Makaleler
37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (11)
3. The Mediator Role of Interaction Anxiety in the Relationshipbetween Social Support Perception and Smartphone Addiction
Journal of Education and Future
, sa.15, ss.63-76, 2019 (Hakemli Dergi)
7. The Relationship between Smartphone Addiction and Perceived Social Support of University Students’
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.5, ss.244-259, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Türkiye’de Okul Yöneticisi Görevlendirme Sorunu: Bir Meta Sentez Çalışması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (PAU Journal of Education)
, cilt.44, sa.44, ss.92-113, 2018 (Hakemli Dergi)
14. Okul Yöneticilerinin İşkoliklik ve Narsistik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.12, ss.31-50, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin ÖğretmenGörüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.147-160, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinde Denence Kullanımı
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science
, cilt.1, sa.2, ss.230-240, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Yönetici Hizmetkâr Liderlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science
, cilt.1, sa.1, ss.135-156, 2015 (Hakemli Dergi)
23. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen TeftişFormu nda Yer Alan Değerlendirme Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science
, cilt.1, sa.1, ss.62-76, 2015 (Hakemli Dergi)
24. Kendi Kendine Öz Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütleri İçin Türkçeye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
e-International Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.3, ss.101-115, 2015 (Hakemli Dergi)
25. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen Teftiş Formu ndan Aldıkları Puanların Analizi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.123-136, 2014 (Hakemli Dergi)
33. İlköğretim okulu yöneticilerinin okuma alışkanlıkları
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.19, sa.1, ss.31-59, 2013 (Hakemli Dergi)
34. Relationship between locus of control and problem solving skills of high school administrators
International Journal of Social Sciences and Education
, cilt.3, sa.3, ss.786-794, 2013 (Hakemli Dergi)
35. İnönü Üniversitesi Öğretim Elemanlarının A B Eğitim Programlarından Erasmus a İlişkin Bilgi ve Görüşleri
ANKARA AVRUPA CALISMALARI DERGISI-ANKARA REVIEW OF EUROPEAN STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.41-60, 2012 (Hakemli Dergi)
36. Social anxiety among candidate teachers
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.85-100, 2011 (Hakemli Dergi)
37. Yaşam Boyu Öğrenme ve Avrupa Eğitim Politikaları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.24, ss.369-382, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
79
2. Öğretmenlerin Okul Müdür Yardımcılarına İlişkin MetaforikAlgıları
III. International Congress on Science and Education 2019, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.124, (Özet Bildiri)
6. öğretmen adaylarının sosyal destek algısı ile etkileşim kaygısı ve akıllı telefon bağımlılığı arasındaki ilişki
IX uluslararası eğitim denetimi kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. KALKINMA PLANLARI VE MİLLİ EĞİTİM ŞURALARINDA EĞİTİM SİSTEMİNİN YÖNETSELYAPISI
EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.938-939, (Özet Bildiri)
9. ÖRGÜTSEL ARAŞTIRMALARDA ETKİLİ BİR NİTEL ARAŞTIRMA METODU: GÖLGELEME
EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.942-943, (Özet Bildiri)
10. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLEŞİM KAYGISI, SOSYAL DESTEK ALGILARI VE YAŞAMYÖNELİMLERİ
EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.940-941, (Özet Bildiri)
11. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILANSORUNLARA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.633-651, (Tam Metin Bildiri)
12. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.876-897, (Tam Metin Bildiri)
13. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜ OKULLARDA KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.898-931, (Tam Metin Bildiri)
14. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜOKULLARDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ VELİLERİN GÖRÜŞLERİ
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.1019-1047, (Tam Metin Bildiri)
15. Eğitim Denetimine İlişkin Lisansütü Tezlerin Meta Sentezi
IX. ULUSLARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.99, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen Adaylarının Sosyal Destek Algısı ile Etkileşim Kaygısı ve Akıllı Telefon Bağımlılığı Arasındaki İlişki
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.86-87, (Özet Bildiri)
17. Öğretmenlerin Örgütsel İkiyüzlülük ve Mutluluk Düzeyleri Algısı Arasındaki İlişki
4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.536-537, (Özet Bildiri)
18. Lideri Lider Yapanlar: İzleyenler
IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.491-492, (Özet Bildiri)
19. Aday Öğretmen Performans Değerlendirmeye İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri
4th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.499-500, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılığı ile Etkileşim Kaygısı İlişkisi
1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.833, (Özet Bildiri)
21. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Destek Algısı ile Akıllı Telefon Bağımlılığı İlişkisi
1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.834, (Özet Bildiri)
22. Okul Müdürlerinin Algı Yönetimini Kullanma Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.557-559, (Özet Bildiri)
25. Öğrenen Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.121-122, (Özet Bildiri)
30. PISA’DA BAŞARILI OLAN ÜLKELERİN EĞİTİM FİNANSMANININ ULUSLARARASI GÖSTERGELER IŞIĞINDA ANALİZİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. The Relation between Teachers’ Burnout and Organizational Commitment
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.407-416, 2017
5. Değer Temelli Liderlik
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2016
7. EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR
EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.447-492, 2016
8. Türkiye'de Eğitimin Yönetimi
Eğitbilim Pedandragoji, Toprakçı Erdal, Editör, Ütopya, Ankara, ss.270-310, 2016
12. Liderliği Betimleme Çabalarının Evrimi
Prof Dr Mustafa Aydın a Armağan Eğitim ve Toplum Yazıları, Bilgin Aksu Mualla, Şimşek, Hasan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.269-298, 2015
13. Değer Temelli Liderlik
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2015