Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (13)
6. Türkiye’de Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimiyle İlgili Mesleki Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Edutech Research
, cilt.2, sa.2, ss.128-140, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Bibliometric Profile of Research on Physical Activities in Special Education
International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
, cilt.7, sa.5, ss.1187-1198, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Investigation of Burnout Levels of Special Education Teacher Candidates
International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
, cilt.7, sa.4, ss.848-858, 2024 (Scopus)
13. SÖZEL BASMAKALIP DAVRANIŞLARA TEPKİYİ YARIDA KESME VE YENİDEN YÖNLENDİRME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
İnönü üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.263-287, 2024 (Scopus, TRDizin)
20. Genel Eğitim Okulları ile Özel Eğitim Uygulama Okullarındaki Türkçe Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı İncelenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF)
, cilt.6, sa.4, ss.383-405, 2022 (Hakemli Dergi)
22. EXAMINING THE DIFFICULTIES ENCOUNTERED BY THE PARENTS HAVING CHILDREN WITH AUTISM IN TERMS OF DAILY LIVING DURATIONS
Turkish Special Education Journal: International
, cilt.3, sa.2, ss.1-26, 2021 (Hakemli Dergi)
23. THE COMMUNICATION BETWEEN PARENTSWITH SPECIAL NEEDS CHILDREN AND THEIRTYPICALLY DEVELOPING CHILDREN IN TURKEY
european joournal of special education research
, cilt.6, sa.2, ss.86-109, 2020 (Hakemli Dergi)
24. Türkiye’de Evde Eğitim Hizmetlerinin Ebeveyn Görüşlerine Göre İncelenmesi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-13, 2020 (TRDizin)
25. An Investigation of the Turkish Preservice Teacher’ AttitudesTowards Individualized Education Program Development Process
Journal of Education and Practice
, cilt.11, sa.16, ss.88-98, 2020 (Hakemli Dergi)
26. SOSYAL GEÇERLİĞİN TÜRKİYE\u2019DE ÖZEL EĞİTİM TEZ ÇALIŞMALARINA YANSIMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.1589-1601, 2019 (TRDizin)
29. Zihinsel Engelli Bireylerin Arkadaş İlişkileri Geliştirmede Grupla Müzik Etkinliklerinin Öneminin Değerlendirilmesi
Gaziantep Üniversitesi Eğitimbilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.21-33, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
1. İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Sosyal Uyum Becerilerinin İşitme Yetersizliği Olan Öğrenciler ve Ebeveynlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
3. Ebeveyn Katılımlı Floortime Uygulamalarının Çocukların Sosyal İletişim Becerilerine Etkisi Üzerine Bir Eylem Araştırması
ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
17. A RESEARCH ON THE SENTIMENTS, ATTITUDES AND CONCERNS OF PRESCHOOL TEACHERS ABOUT INCLUSIVE EDUCATION
ELMIS-5 ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)
19. Kaynaştırma sınıflarında normal gelişim gösteren öğrencilerin özel gereksinimli bireylere yönelik sosyal kabul düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ELMIS 2019 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi/KIBRIS, 25 - 27 Eylül 2019, cilt.1, (Özet Bildiri)
25. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Kaynaştırma Öğrencilerine YönelikRehber Öğretmenlerin Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Eğitim Bilimleri ve Sosyal bilimler sempozyumu RESSCONGRESS, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.723, (Özet Bildiri)
31. THE EVALUATİON of the ADEQUACY of KNOWLEDGE of TEACHERS WORKİNG in REHABİLİTATİON CENTERS on İNDİVİDUALİZED EDUCATİON PROGRAM
INTERNATİONAL CONFERENCE VENICE, VENEDİK, İtalya, 27 - 28 Aralık 2016
32. ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA ÖĞRENİM GÖREN HAFİF DÜZEY ZİHİNSELYETERSİZLİĞE SAHİP OLAN ÖĞRENCİLERE OKUMA BECERİSİ ÖĞRETİMİNDEKARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
INES, Konya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2426-2438, (Tam Metin Bildiri)
33. ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN UYGULANAN AİLE EĞİTİM PROGRAMLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ELMIS, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.213-220, (Tam Metin Bildiri)
34. YÜKSEKÖĞRETİME DEVAM EDEN OTİZMLİ BİREYLERİN VE AİLELERİNİN YAŞADIĞI PROBLEMLER VE BEKLENTİLERİ
ELMIS, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Kitaplar
9
1. TÜRKIYE’DE ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞITIMININ YASAL ÇERÇEVESI
Erken Çocuklukta Özel Eğitim, SARI HAKAN, YALÇIN HATİCE, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.267-284, 2025
2. Eğitimde Bireysel Farklılıklar
Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.1-12, 2023
3. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerin Rolleri ve Sorumlulukları
Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.207-224, 2023
4. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerinin Rolleri ve Sorumlulukları
Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.207-223, 2023
5. Eğitimde Bireysel Farklılıklar
Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.1-12, 2023
8. ENGELLİLİK VE ENGELLİLİK TURİZMİ KAVRAMSAL AÇIKLAMAYA DOĞRU
ERİŞİLEBİLİR TURİZM -Postmodern Bir Sentez, Prof. Dr. Şafak Ünüvar - Dr. Öğr. Üyesi Şeyda Sarı Yıldırım, Editör, NOBEL, ss.1-23, 2021