmet içi eğitim programlarının geliştirilmesi sürecindeki aşamalar, ihtiyaç analizi, program değerlendirme yol ve yöntemleri anlatılmaktadır.


Lawshe tekniği ile kapsam geçerliliği
Ders Notu
13.03.2022

Anket, ölçek ve başarı testi gibi veri toplama araçlarının geliştirilmesi sürecince uzman kanısı alma aşamasında, uzmanlardan gelen dönütlerden hareketle elenecek maddelerin tespit edilerek, aracın kapsam geçerliliğine ilişkin işlemler anlatılmaktadır.


Madde analizi
Ders Notu
28.11.2021

Başarı testlerinin geliştirilmesinde madde analizi yöntemi açıklanmaktadır


Evren ve Örneklem belirleme
Ders Notu
28.11.2021

Bilimsel araştırmalarda evren ve örneklem belirleme yöntemleri anlatılmaktadır


Kaynakça ve kaynakça bağlaçları: APA 6 ve APA 7 formatında
Ders Notu
3.11.2021

Bu dosyada bilimsel araştırma raporu yazmada kaynakça ve bunlara ilişkin kaynakça bağlaçlarının oluşturulması örneklerle sunulmaktadır. APA 7 formatına uygun güncellemelere yer verilmiştir.


Nicel araştırma modelleri
Ders Notu
25.10.2021

Bu dosyada, nicel araştırma modellerinin özellikleri anlatılmaktadır.


Nitel araştırma ve karma araştırma yöntemleri
Ders Notu
18.12.2019

Nitel araştırma desenleri ve karma yöntem desenleri açıklanmaktadır.


SPSS'de İstatistiksel Analizler
Ders Notu
1.01.2011

Bu dosyada Eğitim Bilimleri alanında yaygın bir şekilde kullanılan parametrik testler, faktör analizi vb. uygulamalar anlatılmaktadır.


Sunum

Deneysel araştırmalar
Sunum
22.11.2019

Deneysel araştırmaların çeşitleri, veri analizleri anlatılmaktadır.


Bilimsel Araştırmalarda temel kavramlar
Sunum
1.01.2017

Bilimsel araştırmalarda bilim, işlevleri, hipotez, varsayım vb. kavramlar açıklanmaktadır.


Diğer

Eğitimde program değerlendirme ve istatistiksel yöntemler
Diğer
1.11.2021

Eğitimde program değerlendirme yaklaşımları ve veri analizinde kullanılabilecek istatistikler tanıtılmaktadır.


Ders Dökümanları

Eğitim Bilgileri

1988 - 1993

1988 - 1993

Doktora

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretim, Türkiye

1985 - 1988

1985 - 1988

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretim, Türkiye

1980 - 1984

1980 - 1984

Lisans

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1993

1993

Doktora

Genel Liselerin Matematik ve Fen Bilimleri Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretim

1988

1988

Yüksek Lisans

Genel Liselerde Edebiyat ve Fen Kolu Uygulamalarının Öğrenci Başarısı Açısından Değerlendirilmesi

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretim

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Program Geliştirme

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2014 - 2021

2014 - 2021

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

1998 - 2014

1998 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

1994 - 1998

1994 - 1998

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

1991 - 1994

1991 - 1994

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

1987 - 1991

1987 - 1991

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yönetimsel Görevler

2012 - 2013

2012 - 2013

Bölüm Başkanı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2001 - 2004

2001 - 2004

Bölüm Başkanı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

1985 - 1987

1985 - 1987

rehber öğretmen

Milli Eğitim Bakanlığı, rehber öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Uzmanlık Alan Dersi

Öğretmen Yetiştirmede Hizmet içi Eğitim

Tez Yönetimi

Alan Öğretimi ve Sorunları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tez Yönetimi

Uzmanlık Alan Dersi

Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri ve SPSS

Test Geliştirme Teknikleri

Eğitimde Test Geliştirme Teknikleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Lisans

Lisans

Bilgisayar Destekli Veri Analizi

Öğretim Teknolojileri

Eğitimde Proje Hazırlama

Bilgisayar Destekli Veri Analizi

Öğretim Teknolojileri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Proje Hazırlama

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Pedagojik Formasyon Programı)

Öğretmenlik Uygulaması (Pedagojik Formasyon Programı)

Eğitimde Proje Hazırlama

Öğretim Teknolojileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Bilgisayar Destekli Veri Analizi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretmenlik Uygulaması

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

MB 260 ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Ölçme ve Değerlendirme

MB 458 Öğretmenlik Uygulaması

MB 260 Ölçme ve Değerlendirme

A 452 Proje Geliştirme ve Yönetim Sis. II

GK 154 Bilgisayar-II (NÖ)

GK 154 Bilgisayar-II (II.Ö.)

A 462 Seçmeli IV: Bilgisayar Destekli Veri Analizi

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Test Geliştirme Teknikleri

Eğitimde Test Geliştirme Teknikleri (Tezsiz YL)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Tez Danışma

Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri ve SPSS (Tezsiz YL)

Uzmanlık Alan Dersi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri ve SPSS (Tezsiz YL)

Test Geliştirme Teknikleri

EB/EPÖ 584 UZMANLIK ALAN DERSİ

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ

EB/EPÖ 584 TEZ DANIŞMA

Tez Yönetimi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Uzmanlık Alan Dersi

Seminer

Test Geliştirme Teknikleri

EB/EPÖ 584 Tez Danışma

EB/EPÖ 584 Uzmanlık Alan Dersi

EB/EPÖ 518 Test Geliştirme Teknikleri

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Alan Öğretimi ve Sorunları

Öğretmen Eğitiminde Hizmet İçi Eğitim

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Danışma

Tez Danışma

Alan Öğretimi ve Sorunları

Uzmanlık Alan Dersi

EB/EPÖ 684 UZMANLIK ALAN DERSİ

EB/EPÖ 684 TEZ DANIŞMA

ALAN ÖĞRETİMİ VE SORUNLARI

Tez Yönetimi

Uzmanlık Alan Dersi

Alan Öğretimi ve Sorunları

EB/EPÖ 684 Uzmanlık Alan Dersi

EB/EPÖ 684 Tez Danışma

EB/EPÖ 622 Öğretmen Yetiştirmede Hizmet-içi eğitim

Yönetilen Tezler

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans-Tezsiz

proje henüz başlamadı

Akdağ M. (Danışman)

HAYRULLAH KARAKAYA(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans-Tezsiz

proje henüz başlamadı

Akdağ M. (Danışman)

SEFA TOPAL(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans-Tezsiz

proje henüz başlamadı

Akdağ M. (Danışman)

ŞERİFE KUŞAKCI(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans-Tezsiz

proje henüz başlamadı

Akdağ M. (Danışman)

ALAATİN GÜLLÜ(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans-Tezsiz

proje henüz başlamadı

Akdağ M. (Danışman)

TAYLAN YÜCETÜRK(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans-Tezsiz

proje henüz başlamadı

Akdağ M. (Danışman)

ÖZNUR UZUNYOL(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Müzik Öğretmenlerinin Meslek Hayatında Karşılaştığı Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

Akdağ M. (Danışman)

M.Aslıhan(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Değer Öğretim Uygulamasında Okul Öncesi Öğretmenlerinin Karşılaştığı Problemlerin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi

Akdağ M. (Danışman)

R.Demir(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Tarih Dersinin Teknoloji İle Bütünleştirilmesinin Öğrenci Başarısına Katkısı

Akdağ M. (Danışman)

K.Kızılkaya(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Akdağ M. (Danışman)

R.Karaburun(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

3. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin ve Etkinliklerin Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi

Akdağ M. (Danışman)

A.Başak(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (11)

2010

2010

16. Homeschooling Evde eǧitim

ŞAD S. N., AKDAĞ M.

Milli Egitim , sa.188, ss.19-31, 2010 (Scopus, TRDizin) identifier

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Ortaokul öğrencilerinin blok temelli Scratch programına ilişkin özyeterliliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Mehmet Caner O., AKDAĞ M.

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.566-568, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Öğrencileri İçin Senaryo Temelli Öğrenme Yaklaşımı’naDayalı Program Taslağı Önerisi

AKDAĞ M., ŞAHİN E.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.716-719, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Geleceği

AKDAĞ M., ŞAHİN E.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.628-631, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ve YAYIN ETİĞİ DERS PROGRAMININ EISNER’in EĞİTSELELEŞTİRİ MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

AKDAĞ M., ŞAHİN E.

2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.546-549, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BELİRSİZLİĞE İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ŞENOL C., AKDAĞ M.

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS / II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.174, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONU DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

AKDAĞ M., ŞENOL C.

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS / II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.173, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. Öğretim Elemanlarının Mesleki Yeterliliklerinin Öğrenci Algılarına Göre İncelenmesi

Şahin E., AKDAĞ M.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.158-159, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. Bilim ve Sanat Merkezlerinde Öğretmen Olma Olgusu Nitel Bir Fenomenolojik Araştırma

AKDAĞ M., ŞENOL C.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.330, (Özet Bildiri)

2016

2016

9. Olasılık ve İstatistik Konusu Öğretiminde Sınav Yoluyla Öğrenme Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi

ŞAN İ., AKDAĞ M.

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.224, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. The effects of blog use on academic success at assessment and evaluation course

AKDAĞ M., ŞAHİN E., ŞAN İ.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, ss.171-172, (Özet Bildiri)

2015

2015

11. BÖTE Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki

AKDAĞ M., KOÇ A.

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 Eylül 2015

2014

2014

12. İlköğretim matematik dersi öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinden beklentileri İnönü Üniversitesi örneği

AKDAĞ M., ŞAN İ.

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.161-162, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

14. Öğretmen adaylarının algılarına göre Türk eğitim tarihi dersi kazanımlarının gereklilik düzeyi İnönü Üniversitesi örneklemi

AKDAĞ M., ŞAN İ., ŞAN S.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.319, (Özet Bildiri)

2013

2013

15. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Akdağ M.

7th Internetional Computer & Instructinal Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.99-100, (Özet Bildiri)

2013

2013

16. İnönü Üniversitesi öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

AKDAĞ M., ŞAN İ., ŞAHAN B., ÖZHAN U.

7.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

17. İnönü Üniversitesi Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

AKDAĞ M., ŞAN İ., ŞAHAN B., ÖZHAN U.

VII th ICITS, VII. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2004

2004

20. Geleneksel Öğretim İle PowerPoint Sunum Destekli Öğretimin Öğrenci Erişisine Etkisi.

Akdağ M., Tok H.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

2004

2004

21. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmeni Adaylarının Demografik Özellikleri ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları

Akdağ M.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

2002

2002

22. Üniversite Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Akdağ M., Karahan M.

Bilgi Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

2000

2000

23. İlköğretim İkinci Kademe Öğretmenlerinin Sınıf Disiplinini Sağlama Yöntemleri

Güven S., Akdağ M.

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2017

2017

2. Eğitimde Program Değerlendirme-I

KARA A., AKDAĞ M.

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.469-488, 2017

2016

2016

4. Sınav Yoluyla Sosyal Bilgiler Öğretimi

ŞAN İ., AKDAĞ M., kurt a.

Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Ramazan Sever, Mesut Aydın, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.475-496, 2016

2012

2012

5. Veri Sunumu

BAŞBOĞAOĞLU U., AKDAĞ M.

Bilgisayar I II, Güneş Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-313, 2012

2007

2007

6. Öğretim araç ve gereçleri

Akdağ M.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, A. S. Saracaloğlu,H. H. Bahar, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.185-208, 2007

2006

2006

7. Öğretimde iletişim teknolojileri

Akdağ M.

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Hazırlama, Mehmet Gürol, Editör, Akis Kitabevi, Ankara, ss.163-180, 2006

2004

2004

8. Program değerlendirme

Akdağ M.

Öğretimde Planlama Uygulama Değerlendirme, Mehmet Gürol, Editör, Üniversite Kitapevi, Elazığ, ss.197-212, 2004

Desteklenen Projeler

2016 - 2016

2016 - 2016

Öğretim İlke ve Yöntemleri Akademik E Ders

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Kış A. (Yürütücü), Şan İ., Akdağ M.

2013 - 2013

2013 - 2013

7 Sınıf Matematik Dersi Olasılık ve İstatistik Öğrenme Alanının Öğretiminde Sunuş Yoluyla Öğrenme

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

Akdağ M. (Yürütücü), Şan İ.

2012 - 2012

2012 - 2012

İnönü Üniversitesi Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Akdağ M. (Yürütücü), Özhan U., Şahan B., Şan İ.

2011 - 2011

2011 - 2011

Üst Biliş Stratejisinin Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalıklarına ve Özyeterliklerine Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

Akdağ M. (Yürütücü), Yıldız H.

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

İnönü Üniversitesi Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörlüğü

Yürütme Kurulu Üyesi

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Eğitim Programları ve Öğretim Derneği (EPÖDER)

Üye

1997 - 2000

1997 - 2000

Malatya İli Milli Eğitim Danışma Kurulu

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2021

Mart 2021

Tarih Okulu Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2020

Nisan 2020

Milli Eğitim Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2019

Ağustos 2019

Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2015

Mayıs 2015

The Antropologist

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2014

Kasım 2014

e-International Journal of Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Mayıs 2018

Mayıs 2018

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Araştırma Projesi, Bingöl Üniversitesi, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 9

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Haziran-2021

Haziran 2021

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğiitim Programları ve Öğretim - TİK1 - İnönü Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğitim Programları ve Öğretim - TİK1 - İnönü Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğitim Programları ve Öğretim - TİK1 - İnönü Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Tez Savunma (Doktora)

Türkçe Eğitimi bilim dalı - İnönü Üniversitesi

Aralık-2020

Aralık 2020

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğitim Programları ve Öğretim - TİK1, TİK2 - İnönü Üniversitesi

Haziran-2020

Haziran 2020

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğitim Programları ve Öğretim - TİK1, TİK2,TİK3 - İnönü Üniversitesi

Haziran-2020

Haziran 2020

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğitim Programları ve Öğretim - TİK1, TİK2,TİK3 - İnönü Üniversitesi

Haziran-2020

Haziran 2020

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğitim Yönetimi - TİK1, TİK2, TİK3 - İnönü Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Türkçe Eğitimi - TİK1. TİK2, TİK3, TİK4, TİK5 - İnönü Üniversitesi

Aralık-2018

Aralık 2018

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Eğitim Programları ve Öğretim - TİK1....TİK6 - İnönü Üniversitesi