Eğitim Bilgileri
2025 - 2025
2025 - 2025Post Doktora
Boston University, Amerika Birleşik Devletleri
2015 - 2019
2015 - 2019Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2013 - 2015
2013 - 2015Yüksek Lisans
Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2008 - 2009
2008 - 2009Lisans
Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2021 - 2022
2021 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2019 - 2021
2019 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
Munzur Üniversitesi, Çemişgezek Meslek Yüksekokulu, Finans Bankacılık Ve Sigortacılık Bölümü
2013 - 2019
2013 - 2019Öğretim Görevlisi
Munzur Üniversitesi, Çemişgezek Meslek Yüksekokulu, Muhasebe Ve Vergi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Koordinatör Yardımcısı
İnönü Üniversitesi
2022 - 2025
2022 - 2025Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi
2020 - 2021
2020 - 2021Bölüm Başkanı
Munzur Üniversitesi
2020 - 2021
2020 - 2021Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Munzur Üniversitesi
2020 - 2021
2020 - 2021Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Munzur Üniversitesi
2020 - 2021
2020 - 2021Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Munzur Üniversitesi
2018 - 2021
2018 - 2021İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Munzur Üniversitesi
2017 - 2021
2017 - 2021Yüksekokul Kurulu Üyesi
Munzur Üniversitesi
2017 - 2021
2017 - 2021Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Munzur Üniversitesi
2017 - 2021
2017 - 2021Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Munzur Üniversitesi
2017 - 2021
2017 - 2021YÖKAK Danışma Kurulu Üyesi
Munzur Üniversitesi
2016 - 2021
2016 - 2021Mevlana Değişim Programı Bölüm Koordinatörü
Munzur Üniversitesi
2016 - 2021
2016 - 2021Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Munzur Üniversitesi
2016 - 2021
2016 - 2021Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Munzur Üniversitesi
2015 - 2021
2015 - 2021Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Munzur Üniversitesi
2014 - 2021
2014 - 2021Soruşturma Komisyonu Başkanı
Munzur Üniversitesi
2013 - 2021
2013 - 2021Yüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi
Munzur Üniversitesi
2013 - 2021
2013 - 2021Staj Komisyonu Üyesi
Munzur Üniversitesi
2014 - 2019
2014 - 2019Bölüm Başkanı
Munzur Üniversitesi
2013 - 2019
2013 - 2019Staj Başkanı
Munzur Üniversitesi
2013 - 2019
2013 - 2019Bölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Munzur Üniversitesi
2013 - 2013
2013 - 2013MYO Müdür Yardımcısı
Munzur Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması 1
Oyunla Matematik Öğretimi
Bilim ve Araştırma Etiği
Oyunla Matematik Öğretimi
Matematikte Problem Çözme
Mantıksal Akıl Yürütme
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Öğretmenlik Uygulaması 1
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
Medya Okuryazarlığı
Matematik Öğretimi ve Öğretim Yaklaşımları
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Topluma Hizmet Uygulaması
Matematikte Problem Çözme
Mantıksal Akıl Yürütme
Öğretmenlik Uygulaması 2
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Matematik Öğretimi ve Öğretim Yaklaşımları
Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
Matematik Öğretiminde Modelleme
Bilim ve Araştırma Etiği-Güz Dönemi
Mantıksal Akıl Yürütme-B
Matematikte Problem Çözme-B
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme-A
Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
Matematik Öğretiminde Modelleme-B
Matematikte Problem Çözme-A
Medya Okuryazarlığı
Mantıksal Akıl Yürütme-A
Oyunla Matematik Öğretimi-Güz
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları-A
Bilim ve Araştırma Etiği-Bahar Dönemi
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları-B
Öğretmenlik Uygulaması-2
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme-B
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Topluma Hizmet Uygulaması
Bilim Tarihi ve Felsefesi
Matematik Öğretiminde Modelleme-A
Oyunla Matematik Öğretimi-Bahar
Öğretmenlik Uygulaması-1
Bilim Tarihi ve Felsefesi
Ön Lisans
Bilimsel ve Kültürel Etkinlikler-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü
Toplam Kalite Yönetimi-Hukık Büro Yönetimi Bölümü
Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları-Hukuk Büro Yönetimi
Gönüllülük Çalışmaları-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik-I-İnşaat Teknolojisi Bölümü
Matematik-II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik-II-İnşaat Teknolojisi Bölümü
Matematik-I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Finansal Yönetim-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Temel Matematik-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü
Hayat ve Hayat Dışı Sigortalar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik-II-Sağlık Bilgi Sistemleri Bölümü
Matematik-I-Hukuk Büro Yönetimi Bölümü
Matematik-I-Sağlık Bilgi Sistemleri Bölümü
Genel Sosyoloji-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü
Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik I-İnşaat Teknolojisi Bölümü
Bilişim Teknolojileri I-Özel Güvenlik ve Koruma Bölümü
Matematik-II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Bilişim Teknolojileri I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Bilişim Teknolojileri I-İnşaat Teknolojisi Bölümü
Çocukluk Döneminde Jimnastik-Çocuk Gelişimi Bölümü
Matematik II-Sağlık Bilgi Sistemleri Teknikerliği Bölümü
Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü
Matematik-Hukuk Büro Yönetimi Bölümü
Matematik I-Özel Güvenlik ve Koruma Böümü
Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Meslek Etiği-Çocuk Gelişimi Bölümü
Matematik I-Sağlık Bilgi Sistemleri Bölümü
Matematik-II-İnşaat Teknolojisi Bölümü
Büro Şantiye ve Organizasyonu-Yapı Denetimi Bölümü
Finansman ve Finansal Yatırım Araçları-Büro Yönetimi Bölümü
Matematik I-Yapı Denetimi Bölümü
Matematik I-Büro Yönetimi Bölümü
Ticari Matematik-Büro Yönetimi Bölümü
Matematik I-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü
Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik II-Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü
Bürolarda Teknoloji Kullanımı-Büro Yönetimi Bölümü
Toplam Kalite Yönetimi-Büro Yönetimi Bölümü
Ahşap ve Prefabrik Yapılar-Yapı Denetimi Bölümü
Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü
Hayat ve Hayat Dışı Sigortalar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Bilgisayar Destekli Tasarım-Yapı Denetimi Bölümü
Matematik II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Klavye Teknikleri-Büro Yönetimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
CAD Programları-Yapı Denetimi Bölümü
Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü
Risk Yönetimi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Bürolarda Teknoloji Kullanımı-Büro Yönetimi Bölümü
Hayat ve Hayat Dışı Sigortalar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Finansman ve Finansal Yatırım Araçları-Büro Yönetimi Bölümü
Matematik II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Ticari Matematik-Büro Yönetimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Temel Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü
Finansal Piyasalar ve Finansal Kurumlar-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik I-Büro Yönetimi Bölümü
Dış Ticaret İşlemleri Yönetimi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Risk Yönetimi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü
Matematik I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü
Matematik I-Yapı Denetimi Bölümü
Toplam Kalite Yönetimi-Büro Yönetimi Bölümü
Çocuk ve Müzik-Çocuk Gelişimi Bölümü
Kukla Tasarımı-Çocuk Gelişimi Bölümü
Kalite Güvence ve Standartları-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Çocuk Beslenmesi-Çocuk Gelişimi Bölümü
Bürolarda Teknoloji Kullanımı-Büro Yönetimi Bölümü
Mali Tablolar Analizi-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Temel Bilgi Teknolojileri-Yapı Denetimi
Bilişim Teknolojileri II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Bilgisayar Donanımı-2-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Bilişim Teknolojileri I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Bilişim Teknolojileri I-Büro Yönetimi Bölümü
Bilişim Teknolojileri II-Çocuk Gelişimi Bölümü
Bilişim teknolojileri I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Bilişim teknolojileri I-Çocuk Gelişimi Bölümü
Bilgisayar IV-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü
Grafik ve Animasyon I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Bilişim Teknolojileri-Yapı Denetimi Bölümü
Klavye Teknikleri-Büro Yönetimi Bölümü
Bilgisayar Donanımı-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Bilişim Teknolojileri II-Büro Yönetimi Bölümü
Bilişim Teknolojileri II-Yapı Denetimi Bölümü
Ölçme Bilgisi II-Yapı Denetimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Bilgisayar I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Grafik ve Animasyon II-Bilgisayar Programcılığı Böülmü
Sayısal Elektronik-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Teknik Resim-Yapı Denetimi Bölümü
Matematik II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik-Büro Yönetimi Bölümü
Özel Gereksinimli Çocuklar-Çocuk Gelişimi Bölümü
Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Çocukluk Döneminde Jimnastik-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Matematik II-Yapı Denetimi Bölümü
İngilizce I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Matematik I-Yapı Denetimi Bölümü
İngilizce I-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Çocuk Gelişimi II-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü
İngilizce I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Çocuk Gelişimi II-Çocuk Gelişimi Bölümü
Mesleki Matematik-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
İngilizce I-Yapı Denetimi Bölümü
Çocukluk Döneminde Jimnastik-Çocuk Gelişimi Bölümü
Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı-Çocuk Gelişimi Bölümü
Matematik I- Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü
Matematik-Büro Yönetimi Bölümü
Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Özel Gereksinimli Çocuklar-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II.Öğretim)
İngilizce I-Çocuk Gelişimi Bölümü
Mesleki İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü
Matematik I-Çocuk Gelişimi Bölümü
Matematik-I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
İngilizce II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
İngilizce II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
İngilizce II-Çocuk Gelişimi Bölümü
Kukla Tasarımı-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
İngilizce I-Yapı Denetimi Bölümü
Matematik I-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı (I. Öğretim)
Kukla Tasarımı-Çocuk Gelişimi Bölümü
Mesleki İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
İngilizce II-Yapı Denetimi Bölümü
İnigilizce I-Büro Yönetimi Bölümü
Mesleki İngilizce II-Büro Yönetimi Bölümü
Mesleki Yabancı Dil II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü
Kaynaştırma Eğitimi-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
İş Güvenliği-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İngilizce II-Büro Yönetimi Bölümü
İngilizce I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
İngilizce I-Çocuk Gelişimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İngilizce I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Mesleki Yabancı Dil II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İngilizce II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Mesleki Yabancı Dil II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı (II. Öğretim)
Mesleki Yabancı Dil I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Mesleki Yabancı Dil I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Matematik I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Genel Muhasebe I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü
Finansal Yönetim-İşletme Bölümü
Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
İlkyardım-Çocuk Gelişimi Bölümü
Genel Muhasebe I-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İngilizce I-Büro Yönetimi Bölümü
İngilizce I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Mesleki Yabancı Dil I-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Mesleki Yabancı Dil II-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İstatistik-İşletme Bölümü
Mesleki Yabancı Dil II-Bilgisayar Programcılığı Bölümü
Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Matematik-Çocuk Gelişimi Bölümü (II. Öğretim)
Mesleki Yabancı Dil II-Büro Yönetimi Bölümü
İngilizce I-Yapı Denetimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Mesleki Yabancı Dil II-İşletme Bölümü
Çocuk ve Oyun-Çocuk Gelişimi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Ticari Matematik-Muhasebe ve Vergi Bölümü
Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Ticari Matematik-İşletme Bölümü
Ticari Matematik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İstatistik-Muhasebe ve Vergi Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü (II. Öğretim)
Mesleki Matematik- Bilgisayar Programcılığı Bölümü
İstatistik-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Makaleler
2025
20251. Reliability Generalization Meta-Analysis of the Self-Efficacy Scale for Geometry
ÖZDEMİR F., İLHAN A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.40, sa.3, ss.174-186, 2025 (ESCI, TRDizin)
2025
20252. Development of digital literacy skills of 21st century mathematics teachers and prospective teachers through technology assisted education
İLHAN A., ASLANER R., YAŞAROĞLU C.
Education and Information Technologies
, cilt.30, sa.8, ss.10837-10862, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20253. Understanding of Algebra of secondary school mathematics teachers from different generations: A qualitative comparative analysis of the answers
İLHAN A., POÇAN S.
TUNING JOURNAL FOR HIGHER EDUCATION (TJHE)
, cilt.12, sa.1, ss.1-24, 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20244. Teacher and Student Opinions on Teaching Four Operations with Integer Numbers in 7th Grade with Counting Stamps
Süzen A. B., TUTAK T., İLHAN A., Nayıroğlu B.
International e-Journal of Educational Studies , cilt.8, sa.17, ss.142-156, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Generation X and generation Y teachers' reasoning, awareness, and metacognitive thinking skills in geometry-measurement
İLHAN A., POÇAN S.
International Innovative Education Researcher , cilt.4, sa.1, ss.146-184, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Association of two square difference identity to regular polygons and circles
ASLANER R., İLHAN A.
Pedagogical Research
, cilt.9, sa.3, ss.1-12, 2024 (Scopus)
2024
20247. The effect of ACE cycle based ınstruction on geometry self-efficacy beliefs in polygons learning area
ÖZDEMİR F., İLHAN A., ASLANER R.
LEARNING AND MOTIVATION
, cilt.86, sa.1, ss.1-11, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20238. 7. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Bir Orantısal Akıl Yürütme Beceri Testi (OAYBT) Geliştirilmesi
KIRMIZIGÜL H. G., İLHAN A., ALTAY B.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.1222-1242, 2023 (TRDizin)
2023
20239. Microteaching and Peer Assessment in Mathematics Teaching Practice
İLHAN A., POÇAN S., ASLANER R.
BROCK EDUCATION-A JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE , cilt.32, sa.2, ss.29-57, 2023 (ESCI)
2022
202210. The Effects of Covid-19 on Mathematics Learning Fields
İlhan A., Kırmızıgül H. G.
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.4, ss.1061-1076, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Cebir Öğrenme Alanı
İLHAN A., POÇAN S., TUTAK T., KIRMIZIGÜL H. G.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.13, sa.2, ss.1123-1143, 2022 (TRDizin)
2022
202212. Problem çözme becerisi algısı ve matematik tutumunun matematik başarısı üzerindeki etkisi: Ortaokul öğrencilerine yönelik bir yol analizi çalışması
POÇAN S., İLHAN A., GEMCİOĞLU M.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.62, sa.1, ss.86-104, 2022 (TRDizin)
2022
202213. Matematik öğretmeni adaylarının geometri başarılarının cinsiyet, sınıf ve üniversite değişkenlerine göre incelenmesi
İlhan A., Aslaner R.
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.128-145, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202214. The Effect of Mathematics Class Commitment and Anxiety on Mathematics Success: A Path Analysis Study
Ilhan A., POÇAN S., Gemcioglu M.
EDUCATION AND URBAN SOCIETY
, cilt.54, sa.2, ss.186-204, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
202215. Analysis of Contextual Problem Solutions, Mathematical Sentences, and Misconceptions of Pre-Service Mathematics Teachers
Ilhan A., Akin M. F.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.17, sa.1, 2022 (ESCI)
2021
202116. A Research about Mathematical Visualization Perceptions of Mathematics Teacher Candidates in Terms of Some Variables
İLHAN A., TUTAK T.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.9, sa.18, ss.497-512, 2021 (TRDizin)
2021
202117. Matematik Öğretmen Adaylarının Uygulanan Güncel ve Eski Lisans Programlarına İlişkin Görüşleri
İLHAN A., TUTAK T., POÇAN S.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.24, sa.46, ss.895-921, 2021 (TRDizin)
2021
202118. A Study on the Relationship between Mobbing and Professional Burn out Perceptions of Secondary School Mathematics Teachers
İLHAN A., TUTAK T., ekinci n.
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE , cilt.9, sa.2, ss.88-104, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumu ve Problem Çözmeye Yönelik Algılarının Matematik Başarılarıyla İlişkisi
İLHAN A., GEMCİOĞLU M., POÇAN S.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1-15, 2021 (TRDizin)
2021
202120. Matematik Başarısının Geometriye Yönelik Tutum ve Geometri İnancı ile İlişkisinin İncelenmesi
İLHAN A., GEMCİOĞLU M., POÇAN S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.77-91, 2021 (TRDizin)
2021
202121. Developing a Mathematics Homework Evaluation Scale (MHES) for Secondary School Mathematics Teachers
İLHAN A., Süzen A. B., TUTAK T.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.2, ss.17-28, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202122. An Evaluation of SEIE, LDE, fBEtSE and HSTE by Mathematics Teachers
İLHAN A., TUTAK T.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.13, sa.1, ss.182-193, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202123. Analysis of the Correlations Between Visual Mathematics Literacy Perceptions, Reasoning Skills on Geometric Shapes and Geometry Performances of Pre-Service Mathematics Teachers
İLHAN A., ASLANER R.
Participatory Educational Research
, cilt.8, sa.1, ss.90-108, 2021 (Scopus)
2021
202124. A Scale Development Study Intended for Mathematics Teacher Candidates: Mathematical Visualization Perception Scale
İLHAN A., TUTAK T.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.16, sa.1, ss.1-11, 2021 (ESCI)
2021
202125. The Impact of Game-Based, Modeling, and Collaborative Learning Methods on the Achievements, Motivations, and Visual Mathematical Literacy Perceptions
Ilhan A.
SAGE OPEN
, cilt.11, sa.1, 2021 (SSCI, Scopus)
2020
202026. Cabri ve GeoGebra yazılımları kullanımının, matematik öğretmen adaylarının geometrik şekiller üzerine akıl yürütme becerisine etkisi
İLHAN A., ASLANER R.
Journal of Computer and Education Research , cilt.8, sa.16, ss.386-403, 2020 (TRDizin)
2020
202027. The relationship between secondary school students’ beliefs and attitudes towards geometry and their achievements
POÇAN S., İLHAN A., GEMCİOĞLU M.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.1222-1277, 2020 (TRDizin)
2020
202028. Matematik Eğitiminde Öne Çıkan Güncel Değerler
İLHAN A., POÇAN S.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2020, sa.41, ss.379-398, 2020 (TRDizin)
2020
202029. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının bağlam temelli problemi Benckert kriterlerine göre değerlendirmesi
AKIN M. F., İLHAN A.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.2, ss.739-753, 2020 (TRDizin)
2020
202030. Dinamik geometri yazılımları kullanımının matematik öğretmeni adaylarının başarılarına etkisi ve öğretim süreci hakkındaki görüşleri
İLHAN A., ASLANER R.
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.2, ss.99-129, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202031. Matematik öğretmen adaylarının görsel matematik okuryazarlık algılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
İLHAN A., ASLANER R.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.1, ss.229-260, 2020 (TRDizin)
2020
202032. Matematik öğretmen adaylarının özel öğretim yöntemleri dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi
İLHAN A., TUTAK T., İÇ Ü., ekinci n.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.73, ss.156-170, 2020 (TRDizin)
2020
202033. Ortaokul matematik ders kitaplarının matematik öğretmenleri tarafından değerlendirilmesi
KORKMAZ E., TUTAK T., İLHAN A.
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi , cilt.2020, sa.18, ss.118-128, 2020 (TRDizin)
2019
201934. An Analysıs Of The Studıes On The APOS Theory
Funda B., TUTAK T., İLHAN A.
Electronic Journal of Education Sciences , cilt.8, sa.16, ss.242-251, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201935. Matematik Öğretiminde Materyal Kullanımının Matematiksel Düşünme Becerisi ve Kavram Yanılgıları Üzerindeki Rolü
AKIN M. F., İLHAN A., ÇELİK H. C.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.18, sa.3, ss.1392-1404, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201936. What is the Predictive Power of Visual Mathematics Literacy Perception and Its Sub-dimensions for Geometry Success?
İLHAN A., TUTAK T., ÇELİK H. C.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.2019, sa.80, ss.1-24, 2019 (ESCI)
2018
201837. Assessment of student achievement and views on the impact of instruction with visualization of identities in (axb)n form in mathematics
İLHAN A., ÇELİK H. C.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.833-878, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2018
201838. Bilgisayar destekli matematik öğretiminin matematik öğretmen adaylarının öğrenme süreçlerine yönelik görüşlerine etkileri
TUTAK T., İLHAN A., İÇ Ü., kılıçarslan s.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.27, ss.1509-1524, 2018 (TRDizin)
2018
201839. Matematik öğretmeni adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin bazı değişkenler açısından karşılaştırılması
ÇELİK H. C., AKIN M. F., İLHAN A.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.27, ss.433-460, 2018 (TRDizin)
2018
201840. The Impact of Project-Based Learning on Achievement and Student Views: The Case of AutoCAD Programming Course
ÇELİK H. C., ERTAŞ H., İLHAN A.
JOURNAL OF EDUCATION AND LEARNING , cilt.7, sa.6, ss.67-80, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201841. Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerilerinin Üniversite ve Sınıf Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi
İlhan A., ASLANER R.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.82-97, 2018 (TRDizin)
2018
201842. Kare İçin İfade Edilen Pisagor BağıntısınınDiğer Düzgün Çokgenlere ve Daireye Uygulanması
ASLANER R., İLHAN A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2018, sa.45, ss.55-67, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201743. Naef Modulan Toy Materyalinin Görsel Tasarım İlke ve Öğelerine Göre Değerlendirilmesi ve Öğrenci Görüşleri
İLHAN A., ÇELİK H. C., AKIN M. F.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2017, sa.32, ss.875-891, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201744. Geometri konularının öğretiminde dinamik geometri yazılımı kullanımının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının görsel matematik okuryazarlık algı düzeylerine etkisinin incelenmesi
İLHAN A., ASLANER R.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.1-20, 2017 (TRDizin)
2017
201745. Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
İLHAN A., ASLANER R.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.136-155, 2017 (TRDizin)
2017
201746. Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
POÇAN S., YAŞAROĞLU C., İLHAN A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.10, sa.52, ss.808-818, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201647. The Evaluation of Theses Prepared on Project Based Learning in Turkey A Content Analysis Study
ÇELİK H. C., İLHAN A., GÜNDÜZ S.
Journal of Educational Sciences Research , cilt.6, sa.2, ss.61-74, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201648. Seamless Learning: A Review Study
ŞAD S. N., İLHAN A., POÇAN S.
Inönü University Journal of the Graduate School of Education , cilt.3, sa.6, ss.1-22, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201649. Development of Visual Mathematics Literacy Scale for Elementary Education Mathematics Teacher Candidates
İLHAN A., ÇELİK H. C.
US-CHINA EDUCATION REVIEW A
, cilt.6, sa.7, ss.391-402, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201650. Attıtude scale of statistics, development, relıabılıty and valıdıty studies
ÇELİK H. C., İLHAN A.
International Journal of Current Research , cilt.8, sa.6, ss.32885-32891, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201651. Facebook Use Oriented Attitude Scale: Development, Reliability and Validity Study
ÇELİK H. C., İLHAN A.
Indian Journal of Research PARIPEX , cilt.5, sa.5, ss.80-85, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201652. Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
İLHAN A., ÇELİK H. C., ASLAN A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.141-156, 2016 (TRDizin)
2016
201653. Examination of the Relationship between Internet Attitudes and Internet Addictions of 13-18-Year-Old Students: The Case of Kahramanmaraş
İLHAN A., ÇELİK H. C., GEMCİOĞLU M., ÇİFTASLAN M. E.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.15, sa.2, ss.73-77, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Matematik eğitimi alanındaki güncel bilimsel çalışmaların yöntem ve desen eğilimleri
İLHAN A., YILMAZ E. N., YAĞMURLU A.
Ege 10th Internatıonal Conference On Socıal Scıences, İzmir, Türkiye, 06 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. Matematik eğitiminde güncel bilimsel araştırmaların veri toplama araçları ve analiz yöntemlerinin eğilimi
İLHAN A., YAMAN KILIÇ D., KINALI A.
Ankara Internatıonal Congress on Scıentıfıc Research-IX, Ankara, Türkiye, 04 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. Matematik eğitimi alanında yayımlanan güncel çalışmaların eğilimleri: örneklem yöntem ve düzeyi
İLHAN A., ÖZDEMİR F., YALINKILIÇ O.
International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-V, Baku, Azerbaycan, 04 Aralık 2023, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. Examınatıon of the graduate thesıs studıes carrıed out on vırtual manıpulatıves ın the context of mathematıcs lesson
KIRMIZIGÜL H. G., İLHAN A.
Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)
2023
20235. Examination of middle school 6th grade mathematics textbook in the context of self-regulation strategy and technology contents
KIRMIZIGÜL H. G., İLHAN A.
Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)
2023
20236. Transfer of Reasoning, Awareness, and Metacognitive Thinking in Geometry from Generation X-Y to Generation Z
İLHAN A., POÇAN S.
EJER Congre 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. What Do Mathematics Teachers Think About Distance Education?
İLHAN A., POÇAN S., TUTAK T., Baldemir B.
ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2022
20228. Matematik ve geometri eğitiminde bir 21. yüzyıl kavramı: Artırılmış ve sanal gerçeklik.
ASLANER R., İLHAN A., BOY G.
Dicle University International Interdisciplinary Symposium (DUDS-2022), Diyarbakır, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
2022
20229. Covid-19 Epidemic Process, Distance Learning And Mathematics Learning Areas
İLHAN A., KIRMIZIGÜL H. G.
International Conference of Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Balıkesir, Türkiye, 23 Temmuz 2022, cilt.1, ss.100, (Özet Bildiri)
2022
202210. Matematik Öğretmen Adaylarının Üçlü Kodlama Becerileri
İLHAN A., AKIN M. F.
IXth International Eurasian Educational Researh Congress (EJER-2022), İzmir, Türkiye, 22 Temmuz 2022, cilt.1, ss.842-844, (Özet Bildiri)
2021
202111. Matematik öğretiminde zihinsel-bilişsel, hesaplamalı düşünmeye dayalı ve robotik kodlama
İLHAN A.
EUROASIA International Congress on Scientific Researches and Recent Trends-VIII, Zambales, Filipinler, 2 - 04 Ağustos 2021, cilt.1, ss.55-70, (Tam Metin Bildiri)
2021
202112. Geometri öğretiminde mobil teknoloji: Avantajları, sınırlılıkları ve sonuçlar
İLHAN A.
Internatıonal "Başkent" Congress On Physical, Social And Health Sciences, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Temmuz 2021, cilt.1, ss.66-80, (Tam Metin Bildiri)
2020
202013. The relationship of geometry attitude and belief with success
POÇAN S., GEMCİOĞLU M., İLHAN A.
3rd International Conference on Language Education and Culture (ICLEC-2020), Irbid, Ürdün, 28 - 29 Aralık 2020, cilt.1, ss.155, (Özet Bildiri)
2020
202014. Analysis of contextual problem solutions and misconceptions: A study on pre-service mathematics teachers
AKIN M. F., İLHAN A.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.632-633, (Özet Bildiri)
2020
202015. Engagement and anxiety to mathematics course: A study on secondary school students
İLHAN A., POÇAN S., GEMCİOĞLU M.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.630-631, (Özet Bildiri)
2020
202016. Matematik öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımları ile yürütülen özel öğretim yöntemleri dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi
İLHAN A., ASLANER R.
Karadeniz Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ordu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020, cilt.1, ss.147-149, (Özet Bildiri)
2020
202017. Napolyon üçgenlerinin dinamik geometri yazılımı kullanılarak incelenmesi
ASLANER R., İLHAN A.
2. Uluslararası Malatya Uygulamalı Bilimler Kongresi, Malatya, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2020, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2019
201918. Investıgatıon of vısualızatıon perceptıon of mathematıcs teacher candıdates by some varıables
TUTAK T., İLHAN A.
2nd Internatıonal Conference on Language, Educatıon and Culture (ICLEC-2019), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.116, (Özet Bildiri)
2019
201919. Improvement of the vısualızatıon perceptıon scale for mathematıcs teacher candıdates
İLHAN A., TUTAK T.
2nd Internatıonal Conference on Language, Educatıon and Culture (ICLEC 2019), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.115, (Özet Bildiri)
2018
201820. Mentorship process from mentee views: TUBITAK project example of “The gorgeous trio: Nature, geometry and teaching"
İLHAN A.
Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.54-55, (Özet Bildiri)
2018
201821. The impact of modeling, collaborative and game-based learning methods on the visual mathematical literacy perceptions of third grade students
İLHAN A.
Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.50-51, (Özet Bildiri)
2018
201822. Evaluating mentorship application in geometry teaching for the mentority
İLHAN A.
Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC-2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.52-53, (Özet Bildiri)
2018
201823. The impact of collaborative, game-based and modeling learning methods on the mathematics motivations of third grade students
İLHAN A.
Internatıonal Socıal Scıences And Educatıon Conference (ISSEC 2018), Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.48-49, (Özet Bildiri)
2018
201824. Matematik öğretmenlerinin 2018 matematik öğretim programını değerlendirmelerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
TUTAK T., İLHAN A.
1. Uluslararası Battal Gazi Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.372, (Özet Bildiri)
2018
201825. Ortaokul matematik öğretim programlarına yönelik program değerlendirme ölçeğinin geliştirilmesi
İLHAN A., TUTAK T.
1. Uluslararası Battal Gazi Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.371, (Özet Bildiri)
2018
201826. Matematik öğretmen adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin incelenmesi
İLHAN A., AKIN M. F., ÇELİK H. C.
3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018), Skopje, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, cilt.1, ss.69, (Özet Bildiri)
2018
201827. Assessment of structural inspection applications in the construction sector in terms of individuals working in the sector
İLHAN A., ERTAŞ H.
EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences – III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.140-141, (Özet Bildiri)
2018
201828. Investıgation of the solar energy potentials of the Tunceli, Elazığ and Malatya provinces and their practicality
İLHAN A., ERTAŞ H.
EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences – III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)
2018
201829. Examination of buildıng control applications in construction sector in terms of some variables: Tunceli and Elazığ province sample
İLHAN A., ERTAŞ H.
EJONS International Congress on Mathematic, Engineering and Natural Sciences–III, Mardin, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.64-65, (Özet Bildiri)
2018
201830. Ortaokul öğrencilerine yönelik sembolik matematik dil okuryazarlığı ölçeğinin geliştirilmesi
ÇELİK H. C., İLHAN A.
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.231, (Özet Bildiri)
2018
201831. Matematik öğretmen adaylarının STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
İLHAN A., ÇELİK H. C., KARAYAMA S.
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.264, (Özet Bildiri)
2018
201832. FeTeMM uygulamalarının, öğretmen adaylarının farkındalık düzeylerine etkisi ve farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İLHAN A., ÇELİK H. C., KARAYAMA S.
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.263, (Özet Bildiri)
2018
201833. Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının STEM tutumlarına etkisi
ÇELİK H. C., İLHAN A.
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.230, (Özet Bildiri)
2017
201734. Teaching identities of (axb)n with Jo Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to visual design principles and electives
ÇELİK H. C., AKIN M. F., İLHAN A.
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.115-117, (Özet Bildiri)
2017
201735. The effectiveness of cad programming education based on project based learning: an investigation of student views in this knowledge
İLHAN A., ÇELİK H. C., ERTAŞ H.
International Social Sciences and Education Conference-ISSEC 2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.147-149, (Özet Bildiri)
2017
201736. Visual math literacy in the lower dimensions what is the strength to the procedure of its success of geometry?
İLHAN A., ÇELİK H. C.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.966-967, (Özet Bildiri)
2017
201737. The ınvestıgatıon of (axb)n ıdentıty through Jo Nıemeyer modelıng (Naef Modulan Toy) accordıng to vıews of students
AKIN M. F., İLHAN A., ÇELİK H. C.
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.118-120, (Özet Bildiri)
2016
201638. (ax b)n biçimindeki özdeşliklerin modellenmesinde geometrik şekillerin kullanımının meslek yüksekokulu öğrencilerinin başarılarına ve görüşlerine olan etkisi
İLHAN A., ERBAŞ A. K., ÇELİK H. C.
International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.74-88, (Tam Metin Bildiri)
2016
201639. Matematik ve görsel matematik okuryazarlığı: Bir derleme çalışması
İLHAN A., ÇELİK H. C., POÇAN S.
International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.20-34, (Tam Metin Bildiri)
2016
201640. Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi
ÇELİK H. C., İLHAN A., POÇAN S.
International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.44-59, (Tam Metin Bildiri)
2016
201641. (ax b)n biçimindeki cebirsel ifadelerin Binom açılımlarının geometrik olarak görselleştirilmesi
İLHAN A., ÇELİK H. C., ERBAŞ A. K.
International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.60-73, (Tam Metin Bildiri)
2016
201642. Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi
ÇELİK H. C., İLHAN A., ÇELİK E., İLHAN G.
International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, cilt.1, ss.35-43, (Tam Metin Bildiri)
2016
201643. Türkiye’de matematiksel modelleme alanında yapılan çalışmaların içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi
ÇELİK H. C., İLHAN A., KARAYAMA S.
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.807-818, (Tam Metin Bildiri)
2016
201644. Üniversite öğrencilerinin bilgibilimsel inançlarının alt boyutlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
ASLAN A., İLHAN A., ÇELİK H. C., ÖMÜR E. H.
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.833-846, (Tam Metin Bildiri)
2016
201645. Matematik okuryazarlığı alanındaki çalışmaların eğilimleri: Bir içerik analizi çalışması
ÇELİK H. C., İLHAN A., KARAYAMA S.
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.819-832, (Tam Metin Bildiri)
2016
201646. Problem solving skills in mathematics attitude scale development study
ÇELİK H. C., İLHAN A.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.1-3, (Özet Bildiri)
2015
201547. Üniversite öğrencilerinin bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi
ÇELİK H. C., İLHAN A., ASLAN A.
International Conference on Quality in Higher Education ICQH-2015, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, cilt.1, ss.575-583, (Tam Metin Bildiri)
2015
201548. Okul temalı dizilerin çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi: Yedi güzel adam örneği
GEMCİOĞLU M., İLHAN A., ÇİFTASLAN M. E.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.386, (Özet Bildiri)
2015
201549. Okullarda üretkenlik karşıtı iş davranışları nedenlerinin öğretmen ve idareci görüşlerine göre incelenmesi
GEMCİOĞLU M., İLHAN A., ÇİFTASLAN M. E., BAL Y. E.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.384-385, (Özet Bildiri)
2015
201550. Facebook attitude scale development, reliability and validity study
ÇELİK H. C., İLHAN A.
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.15, (Özet Bildiri)
2015
201551. Elementary mathematics teacher of mathematics for visual literacy scale's development
TUTAK T., İLHAN A.
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.9-10, (Özet Bildiri)
2015
201552. Investigation of the relationship between 13-18 age students with internet addiction internet attitudes example of Kahramanmaras
İLHAN A., GEMCİOĞLU M.
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.548-549, (Özet Bildiri)
2014
201453. Matematik Öğretim Sürecine Pazarlama Temelli Bir Yaklaşım
ÇİFTASLAN M. E., YEŞİL S., GEMCİOĞLU M., İLHAN A.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, ss.1326, (Özet Bildiri)
2014
201454. Öğretmenlerin algılanan etik davranışlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
GEMCİOĞLU M., ÇİFTASLAN M. E., İLHAN A., TAŞLIYAN M.
The International Conference on Educational Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, ss.162, (Özet Bildiri)
2014
201455. Görsel matematik okuryazarlığının matematik başarısıyla ilişkisi
TUTAK T., İLHAN A., GEMCİOĞLU M.
The International Conference on Educational Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, ss.161, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Matematik öğretmen adaylarının üçlü kodlama becerileri
AKIN M. F., İLHAN A.
Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, Uzun Naim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.80-97, 2022
2021
20212. Eğitimin alt alanları ve diğer bilimlerle ilişkisi
İLHAN A.
Eğitime Giriş, Cihat Yaşaroğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.37-54, 2021
2020
20203. Dinamik geometri yazılımı Geogebra ile Napolyon üçgenlerinin incelenmesi
ASLANER R., İLHAN A.
EĞİTİM BİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, Ali Gül, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.131-149, 2020
2020
20204. Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik bağlılığı ve kaygısının başarıları ile ilişkisi
GEMCİOĞLU M., İLHAN A., POÇAN S.
IPCEDU 2020- E KİTABI, Şehriban Türlüdür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.451-466, 2020
2020
20205. Dinamik geometri yazılımlarıyla yürütülen özel öğretim yöntemleri dersinin içeriğine ve öğretim sürecine ilişkin matematik öğretmen adaylarının görüşleri
İLHAN A., ASLANER R.
EĞİTİMDE UYGULAMA ÖĞRENME VE DEĞERLENDİRME, Ayla ARSEVEN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-34, 2020
2018
20186. Ortaokul matematik öğretim programlarına yönelik program değerlendirme ölçeğinin geliştirilmesi ve matematik öğretmenlerinin 2018 matematik öğretim programını değerlendirmelerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İLHAN A., TUTAK T.
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Adem İşcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.391-417, 2018
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023Benim Aklım Matematiği Keser
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
(Proje Özeti)
İlhan A., Tutak T., Özer T.(Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Akıl Yürütme Laboratuvarı ile Teknoloji Destekli Materyal Kullanımının Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerileri ve Geometri Başarılarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İLHAN A. (Yürütücü), ASLANER R., YAŞAROĞLU C.
2022 - 2023
2022 - 2023Akıl Yürütme Laboratuvarı ile Teknoloji Destekli Materyal Kullanımının Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerileri ve Geometri Başarılarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İlhan A. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 202321. Yüzyıl Dijital Okuryazar Matematik Öğretmenleri Gelişiyor
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Yıldız S., Poçan S., Kutluca T., Nacar S., Aslaner R., Çetin İ., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Muhteşem Üçlü: Doğa, Geometri ve Öğretim
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
İlhan A., Çelik H. C.(Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2022
Aralık 2022COGENT EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022TECHNOLOGY, KNOWLEDGE AND LEARNING
ESCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Journal of Computer and Education Research
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022International Journal of Academic Research in Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022SAGE OPEN
SCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022SAGE OPEN
SCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022SAGE OPEN
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022SAGE OPEN
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022International Journal of Educational Studies in Mathematics
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Tarih Okulu Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Tarih Okulu Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022International Journal of Progressive Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2022
Mart 2022TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
17 Kasım 2022 - 18 Kasım 2022
17 Kasım 2022 - 18 Kasım 2022Dicle University International Interdisciplinary Symposium
Oturum Başkanı
Diyarbakır-Türkiye
23 Haziran 2022 - 26 Haziran 2022
23 Haziran 2022 - 26 Haziran 2022ICETOL-2022
Moderatör
Balıkesir-Türkiye
22 Haziran 2022 - 25 Haziran 2022
22 Haziran 2022 - 25 Haziran 2022EJER
Oturum Başkanı
İzmir-Türkiye
Burslar
2015 - 2019
2015 - 20192211-A Genel Yurtiçi Doktora Bursu
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Aralık-2022
Aralık 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
H. Gamze KIRMIZIGÜL TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi
Aralık-2022
Aralık 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Ferhat ÖZDEMİR TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi
Aralık-2022
Aralık 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Hülya GÜNGÖR TİK Üyeliği - İnönü Üniversitesi
Kasım-2022
Kasım 2022Doktora Yeterlik Sınavı
MEHMET AYDIN DOKTORA YETERLİLİK - Dicle Üniversitesi
Ağustos-2022
Ağustos 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Mehmet Fatih ÇELAPKULU Tez Savunması - Siirt Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Emrullah YOLDAŞ Tez Savunması - Fırat Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
H. Gamze KIRMIZIGÜL TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Ferhat ÖZDEMİR TİK ÜYELİĞİ - İnönü Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ersin ÖZER Tez Savunması - İnönü Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Akademik Kadroya Atama Munzur Üniversitesi - Munzur Üniversitesi
Aralık-2020
Aralık 2020