Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

3. Dış Paydaşların Üniversiteden Beklentilerinin Tespitine Yönelik Bir Araştırma: İnönü Üniversitesi Örneği

1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 18 - 20 Eylül 2020, ss.624-641, (Tam Metin Bildiri)

4. DIŞ PAYDAŞLARIN KURUMSAL İMAJ ALGISI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 18 - 20 Eylül 2020, ss.606-623, (Tam Metin Bildiri)

5. TÜKETİCİLERİN TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI: ŞARKÜTERİ REYONU ÖRNEĞİ

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.1519-1529, (Tam Metin Bildiri)

6. MERKEZİ HEKİM RANDEVU SİSTEMİ (MHRS) UYGULAMASINDA ALGILNAN HİZMET KALİTESİNİN KULLANICI MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ- DÜZCE İLİ ÖRNEĞİ

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.1519-1533, (Tam Metin Bildiri)

9. Algılanan Hizmet Kalitesinin Tekrar Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), DEMRE/ANTALYA, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.233-237, (Tam Metin Bildiri)

10. GSM OPERATÖRLERİNDE MARKA KONUMLANDIRMA VE ALGILAMA HARİTALARI DÜZCE İLİNDE BİR UYGULAMA

2. ULUSLARARASI SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU, ANTALYA/ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

11. The Effects of Consumer’xxs Food Safety Consciousness Level on the Purchasing Attitude of Organic Food

International Congress on Management Economics and Business, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

12. ÖRGÜTSEL ADALETİN ÇALIŞAN MOTİVASYONU VE PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

ICOMEP 2017 International Congress of Management, Economy and Policy, 20 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

13. KURUM İMAJININ HASTA MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ

ICOMEP 2017 International Congress of Management, Economy and Policy, 20 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

15. The Effect of the Campus Life Quality to Student Satisfaction

SPEHES-ANKARA - 2016 International Conference On “Studies in Politics, Education, Health, Engineering and Sociology”, 18 - 19 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

16. Üniversitelerin Stratejik Planlarının Girişimci Üniversite Bağlamında İncelenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION: KEEPING UP WITH THE CHANGE, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Üretim İşletmelerinde Lojistik Faaliyetlerin Rekabet Algısı Düzce İlinde Bir Araştırma

I.Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, 1 - 03 Ekim 2015, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)

20. Türkiye de 2006 Yılında Kurulan Üniversitelerde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Girişimcilik Algısı

Uluslararası Sosyal Ve Beşeri Bilimlere Küresel Yaklaşımlar-Kurum Ve Uygulamalar Sempozyumu, 16 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

22. TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE E-TİCARETE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

12th International Conference on Knowledge, Economy Management (ICKEM 2014), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

24. Hastane Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Arşatırma: Düzce Örneği

6. Hastane ve Sağlık İdaresi Kongresi, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

25. İstanbul Kapalı Çarşı ile İlgili Turistlerin Etik Algısı

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 Mayıs 2012, ss.973-979, (Tam Metin Bildiri)

26. HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK İNTERNET TÜRKİYE DEKİ İL BELEDİYELERİNİN WEB SİTELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Uluslararası 6. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2007, cilt.1, ss.1279, (Özet Bildiri)

27. Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığını Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası 6. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 27 - 29 Aralık 2007, (Tam Metin Bildiri)

28. Düzce Üniversitesi nde Toplam Kalite Yönetimi Bağlamında Ortaya Çıkabilecek Sorunların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

5. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 11 - 13 Haziran 2007, ss.423-431, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

4. Müşteri İlişkileri Yönetimi

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli ve Kahraman ÇATI, Editör, Detay, 2008

5. Halkla İlişkiler Aracı Olarak Websiteleri: İl Belediyeleri Karşılaştırmalı Analizi

Kamu Yönetiminde Yeni Vizyonlar, BEKİR PARLAK, Editör, TURHAN KİTAPEVİ, 2008

6. Pazar Yönlülük

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli ve Kahraman Çatı, Editör, Detay, 2008

7. Turizm Sektöründe Belgelendirme Kuruluşlarının Rolü ve Önemi

Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar, Melih Bulu ve İ. H.Eraslan, , Editör, URAK, İstanbul, 2007

8. Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi

Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler, Said Kıngır, Editör, Gazi Kitapevi, 2007

9. Hizmet Kalitesi Ölçüme Teknikleri

Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler, Said Kıngır, Editör, Gazi Kitapevi, 2007
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

179

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları