Eğitim Bilgileri
1995 - 2011
1995 - 2011Doktora
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1991 - 1994
1991 - 1994Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1984 - 1988
1984 - 1988Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
İlköğretim okullarında uygulanan proje ve performans görevlerinin etkililiğinin değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1994
1994Yüksek Lisans
Liselerde ders geçme ve kredi sisteminin uygulamasında karşılaşılan sorunlar konusunda danışman öğretmenlerin görüşlerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yabancı Diller
A1 Başlangıç
A1 Başlangıçİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2000 - Devam Ediyor
2000 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1991 - 2000
1991 - 2000REHBER ÖĞRETMEN
MALATYA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, REHBER ÖĞRETMEN
1988 - 1991
1988 - 1991REHBER ÖĞRETMEN
KARS MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, REHBER ÖĞRETMEN
Verdiği Dersler
Lisans
DÜNYADA VE TÜRKİYEDE KARŞILAŞTIRMALI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI
Lisans
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Araştırma Projesi II
Öğretmenlik Uygulaması I
Çocuk Ruh Sağlığı
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türk Kültüründe Aile ve Çocuk
Eğitim Psikolojisi
Öğretmenlik Uygulaması II
Araştırma Projesi I
Materyal Geliştirme
Türk Kültüründe Aile ve Çocuk
Öğretmenlik Uygulaması I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Rehberlik
Öğretmenlik Uygulaması II
Araştırma Projesi II
OKUL DENEYİMİ
REHBERLİK
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ARAŞTIRMA PROJESİ II
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ARAŞTIRMA PROJESİ I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ARAŞTIRMA PROJESİ I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
REHBERLİK
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
DÜNYADA VE TÜRKİYEDE KARŞILAŞTIRMALI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI
ARAŞTIRMA PROJESİ II
OKUL DENEYİMİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
REHBERLİK
OKUL DENEYİMİ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ARAŞTIRMA PROJESİ I
Eğitimde Program Geliştirme
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ARAŞTIRMA PROJESİ I
REHBERLİK
OKUL DENEYİMİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
EĞİTİM FELSEFESİ
REHBERLİK
Özel Öğretim Yöntemleri 1
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Öğretmenlik Uygulaması II
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
REHBERLİK
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
SINIF YÖNETİMİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ölçme ve değerlendirme
Öğretim ilke ve yöntemleri
sınıf yönetimi
Rehberlik
Lisans Çift Anadal
Okul Öncesi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Okul Öncesi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Lisans Çift Anadal
Okul Öncesi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Tez Yönetimi
Anne Baba Eğitimi
Uzmanlık Alan Dersi
Okul Öncesi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Anne Baba Eğitimi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ANNE BABA EĞİTİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ANNE BABA EĞİTİMİ
ANNE BABA EĞİTİMİ
UZMANLIK ALAN DERSİ
TEZ YÖNETİMİ
ANNE BABA EĞİTİMİ
ANNE BABA EĞİTİMİ
UZMANLIK ALAN DERSİ
YÜKSEK LİSANS DANIŞMANLIĞI
Okul Öncesinde Ölçme ve Değerlendirme
Okul Öncesinde Ölçme ve Değerlendirme
Anne Baba Eğitimi
Makaleler
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
2024
20241. Çocukların Okul Öncesi Eğitim Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
ZELYURT H., OSMANOĞLU O.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.476-490, 2024 (TRDizin)
2022
20222. El Ele Okul Öncesi Eğitime Kitaplarının MEB Okul Öncesi Eğitim Programı (2013) Kavram ve Kazanımları Açısından İncelenmesi
ZELYURT H., OSMANOĞLU O.
Turkish Journal of Educational Studies , cilt.9, sa.2, ss.158-180, 2022 (TRDizin)
2022
20223. EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE UYGULANAN 2018 LİSANSPROGRAMLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİNEDAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Zelyurt H., Sucu A.
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.15, sa.56, ss.836-872, 2022 (TRDizin)
2022
20224. The analysis of the teacher views on the Anatolian Tales published by the Ministry of National Education for preschool children
ZELYURT H., Gül B.
African Educational Research Journal , cilt.10, sa.1, ss.6-13, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20215. The analysis of educational philosophy trends among pre-school teachers
Çelik M., ZELYURT H.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.13, sa.3, ss.3057-3069, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20216. 2018 Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programının Önceki Programlarla Karşılaştırılması
ZELYURT H.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1452-1479, 2021 (TRDizin)
2021
20217. An Analysis of Prospective Teachers’ Curriculum Literacy Levels in Terms of Various Variables
ZELYURT H.
Education Quarterly Reviews
, cilt.4, sa.3, ss.334-341, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Özel Yetenekli Bireyleri Tanıma ve Eğitimine İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
aşık m., ZELYURT H.
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.78-94, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Investigation of Parents' Views Regarding the Recognition and Education of Specially Talented Individuals in Early Childhood Period
Asik M., Zelyurt H.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.11, sa.4, ss.44-52, 2021 (ESCI, Scopus)
2020
202010. ÖZEL GEREKSİNİMLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN ÇOCUKLARIN EBEVEYNLERİNİN ÖZEL EĞİTİME İLİŞKİN METAFOR KULLANIMININ KARŞILAŞTIRILMASI
Zelyurt H.
İnönü üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.397-422, 2020 (TRDizin)
2020
202011. Development of the Perceived Middle School Teacher Behavior Scale
ZELYURT H., KÖKSALAN B.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.15, sa.1, ss.163-177, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201912. DEVELOPMENT OF THE “PERCEIVED TEACHER BEHAVIOURS” SCALE IN PRIMARY SCHOOL
KÖKSALAN B., ZELYURT H.
Research in Pedagogy , cilt.9, sa.1, ss.95-106, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201813. Analysis of the Views of Preschool Teachers on Their Professional Work
ZELYURT H.
WORLD JOURNAL OF EDUCATION , cilt.8, sa.5, ss.24, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN PORTFOLYO DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Zelyurt H., Karakaş B.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.11, ss.1517-1534, 2018 (TRDizin)
2018
201815. ÇOCUĞUN TOPLUMSAL CİNSİYET GELİŞİMİ ÜZERİNDE AİLENİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Zelyurt H.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.19, ss.2001-2017, 2018 (TRDizin)
2018
201816. The Impact of Peaceful Life Skills Oriented Education Program on Social Adaptation and Skills of Preschool Children
ZELYURT H., GÖKTÜRK İNCE F.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.6, sa.7, ss.1519-1525, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Alternatif Değerlendirme Araçlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Zelyurt H., Özbek R.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.370-396, 2018 (TRDizin)
2017
201718. Determining Opinions of the Teachers Concerningthe Use of Educational Materials for Children with Special Needs in PreschoolEducation Institutions
SAĞLAM M., ZELYURT H.
International Journal of Early Childhood Education Research , cilt.6, sa.12, ss.26-49, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201619. ANNE BABA EĞİTİMİNİN AİLE ÇOCUK İLİŞKİLERİNE ETKİSİ
Özel E., Zelyurt H.
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
, cilt.0, sa.36, ss.9-34, 2016 (TRDizin)
2016
201620. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Eğitimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Özel E., Konca A. S., Zelyurt H.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.331-342, 2016 (TRDizin)
2016
201621. Attitudes of Preschool Teachers towards Using Information and Communication Technologies ICT
KONCA A. S., ÖZEL E., ZELYURT H.
IFO DICE REPORT , cilt.2, sa.1, ss.10-15, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201622. Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Fırat ve İnönü Üniversiteleri Örneği
ZELYURT H., TUNCER M.
Turkish Journal of Educational Studies , cilt.3, sa.1, ss.1-21, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201523. ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ
KARA A., İZCİ E., KÖKSALAN B., ZELYURT H.
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , cilt.1, sa.1, ss.21-32, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201524. OKUL ÖNCESİ PROGRAMLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİBİREYLERİN YER ALMA DURUMLARININİNCELENMESİ 1989 2013
KILIÇKAYA A., ZELYURT H.
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , sa.4, ss.200-212, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. İlkokul Birinci Sınıfı Okutan Sınıf Öğretmenlerinin Eğitimde 4+4+4 Düzenlemesine İlişkin Görüşleri
Zelyurt H., Özel E.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.1-18, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. AN EXAMINATION OF HAND-TO-HOME PRESCHOOL EDUCATION BOOKS ACCORDING TO TEACHER’S OPINIONS FOR SOME FEATURE
ZELYURT H., Osmanoğlu O.
INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN TANILANMASI VE EĞİTİMİ
Aşık M., ZELYURT H.
Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Okul Öncesi Eğitim Programında Gardner’ın Zeka Türlerine Yer Verilme Düzeyinin İncelenmesi
ZELYURT H., Osmanoğlu O.
International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20194. KKTC Okul Öncesi Eğitim Programına Genel Bir Bakış: Türkiye’de Uygulanan Okul Öncesi Eğitim Programı ile Bilişsel Gelişim Alanı Açısından Karşılaştırılması
ZELYURT H., GİRAY H. H., ERGİN B.
International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20195. ”MEB ÖĞRETMENLER İÇİN ETKİNLİK KİTABI”NDA YER ALAN OYUN VE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ OYUN ETKİNLİKLERİNİN MATEMATİK BECERİLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
ZELYURT H., Denizli Z.
I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20196. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Özyeterlik Düzeylerinin Ölçülmesi
ZELYURT H.
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20197. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ZELYURT H.
Uluslararası JILSES Kongresi, 21 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
YILMAZ G. N., DİRİER C., ZELYURT H., NAKIŞ B.
14. ULUSAL OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİ KONGRESİÇOCUĞUN EKOLOJİK DÜNYASI, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
20189. Okul Öncesi Çağındaki Çocukların Teknolojik Araçları Kullanma Düzeyleri
ZELYURT H., KURNAZ H.
4.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 4-6 Yaş Grubundaki Çocukların Bazı Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
KURNAZ H., ZELYURT H.
4.ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 3 Ekim - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE TENDENCY AND LEARNING
ZELYURT H., KÖKSALAN B., ÜNİŞEN A.
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. VIOLENCE TENDENCY IN YOUNG PEOPLE AND PERCEIVED TEACHER BEHAVIOURS
KÖKSALAN B., ZELYURT H., ÜNİŞEN A.
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
2017
201713. İLİTAM Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
KÖKSALAN B., ZELYURT H., İZCİ E., KARA A.
11 uluslarası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları
ZELYURT H., KÖKSALAN B., KARA A., İZCİ E.
11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102, (Özet Bildiri)
2017
201715. Ortaokulda “Algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi
ZELYURT H., KÖKSALAN B.
Uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos), Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. İlkokulda “algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi
KÖKSALAN B., ZELYURT H.
uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos) Kahramanmaraş, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. İmam Hatip Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları İle Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
KARA A., İZCİ E., KÖKSALAN B., ZELYURT H.
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
2017
201718. İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
İZCİ E., KARA A., ZELYURT H., KÖKSALAN B.
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
2017
201719. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK EĞİTİCİ MATERYAL KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
SAĞLAM M., ZELYURT H.
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Portfolyo Değerlendirmeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ZELYURT H., KARAKAŞ B. Ç.
26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201621. 5İ Derslerini Eş zamanlı Uzaktan Eğitimle Alan Öğrencilerin Akademik Başarılarının İncelenmesi
ZELYURT H., Özel A., ÖZEL E.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Çalışan Annelerin Annelik Algısının İncelenmesi
ÖZEL E., ÖZEL A., ZELYURT H.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Erken Çocukluk Döneminde Dil Gelişimi Bağlamında Kelime Hazinesi
ZELYURT H., KÖKSALAN B., Görür G., IRMAK E. S., BÜRKE M. N.
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)
2015
201524. Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form
KARA A., İZCİ E., KÖKSALAN B., ZELYURT H.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371, (Özet Bildiri)
2015
201525. ATTITUDES OF PRE SCHOOL TEACHERS TOWARDS USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
KONCA A. S., ZELYURT H., ÖZEL E.
