Eğitim Bilgileri
1996 - 2002
1996 - 2002Doktora
Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
1994 - 1996
1994 - 1996Yüksek Lisans
Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Atatürk Üniversitesi, İibf, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
HİZMET PAZARLAMASINDA KALİTE VE CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA HASTANESİNDE BİR UYGULAMA
Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
1996
1996Yüksek Lisans
Hizmet Üreten Sistemlerde Kuyruk Teorisi İle Kapasite Planlanması ve Sivas SSK Hastanesinde Bir Uygulama
Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
İnönü Üniversitesi, İibf, İşletme
2014 - 2018
2014 - 2018Prof. Dr.
Düzce Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme
2011 - 2014
2011 - 2014Doç. Dr.
Düzce Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme
2006 - 2009
2006 - 2009Yrd. Doç. Dr.
Düzce Üniversitesi, Akçakoca Myo, İşletme
2003 - 2006
2003 - 2006Yrd. Doç. Dr.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Akçakoca Myo, İşletme
1994 - 2003
1994 - 2003Araştırma Görevlisi
Cumhuriyet Üniversitesi, İibf, İşletme
Yönetimsel Görevler
2009 - 2012
2009 - 2012MYO Müdürü
Düzce Üniversitesi, Akçakoca Myo
Makaleler
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (12)
2024
20241. THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC CONSUMPTION AND MATERIALISM IN THE EFFECT OF THE CONSCIENTIOUSNESS PERSONALITY TRAIT ON ENVIRONMENTALLY CONSCIOUS CONSUMPTION
Özsalman E., Sever S., Çatı K.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.30, ss.483-513, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20242. Akıllı Telefon Sektöründe Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracı Rolü
DİLEK H., ÇATI K.
İşletme Bilimi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.94-116, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Intermediate Role of Rational Spending in The Effect of Responsibility Consciousness on Utility Consumption Style
ERGIN G., Çatı K., OSKALOĞLU E.
Sosyoekonomi
, cilt.32, sa.59, ss.173-206, 2024 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2023
20234. YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA KONUMLANDIRMA, PAZARLAMA KARMASI ve PERFORMANS ETKİLEŞİMİ
ÇATI K., ÇAKIR ÇÖMLEKÇİ S.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.85, ss.64-85, 2023 (TRDizin)
2022
20225. HEALTH-SERVICE-FAILURE SCALE: DEVELOPING A SCALE TO DETERMINE HEALTH SERVICE FAILURES
Öcel Y., Çatı K., Yorgun S., Bayraktar M. F.
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.389-408, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. The Mediating Role of Attitude towards Distance Education in the Effect of Digital Literacy Level on Satisfaction with Distance Education
Sever S., Çatı K.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.11, sa.3, ss.559-574, 2021 (TRDizin)
2021
20217. DIŞ PAYDAŞLARIN ÜNİVERSİTEDEN BEKLENTİLERİ VE İMAJ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Oral T., Çatı K., Sever S., Aksu İ.
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.7, sa.48, ss.1737-1758, 2021 (Hakemli Dergi)
2017
20178. TOPLUMDA ALGILANAN DOKTOR İMAJININ SAĞLIK HİZMET KALİTESİÜZERİNE ETKİSİ: BOLU VE DÜZCE ÖRNEĞİ
ÇATI K., ÖCEL Y.
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.176-205, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20179. STK MENSUPLARININ ETİK İKLİM ALGISININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARACILIĞIYLA BİREYSEL PERFORMANSLARINA ETKİSİ
AHMETOĞULLARI K., ÇATI K.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.20, ss.283-313, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. FUTBOL TAKIMLARININ FİNANSAL VE SPORTİF ETKİNLİKLERİNİNENTROPİ VE TOPSIS YÖNTEMİYLE ANALİZ EDİLMESİ: AVRUPA’NIN5 BÜYÜK LİGİ VE SÜPER LİG ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ÇATI K., EŞ A., ÖZEVİN O.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.199-222, 2017 (TRDizin)
2016
201611. Medikal Turizm Kapsamında Gelen Yabancı Hastalar ile Yerli Hastaların Memnuniyet ve Sadakatlerinin Karşılaştırılması
ÖNCÜ M. A., ÇATI K., YALMAN F.
Bartın Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , cilt.7, sa.14, ss.45-72, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Türkiye deki Üniversitelerin Girişimcilik Serüveni Bir Gömülü Teori Araştırmas
ÜNAL A., ÇATI K.
GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ , cilt.11, sa.1, ss.61-84, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Otel İşletmelerinin Pazarlama Anlayışları Üzerine Nitel Bir Araştırma
BİLGİN Y., ÇATI K., ÖNCÜ M. A.
Bartın Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , cilt.7, sa.14, ss.241-285, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Investigating the factors that influence the university preference a countrywide field research in turkey
ÇATI K., İŞTAR IŞIKLI E., ÖZCAN H.
Journal of Higher Education and Science , cilt.6, sa.2, ss.163, 2016 (TRDizin)
2016
201615. Effect of industrial and organizational psychology on administrators perception of entrepreneurial university in higher education institutions
UYSAL H. T., ÇATI K.
Journal of Higher Education and Science , cilt.6, sa.1, ss.77, 2016 (TRDizin)
2015
201516. Girişimcilerin Sektör Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi Düzce Örneğ
BOZKURT Ö., ÇATI K., BİLGİN Y., BAŞ A.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.67-84, 2015 (TRDizin)
2015
201517. A qualitative research on positioning of universities in Turkey
ÇATI K., BİLGİN Y.
Yuksekogretim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.91-102, 2015 (ESCI, TRDizin)
2015
201518. Dış Kaynak Kullanımının İşletme Finansal Performansına Etkisi Düzce İli İmalat Sanayisinde KOBİ Yöneticileri Üzerinde Bir Araştırma
ÇATI K., ÇÖMLEKÇİ İ., ZENGİN E.
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , cilt.17, sa.28, ss.56-67, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Aile Hekimliği Uygulamasının Hekimlerin Sunmuş Olduğu Hizmetlerin Kalitesine Etkisi: Düzce Örneği
YALMAN F., BAYAT M., ÇATI K.
AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.23-50, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Finansal Oranların Faaliyet Alanlarına Göre Değişiminin Merkez Bankası Sektör Raporları Yardımıyla İncelenmesi
AKAYTAY A., ÇATI K., YÜCEL S.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.44, ss.45-57, 2015 (TRDizin)
2014
201421. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi
YAZGAN H. İ., KETHÜDA Ö., ÇATI K.
C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.1, 2014 (TRDizin)
2013
201322. Turizm Lisans Öğrencilerinin Turizm Sektöründe Çalışma Eğilimleri
ÇATI K., BİLGİN Y.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.23-45, 2013 (TRDizin)
2010
201023. Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği
ÇATI K., KOÇOĞLU C. M., GELİBOLU L.
Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.429-446, 2010 (TRDizin)
2009
200924. Cep Telefonu Ve Operatör Tercihinde Etkili Olabilecek Faktörlerin Demografik Özelliklere Bağlı Olarak İrdelenmesi
KARAGÖZ Y., ÇATI K., KOÇOĞLU C. M.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.23, ss.7-24, 2009 (TRDizin)
2008
200825. Müşteri Sadakati İle Müşteri Tatmini Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
ÇATI K., KOÇOĞLU C. M.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.19, ss.167-188, 2008 (TRDizin)
2008
200826. Finansal Kiralama (Leasing): İstanbul’xxdaki Havayolu Şirketlerinde Bir Araştırma
ÖNCÜ M. A., ÇATI K., BEŞİROĞLU M.
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , cilt.5, sa.1, 2008 (TRDizin)
2007
200727. Hızlı Yiyecek İşletmelerinin Tercihinde Etkili Olan Faktörler
ÖNCÜ M. A., ÇATI K., ÖZBAY G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.317-336, 2007 (TRDizin)
2007
200728. Türkiye’de Kuru Kayısı Üretim ve Pazarlama Problemleri Ve Çözüm Önerileri
ÇATI K., YILDIZ M. S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.337-360, 2007 (TRDizin)
2007
200729. Türkiye nin Tanıtım Harcamaları ile Turizm Geliri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
ÇATI K., TUNA H.
Abantİzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2007 (TRDizin)
2007
200730. Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
ÇATI K.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.22, ss.150-168, 2007 (TRDizin)
2005
200531. Şehirlerarası Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi v e Bir Uygulama
ÇATI K., YILDIZ M. S.
Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.121-144, 2005 (TRDizin)
2003
200332. Ulaşım Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
ÇATI K.
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.121-134, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200333. Politik Pazarlama Açısından Seçmen Kararlarında Etkili Olan Faktörler ve Sivas Örneği
ÇATI K., ARSLAN S.
Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.17, ss.255-270, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200234. Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma
ÇATI K., YILMAZ A.
Pazarlama Dünyası , cilt.16, sa.4, ss.46-53, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. COVİD-19 KORKUSUNUN PLANLI SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN TESPİTİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
SEVER S., ÇATI K., Karataş M.
ULUSLARARASI AFGANİSTAN DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Azerbaycan, 19 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞINDA COVİD-19 KORKUSUNUN ETKİSİ: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Karataş M., ÇATI K., SEVER S.
ULUSLARARASI AFGANİSTAN DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 19 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. Dış Paydaşların Üniversiteden Beklentilerinin Tespitine Yönelik Bir Araştırma: İnönü Üniversitesi Örneği
Oral T., Çatı K., Aksu İ., Sever S.
1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 18 - 20 Eylül 2020, ss.624-641, (Tam Metin Bildiri)
2020
20204. DIŞ PAYDAŞLARIN KURUMSAL İMAJ ALGISI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Çatı K., Sever S., Aksu İ., Oral T.
1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 18 - 20 Eylül 2020, ss.606-623, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. TÜKETİCİLERİN TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI: ŞARKÜTERİ REYONU ÖRNEĞİ
ÖCEL Y., ÇATI K., KIZILTOPRAK S.
4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.1519-1529, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. MERKEZİ HEKİM RANDEVU SİSTEMİ (MHRS) UYGULAMASINDA ALGILNAN HİZMET KALİTESİNİN KULLANICI MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ- DÜZCE İLİ ÖRNEĞİ
ÖCEL Y., ÇATI K., KIZILTOPRAK S.
4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.1519-1533, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. CEP TELEFONU VE GSM OPERATÖR TERCİHLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN İRDELENMESİ- DÜZCE İLİNDE BİR UYGULAMA
KIZILTOPRAK S., ÇATI K.
III. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 21 - 22 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ SADAKATİNİN HİZMET HATASI VE MÜŞTERİ ŞİKAYETİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ
ÇATI K., BAĞCI S., KIZILTOPRAK S.
III. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 21 - 22 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Algılanan Hizmet Kalitesinin Tekrar Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi
EKER H. A., ÖCEL Y., ÇATI K.
II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), DEMRE/ANTALYA, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.233-237, (Tam Metin Bildiri)
2017
201710. GSM OPERATÖRLERİNDE MARKA KONUMLANDIRMA VE ALGILAMA HARİTALARI DÜZCE İLİNDE BİR UYGULAMA
ÖCEL Y., MUTLU H. T., ÇATI K., EŞ A.
2. ULUSLARARASI SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU, ANTALYA/ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201711. The Effects of Consumer’xxs Food Safety Consciousness Level on the Purchasing Attitude of Organic Food
Olgaç Y., ÇATI K., FAİZ E.
International Congress on Management Economics and Business, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. ÖRGÜTSEL ADALETİN ÇALIŞAN MOTİVASYONU VE PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ÇATI K., YALMAN F., GÜNAYDIN R.
ICOMEP 2017 International Congress of Management, Economy and Policy, 20 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. KURUM İMAJININ HASTA MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
ÇATI K., YALMAN F., DERELİ S.
ICOMEP 2017 International Congress of Management, Economy and Policy, 20 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201614. FUTBOL TAKIMLARININ FİNANSAL VE SPORTİF ETKİNLİKLERİNİN ENTROPY VE TOPSİS YÖNTEMİYLE ANALİZ EDİLMESİ AVRUPA NIN 5 BÜYÜK LİGİ VE SÜPER LİG ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ÇATI K., EŞ A., ÖZEVİN O.
ICOMEP 2016 | International Congress of Management Economy and Policy, 26 - 27 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. The Effect of the Campus Life Quality to Student Satisfaction
ÇATI K., KETHÜDA Ö.
SPEHES-ANKARA - 2016 International Conference On “Studies in Politics, Education, Health, Engineering and Sociology”, 18 - 19 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Üniversitelerin Stratejik Planlarının Girişimci Üniversite Bağlamında İncelenmesi
ÇATI K., BİLGİN Y., KESİCİ b., KETHÜDA Ö.
INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION: KEEPING UP WITH THE CHANGE, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201517. Kentsel Yaşam Kalitesinde Toplumsal Yapı ve Sosyal Çevrenin Rolü Düzce İli Örneği Örneği
ÇATI K., BİLGİN Y., ÇAKIR ÇÖMLEKÇİ S.
I. UluslararasıKent Araştırmaları Kongresi, 16 - 17 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201518. Üretim İşletmelerinde Lojistik Faaliyetlerin Rekabet Algısı Düzce İlinde Bir Araştırma
ÇATI K., ÇIKMAK S.
I.Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, 1 - 03 Ekim 2015, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)
2015
201519. ÜLKEMİZDE 2006 YILINDA KURULAN ÜNİVERSİTELERDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GİRİŞİMCİLİK ALGISI
ALTINTAŞ T., ÇATI K.
Social Sciences and Humanities in Focus, Polonya, 16 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201520. Türkiye de 2006 Yılında Kurulan Üniversitelerde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Girişimcilik Algısı
ALTINTAŞ T., ÇATI K.
Uluslararası Sosyal Ve Beşeri Bilimlere Küresel Yaklaşımlar-Kurum Ve Uygulamalar Sempozyumu, 16 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201521. Destinasyon Pazarlamasında İşbirlikçi Yaklaşımı Engelleyen ve Teşvik Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma
ÇATI K., BİLGİN Y.
14. Geleneksel Turizm Paneli, Türkiye, 16 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201422. TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE E-TİCARETE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
ÇATI K., ULU Ö., BİLGİN Y.
12th International Conference on Knowledge, Economy Management (ICKEM 2014), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201423. TÜKETİCİLERİN MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ÜZERİNE ETKİSİ DÜZCE DE FAALİYET GÖSTEREN HAZIR GİYİM MAĞAZALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÇATI K., ÖCEL Y., ÜNAL A.
13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.1075-1083, (Tam Metin Bildiri)
2012
201224. Hastane Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Arşatırma: Düzce Örneği
ÇATI K., BİLGİN Y., YALMAN F.
6. Hastane ve Sağlık İdaresi Kongresi, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201225. İstanbul Kapalı Çarşı ile İlgili Turistlerin Etik Algısı
ÇATI K., KETHÜDA Ö., ŞAHİN Ö.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 Mayıs 2012, ss.973-979, (Tam Metin Bildiri)
2007
200726. HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK İNTERNET TÜRKİYE DEKİ İL BELEDİYELERİNİN WEB SİTELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÇATI K., IŞKIN M.
Uluslararası 6. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2007, cilt.1, ss.1279, (Özet Bildiri)
2007
200727. Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığını Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma
ÇATI K., ÖNCÜ M. A., KOÇOĞLU C. M.
Uluslararası 6. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 27 - 29 Aralık 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200728. Düzce Üniversitesi nde Toplam Kalite Yönetimi Bağlamında Ortaya Çıkabilecek Sorunların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
KINGIR S., KÜÇÜK F., ÇATI K., MESCİ M.
5. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 11 - 13 Haziran 2007, ss.423-431, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2008
20084. Müşteri İlişkileri Yönetimi
ÇATI K., KOÇOĞLU C. M.
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli ve Kahraman ÇATI, Editör, Detay, 2008
2008
20085. Halkla İlişkiler Aracı Olarak Websiteleri: İl Belediyeleri Karşılaştırmalı Analizi
ÇATI K., IŞKIN M.
Kamu Yönetiminde Yeni Vizyonlar, BEKİR PARLAK, Editör, TURHAN KİTAPEVİ, 2008
2008
20086. Pazar Yönlülük
ÇATI K., IŞKIN M.
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli ve Kahraman Çatı, Editör, Detay, 2008
2007
20077. Turizm Sektöründe Belgelendirme Kuruluşlarının Rolü ve Önemi
ÇATI K., TAŞGİT Y. E.
Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar, Melih Bulu ve İ. H.Eraslan, , Editör, URAK, İstanbul, 2007
2007
20078. Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi
ÇATI K.
Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler, Said Kıngır, Editör, Gazi Kitapevi, 2007
2007
20079. Hizmet Kalitesi Ölçüme Teknikleri
ÇATI K., AĞRAŞ S.
Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler, Said Kıngır, Editör, Gazi Kitapevi, 2007