Eğitim Bilgileri
2006 - 2010
2006 - 2010Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Yönetimi, Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Yönetimi, Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
İlköğretim okullarının örgütsel diriklik, bürokratiklik ve örgüt normları açısından analizi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin okul güvenliğine ilişkin algıları
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2021
2017 - 2021Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2011 - 2017
2011 - 2017Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2004 - 2010
2004 - 2010Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2016 - 2020
2016 - 2020Enstitü Müdürü
İnönü Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2003 - 2004
2003 - 2004Fen Bilgisi Öğretmeni
Bakanlık, Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Bölükyayla İlköğretim Okulu, Fen Bilgisi Öğretmeni
2003 - 2004
2003 - 2004Fenbilgisi Öğretmeni
Adıyaman MEM/ Kahta Bölükyayla İ.Ö.O, Fenbilgisi Öğretmeni
Verdiği Dersler
Lisans
SINIF YÖNETİMİ
SINIF YÖNETİMİ
İstatistik II
İstatistik I
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Yönetimde İnsan İlişkileri
İstatistik II
Okul Deneyimi
İstatistik I
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
OKULUN BÜROKRATİK YAPISI İLE OKUL MÜDÜRÜNE GÜVEN ARASINDAKİ İLİŞKİ
Özer N. (Danışman)
Y.YILMAZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Lisansüstü eğitimde danışman-danışan ilişkilerinin niteliği ile araştırma kaygısı arasındaki ilişki
Özer N. (Danışman)
E.ARISOY(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Özel okulların kullandığı pazarlama taktikleri ile velilerin okula bağlılıkları ve okul imajı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özer N. (Danışman)
S.MERMER(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Veli, öğretmen ve okul yöneticilerinin veli toplantılarına ilişkin yaşantılarının analizi: Bir olgubilim çalışması
Özer N. (Danışman), ŞAD S. N. (Eş Danışman)
K.NAZLI(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Ortaokul ve lise öğrencilerinin akademik destek algıları ile okul yaşam doyum düzeyleri arasındaki ilişki
Özer N. (Danışman)
E.ERSOY(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Öğrenci taşıma hizmetlerinde yaşanan güvenlik sorunlarına ilişkin paydaş görüşlerinin incelenmesi
Özer N. (Danışman)
H.KARADAŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerin akıllı tahta kullanımına ilişkin kaygı düzeyi ile bilgisayar öz yeterlik algı düzeylerinin incelenmesi
Özer N.
S.ÇİTİL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Algılanan sosyal destek ile okulla özdeşleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özer N. (Danışman)
N.POLAT(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının etkileşimli tahta kullanımına ilişkin kaygı düzeylerinin incelenmesi
Özer N. (Danışman)
Z.ASYA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğrencilerinin okulla özdeşleşme düzeyleri ve öğretmene güven algıları
Özer N. (Danışman)
N.DÜNDAR(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Akademik başarının yordayıcıları olarak öğretmene güven, okula karşı tutum, okula yabancılaşma ve okul tükenmişliği
ÖZER N.
S.Atik(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Üniversite öğrencilerinin öğretim elemanları tarafından sergilenen istenmeyen davranışlara ilişkin görüşleri
ÖZER N.
B.Bozanoğlu(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Okul Müdürlerinin Dijital Liderliklerinin Öğretmen Perspektifinden İncelenmesi: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
Saray Ö., Atik S., Ozer N.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.45, ss.122-139, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Lisansüstü Eğitimde Danışman-Öğrenci İlişkileri Ölçeğinin Türkçe Formunun Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Arısoy E., Ozer N., Şad S. N.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1/26, ss.155-182, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Trust in Teachers and Perceived Teacher Support: A Research on Middle and High School Students
ÖZER N., Okumuş H., Yıldırım G.
SDU International Journal of Educational Studies , cilt.10, sa.2, ss.74-87, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Öğretmen Görüşlerine Göre Pandemi Sürecinin İlkokula Yeni Başlayan Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
Arısoy E., ÖZER N.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.297-311, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Ortaokul Öğrencilerinde Öğretmene Güven ile Okul Yaşam Doyumu
Saray Ö., ÖZER N.
Inonu University , cilt.10, sa.9, ss.1-13, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20226. A mixed methods approach to developing a scale on parents’ practices to reward and punish their children
ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.
Research in Pedagogy , cilt.12, sa.2, ss.339-357, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. PRIVATE SCHOOLS’ MARKETING TACTICS, PARENTS’ LOYALTY AND SCHOOL IMAGE: A STRUCTURAL EQUATION MODEL
Mermer S., Özer N., Şad S. N.
RESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION & LEADERSHIP
, cilt.7, sa.4, ss.787-824, 2022 (ESCI)
2022
20228. Veli toplantılarının süreç ve sonuçlarına ilişkin bir olgubilim çalışması
Nazlı K., Özer N., Şad S. N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.703-728, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Mobile or hostile? Using smartphones in learning English as a foreign language(1)(1)
Şad S. N., Özer N., Yakar U., Öztürk F.
COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
, cilt.35, sa.5-6, ss.1031-1057, 2022 (AHCI)
2022
202210. Özel Okullarda Kullanılan Pazarlama Taktikleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
MERMER S., ÖZER N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.261-274, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Öğretmenlerin akıllı tahta kullanımına ilişkin kaygıları: Bir ölçek geliştirme çalışması
MERMER S., ÖZER N., ŞAD S. N.
Ahi Evran Akademi , cilt.2, sa.2, ss.98-111, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Yöneticilerinin gözünden Halk Eğitimi Merkezlerinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
NAZLI K., ÖZER N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1421-1451, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Lise öğrencilerinde siber zorbalık, siber mağduriyet ve okul tükenmişliği
ÖZER N., ŞAD S. N.
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.393-741, 2021 (Scopus)
2021
202114. Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven
ÖZER N., KARADAŞ H.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.34, ss.125-153, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202015. The Direct and Indirect Role of School Attitude Alienation to School and School Burnout in the Relation between the Trust in Teacher and Academic Achievements of Students
ATİK S., ÖZER N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.45, sa.202, ss.441-458, 2020 (SSCI)
2019
201916. Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
ŞAD S. N., ÖZER N.
International Journal of Academic Research in Education , cilt.5, sa.1, ss.43-57, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201917. Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Şad S. N., Özer N., Yurtçu M., Erdemir N.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.368-388, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201918. Mobbing aracı olarak ölçme ve değerlendirme ölçeği
Şad S. N., Özer N., Yurtçu M., Erdemir N.
Agricultural Economics , cilt.5, sa.2, ss.220-236, 2019 (SCI-Expanded)
2019
201919. Üniversite öğrencilerinin sürdürülebilirlik ve sürdürülebilir turizm hakkındaki bilgi düzeyleri
Binbaşıoğlu H., Tuna A., Şad S. N., Özer N.
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.338-349, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201920. Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
Şad S. N., Özer N., Atli A.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , cilt.7, sa.2, ss.873-898, 2019 (ESCI)
2018
201821. Turkish College Students’ Trust in Professors and Engagement: “I trust therefore I engage!”
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.24, sa.3, ss.553-578, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201822. Investigation of Students Trust Levels to Teachers, School Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modeling
ATİK S., ÖZER N., KARADAĞ N.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.259-283, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201823. Okul İklimi Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
CANLI S., DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
İlköğretim Online , cilt.17, sa.4, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201824. Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BEYCİOĞLU K., ÖZER N., UĞURLU C. T., KÖYBAŞI F.
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.4, ss.21-42, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Eğitimde şiddet 2.0: Eğitim çalışanlarına yönelik şiddet
ÖZER N.
Eğitime Bakış , cilt.14, sa.42, ss.17-25, 2018 (Hakemsiz Dergi)
2017
201726. Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Güvenini Belirleme Ölçeği-Öğretmen Formunun geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
CANLI S., DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.103-117, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201727. Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., BEYCİOĞLU K., ÖZER N.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.24, ss.781-808, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Algılanan müdür desteği ile müdüre güven ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişki
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., DEMİRBİLEK N., BALI O.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.9, sa.4, ss.1075-1092, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. Algılanan Müdür Desteği ile Müdüre Güven ile Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., DEMİRBİLEK N., BALI O.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.9, sa.4, ss.1075-1092, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201630. Matematik başarısı ile matematik kaygısı arasındaki ilişki üzerine bir meta-analiz çalışması
Şad S. N., Kış A., Demir M., Özer N.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.371-392, 2016 (ESCI)
2016
201631. Meta-analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.371-391, 2016 (ESCI)
2016
201632. Parental e-nvolvement: a phenomenological research on electronic parental involvement
ŞAD S. N., Konca A. S., ÖZER N., ACAR F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PEDAGOGIES & LEARNING
, cilt.11, sa.2, ss.163-186, 2016 (ESCI)
2016
201633. A meta analysis of the relationship between burnout and job satis faction of educational stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.160-183, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201634. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Okul Müdürüne ve Öğretmenlere Güven Düzeylerinin İncelenmesi
ÖZER N., DÖNMEZ B., ATİK S.
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.40, sa.1, ss.259-280, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201635. Öğretim Elemanları Tarafından Sergilenen İstenmeyen Davranışların Üniversite Öğrencilerinin Algılarına Göre Değerlendirilmesi
ÖZER N., BOZANOĞLU B.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.22, sa.2, ss.245-266, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201636. Öğretmenlerin müdürlerine duydukları güven ve kronizm algıları arasındaki ilişki
ÖZER N., ÇAĞLAYAN Z. A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.5, ss.16-27, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201637. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
ŞAD S. N., KIŞ A., ÖZER N.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus)
2016
201638. Ortaokul öğretmenlerinin okul kültürü profili ve örgütsel güvene ilişkin algıları arasındaki ilişki
ÖZER N., AKBAŞ M.
Milli Eğitim , cilt.45, sa.211, ss.63-86, 2016 (Scopus)
2016
201639. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
ŞAD S. N., KIŞ A., ÖZER N.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Scopus)
2016
201640. Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi Bir meta analiz
Kış A., Şad S. N., Özer N., Atik S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-183, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201541. Okul müdürlerinin zaman yönetimi becerileri ile yaşadıkları iş aile çatışması arasındaki ilişki
KIŞ A., ÖZER N.
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , cilt.6, sa.11, ss.103-122, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201542. Sendikal vatandaşlık davranışı ve sendikal kimlik ilişkisi Öğretmenler üzerine bir araştırma
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S., KIRBAÇ M.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.77-93, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201543. Sendikal Vatandaşlık Davranışı ve Sendikal Kimlik İlişkisi: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S., KIRBAÇ M.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201544. Maarif müfettişlerinin inceleme soruşturma çalışmalarını yürütürken karşılaştıkları sorunlar
ÖZER N., YILMAZ A.
Eğitime Bakış , cilt.11, sa.33, ss.56-61, 2015 (Hakemsiz Dergi)
2015
201545. Okulların mali durumlarına ve bütçe yönetiminde yaşanan sorunlara ilişkin müdür görüşleri
ÖZER N., DEMİRTAŞ H., FİDEL A.
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.17-39, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201546. Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri
CANLI S., DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
İlköğretim Online , cilt.14, sa.2, ss.634-646, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201547. Eleştirel Kuram Açısından Eğitim ve Eğitim Yönetimi
DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
Journal of Teacher Education and Educators , cilt.4, sa.2, ss.205-222, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201548. Sendikal Vatandaşlık Davranışı ev Sendikal Kimlik İlişkisi Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S., KIRBAÇ M.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.77-93, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201549. School administrators’ tendencies towards change Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri
Canlı S., DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
Elementary Education Online
, cilt.14, sa.2, ss.634-646, 2015 (Scopus)
2014
201450. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Okul Müdürlerine Güven Düzeylerinin İncelenmesi
ÖZER N., ATİK S.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , cilt.15, sa.3, ss.87-106, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201451. Silent Scream I Do Not Want to Participate Professor
ŞAD S. N., ÖZER N.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.116, ss.2532-2536, 2014 (Scopus)
2014
201452. Kolaylaştırıcı okul yapısı ölçeğinin Türkçe formunun psikometrik özelliklerinin yeniden değerlendirilmesi
ÖZER N., DÖNMEZ B.
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , cilt.3, sa.4, ss.57-68, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201453. Öğrenciler için öğretmene güven ölçeğinin Türkçe formunun psikometrik özelliklerinin incelenmesi
ÖZER N., CİHAN T.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.105-119, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201454. Okul Müdürlerinin Bakış Açısıyla Okul Müdürlüğü
DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.1-24, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201455. Güvenli okul güvenli gelecek Türkiye de okul güvenliği sorununa ilişkin bir değerlendirme
ÖZER N.
Kamuda Sosyal Politika
, cilt.8, sa.29, ss.96-100, 2014 (Hakemsiz Dergi)
2013
201356. Trust me principal or burn out relationship between principal burnout trust in students and parents
ÖZER N.
