Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

13. EXAMINATION OF RELIGIOUS COPING LEVELS OF PARENTS WITH SPECIAL NEEDS CHILDREN

VIth INTERNATIONAL CONGRESS OF CREATION IN THE LIGHT OF SCIENCES, 20 - 23 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

14. A RESEARCH ON TEACHERS’ PERCEPTIONS OF PROFESSIONAL COMPETENCE RELATED TO INCLUSIVE EDUCATION IN TURKEY

ELMIS-5 ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

16. A RESEARCH ON BURNOUT LEVELS OF SPECIAL EDUCATION TEACHER CANDIDATES

ELMIS-5 ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

17. A RESEARCH ON THE SENTIMENTS, ATTITUDES AND CONCERNS OF PRESCHOOL TEACHERS ABOUT INCLUSIVE EDUCATION

ELMIS-5 ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

20. Özel eğitim uygulama okulu ile genel eğitim okullarında yer alan Türkçe öğretim programlarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi

ELMIS 2019 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi/KIBRIS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Eylül 2019, cilt.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Zihin Engelli Çocuğu Olan Annelerin Normal Gelişim Gösteren Çocuklarıyla İletişimlerinin İncelenmesi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (USBIK 2019) Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1014-1023, (Tam Metin Bildiri)

22. Öğretmenler İçı̇n Kaynaştırma Yeterlı̇k Eğı̇tı̇m Programı: İçerı̇k ve Uygulaması

ASOS CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1, ss.98, (Özet Bildiri)

23. Occupational Proficiency Scale Related to Inclusion for Teachers: A Scale Development Study

World Congress On Special Needs Education, Cambridge, Kanada, 11 - 14 Aralık 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

24. Evaluation of Teachers’ Views on the Achievement of Learning Activities in Inclusion Classes

World Congress On Special Education Needs, Cambridge, Kanada, 11 - 14 Aralık 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

25. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Kaynaştırma Öğrencilerine YönelikRehber Öğretmenlerin Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

Eğitim Bilimleri ve Sosyal bilimler sempozyumu RESSCONGRESS, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.723, (Özet Bildiri)

26. Türkiye’de Kaynaştırma Konusunda Yapılan Doktora Tezlerinin Tematik İncelenmesi: Nitel Yaklaşım

Resscongress Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, cilt.1, ss.724, (Özet Bildiri)

28. Kaynaştırma Sınıflarında Görev Yapan Öğretmenlerin Destek Eğitim Hizmetleri İle İlgili Görüş Ve Önerileri

Ordu Eğitim Araştırmaları Kongresi, Konya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.782, (Özet Bildiri)

29. ilkokulda Kaynaştırma sınıflarında çalışan sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma uygulamalarında karşılaştığı güçküklerin belirlenmesi

İCES-UEBK 2017 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1, ss.2833-2835, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. TÜRKIYE’DE ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞITIMININ YASAL ÇERÇEVESI

Erken Çocuklukta Özel Eğitim, SARI HAKAN, YALÇIN HATİCE, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.267-284, 2025

2. Eğitimde Bireysel Farklılıklar

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.1-12, 2023

3. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerin Rolleri ve Sorumlulukları

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.207-224, 2023

4. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerinin Rolleri ve Sorumlulukları

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.207-223, 2023

5. Eğitimde Bireysel Farklılıklar

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.1-12, 2023

6. INCLUSIVE EDUCATION

Recent Trends, Applications, and Suggestions in Education, Bağcı, H., Atar, C. & Bağcı, Ö., Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.89-105, 2022

7. AUTISM SPECTRUM DISORDER AND PARENTAL COMPETENCE

Recent Trends, Applications, and Suggestions in Education, Bağcı, H., Atar, C. & Bağcı, Ö., Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.17-34, 2022

8. ENGELLİLİK VE ENGELLİLİK TURİZMİ KAVRAMSAL AÇIKLAMAYA DOĞRU

ERİŞİLEBİLİR TURİZM -Postmodern Bir Sentez, Prof. Dr. Şafak Ünüvar - Dr. Öğr. Üyesi Şeyda Sarı Yıldırım, Editör, NOBEL, ss.1-23, 2021
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları