Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 79

1. Öğretmenlerin Ücretli, Sözleşmeli ve Kadrolu Öğretmenlere İlişkin Metaforik Algıları

İzmir Demokrasi Üniversitesi 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.50-51, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin Okul Müdür Yardımcılarına İlişkin MetaforikAlgıları

III. International Congress on Science and Education 2019, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.124, (Özet Bildiri)

3. Öğretmenlerde Akıllı Telefon Bağımlılığı

III. International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, cilt.1, ss.128, (Özet Bildiri)

4. Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Üzerine Güçlendirici Liderliğin Etkisi

II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.81-84, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özyeterlik İnancıı

II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.136-140, (Tam Metin Bildiri)

7. ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜT SAĞLIĞI VE SİNİZM ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ

EYFOR - 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.86-87, (Özet Bildiri)

9. ÖRGÜTSEL ARAŞTIRMALARDA ETKİLİ BİR NİTEL ARAŞTIRMA METODU: GÖLGELEME

EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.942-943, (Özet Bildiri)

11. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILANSORUNLARA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.633-651, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.876-897, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜ OKULLARDA KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.898-931, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜOKULLARDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ VELİLERİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.1019-1047, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Eğitim Denetimine İlişkin Lisansütü Tezlerin Meta Sentezi

IX. ULUSLARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.99, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Sosyal Destek Algısı ile Etkileşim Kaygısı ve Akıllı Telefon Bağımlılığı Arasındaki İlişki

IX. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.86-87, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin Örgütsel İkiyüzlülük ve Mutluluk Düzeyleri Algısı Arasındaki İlişki

4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.536-537, (Özet Bildiri)

18. Lideri Lider Yapanlar: İzleyenler

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.491-492, (Özet Bildiri)

19. Aday Öğretmen Performans Değerlendirmeye İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri

4th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.499-500, (Özet Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılığı ile Etkileşim Kaygısı İlişkisi

1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.833, (Özet Bildiri)

21. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Destek Algısı ile Akıllı Telefon Bağımlılığı İlişkisi

1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.834, (Özet Bildiri)

22. Okul Müdürlerinin Algı Yönetimini Kullanma Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.557-559, (Özet Bildiri)

23. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Mobbinge Uğrama Nedenleri ve Başa Çıkma Yöntemleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.853-856, (Özet Bildiri)

24. OKUL MÜDÜRLERİNİN DERS DENETİMİ YAPMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.255, (Özet Bildiri)

25. Öğrenen Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.121-122, (Özet Bildiri)

26. Kuantum Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.848-850, (Özet Bildiri)

27. Okul Müdürlerinin Örgütsel Affediciliğe İlişkin Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.753-755, (Özet Bildiri)

28. Adapting Paranoid Leadership Scale Into Turkish For Educational Organizations, A Reliability and Validity Research

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1119-1122, (Özet Bildiri)

29. Teachers’ Views On Teacher Performance Assessment: A Mixed Method Research

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.996-998, (Özet Bildiri)

30. PISA’DA BAŞARILI OLAN ÜLKELERİN EĞİTİM FİNANSMANININ ULUSLARARASI GÖSTERGELER IŞIĞINDA ANALİZİ

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

31. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimi ve Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları

7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.296-297, (Özet Bildiri)

32. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki

7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.298-299, (Özet Bildiri)

33. İlkokulların Vizyon ve Misyon İfadelerinin Yoğunlaştığı Alanlar

I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1932-1947, (Tam Metin Bildiri)

34. Ders Denetiminin Okul Müdürlerince Yapılmasına İlişkin Maarif Müfettişi Görüşleri

8. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26-27, (Özet Bildiri)

35. İlkokul Öğretmenlerinin Okullarının Vizyon ve Misyonuna İlişkin Bilgi Düzeyleri

I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1924-1931, (Tam Metin Bildiri)

36. Ders Denetimi Görevinin Okul Müdürlerine Verilmesine İlişkin Okul Müdürü ve Öğretmen Görüşleri

8. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.27-28, (Özet Bildiri)

37. Eğitimde Teknoloji Liderliği Araştırmalarının Meta Sentezi

4. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.82, (Özet Bildiri)

38. Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ve Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.740-741, (Özet Bildiri)

39. Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Becerileri ile Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişki

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.750-751, (Özet Bildiri)

40. Okul Müdürüne Yönelik İlkokul Müdürü Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.712-713, (Özet Bildiri)

41. Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.357-359, (Özet Bildiri)

42. Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.220-222, (Özet Bildiri)

43. Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.191-194, (Özet Bildiri)

44. Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Türk ve Suriyeli Öğretmenlerin Görüşleri

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.151, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Otantik Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütlerine Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.166, (Özet Bildiri)

47. Üniversitelerin Sıralanma Ölçütleri ve Türkiye Üniversiteleri

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

48. Maarif Müfettişleri Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Okul Müdürlerinden Bekledikleri Liderlik Yeterlikleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.327-328, (Özet Bildiri)

49. Okul Müdürlerinin Okullarının Örgütsel İmaj Algıları

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.282-283, (Özet Bildiri)

50. Okul Müdür Yardımcısı Görevlendirilmesine İlişkin Müdür Müdür Yardımcısı ve Öğretmen Görüşleri

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.405-415, (Tam Metin Bildiri)

51. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Müdür Görüşleri

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.366-377, (Tam Metin Bildiri)

52. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Öğretmen Görüşleri

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.391-404, (Tam Metin Bildiri)

53. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Lisrel Kullanımı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.339-340, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Nitel Araştırmalar ve Nvivo Kullanımı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.361-362, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Meta Analiz ve CMA Kullanımı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.389, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. Lisansüstü Tezlerde Denence

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.178, (Özet Bildiri)

57. Lisansüstü Tezlerde Sayıltı

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.177, (Özet Bildiri)

60. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, cilt.1, ss.273, (Özet Bildiri)

64. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100, (Özet Bildiri)

65. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

66. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

67. Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582, (Tam Metin Bildiri)

68. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)

69. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)

70. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)

71. Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582, (Tam Metin Bildiri)

72. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)

73. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

74. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

75. The characteristics of a learning school in information age

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)

76. The characteristics of a learning school in information age

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)

77. The Characteristics of a Learning School in Information Age

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.797-802, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

78. Computer literacy levels of teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2567-2571, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

79. Öğretmenlerin Okuma Alışkanlıkları

18th National Education Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

1. The Relation between Teachers’ Burnout and Organizational Commitment

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.407-416, 2017

2. Metaphoric Perceptions of Primary School Principals Regarding ‘School Principal

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.163-174, 2017

3. Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-339, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.340-352, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Değer Temelli Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2016

6. Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.314-326, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

7. EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR

EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.447-492, 2016

8. Türkiye'de Eğitimin Yönetimi

Eğitbilim Pedandragoji, Toprakçı Erdal, Editör, Ütopya, Ankara, ss.270-310, 2016

9. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları

Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.285-296, 2016

10. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki

Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.276-284, 2016

11. Öğrenen Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015

12. Liderliği Betimleme Çabalarının Evrimi

Prof Dr Mustafa Aydın a Armağan Eğitim ve Toplum Yazıları, Bilgin Aksu Mualla, Şimşek, Hasan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.269-298, 2015

13. Değer Temelli Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2015

14. Kuantum Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-108, 2015
Metrikler

Yayın

130

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

48

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

66

Tez Danışmanlığı

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları