Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerin Ücretli, Sözleşmeli ve Kadrolu Öğretmenlere İlişkin Metaforik Algıları

İzmir Demokrasi Üniversitesi 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.50-51

Öğretmenlerin Okul Müdür Yardımcılarına İlişkin MetaforikAlgıları

III. International Congress on Science and Education 2019, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.124

Öğretmenlerde Akıllı Telefon Bağımlılığı

III. International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, cilt.1, ss.128

Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Üzerine Güçlendirici Liderliğin Etkisi

II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.81-84

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özyeterlik İnancıı

II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.136-140

SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILANSORUNLARA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.633-651 Sürdürülebilir Kalkınma

SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.876-897 Sürdürülebilir Kalkınma

SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜ OKULLARDA KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.898-931 Sürdürülebilir Kalkınma

SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜOKULLARDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ VELİLERİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.1019-1047 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Denetimine İlişkin Lisansütü Tezlerin Meta Sentezi

IX. ULUSLARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.99

Öğretmenlerin Örgütsel İkiyüzlülük ve Mutluluk Düzeyleri Algısı Arasındaki İlişki

4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.536-537

Lideri Lider Yapanlar: İzleyenler

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.491-492

Aday Öğretmen Performans Değerlendirmeye İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri

4th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.499-500

Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılığı ile Etkileşim Kaygısı İlişkisi

1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.833

Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Destek Algısı ile Akıllı Telefon Bağımlılığı İlişkisi

1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.834

Okul Müdürlerinin Algı Yönetimini Kullanma Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.557-559

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Mobbinge Uğrama Nedenleri ve Başa Çıkma Yöntemleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.853-856

OKUL MÜDÜRLERİNİN DERS DENETİMİ YAPMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.255

Öğrenen Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.121-122

Kuantum Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.848-850

Okul Müdürlerinin Örgütsel Affediciliğe İlişkin Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.753-755

Adapting Paranoid Leadership Scale Into Turkish For Educational Organizations, A Reliability and Validity Research

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1119-1122

Teachers’ Views On Teacher Performance Assessment: A Mixed Method Research

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.996-998

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimi ve Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları

7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.296-297

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki

7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.298-299

İlkokulların Vizyon ve Misyon İfadelerinin Yoğunlaştığı Alanlar

I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1932-1947

Ders Denetiminin Okul Müdürlerince Yapılmasına İlişkin Maarif Müfettişi Görüşleri

8. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26-27

İlkokul Öğretmenlerinin Okullarının Vizyon ve Misyonuna İlişkin Bilgi Düzeyleri

I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1924-1931

Eğitimde Teknoloji Liderliği Araştırmalarının Meta Sentezi

4. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.82

Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ve Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.740-741

Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Becerileri ile Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişki

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.750-751

Okul Müdürüne Yönelik İlkokul Müdürü Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.712-713

Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.357-359

Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.220-222

Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.191-194

Otantik Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütlerine Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.166

Üniversitelerin Sıralanma Ölçütleri ve Türkiye Üniversiteleri

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.147

Okul Müdürlerinin Okullarının Örgütsel İmaj Algıları

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.282-283

Okul Müdür Yardımcısı Görevlendirilmesine İlişkin Müdür Müdür Yardımcısı ve Öğretmen Görüşleri

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.405-415

Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Müdür Görüşleri

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.366-377

Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Öğretmen Görüşleri

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.391-404

Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Lisrel Kullanımı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.339-340 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Nitel Araştırmalar ve Nvivo Kullanımı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.361-362 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Meta Analiz ve CMA Kullanımı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.389 Sürdürülebilir Kalkınma

Lisansüstü Tezlerde Denence

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.178

Lisansüstü Tezlerde Sayıltı

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.177

İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100

ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381 Sürdürülebilir Kalkınma

ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381 Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582

Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570

Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570

Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146

Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582

Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146

İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1

İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1

The characteristics of a learning school in information age

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233

The characteristics of a learning school in information age

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233

The Characteristics of a Learning School in Information Age

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.797-802 identifier identifier

Computer literacy levels of teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2567-2571 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Öğretmenlerin Okuma Alışkanlıkları

18th National Education Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

The Relation between Teachers’ Burnout and Organizational Commitment

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.407-416, 2017

Metaphoric Perceptions of Primary School Principals Regarding ‘School Principal

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.163-174, 2017

Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-339, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.340-352, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Değer Temelli Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2016

Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.314-326, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR

EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.447-492, 2016

Türkiye'de Eğitimin Yönetimi

Eğitbilim Pedandragoji, Toprakçı Erdal, Editör, Ütopya, Ankara, ss.270-310, 2016

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları

Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.285-296, 2016

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki

Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.276-284, 2016

Öğrenen Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015

Liderliği Betimleme Çabalarının Evrimi

Prof Dr Mustafa Aydın a Armağan Eğitim ve Toplum Yazıları, Bilgin Aksu Mualla, Şimşek, Hasan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.269-298, 2015

Değer Temelli Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2015

Kuantum Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-108, 2015

Metrikler

Yayın

129

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları