Yayınlar & Eserler

Makaleler 89
Tümü (89)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (41)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 111

1. Pandemi sürecinin ilkokula yeni başlayan öğrenciler üzerindeki etkilerine ilişkin öğretmen görüşleri

3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2. Lisansüstü eğitimde öğretim üyeleri tarafından sergilenen istenmeyen davranışlar

3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

3. Veli toplantılarının süreç ve sonuçlarına ilişkin paydaş yaşantılarının incelenmesi

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

4. Lisansüstü eğitimde danışman-danışan ilişkileri ile araştırma kaygısı arasındaki ilişki

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

5. Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. BİR KOLTUKTA ÜÇ KARPUZ TAŞIMAK: LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNDE İŞ AİLE VE OKUL ÇATIŞMASI

2. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

9. Mobile or Hostile? Using Smartphones in Learning English as a Foreign Language

The European Conference on Educational Research ECER2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri) Creative Commons License

10. Bi̇r Koltukta Üç Karpuz Taşımak: Li̇sansüstü Eği̇ti̇m Öğrenci̇leri̇nde İ̇ş Ai̇le ve Okul Çatışması

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

12. Lise Öğrencilerinin Öğretmenlere İlişkin Güven Algıları ile Okula Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

13. Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin Durumsal Güdülenme Ölçeği’nin Türkçe Formunun PsikometrikÖzelliklerinin İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.644-646, (Özet Bildiri)

14. Biçimlendirmeye ve Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kahoot! Uygulamasının Kullanımı

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimin İ̇şlevselliğinin Öğretmenlerin Gözünden Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

16. Veliler İ̇çin Okula Güven Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İ̇ncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

17. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)

18. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)

19. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri) Creative Commons License

24. İşin anlamlılığı ve birey-örgüt uyumu ilişkisi: öğretmenler üzerine bir araştırma

EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

25. World Heritage Sites Awareness among Students

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

26. Relationship between quality of school life and identification with school as perceived by secondary school students

3rd International Conference on Education, Culture and Identity - ICECI 2017, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. The association between high school students’ WhatsApp use and their levels of connectedness in the classroom

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)

28. Cyber bullying and school burnout among high school students

3rd International Conference on Education, Culture and Identity - ICECI 2017, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

29. World Heritage Sites Awareness among Students

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

30. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. World Heritage Sites Awareness among Students

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

33. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. World Heritage Sites Awareness among Students

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

35. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

38. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

39. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

40. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

42. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

43. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

44. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

45. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

46. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

47. Öğretmenlerin eğitim iş kolundaki sendikalara üye olma nedenlerinin analizi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

48. Öğretmen atamalarında uygulanan mülakat sınavına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

49. Öğretmenlerin Eğitim İşkolundaki Sendikalara Üye Olma Nedenlerinin Analizi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

50. Okul Servis Araçlarında Yaşanan Güvenlik Sorunlarına İlişkin Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

51. Lise öğrencilerinin akademik motivasyon düzeyleri ile akademik tükenmişliklerinin incelenmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

52. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK TÜKENMİŞLİKLERİ

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

53. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

54. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

55. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

56. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

57. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

58. A Phenomenological Research On Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

59. Prospective Teachers Intellectual Risk Taking Behaviors in Technology Classes

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

60. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

61. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

62. Phenomenological Research on Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, SAVOLINNA, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

63. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

64. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

65. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.142, (Özet Bildiri)

66. Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

67. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

68. Üniversite Öğrencileri İçin Örgütsel Adalet Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışmaları

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

69. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

70. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

71. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

72. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

73. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

74. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

75. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

76. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

77. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

78. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

79. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

80. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

81. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

82. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

83. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

84. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

85. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

86. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

87. Relationship between student engagement and trust in professors A Study on Turkish college students

European Conference on Educational Research-ECER 2015., Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

88. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

89. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

90. Facebook as a Peer Assessment Tool Does it Work in Visual Art Education

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.545-547, (Özet Bildiri)

91. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

94. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öz Yeterlikleri İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.310-311, (Özet Bildiri)

95. Velilerin çocuklarının eğitimine katılımında teknoloji kullanımı Bir olgubilim çalışması

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.603, (Özet Bildiri)

