Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Difficulties Classroom Teachers Encounter in Teaching Mathematics: A Phenomenological Study
International Journal of Progressive Education
, vol.18, no.5, pp.80-104, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Effect of Digital Hologram Use on Academic Achievement and Attitude in Primary School Science Teaching
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.14, no.4, pp.989-1005, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.2, pp.1132-1150, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.19, no.1, pp.89-101, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the factors affecting Turkey's 4th grade mathematics achievement according to Timms 2019 final report
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, vol.14, no.1, pp.424-454, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of classroom teachers’ 21st century teaching skills
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, vol.9, no.1, pp.432-448, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.3, pp.2277-2296, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of Internet Addiction Levels of Primary School, Secondary School and High School Senior Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.13, no.4, pp.1152-1178, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye ve Singapur İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.1, pp.866-888, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
, vol.2, no.4, pp.1199-1214, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ
Tarih Okulu Dergisi
, pp.2582-2606, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VEÖĞRENEN BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLARAÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
, vol.2, no.3, pp.364-376, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Examining Primary School Teachers’ 21st Century Teacher and Learner Skills
The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences
, vol.17, pp.50-56, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Hayat Bilgisi 2. Sınıf Dersinde Yer Alan Dün, Bugün, Yarın Temasında Geçen Kazanımların Gerçekleşme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Science, Education, Art and Technology Journal (SEAT Journal)
, vol.2, no.1, pp.7-21, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.24, no.4, pp.1881-1896, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, pp.365-377, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ANALYSIS OF SOCIAL STUDIES TEXTBOOK IN ACCORDANCE WITH THE PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İstanbul, Turkey, 21 - 24 March 2020
Üstün Yetenekli Öğrencilerde Değerler Eğitiminin Öğretmen ve İdareci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İnternational Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Turkey, 1 - 03 November 2019
Üstün Yetenekli Öğrencilerde Değerler Eğitiminin Öğretmen ve İdareci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İnternational Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Turkey, 1 - 03 November 2019
İlkokuma ve Yazmaya Geçiş Sürecinde Öğretmen Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019
Okuma ve Yazmaya Geçiş Sürecini Etkileyen Faktörlerin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019
2023 EĞİTİM VİZYONUNDAKİ TEMEL EĞİTİM HEDEFLERİNİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Haklarına Yönelik Tutumları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dijital Teknolojilere Yönelik Tutumlarınınİncelenmesi
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.743-750
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İNTERNET BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 May 2016
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİNMATEMATİK DERSİNDEKİ BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 May 2016
Determining Primary School 3rd Grade Students Geomteric Thinking Levels Through Tangram Activities
International Educational Technology Conference, İstanbul, Turkey, 27 - 29 May 2015
Determining Primary School 3rd Grade Students Geometric Thinking Levels Through Tangram Activities
15th International Educational Technology Conference and International Reserach Symposium and New Media, İstanbul, Turkey, 27 - 29 May 2015
Books & Book Chapters
Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı
in: Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan SEVER, Editor, PEGEM, Ankara, pp.488-520, 2022
YAŞAM BOYU ÖĞRENME BECERİLERİ
in: 21. YÜZYILDA ÖĞRETMEN BECERİLERİ, AYDEMİR, HASAN; CİĞERCİ, FATİH MEHMET; KARALI, YALÇIN, Editor, NOBEL, Ankara, pp.69-92, 2022
BÖLÜM 1. GEZEGENİMİZİ TANIYALIM Dünya ve Evren
in: İLKOKUL FEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN EL KİTABI-I, YENER YEŞİM, Editor, NOBEL, Ankara, pp.1-31, 2022
Türk Eğitim Tarihinin Konusu, Kaynakları ve Temel Kavramlar
in: Türk Eğitim Tarihi, Hasan Aydemir, Remzi Kılıç, Erkan Göksu, Erol Koçoğlu, Editor, Nobel Akademik, Ankara, pp.1-14, 2021
Matematik Okuryazarlığı
in: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, Erol Koçoğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.363-380, 2021