Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (16)
5. Investigation of the Effect of Digital Hologram Use on Academic Achievement and Attitude in Primary School Science Teaching
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.989-1005, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Examining the factors affecting Turkey's 4th grade mathematics achievement according to Timms 2019 final report
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.424-454, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Examination of classroom teachers’ 21st century teaching skills
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.1, ss.432-448, 2022 (TRDizin)
16. Analysis of Internet Addiction Levels of Primary School, Secondary School and High School Senior Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.4, ss.1152-1178, 2021 (Hakemli Dergi)
22. İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ
Tarih Okulu Dergisi
, ss.2582-2606, 2020 (TRDizin)
23. Examining Primary School Teachers’ 21st Century Teacher and Learner Skills
The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences
, cilt.17, ss.50-56, 2020 (Hakemli Dergi)
24. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VEÖĞRENEN BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLARAÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.364-376, 2020 (Hakemli Dergi)
27. Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.1881-1896, 2016 (TRDizin)
28. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, ss.365-377, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Learning styles of the pedagogical formation students
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2015, ss.389-396, 2015 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
15. ANALYSIS OF SOCIAL STUDIES TEXTBOOK IN ACCORDANCE WITH THE PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Mart 2020, (Özet Bildiri)
16. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Değerler Eğitiminin Öğretmen ve İdareci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İnternational Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
17. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Değerler Eğitiminin Öğretmen ve İdareci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İnternational Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
18. İlkokuma ve Yazmaya Geçiş Sürecinde Öğretmen Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
19. Okuma ve Yazmaya Geçiş Sürecini Etkileyen Faktörlerin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
20. 2023 EĞİTİM VİZYONUNDAKİ TEMEL EĞİTİM HEDEFLERİNİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Haklarına Yönelik Tutumları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
27. Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dijital Teknolojilere Yönelik Tutumlarınınİncelenmesi
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.743-750, (Tam Metin Bildiri)
28. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İNTERNET BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
29. İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİNMATEMATİK DERSİNDEKİ BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
32. Determining Primary School 3rd Grade Students Geomteric Thinking Levels Through Tangram Activities
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
33. Determining Primary School 3rd Grade Students Geometric Thinking Levels Through Tangram Activities
15th International Educational Technology Conference and International Reserach Symposium and New Media, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Kahramanmaraş Depremleri Sonrası(6 Şubat 2023) nakil Olan Öğrencilerin Okula Uyum Süreçlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Türkiye'de Deprem Eğitimi, SEVER RAMAZAN, Editör, Pegem, Ankara, ss.230-255, 2024
2. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı
Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan SEVER, Editör, PEGEM, Ankara, ss.488-520, 2022
3. YAŞAM BOYU ÖĞRENME BECERİLERİ
21. YÜZYILDA ÖĞRETMEN BECERİLERİ, AYDEMİR, HASAN; CİĞERCİ, FATİH MEHMET; KARALI, YALÇIN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.69-92, 2022
4. BÖLÜM 1. GEZEGENİMİZİ TANIYALIM Dünya ve Evren
İLKOKUL FEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN EL KİTABI-I, YENER YEŞİM, Editör, NOBEL, Ankara, ss.1-31, 2022
5. Türk Eğitim Tarihinin Konusu, Kaynakları ve Temel Kavramlar
Türk Eğitim Tarihi, Hasan Aydemir, Remzi Kılıç, Erkan Göksu, Erol Koçoğlu, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.1-14, 2021
6. Matematik Okuryazarlığı
Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-380, 2021