Prof. Dr. NİYAZİ ÖZER


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği

E-posta: niyazi.ozer@inonu.edu.tr
İş Telefonu: +90 422 377 4390
Web: https://avesis.inonu.edu.tr/niyazi.ozer
Ofis: 118
Posta Adresi: İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi B Blok Kmapus-Malatya

Metrikler

Yayın

226

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

23

Atıf (WoS)

197

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

261

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

432

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

159

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

26

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

328

Proje

6

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2006 - 2010

2006 - 2010

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Yönetimi, Türkiye

2003 - 2006

2003 - 2006

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Yönetimi, Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

İlköğretim okullarının örgütsel diriklik, bürokratiklik ve örgüt normları açısından analizi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2006

2006

Yüksek Lisans

İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin okul güvenliğine ilişkin algıları

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2017 - 2021

2017 - 2021

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2011 - 2017

2011 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2004 - 2010

2004 - 2010

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2016 - 2020

2016 - 2020

Enstitü Müdürü

İnönü Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2003 - 2004

2003 - 2004

Fen Bilgisi Öğretmeni

Bakanlık, Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Bölükyayla İlköğretim Okulu, Fen Bilgisi Öğretmeni

2003 - 2004

2003 - 2004

Fenbilgisi Öğretmeni

Adıyaman MEM/ Kahta Bölükyayla İ.Ö.O, Fenbilgisi Öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

TEZ DANIŞMANLIĞI

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

TEZ DANIŞMANLIĞI

Lisans

Lisans

SINIF YÖNETİMİ

SINIF YÖNETİMİ

İstatistik II

İstatistik I

Sınıf Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Yönetimde İnsan İlişkileri

İstatistik II

Okul Deneyimi

İstatistik I

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

ARAŞTIRMA DESENİ VE İSTATİSTİK ANALİZİ

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

TEZ DANIŞMANLIĞI

Tez Danışmanlığı

Eğitim İstatistiği

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar

Tez Danışmanlığı

Sınıf Yönetimi

Eğitim İstatistiği

Lisans Yandal

Lisans Yandal

İLERİ EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

TEZ DANIŞMANLIĞI

Tez Danışmanlığı

İleri Araş. Yöntem ve Teknikleri

Tez Danışmanlığı

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (89)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (41)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Pandemi sürecinin ilkokula yeni başlayan öğrenciler üzerindeki etkilerine ilişkin öğretmen görüşleri

ARISOY E., ÖZER N.

3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. Lisansüstü eğitimde öğretim üyeleri tarafından sergilenen istenmeyen davranışlar

ARISOY E., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Veli toplantılarının süreç ve sonuçlarına ilişkin paydaş yaşantılarının incelenmesi

NAZLI K., ÖZER N., ŞAD S. N.

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Lisansüstü eğitimde danışman-danışan ilişkileri ile araştırma kaygısı arasındaki ilişki

ARISOY E., ÖZER N.

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği

ŞAD S. N., DÖNMEZ B., BALI O., ÖZER N.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. BİR KOLTUKTA ÜÇ KARPUZ TAŞIMAK: LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNDE İŞ AİLE VE OKUL ÇATIŞMASI

ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.

2. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. Mobile or Hostile? Using Smartphones in Learning English as a Foreign Language

ŞAD S. N., ÖZER N., YAKAR Ü., ÖZTÜRK F.

The European Conference on Educational Research ECER2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

10. Bi̇r Koltukta Üç Karpuz Taşımak: Li̇sansüstü Eği̇ti̇m Öğrenci̇leri̇nde İ̇ş Ai̇le ve Okul Çatışması

ÖZER N., ŞAD S. N., ATLİ A.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.434-446, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. Lise Öğrencilerinin Öğretmenlere İlişkin Güven Algıları ile Okula Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

ÖZER N.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin Durumsal Güdülenme Ölçeği’nin Türkçe Formunun PsikometrikÖzelliklerinin İncelenmesi

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.644-646, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Biçimlendirmeye ve Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kahoot! Uygulamasının Kullanımı

ŞAD S. N., ÖZER N.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimin İ̇şlevselliğinin Öğretmenlerin Gözünden Değerlendirilmesi

ŞAD S. N., ÖZER N., ATLİ A.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Veliler İ̇çin Okula Güven Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İ̇ncelenmesi

ÖZER N., ŞAD S. N.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Anne-Babaların Ödüllendirme ve Cezalandırma Nedenleri, Yöntemleri ve Çocukları Üzerindeki Etkileri

ATLİ A., ŞAD S. N., ÖZER N.

II. Uluslararası Multidispliner Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.18, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

24. İşin anlamlılığı ve birey-örgüt uyumu ilişkisi: öğretmenler üzerine bir araştırma

BÜYÜKGÖZE H., ÖZER N.

EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. World Heritage Sites Awareness among Students

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Relationship between quality of school life and identification with school as perceived by secondary school students

ÖZER N., POLAT N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity - ICECI 2017, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

27. The association between high school students’ WhatsApp use and their levels of connectedness in the classroom

ŞAD S. N., KÖSE N., ÖZER N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajova, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Cyber bullying and school burnout among high school students

ÖZER N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity - ICECI 2017, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. World Heritage Sites Awareness among Students

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

31. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

32. World Heritage Sites Awareness among Students

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

34. World Heritage Sites Awareness among Students

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

2017

2017

35. Students’ Knowledge about Sustainable Tourism

BİNBAŞIOĞLU H., TUNA A., ÖZER N., ŞAD S. N.

3rd International Conference on Education, Culture and Identity – ICECI 2017, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, ss.54, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

36. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ERDEMİR N., ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., KÖKSAL M. S.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

37. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

38. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

ÖZER N., ŞAD S. N.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

39. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

ÖZER N., ŞAD S. N.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

40. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

41. Okul Müdürlerinin Okullarındaki Öğretmenlerle İletişim Aracı Olarak Whatsapp

ÖZER N., ŞAD S. N.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

42. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

43. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

44. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

45. Okul Yöneticilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., Karadağ M.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

46. Stajyer Öğretmenler İçin Video Destekli Web Tabanlı Bir Mesleki Rehberlik Ve Performans Değerlendirme Sistemi: Bir Model Önerisi

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., ATLİ A., Köksal M. S.

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

47. Öğretmenlerin eğitim iş kolundaki sendikalara üye olma nedenlerinin analizi

DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

48. Öğretmen atamalarında uygulanan mülakat sınavına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri

ÖZER N., Mermer S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

49. Öğretmenlerin Eğitim İşkolundaki Sendikalara Üye Olma Nedenlerinin Analizi

DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

50. Okul Servis Araçlarında Yaşanan Güvenlik Sorunlarına İlişkin Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi

ÖZER N., KARADAŞ H.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

51. Lise öğrencilerinin akademik motivasyon düzeyleri ile akademik tükenmişliklerinin incelenmesi

ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

52. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK TÜKENMİŞLİKLERİ

ÖZER N., ŞAD S. N., ATİK S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

53. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

ÖZER N., ŞAD S. N.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

54. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

55. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği.

ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

56. Öğrencilerin imam hatip okullarını tercih etme nedenleri

ÖZER N., ŞAD S. N.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

57. Mezunların gözünden imam hatip liselerinde sunulan eğitim hizmetinin niteliği

ŞAD S. N., ÖZER N., ERDEM İ.

Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

58. A Phenomenological Research On Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

59. Prospective Teachers Intellectual Risk Taking Behaviors in Technology Classes

KÖKSAL M. S., ŞAD S. N., ÖZER N.

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

60. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

KIŞ A., ÖZER N.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

2016

2016

61. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

KIŞ A., ÖZER N.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

2016

2016

62. Phenomenological Research on Motives of Non Education Faculty Undergraduates to Choose Teaching Profession

ŞAD S. N., ÖZER N., KÖKSAL M. S.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, SAVOLINNA, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

63. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels

ÖZER N., KIŞ A.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

2016

2016

64. The Relationship between Imam Hatip School Teachers Religious and Professional Commitment Levels

ÖZER N., KIŞ A.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

2016

2016

65. Investigation of the Turkish Pre Service Teachers Teaching and Subject Enthusiasm

KIŞ A., ÖZER N.

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.142, (Özet Bildiri)

2016

2016

66. Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven

ÖZER N., KARADAŞ H.

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

67. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

ÖZER N., MERMER S., ŞAD S. N.

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

68. Üniversite Öğrencileri İçin Örgütsel Adalet Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışmaları

ÖZER N.

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

69. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

ÖZER N., KIŞ A.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

2016

2016

70. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

2016

2016

71. Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Teknofobi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

ÖZER N., Mermer S., ŞAD S. N.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1472-1473, (Özet Bildiri)

2016

2016

72. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

ÖZER N., KIŞ A.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

73. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

ÖZER N., KIŞ A.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

2016

2016

74. Öğretmenlerde Duygusal Emek ve Mesleki Coşku

ÖZER N., KIŞ A.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.248-250, (Özet Bildiri)

2015

2015

75. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

76. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

77. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

78. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

79. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

80. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

81. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

82. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

83. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

84. Meta analysis of the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement Turkishcase

ŞAD S. N., KIŞ A., Demir M., ÖZER N.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

85. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

86. A Meta Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders

KIŞ A., ŞAD S. N., ÖZER N., ATİK S.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

87. Relationship between student engagement and trust in professors A Study on Turkish college students

ÖZER N., ATİK S., KIŞ A., ŞAD S. N.

European Conference on Educational Research-ECER 2015., Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

88. Relationship between Student Engagement and Trust in Professors A Study on Turkish College Students

ÖZER N., ATİK S., ŞAD S. N., KIŞ A.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

89. Meta analysis of the Relationship between Turkish Students Attitudes towards Mathematics and Mathematics Achievement

ŞAD S. N., ÖZER N., KIŞ A., Demir M.

ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

90. Facebook as a Peer Assessment Tool Does it Work in Visual Art Education

ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.545-547, (Özet Bildiri)

2015

2015

91. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri

DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

93. Okul müdürlerinin zaman yönetimi becerileri ile yaşadıkları iş aile çatışması arasındaki ilişki

ÖZER N., KIŞ A.

10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015

2015

2015

94. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öz Yeterlikleri İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki

DEMİRTAŞ H., ÖZER N., ATİK S.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.310-311, (Özet Bildiri)

2015

2015

95. Velilerin çocuklarının eğitimine katılımında teknoloji kullanımı Bir olgubilim çalışması

ŞAD S. N., ÖZER N., KONCA A. S., KUKUL F.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.603, (Özet Bildiri)

2015

2015

96. The Views Of Teachers Towards Perception Of Discipline In Schools

UĞURLU C. T., Beycioglu K., KONDAKÇI Y., Sincar M., Yildirim C., ÖZER N., et al.

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

97. Silent scream: "I d Do Not Want to Participate Professor!"

ŞAD S. N., ÖZER N.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2532-2536, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

98. Teacher Power Use in the College Classroom: Turkish Students' Views

ÖZER N., UGURLU C. T., SINCAR M., YILDIRIM M., BEYCIOGLU K.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2589-2592, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

100. Distributed leadership and organizational trust: the case of elementary schools

BEYCİOĞLU K., ÖZER N., UĞURLU C. T.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3316-3319, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

101. Okulların Mali Durumu ve İşletme Yönetimi Açısından Yaşanan Sorunlar

DEMİRTAŞ H., ATEŞ F., ÖZER N.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.221-222, (Özet Bildiri)

2011

2011

102. Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

DÖNMEZ B., ÖZER N.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

103. Okul Yöneticilerinin Bakış Açısıyla Okul Yöneticisi

DEMİRTAŞ H., ÖZER N.

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

104. Principal trust in students and parents: its relationship with principal burnout

DÖNMEZ B., ÖZER N., CÖMERT M.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.547-550, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

105. The relationship between teacher professional development and burnout

ÖZER N., Beycioglu K.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4928-4932, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

106. Okul müdürlerinin öz-yeterlik algıları ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki,

DÖNMEZ B., ÖZER N., CÖMERT M.

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

107. Turkish Version of Teacher Concern Questionnaire-Physical Education: Validity and Reliability Studies

ÖZER N., ŞAD S. N., AÇAK M., KAFKAS M. E.

1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.56, (Özet Bildiri)

2009

2009

108. Principal Trust in Students and Parents: Its Relationship With Principal Burnout

DÖNMEZ B., ÖZER N., CÖMERT M.

World Conference on Educational Sciences, İzmir, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

109. Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Kamera Sisteminin Okul Güvenliği Açısından Değerlendirilmesi

DÖNMEZ B., ÖZER N.

XVII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2024

2024

1. Tutukluların ve hükümlülerin hakları ve sorumlulukları

ÖZER N.

Çeşitli perspektiflerden eğitim hukuku, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.295-316, 2024

2023

2023

2. Okul servis araçlarının güvenliği

ÖZER N., KARADAŞ H.

Bütüncül açıdan okul güvenliği, Karadaş, H., Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.23-40, 2023

2022

2022

3. Öğretmen atamalarında uygulanan mülakat sınavına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri

MERMER S., ÖZER N.

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIII, Doç. Dr. Ahmet Selçuk Akdemir, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.93-121, 2022

2022

2022

4. Dijitalleşen eğitimde liderlik

ÖZER N., NAZLI K.

Eğitimde Dijitalleşme: Okul Yöneticileri ve Öğretmenler için Bir Rehber, , Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.247-265, 2022

2021

2021

5. Tarama çalışmaları, boylamsal ve kesitsel çalışmalar, eğilim araştırmaları

ÖZER N.

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.334-360, 2021

2020

2020

6. Stratejik liderlik

ÖZER N.

Liderlik: Kuram, Araştırma, Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.697-706, 2020

2019

2019

7. Anlatımsal ve görsel veriler için analitik not yazımı

ÖZER N.

Nitel araştırmacılar için kodlama el kitabı, Aysel Tüfekci Akcan, Süleyman Nihat Şad, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-66, 2019

2019

2019

8. İnsan Kaynakları Yönetimi

ÖZER N.

Eğitim Yönetimi, Necati Celmaoğlu, Murat Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.223-239, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

9. Eğitimin toplumsal temelleri

ÖZER N.

Eğitim bilimine giriş, Mukadder Boydak Özan, Tuncay Yavuz Özdemir, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.79-103, 2018

2017

2017

10. Bölüm VII - Motivasyon

ÖZER N., KIŞ A.

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.147-175, 2017

2017

2017

11. MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERDEN BEKLENTİLERİ VE BUNLARIN GERÇEKLEŞME DÜZEYİ ..

DEMİRTAŞ H., ÖZER N., MUTLU E., ATİK S.

Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem, ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.146-166, 2017

2017

2017

12. Bölüm V - Öğretimsel İletişim

KIŞ A., ÖZER N.

Sınıf Yönetimi, Özan, Mukadder Boydak Özdemir, Tuncay Yavuz, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.95-119, 2017

2017

2017

13. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARININ YORDAYICISI OLARAK ÖĞRETİM ELEMANLARINA GÜVEN

DEMİRTAŞ H., ÖZER N., HAN F., ATİK S.

Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.167-185, 2017

2016

2016

14. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi Atanması ve Yetiştirilmesi

DÖNMEZ B., ÖZER N.

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet Aypay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.293-301, 2016

2016

2016

15. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi, Atanması ve Yetiştirilmesi

DÖNMEZ B., ÖZER N.

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-303, 2016

2014

2014

16. Sınıfta yönetimi ve teknoloji

ŞAD S. N., ÖZER N.

Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-20, 2014

2014

2014

17. Sınıfta Zaman Yönetimi

ÖZER N.

Sınıf Yönetimi, Dönmez Burhanettin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-25, 2014

2014

2014

18. Mapping the terrain of superintendency in Turkey: Structural, institutional and normative features

BEYCİOĞLU K., SİNCAR M., ÖZER N., UĞURLU C. T., YILDIRIM M. C.

The educational superintendent Between trust and regulation an international perspective, Nir Adam, Editör, Nova Science, New-York, ss.131-144, 2014

2014

2014

19. Sınıfın fiziksel ortamı ve yönetimi

ÖZER N.

Sınıf yönetimi, Türkan Argon ve Ş. Sezgin Nartgün, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.57-90, 2014

2014

2014

20. Eğitimle ilgili temel kavramlar

ÖZER N., ATİK S.

Eğitim Bilimine Giriş, Uğurlu C.Tayyar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.57-90, 2014

2013

2013

21. Computer teachers’ attitudes toward ethical use of computers in elementary schools.

ÖZER N., UĞURLU C. T., BEYCİOĞLU K.

Ethical Technology Use Policy and Reactions in Educational Settings, Beycioğlu Kadir, Editör, IGI Publishing., Hershey, ss.46-55, 2013

Ansiklopedide Bölümler

2022

2022

1. Sosyal Bilimler Ansiklopedisi

ÖZER N.

TUBİTAK, ss., 2022


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 33

h-indeksi (WOS): 3