Alberta Journal of Educational Research
, cilt.59, sa.3, ss.382-400, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201357. Parental trust and parent school relationships in Turkey
BEYCİOĞLU K., ÖZER N., ŞAHİN S.
Journal of School Public Relations , cilt.34, sa.3, ss.306-329, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201358. Investigation of the primary school principals sense of self efficacy and professional burnout
ÖZER N.
Middle-East Journal of Scientific Research
, cilt.15, sa.5, ss.682-691, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201359. Paylaşılan liderlik ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
BEYCİOĞLU K., ÖZER N.
İlköğretim Online , cilt.12, sa.1, ss.77-86, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201360. Güvenlik Kameraları ve Okul Güvenliği Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Turkish Studies
, cilt.3, sa.6, ss.437, 2013 (SSCI)
2013
201361. Surveillance Cameras School Safety A Scale Development Study
ÖZER N., DÖNMEZ B.
Journal of Turkish Studies
, cilt.83, sa.8, ss.437448, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201362. Computer Teachers' Attitudes toward Ethical Use of Computers in Elementary Schools
ÖZER N., UĞURLU C. T., BEYCİOĞLU K.
ETHICAL TECHNOLOGY USE, POLICY, AND REACTIONS IN EDUCATIONAL SETTINGS
, ss.46-55, 2013 (SSCI)
2013
201363. Trust me, principal, or burn out! The relationship between principals' burnout and trust in students and parents
ÖZER N.
Alberta Journal of Educational Research
, cilt.59, sa.3, ss.382-400, 2013 (Scopus)
2012
201264. İl eğitim denetmenlerinin iletişim becerileri ile empatik eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
UĞURLU C. T., YILDIRIM M. C., ÖZER N., SİNCAR M., BEYCİOĞLU K.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , cilt.13, sa.3, ss.91-106, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201265. The facets of job satisfaction among vice-principals in elementary schools
Beycioglu K., ÖZER N., Tayyar Ugurlu C.
Journal of Management Development
, cilt.31, sa.7, ss.636-647, 2012 (Scopus)
2012
201266. Friedman okul müdürleri tükenmişlik ölçeği Türkçeye uyarlanması geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
ÖZER N., DÖNMEZ B., CÖMERT M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.105-121, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201167. Computer Teachers Attitudes toward Ethical Use of Computers in Elementary Schools
UĞURLU C. T., BEYCİOĞLU K., ÖZER N.
International Journal of Cyber Ethics in Education , cilt.1, sa.2, ss.15-24, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201168. Pre-Service Teachers' Self-Efficacy Beliefs and Attitudes towards Profession
DEMİRTAŞ H., CÖMERT M., ÖZER N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.159, ss.96-111, 2011 (SSCI)
2010
201069. Teachers' views on educational research
Beycioglu K., ÖZER N., Ugurlu C. T.
TEACHING AND TEACHER EDUCATION
, cilt.26, sa.4, ss.1088-1093, 2010 (SSCI)
2010
201070. Students' Perceptions Regarding the Fairness of Learning Environment in Faculty of Education
ÖZER N., DEMİRTAŞ H.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.38, ss.126-145, 2010 (SSCI)
2010
201071. Güvenlik Kamera Sistemlerinin Yönetici ve Öğretmöen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , sa.2, ss.215, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200972. Okul kültürüne ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri nitel bir araştırma
ASLAN M., ÖZER N., Aslı A. B.
İlköğretim Online , cilt.8, sa.1, ss.268-281, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200973. Eğitim Fakültesi öğrencilerinin üniversite yönetimine ilişkin bilgi düzeyleri İnönü Üniversitesi örneği
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.38, sa.184, ss.44-70, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200974. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algıları
ÜSTÜNER M., DEMİRTAŞ H., CÖMERT M., ÖZER N.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.17, ss.1-16, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200975. TURKISH HIGH SCHOOL STUDENTS' ATTITUDES TOWARD ADDICTIVE SUBSTANCES: ASSOCIATION WITH PERCEIVED PARENTAL ATTITUDES
ÜSTÜNER M., Aksoy K., Ozer N.
JOURNAL OF DRUG EDUCATION
, cilt.39, sa.1, ss.59-71, 2009 (SSCI)
2009
200976. Lise Öğretmenlerinin Boyuneğici davranışlarına İlişkin Algıları
DÖNMEZ B., ÖZER N.
KEFAD , sa.2, ss.177, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200977. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Üniversite Yönetimine İlişkin Bilgi Düzeyleri
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Milli Eğitim Dergisi , sa.184, ss.44, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200978. Lise Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları
CÖMERT M., DEMİRTAŞ H., ÜSTÜNER M., ÖZER N.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , cilt.7, sa.13, ss.3-22, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200879. Okullarda güven atmosferinin oluşturulması Okul müdürünün rol ve sorumlulukları
ÖZER N., CÖMERT M.
Yaşadıkça Eğitim , cilt.99, 2008 (Hakemsiz Dergi)
2008
200880. Öğretmenler kurulu toplantılarının etkililiğine ilişkin öğretmen görüşleri
DEMİRTAŞ H., ÜSTÜNER M., ÖZER N., CÖMERT M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.15, ss.55-74, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200881. Öğretmenler Kurulu Toplantıların Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DEMİRTAŞ H., ÜSTÜNER M., ÖZER N., CÖMERT M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.15, ss.55-74, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200782. Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile akademik başarısı arasındaki ilişki
DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
Eğitimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Dergisi , cilt.2, sa.1, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200783. Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
Eğitimde Politika Analizleri Stratejik Araştırmalar Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.34-47, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200784. Okul yönetiminde karşılaşılan sorunların öğrenci ve okul ile ilgili değişkenler açısından incelenmesi
DEMİRTAŞ H., ÜSTÜNER M., ÖZER N.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.13, sa.51, ss.421-455, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200785. Okul Yönetiminde Karşılaşılan Sorunların Öğrenci ve Okul ile İlgili Değişkenler Açısından İncelenmesi
DEMİRTAŞ H., ÜSTÜNER M., ÖZER N.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , sa.51, ss.421-455, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200786. Okul Güvenliğine İlişkin Bir Boyut: Okullarda Depreme Hazırlık
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Yaşadıkça Eğitim , sa.93, ss.26-32, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200787. Okul güvenliğine ilişkin bir boyut Okullarda depreme hazırlık
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Yaşadıkça Eğitim , cilt.93, ss.26-32, 2007 (Hakemsiz Dergi)
2007
200788. Okul güvenliğine ilişkin kurumsal etkenler ve alınabilecek önlemler
ÖZER N., DÖNMEZ B.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.35, sa.173, ss.299-313, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200689. Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel güven algıları
ÖZER N., DEMİRTAŞ H., ÜSTÜNER M., CÖMERT M.
Ege Eğitim Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.103-124, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Pandemi sürecinin ilkokula yeni başlayan öğrenciler üzerindeki etkilerine ilişkin öğretmen görüşleri
ARISOY E., ÖZER N.
3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2021
20212. Lisansüstü eğitimde öğretim üyeleri tarafından sergilenen istenmeyen davranışlar
ARISOY E., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2021
20213. Veli toplantılarının süreç ve sonuçlarına ilişkin paydaş yaşantılarının incelenmesi
NAZLI K., ÖZER N., ŞAD S. N.
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
20214. Lisansüstü eğitimde danışman-danışan ilişkileri ile araştırma kaygısı arasındaki ilişki
ARISOY E., ÖZER N.
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2018
20185. Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği
ŞAD S. N., DÖNMEZ B., BALI O., ÖZER N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Okul Müdürlerinin Mesleki Saygınlıklarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZER N., DEMİRTAŞ H., ÜSTÜNER M., NAZLI K.
9. Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 Kasım 2018
2018
20187. To Advise or Not? Investigation of Graduate Students’ Relationships with Their Advisors
ÖZER N., ŞAD S. N.
ECER 2018, Bolzano, İtalya, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. BİR KOLTUKTA ÜÇ KARPUZ TAŞIMAK: LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNDE İŞ AİLE VE OKUL ÇATIŞMASI
ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.
2. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Mobile or Hostile? Using Smartphones in Learning English as a Foreign Language
ŞAD S. N., ÖZER N., YAKAR Ü., ÖZTÜRK F.
The European Conference on Educational Research ECER2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)
2018
201810. Bi̇r Koltukta Üç Karpuz Taşımak: Li̇sansüstü Eği̇ti̇m Öğrenci̇leri̇nde İ̇ş Ai̇le ve Okul Çatışması
ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Uluslararası Sınavlar (PISA) Bağlamında Şangay (Çin) Eğitim Sisteminin Başarısının İncelenmesi ve Türkiye Eğitim Sistemi İçin Öneriler
ÖZER N., KARADAŞ H.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Lise Öğrencilerinin Öğretmenlere İlişkin Güven Algıları ile Okula Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki
ÖZER N.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin Durumsal Güdülenme Ölçeği’nin Türkçe Formunun PsikometrikÖzelliklerinin İncelenmesi
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.644-646, (Özet Bildiri)
2018
201814. Biçimlendirmeye ve Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kahoot! Uygulamasının Kullanımı
ŞAD S. N., ÖZER N.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimin İ̇şlevselliğinin Öğretmenlerin Gözünden Değerlendirilmesi
ŞAD S. N., ÖZER N., ATLİ A.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Veliler İ̇çin Okula Güven Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İ̇ncelenmesi
ÖZER N., ŞAD S. N.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri
ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.
II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)
2018
201818. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri
ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.
II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)
2018
201819. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri
ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.
II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)
2018
201820. 444 Uygulaması ile 5. Sınıfın Ortaokul Kapsamına Alınmasının Eğitsel Sonuçlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
GÖKTAŞ Ö., İZCİ E., ŞAD S. N., ÖZER N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201721. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen-Öğrenme Anlayışları İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki
ATİK S., ÖZER N., DEMİRTAŞ H.
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Üniversite Öğrencilerinin Okula Yabancılaşmalarının Yordayıcısı Olarak Öğretim Elemanlarına Güven
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., HAN F., ATİK S.
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Maarif Müfettişlerinin Denetim Sürecinde Öğretmenlerden Beklentileri Ve Bunların Gerçekleşme Düzeyleri
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., MUTLU E., ATİK S.
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. İşin anlamlılığı ve birey-örgüt uyumu ilişkisi: öğretmenler üzerine bir araştırma
BÜYÜKGÖZE H., ÖZER N.
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. World Heritage Sites Awareness among Students
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)
2017
201726. Relationship between quality of school life and identification with school as perceived by secondary school students
ÖZER N., POLAT N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity - ICECI 2017, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. The association between high school students’ WhatsApp use and their levels of connectedness in the classroom
ŞAD S. N., KÖSE N., ÖZER N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)
2017
201728. Cyber bullying and school burnout among high school students
ÖZER N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity - ICECI 2017, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. World Heritage Sites Awareness among Students
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)
2017
201730. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri)
2017
201731. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri)
2017
201732. World Heritage Sites Awareness among Students
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)
2017
201733. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri)
2017
201734. World Heritage Sites Awareness among Students
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)
2017
201735. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism
BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.
3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri)
2017
201736. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ERDEMİR N., ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., KÖKSAL M. S.
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201737. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201738. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp
ÖZER N., ŞAD S. N.
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201739. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp
ÖZER N., ŞAD S. N.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201740. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201741. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp
ÖZER N., ŞAD S. N.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201742. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201743. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201744. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201745. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201746. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201747. Öğretmenlerin eğitim iş kolundaki sendikalara üye olma nedenlerinin analizi
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201748. Öğretmen atamalarında uygulanan mülakat sınavına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
ÖZER N., Mermer S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201749. Öğretmenlerin Eğitim İşkolundaki Sendikalara Üye Olma Nedenlerinin Analizi
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201750. Okul Servis Araçlarında Yaşanan Güvenlik Sorunlarına İlişkin Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZER N., KARADAŞ H.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201751. Lise öğrencilerinin akademik motivasyon düzeyleri ile akademik tükenmişliklerinin incelenmesi
ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201752. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK TÜKENMİŞLİKLERİ
ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201753. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri
ÖZER N., ŞAD S. N.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201754. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri
ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201755. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği.
ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201756. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri
ÖZER N., ŞAD S. N.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201757. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği
ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201658. A Phenomenological Research On Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession
ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.
The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201659. Prospective Teachers Intellectual Risk Taking Behaviors in Technology Classes
KÖKSAL M. S., ŞAD S. N., ÖZER N.
The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201660. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm
KIŞ A., ÖZER N.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)
2016
201661. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm
KIŞ A., ÖZER N.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)
2016
201662. Phenomenological Research on Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession
ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, SAVOLINNA, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201663. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels
ÖZER N., KIŞ A.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)
2016
201664. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels
ÖZER N., KIŞ A.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)
2016
201665. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm
KIŞ A., ÖZER N.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.142, (Özet Bildiri)
2016
201666. Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven
ÖZER N., KARADAŞ H.
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201667. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
ÖZER N., MERMER S., ŞAD S. N.
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201668. Üniversite Öğrencileri İçin Örgütsel Adalet Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışmaları
ÖZER N.
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201669. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku
ÖZER N., KIŞ A.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)
2016
201670. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)
2016
201671. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)
2016
201672. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku
ÖZER N., KIŞ A.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201673. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku
ÖZER N., KIŞ A.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)
2016
201674. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku
ÖZER N., KIŞ A.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)
2015
201575. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201576. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201577. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201578. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201579. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201580. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201581. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201582. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201583. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201584. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase
ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201585. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201586. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201587. Relationship between student engagement and trust in professors A Study on Turkish college students
ÖZER N., ATİK S., KIŞ A., ŞAD S. N.
European Conference on Educational Research-ECER 2015., Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201588. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students
ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201589. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement
ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.
ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201590. Facebook as a Peer Assessment Tool Does it Work in Visual Art Education
ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.545-547, (Özet Bildiri)
2015
201591. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201592. Pedagojik formasyon öğrencilerinin öz yeterlikleri ile öğrenci kontrol ideolojileri arasındaki ilişki
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.
10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
2015
201593. Okul müdürlerinin zaman yönetimi becerileri ile yaşadıkları iş aile çatışması arasındaki ilişki
ÖZER N., KIŞ A.
10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
2015
201594. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öz Yeterlikleri İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.310-311, (Özet Bildiri)
2015
201595. Velilerin çocuklarının eğitimine katılımında teknoloji kullanımı Bir olgubilim çalışması
ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.603, (Özet Bildiri)
2015
201596. The Views Of Teachers Towards Perception Of Discipline In Schools
UĞURLU C. T., Beycioglu K., KONDAKÇI Y., Sincar M., Yildirim C., ÖZER N., et al.
7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)
2013
201397. Silent scream: "I d Do Not Want to Participate Professor!"
ŞAD S. N., ÖZER N.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2532-2536, (Tam Metin Bildiri)
2013
201398. Teacher Power Use in the College Classroom: Turkish Students' Views
ÖZER N., UGURLU C. T., SINCAR M., YILDIRIM M., BEYCIOGLU K.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2589-2592, (Tam Metin Bildiri)
2012
201299. Öğretmen Adaylarının Üniversite Fakülte Öğretim Elemanı Ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Bir Metafor Çalışması
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ŞAD S. N.
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012100. Distributed leadership and organizational trust: the case of elementary schools
BEYCİOĞLU K., ÖZER N., UĞURLU C. T.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3316-3319, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011101. Okulların Mali Durumu ve İşletme Yönetimi Açısından Yaşanan Sorunlar
DEMİRTAŞ H., ATEŞ F., ÖZER N.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.221-222, (Özet Bildiri)
2011
2011102. Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
DÖNMEZ B., ÖZER N.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010103. Okul Yöneticilerinin Bakış Açısıyla Okul Yöneticisi
DEMİRTAŞ H., ÖZER N.
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010104. Principal trust in students and parents: its relationship with principal burnout
DÖNMEZ B., ÖZER N., CÖMERT M.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.547-550, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010105. The relationship between teacher professional development and burnout
ÖZER N., Beycioglu K.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4928-4932, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009106. Okul müdürlerinin öz-yeterlik algıları ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki,
DÖNMEZ B., ÖZER N., CÖMERT M.
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009107. Turkish Version of Teacher Concern Questionnaire-Physical Education: Validity and Reliability Studies
ÖZER N., ŞAD S. N., AÇAK M., KAFKAS M. E.
1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.56, (Özet Bildiri)
2009
2009108. Principal Trust in Students and Parents: Its Relationship With Principal Burnout
DÖNMEZ B., ÖZER N., CÖMERT M.
World Conference on Educational Sciences, İzmir, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008109. Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Kamera Sisteminin Okul Güvenliği Açısından Değerlendirilmesi
DÖNMEZ B., ÖZER N.
XVII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
2008
2008110. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişki The relationship between pre service teachers self efficacy beliefs and attitudes towardsprofession
DEMİRTAŞ H., CÖMERT M., ÖZER N.
International Conference on Educational Sciences, 23 - 25 Haziran 2008, ss.622-631, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005111. Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
DEMİRTAŞ H., GÜNEŞ H., ÖZER N.
XIV. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Tutukluların ve hükümlülerin hakları ve sorumlulukları
ÖZER N.
Çeşitli perspektiflerden eğitim hukuku, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.295-316, 2024
2023
20232. Okul servis araçlarının güvenliği
ÖZER N., KARADAŞ H.
Bütüncül açıdan okul güvenliği, Karadaş, H., Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.23-40, 2023
2022
20223. Öğretmen atamalarında uygulanan mülakat sınavına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
MERMER S., ÖZER N.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIII, Doç. Dr. Ahmet Selçuk Akdemir, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.93-121, 2022
2022
20224. Dijitalleşen eğitimde liderlik
ÖZER N., NAZLI K.
Eğitimde Dijitalleşme: Okul Yöneticileri ve Öğretmenler için Bir Rehber, , Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.247-265, 2022
2021
20215. Tarama çalışmaları, boylamsal ve kesitsel çalışmalar, eğilim araştırmaları
ÖZER N.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.334-360, 2021
2020
20206. Stratejik liderlik
ÖZER N.
Liderlik: Kuram, Araştırma, Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.697-706, 2020
2019
20197. Anlatımsal ve görsel veriler için analitik not yazımı
ÖZER N.
Nitel araştırmacılar için kodlama el kitabı, Aysel Tüfekci Akcan, Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-66, 2019
2019
20198. İnsan Kaynakları Yönetimi
ÖZER N.
Eğitim Yönetimi, Necati Celmaoğlu, Murat Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.223-239, 2019
2018
20189. Eğitimin toplumsal temelleri
ÖZER N.
Eğitim bilimine giriş, Mukadder Boydak Özan, Tuncay Yavuz Özdemir, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.79-103, 2018
2017
201710. Bölüm VII - Motivasyon
ÖZER N., KIŞ A.
Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.147-175, 2017
2017
201711. MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERDEN BEKLENTİLERİ VE BUNLARIN GERÇEKLEŞME DÜZEYİ ..
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., MUTLU E., ATİK S.
Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem, ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.146-166, 2017
2017
201712. Bölüm V - Öğretimsel İletişim
KIŞ A., ÖZER N.
Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.95-119, 2017
2017
201713. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARININ YORDAYICISI OLARAK ÖĞRETİM ELEMANLARINA GÜVEN
DEMİRTAŞ H., ÖZER N., HAN F., ATİK S.
Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.167-185, 2017
2016
201614. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi Atanması ve Yetiştirilmesi
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet Aypay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.293-301, 2016
2016
201615. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi, Atanması ve Yetiştirilmesi
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-303, 2016
2014
201416. Sınıfta yönetimi ve teknoloji
ŞAD S. N., ÖZER N.
Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-20, 2014
2014
201417. Sınıfta Zaman Yönetimi
ÖZER N.
Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-25, 2014
2014
201418. Mapping the terrain of superintendency in Turkey: Structural, institutional and normative features
BEYCİOĞLU K., SİNCAR M., ÖZER N., UĞURLU C. T., YILDIRIM M. C.
The educational superintendent Between trust and regulation an international perspective, Nir Adam, Editör, Nova Science, New-York, ss.131-144, 2014
2014
201419. Sınıfın fiziksel ortamı ve yönetimi
ÖZER N.
Sınıf yönetimi, Türkan Argon ve Ş. Sezgin Nartgün, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.57-90, 2014
2014
201420. Eğitimle ilgili temel kavramlar
ÖZER N., ATİK S.
Eğitim Bilimine Giriş, Uğurlu C.Tayyar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.57-90, 2014
2013
201321. Computer teachers’ attitudes toward ethical use of computers in elementary schools.
ÖZER N., UĞURLU C. T., BEYCİOĞLU K.
Ethical Technology Use Policy and Reactions in Educational Settings, Beycioğlu Kadir, Editör, IGI Publishing., Hershey, ss.46-55, 2013
2009
200922. Yöneticiler öğretmenler öğrenciler ve veliler için okul güvenliği ve güvenli okul
DÖNMEZ B., ÖZER N.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2009
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2017 - 2020
2017 - 2020Anne Babaların Çocuklarını Yetiştirmede Kullandıkları Ödül ve Ceza Yöntemlerine Yönelik Bir Anne Baba Eğitim Programının Hazırlanması, Pilot Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ATLİ A. (Yürütücü), KARADAŞ C., ŞAD S. N., ÇİTİL AKYOL C., DEMİRCİ E., ÖZER N.
2015 - 2018
2015 - 2018LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLERE İLİŞKİN GÜVEN ALGILARI İLE OKULA YABANCILAŞMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZER N. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015