International Conferance on Education In Mathematics Science and Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201526. AN INVESTIGATION ON PROSPECTIVE PRE SCHOOL TEACHERS PERCEPTION OF THEIR ADEQUACY ON TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO YOUNG CHILDREN
ZELYURT H., ÖZEL E., KONCA A. S.
İnternational conference on Research in Education and Science, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201427. Okul Öncesi Dönemde Drama ve Oyunun Önemi
KÖKSALAN B., ZELYURT H., ULUTAŞ A.
ERPA International Congresses on Education 2014, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2014
201428. Okulöncesi eğitim programında yer alan sanat/oyun-hareket/fen/drama/tükçe etkinliklerinin çocuğa kazandırdıklarına dair öğretmen algılarının incelenmesi
ZELYURT H., KÖKSALAN B., GÜLTEKİN D.
3. ulusal eğitim programları ve öğretim kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201429. 2013 2014 Okul Öncesi Eğitim Programında Yer Alan Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Konuların Öğretmen Okul ve Sınıf Uygulamaları Bakımından İncelenmesi
ZELYURT H., GÜLTEKİN D.
International Congress On Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201430. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
ZELYURT H., FERDA G. İ.
International TeacherEducation Conference (ITEC 2014), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2014
201431. A Comparison of Habit Formation of First Graders Swith and Without Preschool Education
ÖZEL E., ZELYURT H.
International TeacherEducation Conference (ITEC 2014), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
2013
201332. Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların Sorumluluk Duygularının Aile ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
ZELYURT H., GÖKTÜRK İNCE F.
I. Ulusal Değerler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2011
201133. Evaluation of Teachers opinions About the Effektiveness Of Project and Performans Tasks That Use in second Stage of Primary Education Program
ZELYURT H.
I. International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2010
201034. İlköğretim 2. Kademe ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Derslerdeki Başarısızlık Nedenleri (Malatya İli Örneği)
ZELYURT H.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Türkiye, 11 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
2010
201035. İlköğretim 6. Sınıf Matematik Dersinde Geometriye Yolculuk Ünitesi nin Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Etkiliğinin Değerlendirilmesi
Arıbaş S., PEPELER E., ZELYURT H.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. EĞİTİM ORTAMLARINDA ÇOCUKLARIN ETKİNLİKLERE KATILIM DÜZEYLERİNİN ÖNEMİ
ZELYURT H., OSMANOĞLU O.
EĞİTİM&BİLİM 2022-IV, , Editör, EFEAKADEMİYAYINLAR, ss.373-398, 2022
2018
20182. ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
ZELYURT H., ÖZBEK R.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Akademi, ss.41-50, 2018
2018
20183. ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
ZELYURT H., ÖZBEK R.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA BİLİMSEL ÇALIŞMALAR, YAZICI TARKAN, HAYIRLI ONUR, Editör, GECE KİTAPLIĞI, ss.41-50, 2018
2018
20184. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
ZELYURT H., GÖKTÜRK İNCE F.
AKADEMİSYEN KİTABEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALARI 2018: EĞİTİM BİLİMLERİ, KUTLU OĞUZ, Editör, AKADEMİSYEN KİRABEVİ, ss.123-136, 2018
2018
20185. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN GELİŞTİRİLEN BARIŞÇIL YAŞAM BECERİLERİ TEMALI EĞİTİM PROGRAMI’xxNIN TANITIMI
ZELYURT H., GÖKTÜRK İNCE F.
AKADEMİSYEN KİTABEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALARI 2018: EĞİTİM BİLİMLERİ, KUTLU OĞUZ, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.111-122, 2018
2011
20116. Türkiye’de Misyoner Okulları
Arıbaş S., PEPELER E., ZELYURT H.
Türk Eğitim Tarihi Araştırmaları, Eğitim ve Kültür Yazıları, Öztürk Cemil, Fındıkçı İlhami, Editör, Pegem Akademi, ss.233-241, 2011
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2020
Temmuz 2020İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020THE JOURNAL OF INTERNATIONAL LINGUAL SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi