Doç. Dr. AZİZ İLHAN


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Ilhan Aziz

Eğitim Bilgileri

2025 - 2025

2025 - 2025

Post Doktora

Boston University, Amerika Birleşik Devletleri

2015 - 2019

2015 - 2019

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2008 - 2009

2008 - 2009

Lisans

Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2021 - 2022

2021 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2019 - 2021

2019 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Munzur Üniversitesi, Çemişgezek Meslek Yüksekokulu, Finans Bankacılık Ve Sigortacılık Bölümü

2013 - 2019

2013 - 2019

Öğretim Görevlisi

Munzur Üniversitesi, Çemişgezek Meslek Yüksekokulu, Muhasebe Ve Vergi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Koordinatör Yardımcısı

İnönü Üniversitesi

2022 - 2025

2022 - 2025

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

İnönü Üniversitesi

2020 - 2021

2020 - 2021

Bölüm Başkanı

Munzur Üniversitesi

2020 - 2021

2020 - 2021

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Munzur Üniversitesi

2020 - 2021

2020 - 2021

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Munzur Üniversitesi

2020 - 2021

2020 - 2021

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Munzur Üniversitesi

2018 - 2021

2018 - 2021

İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi

Munzur Üniversitesi

2017 - 2021

2017 - 2021

Yüksekokul Kurulu Üyesi

Munzur Üniversitesi

2017 - 2021

2017 - 2021

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Munzur Üniversitesi

2017 - 2021

2017 - 2021

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı

Munzur Üniversitesi

2017 - 2021

2017 - 2021

YÖKAK Danışma Kurulu Üyesi

Munzur Üniversitesi

2016 - 2021

2016 - 2021

Mevlana Değişim Programı Bölüm Koordinatörü

Munzur Üniversitesi

2016 - 2021

2016 - 2021

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Munzur Üniversitesi

2016 - 2021

2016 - 2021

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Munzur Üniversitesi

2015 - 2021

2015 - 2021

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Munzur Üniversitesi

2014 - 2021

2014 - 2021

Soruşturma Komisyonu Başkanı

Munzur Üniversitesi

2013 - 2021

2013 - 2021

Yüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi

Munzur Üniversitesi

2013 - 2021

2013 - 2021

Staj Komisyonu Üyesi

Munzur Üniversitesi

2014 - 2019

2014 - 2019

Bölüm Başkanı

Munzur Üniversitesi

2013 - 2019

2013 - 2019

Staj Başkanı

Munzur Üniversitesi

2013 - 2019

2013 - 2019

Bölüm Kalite Komisyonu Başkanı

Munzur Üniversitesi

2013 - 2013

2013 - 2013

MYO Müdür Yardımcısı

Munzur Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Matematik Eğitiminde Problem Çözme Yaklaşımları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması 1

Oyunla Matematik Öğretimi

Bilim ve Araştırma Etiği

Oyunla Matematik Öğretimi

Matematikte Problem Çözme

Mantıksal Akıl Yürütme

Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları

Öğretmenlik Uygulaması 1

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme

Medya Okuryazarlığı

Matematik Öğretimi ve Öğretim Yaklaşımları

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Topluma Hizmet Uygulaması

Matematikte Problem Çözme

Mantıksal Akıl Yürütme

Öğretmenlik Uygulaması 2

Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları

Matematik Öğretimi ve Öğretim Yaklaşımları

Matematik Eğitiminde Özdüzenleme

Matematik Öğretiminde Modelleme

Bilim ve Araştırma Etiği-Güz Dönemi

Mantıksal Akıl Yürütme-B

Matematikte Problem Çözme-B

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme-A

Matematik Eğitiminde Özdüzenleme

Matematik Öğretiminde Modelleme-B

Matematikte Problem Çözme-A

Medya Okuryazarlığı

Mantıksal Akıl Yürütme-A

Oyunla Matematik Öğretimi-Güz

Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları-A

Bilim ve Araştırma Etiği-Bahar Dönemi

Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları-B

Öğretmenlik Uygulaması-2

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme-B

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Topluma Hizmet Uygulaması

Bilim Tarihi ve Felsefesi

Matematik Öğretiminde Modelleme-A

Oyunla Matematik Öğretimi-Bahar

Öğretmenlik Uygulaması-1

Bilim Tarihi ve Felsefesi

Ön Lisans

Ön Lisans

Bilimsel ve Kültürel Etkinlikler-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü

Toplam Kalite Yönetimi-Hukık Büro Yönetimi Bölümü

Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları-Hukuk Büro Yönetimi

Gönüllülük Çalışmaları-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik-I-İnşaat Teknolojisi Bölümü

Matematik-II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik-II-İnşaat Teknolojisi Bölümü

Matematik-I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Finansal Yönetim-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Temel Matematik-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü

Hayat ve Hayat Dışı Sigortalar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik-II-Sağlık Bilgi Sistemleri Bölümü

Matematik-I-Hukuk Büro Yönetimi Bölümü

Matematik-I-Sağlık Bilgi Sistemleri Bölümü

Genel Sosyoloji-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü

Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik I-İnşaat Teknolojisi Bölümü

Bilişim Teknolojileri I-Özel Güvenlik ve Koruma Bölümü

Matematik-II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Bilişim Teknolojileri I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Bilişim Teknolojileri I-İnşaat Teknolojisi Bölümü

Çocukluk Döneminde Jimnastik-Çocuk Gelişimi Bölümü

Matematik II-Sağlık Bilgi Sistemleri Teknikerliği Bölümü

Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü

Matematik-Hukuk Büro Yönetimi Bölümü

Matematik I-Özel Güvenlik ve Koruma Böümü

Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Meslek Etiği-Çocuk Gelişimi Bölümü

Matematik I-Sağlık Bilgi Sistemleri Bölümü

Matematik-II-İnşaat Teknolojisi Bölümü

Büro Şantiye ve Organizasyonu-Yapı Denetimi Bölümü

Finansman ve Finansal Yatırım Araçları-Büro Yönetimi Bölümü

Matematik I-Yapı Denetimi Bölümü

Matematik I-Büro Yönetimi Bölümü

Ticari Matematik-Büro Yönetimi Bölümü

Matematik I-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü

Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik II-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü

Bürolarda Teknoloji Kullanımı-Büro Yönetimi Bölümü

Toplam Kalite Yönetimi-Büro Yönetimi Bölümü

Ahşap ve Prefabrik Yapılar-Yapı Denetimi Bölümü

Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü

Hayat ve Hayat Dışı Sigortalar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Bilgisayar Destekli Tasarım-Yapı Denetimi Bölümü

Matematik II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Klavye Teknikleri-Büro Yönetimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

CAD Programları-Yapı Denetimi Bölümü

Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü

Risk Yönetimi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Bürolarda Teknoloji Kullanımı-Büro Yönetimi Bölümü

Hayat ve Hayat Dışı Sigortalar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Finansman ve Finansal Yatırım Araçları-Büro Yönetimi Bölümü

Matematik II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Ticari Matematik-Büro Yönetimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü

Finansal Piyasalar ve Finansal Kurumlar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik I-Büro Yönetimi Bölümü

Dış Ticaret İşlemleri Yönetimi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Risk Yönetimi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü

Matematik I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü

Matematik I-Yapı Denetimi Bölümü

Toplam Kalite Yönetimi-Büro Yönetimi Bölümü

Çocuk ve Müzik-Çocuk Gelişimi Bölümü

Kukla Tasarımı-Çocuk Gelişimi Bölümü

Kalite Güvence ve Standartları-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Çocuk Beslenmesi-Çocuk Gelişimi Bölümü

Bürolarda Teknoloji Kullanımı-Büro Yönetimi Bölümü

Mali Tablolar Analizi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Temel Bilgi Teknolojileri-Yapı Denetimi

Bilişim Teknolojileri II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Bilgisayar Donanımı-2-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Bilişim Teknolojileri I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Bilişim Teknolojileri I-Büro Yönetimi Bölümü

Bilişim Teknolojileri II-Çocuk Gelişimi Bölümü

Bilişim teknolojileri I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Bilişim teknolojileri I-Çocuk Gelişimi Bölümü

Bilgisayar IV-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü

Grafik ve Animasyon I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Bilişim Teknolojileri-Yapı Denetimi Bölümü

Klavye Teknikleri-Büro Yönetimi Bölümü

Bilgisayar Donanımı-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Bilişim Teknolojileri II-Büro Yönetimi Bölümü

Bilişim Teknolojileri II-Yapı Denetimi Bölümü

Ölçme Bilgisi II-Yapı Denetimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Bilgisayar I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Grafik ve Animasyon II-Bilgisayar Programcılığı Böülmü

Sayısal Elektronik-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Teknik Resim-Yapı Denetimi Bölümü

Matematik II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik-Büro Yönetimi Bölümü

Özel Gereksinimli Çocuklar-Çocuk Gelişimi Bölümü

Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Çocukluk Döneminde Jimnastik-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü

İngilizce I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Matematik I-Yapı Denetimi Bölümü

İngilizce I-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Çocuk Gelişimi II-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü

İngilizce I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Çocuk Gelişimi II-Çocuk Gelişimi Bölümü

Mesleki Matematik-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

İngilizce I-Yapı Denetimi Bölümü

Çocukluk Döneminde Jimnastik-Çocuk Gelişimi Bölümü

Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı-Çocuk Gelişimi Bölümü

Matematik I- Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü

Matematik-Büro Yönetimi Bölümü

Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Özel Gereksinimli Çocuklar-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II.Öğretim)

İngilizce I-Çocuk Gelişimi Bölümü

Mesleki İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü

Matematik I-Çocuk Gelişimi Bölümü

Matematik-I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

İngilizce II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

İngilizce II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

İngilizce II-Çocuk Gelişimi Bölümü

Kukla Tasarımı-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

İngilizce I-Yapı Denetimi Bölümü

Matematik I-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı (I. Öğretim)

Kukla Tasarımı-Çocuk Gelişimi Bölümü

Mesleki İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

İngilizce II-Yapı Denetimi Bölümü

İnigilizce I-Büro Yönetimi Bölümü

Mesleki İngilizce II-Büro Yönetimi Bölümü

Mesleki Yabancı Dil II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü

Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

İş Güvenliği-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İngilizce II-Büro Yönetimi Bölümü

İngilizce I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

İngilizce I-Çocuk Gelişimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İngilizce I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Mesleki Yabancı Dil II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İngilizce II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Mesleki Yabancı Dil II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı (II. Öğretim)

Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Mesleki Yabancı Dil I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Genel Muhasebe I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü

Finansal Yönetim-İşletme Bölümü

Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

İlkyardım-Çocuk Gelişimi Bölümü

Genel Muhasebe I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü

İngilizce I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Mesleki Yabancı Dil I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Mesleki Yabancı Dil II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İstatistik-İşletme Bölümü

Mesleki Yabancı Dil II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü

Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)

Mesleki Yabancı Dil II-Büro Yönetimi Bölümü

İngilizce I-Yapı Denetimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Mesleki Yabancı Dil II-İşletme Bölümü

Çocuk ve Oyun-Çocuk Gelişimi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Ticari Matematik-Muhasebe ve Vergi Bölümü

Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Ticari Matematik-İşletme Bölümü

Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

İstatistik-Muhasebe ve Vergi Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)

Mesleki Matematik- Bilgisayar Programcılığı Bölümü

İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Matematik Eğitiminde Problem Çözme Yaklaşımları

Makaleler

Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (7)
Scopus (9)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (19)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Matematik eğitimi alanındaki güncel bilimsel çalışmaların yöntem ve desen eğilimleri

İLHAN A., YILMAZ E. N., YAĞMURLU A.

Ege 10th Internatıonal Conference On Socıal Scıences, İzmir, Türkiye, 06 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

2. Matematik eğitiminde güncel bilimsel araştırmaların veri toplama araçları ve analiz yöntemlerinin eğilimi

İLHAN A., YAMAN KILIÇ D., KINALI A.

Ankara Internatıonal Congress on Scıentıfıc Research-IX, Ankara, Türkiye, 04 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. Matematik eğitimi alanında yayımlanan güncel çalışmaların eğilimleri: örneklem yöntem ve düzeyi

İLHAN A., ÖZDEMİR F., YALINKILIÇ O.

International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-V, Baku, Azerbaycan, 04 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

4. Examınatıon of the graduate thesıs studıes carrıed out on vırtual manıpulatıves ın the context of mathematıcs lesson

KIRMIZIGÜL H. G., İLHAN A.

Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Examination of middle school 6th grade mathematics textbook in the context of self-regulation strategy and technology contents

KIRMIZIGÜL H. G., İLHAN A.

Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

7. What Do Mathematics Teachers Think About Distance Education?

İLHAN A., POÇAN S., TUTAK T., Baldemir B.

ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Matematik ve geometri eğitiminde bir 21. yüzyıl kavramı: Artırılmış ve sanal gerçeklik.

ASLANER R., İLHAN A., BOY G.

Dicle University International Interdisciplinary Symposium (DUDS-2022), Diyarbakır, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

9. Covid-19 Epidemic Process, Distance Learning And Mathematics Learning Areas

İLHAN A., KIRMIZIGÜL H. G.

International Conference of Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Balıkesir, Türkiye, 23 Temmuz 2022, cilt.1, ss.100, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

10. Matematik Öğretmen Adaylarının Üçlü Kodlama Becerileri

İLHAN A., AKIN M. F.

IXth International Eurasian Educational Researh Congress (EJER-2022), İzmir, Türkiye, 22 Temmuz 2022, cilt.1, ss.842-844, (Özet Bildiri)

2021

2021

11. Matematik öğretiminde zihinsel-bilişsel, hesaplamalı düşünmeye dayalı ve robotik kodlama

İLHAN A.

EUROASIA International Congress on Scientific Researches and Recent Trends-VIII, Zambales, Filipinler, 2 - 04 Ağustos 2021, cilt.1, ss.55-70, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

12. Geometri öğretiminde mobil teknoloji: Avantajları, sınırlılıkları ve sonuçlar

İLHAN A.

Internatıonal "Başkent" Congress On Physical, Social And Health Sciences, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2021, cilt.1, ss.66-80, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

13. The relationship of geometry attitude and belief with success

POÇAN S., GEMCİOĞLU M., İLHAN A.

3rd International Conference on Language Education and Culture (ICLEC-2020), Irbid, Ürdün, 28 - 29 Aralık 2020, cilt.1, ss.155, (Özet Bildiri)

2020

2020

14. Analysis of contextual problem solutions and misconceptions: A study on pre-service mathematics teachers

AKIN M. F., İLHAN A.

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.632-633, (Özet Bildiri)

2020

2020

15. Engagement and anxiety to mathematics course: A study on secondary school students

İLHAN A., POÇAN S., GEMCİOĞLU M.

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.630-631, (Özet Bildiri)

2020

2020

16. Matematik öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımları ile yürütülen özel öğretim yöntemleri dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi

İLHAN A., ASLANER R.

Karadeniz Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ordu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020, cilt.1, ss.147-149, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

17. Napolyon üçgenlerinin dinamik geometri yazılımı kullanılarak incelenmesi

ASLANER R., İLHAN A.

2. Uluslararası Malatya Uygulamalı Bilimler Kongresi, Malatya, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2020, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)

2019

2019

18. Investıgatıon of vısualızatıon perceptıon of mathematıcs teacher candıdates by some varıables

TUTAK T., İLHAN A.

2nd Internatıonal Conference on Language, Educatıon and Culture (ICLEC-2019), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.116, (Özet Bildiri)

2019

2019

19. Improvement of the vısualızatıon perceptıon scale for mathematıcs teacher candıdates

İLHAN A., TUTAK T.

2nd Internatıonal Conference on Language, Educatıon and Culture (ICLEC 2019), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.115, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Mentorship process from mentee views: TUBITAK project example of “The gorgeous trio: Nature, geometry and teaching"

İLHAN A.

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.54-55, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. The impact of modeling, collaborative and game-based learning methods on the visual mathematical literacy perceptions of third grade students

İLHAN A.

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.50-51, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

22. Evaluating mentorship application in geometry teaching for the mentority

İLHAN A.

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC-2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.52-53, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. The impact of collaborative, game-based and modeling learning methods on the mathematics motivations of third grade students

İLHAN A.

Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.48-49, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Matematik öğretmenlerinin 2018 matematik öğretim programını değerlendirmelerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

TUTAK T., İLHAN A.

1. Uluslararası Battal Gazi Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.372, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

25. Ortaokul matematik öğretim programlarına yönelik program değerlendirme ölçeğinin geliştirilmesi

İLHAN A., TUTAK T.

1. Uluslararası Battal Gazi Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.371, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

26. Matematik öğretmen adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin incelenmesi

İLHAN A., AKIN M. F., ÇELİK H. C.

3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018), Skopje, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, cilt.1, ss.69, (Özet Bildiri)

2018

2018

27. Assessment of structural inspection applications in the construction sector in terms of individuals working in the sector

İLHAN A., ERTAŞ H.

EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences – III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.140-141, (Özet Bildiri)

2018

2018

28. Investıgation of the solar energy potentials of the Tunceli, Elazığ and Malatya provinces and their practicality

İLHAN A., ERTAŞ H.

EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences – III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

2018

2018

29. Examination of buildıng control applications in construction sector in terms of some variables: Tunceli and Elazığ province sample

İLHAN A., ERTAŞ H.

EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences–III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.64-65, (Özet Bildiri)

2018

2018

30. Ortaokul öğrencilerine yönelik sembolik matematik dil okuryazarlığı ölçeğinin geliştirilmesi

ÇELİK H. C., İLHAN A.

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.231, (Özet Bildiri)

2018

2018

31. Matematik öğretmen adaylarının STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

İLHAN A., ÇELİK H. C., KARAYAMA S.

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.264, (Özet Bildiri)

2018

2018

32. FeTeMM uygulamalarının, öğretmen adaylarının farkındalık düzeylerine etkisi ve farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

İLHAN A., ÇELİK H. C., KARAYAMA S.

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.263, (Özet Bildiri)

2018

2018

33. Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının STEM tutumlarına etkisi

ÇELİK H. C., İLHAN A.

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.230, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. Teaching identities of (axb)n with Jo Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to visual design principles and electives

ÇELİK H. C., AKIN M. F., İLHAN A.

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.115-117, (Özet Bildiri)

2017

2017

35. The effectiveness of cad programming education based on project based learning: an investigation of student views in this knowledge

İLHAN A., ÇELİK H. C., ERTAŞ H.

International Social Sciences and Education Conference-ISSEC 2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.147-149, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Visual math literacy in the lower dimensions what is the strength to the procedure of its success of geometry?

İLHAN A., ÇELİK H. C.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.966-967, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

37. The ınvestıgatıon of (axb)n ıdentıty through Jo Nıemeyer modelıng (Naef Modulan Toy) accordıng to vıews of students

AKIN M. F., İLHAN A., ÇELİK H. C.

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.118-120, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. (ax b)n biçimindeki özdeşliklerin modellenmesinde geometrik şekillerin kullanımının meslek yüksekokulu öğrencilerinin başarılarına ve görüşlerine olan etkisi

İLHAN A., ERBAŞ A. K., ÇELİK H. C.

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.74-88, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

39. Matematik ve görsel matematik okuryazarlığı: Bir derleme çalışması

İLHAN A., ÇELİK H. C., POÇAN S.

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.20-34, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

40. Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi

ÇELİK H. C., İLHAN A., POÇAN S.

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.44-59, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

41. (ax b)n biçimindeki cebirsel ifadelerin Binom açılımlarının geometrik olarak görselleştirilmesi

İLHAN A., ÇELİK H. C., ERBAŞ A. K.

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.60-73, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

42. Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi

ÇELİK H. C., İLHAN A., ÇELİK E., İLHAN G.

International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.35-43, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

43. Türkiye’de matematiksel modelleme alanında yapılan çalışmaların içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi

ÇELİK H. C., İLHAN A., KARAYAMA S.

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.807-818, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

44. Üniversite öğrencilerinin bilgibilimsel inançlarının alt boyutlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi

ASLAN A., İLHAN A., ÇELİK H. C., ÖMÜR E. H.

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.833-846, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

45. Matematik okuryazarlığı alanındaki çalışmaların eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması

ÇELİK H. C., İLHAN A., KARAYAMA S.

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.819-832, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

46. Problem solving skills in mathematics attitude scale development study

ÇELİK H. C., İLHAN A.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2015

2015

47. Üniversite öğrencilerinin bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi

ÇELİK H. C., İLHAN A., ASLAN A.

International Conference on Quality in Higher Education ICQH-2015, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, cilt.1, ss.575-583, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

48. Okul temalı dizilerin çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi: Yedi güzel adam örneği

GEMCİOĞLU M., İLHAN A., ÇİFTASLAN M. E.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.386, (Özet Bildiri)

2015

2015

49. Okullarda üretkenlik karşıtı iş davranışları nedenlerinin öğretmen ve idareci görüşlerine göre incelenmesi

GEMCİOĞLU M., İLHAN A., ÇİFTASLAN M. E., BAL Y. E.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.384-385, (Özet Bildiri)

2015

2015

50. Facebook attitude scale development, reliability and validity study

ÇELİK H. C., İLHAN A.

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.15, (Özet Bildiri)

2015

2015

51. Elementary mathematics teacher of mathematics for visual literacy scale's development

TUTAK T., İLHAN A.

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.9-10, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

52. Investigation of the relationship between 13-18 age students with internet addiction internet attitudes example of Kahramanmaras

İLHAN A., GEMCİOĞLU M.

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.548-549, (Özet Bildiri)

2014

2014

53. Matematik Öğretim Sürecine Pazarlama Temelli Bir Yaklaşım

ÇİFTASLAN M. E., YEŞİL S., GEMCİOĞLU M., İLHAN A.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, ss.1326, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

54. Öğretmenlerin algılanan etik davranışlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi

GEMCİOĞLU M., ÇİFTASLAN M. E., İLHAN A., TAŞLIYAN M.

The International Conference on Educational Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, ss.162, (Özet Bildiri)

2014

2014

55. Görsel matematik okuryazarlığının matematik başarısıyla ilişkisi

TUTAK T., İLHAN A., GEMCİOĞLU M.

The International Conference on Educational Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, ss.161, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Matematik öğretmen adaylarının üçlü kodlama becerileri

AKIN M. F., İLHAN A.

Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, Uzun Naim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.80-97, 2022

2021

2021

2. Eğitimin alt alanları ve diğer bilimlerle ilişkisi

İLHAN A.

Eğitime Giriş, Cihat Yaşaroğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.37-54, 2021

2020

2020

3. Dinamik geometri yazılımı Geogebra ile Napolyon üçgenlerinin incelenmesi

ASLANER R., İLHAN A.

EĞİTİM BİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, Ali Gül, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.131-149, 2020

2020

2020

4. Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik bağlılığı ve kaygısının başarıları ile ilişkisi

GEMCİOĞLU M., İLHAN A., POÇAN S.

IPCEDU 2020- E KİTABI, Şehriban Türlüdür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.451-466, 2020

Desteklenen Projeler

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2022

Aralık 2022

COGENT EDUCATION

ESCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

TECHNOLOGY, KNOWLEDGE AND LEARNING

ESCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

Journal of Computer and Education Research

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

International Journal of Academic Research in Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

SAGE OPEN

SCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

SAGE OPEN

SCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2022

Ekim 2022

SAGE OPEN

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2022

Eylül 2022

İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2022

Eylül 2022

SAGE OPEN

SCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2022

Eylül 2022

SAGE OPEN

SCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2022

Eylül 2022

Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

International Journal of Educational Studies in Mathematics

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2022

Haziran 2022

Tarih Okulu Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2022

Haziran 2022

Tarih Okulu Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2022

Nisan 2022

International Journal of Progressive Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2022

Mart 2022

TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

17 Kasım 2022 - 18 Kasım 2022

17 Kasım 2022 - 18 Kasım 2022

Dicle University International Interdisciplinary Symposium

Oturum Başkanı

Diyarbakır-Türkiye

23 Haziran 2022 - 26 Haziran 2022

23 Haziran 2022 - 26 Haziran 2022

ICETOL-2022

Moderatör

Balıkesir-Türkiye

22 Haziran 2022 - 25 Haziran 2022

22 Haziran 2022 - 25 Haziran 2022

EJER

Oturum Başkanı

İzmir-Türkiye

Burslar

2015 - 2019

2015 - 2019

2211-A Genel Yurtiçi Doktora Bursu

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Aralık-2022

Aralık 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

H. Gamze KIRMIZIGÜL TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi

Aralık-2022

Aralık 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Ferhat ÖZDEMİR TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi

Aralık-2022

Aralık 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Hülya GÜNGÖR TİK Üyeliği - İnönü Üniversitesi

Kasım-2022

Kasım 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

MEHMET AYDIN DOKTORA YETERLİLİK - Dicle Üniversitesi

Ağustos-2022

Ağustos 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Mehmet Fatih ÇELAPKULU Tez Savunması - Siirt Üniversitesi

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Emrullah YOLDAŞ Tez Savunması - Fırat Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

H. Gamze KIRMIZIGÜL TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi

Nisan-2022

Nisan 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Ferhat ÖZDEMİR TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ersin ÖZER Tez Savunması - İnönü Üniversitesi

Eylül-2021

Eylül 2021

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Munzur Üniversitesi - Munzur Üniversitesi

Aralık-2020

Aralık 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Halime FARIMAZ Tez Savunması - İnönü Üniversitesi