96. The Views Of Teachers Towards Perception Of Discipline In Schools

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri) identifier

97. Silent scream: "I d Do Not Want to Participate Professor!"

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2532-2536, (Tam Metin Bildiri) identifier

98. Teacher Power Use in the College Classroom: Turkish Students' Views

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2589-2592, (Tam Metin Bildiri) identifier

100. Distributed leadership and organizational trust: the case of elementary schools

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3316-3319, (Tam Metin Bildiri) identifier

101. Okulların Mali Durumu ve İşletme Yönetimi Açısından Yaşanan Sorunlar

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.221-222, (Özet Bildiri)

103. Okul Yöneticilerinin Bakış Açısıyla Okul Yöneticisi

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

104. Principal trust in students and parents: its relationship with principal burnout

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.547-550, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

105. The relationship between teacher professional development and burnout

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4928-4932, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

106. Okul müdürlerinin öz-yeterlik algıları ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki,

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

107. Turkish Version of Teacher Concern Questionnaire-Physical Education: Validity and Reliability Studies

1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.56, (Özet Bildiri)

108. Principal Trust in Students and Parents: Its Relationship With Principal Burnout

World Conference on Educational Sciences, İzmir, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)

109. Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Kamera Sisteminin Okul Güvenliği Açısından Değerlendirilmesi

XVII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 23

1. Tutukluların ve hükümlülerin hakları ve sorumlulukları

Çeşitli perspektiflerden eğitim hukuku, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.295-316, 2024

2. Okul servis araçlarının güvenliği

Bütüncül açıdan okul güvenliği, Karadaş, H., Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.23-40, 2023

3. Öğretmen atamalarında uygulanan mülakat sınavına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIII, Doç. Dr. Ahmet Selçuk Akdemir, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.93-121, 2022

4. Dijitalleşen eğitimde liderlik

Eğitimde Dijitalleşme: Okul Yöneticileri ve Öğretmenler için Bir Rehber, , Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.247-265, 2022

5. Tarama çalışmaları, boylamsal ve kesitsel çalışmalar, eğilim araştırmaları

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.334-360, 2021

6. Stratejik liderlik

Liderlik: Kuram, Araştırma, Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.697-706, 2020

7. Anlatımsal ve görsel veriler için analitik not yazımı

Nitel araştırmacılar için kodlama el kitabı, Aysel Tüfekci Akcan, Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-66, 2019

8. İnsan Kaynakları Yönetimi

Eğitim Yönetimi, Necati Celmaoğlu, Murat Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.223-239, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Eğitimin toplumsal temelleri

Eğitim bilimine giriş, Mukadder Boydak Özan, Tuncay Yavuz Özdemir, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.79-103, 2018

10. Bölüm VII - Motivasyon

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.147-175, 2017

11. MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERDEN BEKLENTİLERİ VE BUNLARIN GERÇEKLEŞME DÜZEYİ ..

Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem, ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.146-166, 2017

12. Bölüm V - Öğretimsel İletişim

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.95-119, 2017

13. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARININ YORDAYICISI OLARAK ÖĞRETİM ELEMANLARINA GÜVEN

Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.167-185, 2017

14. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi Atanması ve Yetiştirilmesi

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet Aypay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.293-301, 2016

15. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi, Atanması ve Yetiştirilmesi

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-303, 2016

16. Sınıfta yönetimi ve teknoloji

Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-20, 2014

17. Sınıfta Zaman Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-25, 2014

18. Mapping the terrain of superintendency in Turkey: Structural, institutional and normative features

The educational superintendent Between trust and regulation an international perspective, Nir Adam, Editör, Nova Science, New-York, ss.131-144, 2014

19. Sınıfın fiziksel ortamı ve yönetimi

Sınıf yönetimi, Türkan Argon ve Ş. Sezgin Nartgün, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.57-90, 2014

20. Eğitimle ilgili temel kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Uğurlu C.Tayyar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.57-90, 2014

21. Computer teachers’ attitudes toward ethical use of computers in elementary schools.

Ethical Technology Use Policy and Reactions in Educational Settings, Beycioğlu Kadir, Editör, IGI Publishing., Hershey, ss.46-55, 2013
Ansiklopedide Bölümler 1
Metrikler

Yayın

226

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

23

Atıf (WoS)

197

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

261

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

432

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

159

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

26

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

328

Proje

6

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları