Eğitim Bilgileri
2012 - 2017
2012 - 2017Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık, Türkiye
2009 - 2012
2009 - 2012Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Sosyal beceri eğitiminin psikolojik danışman adaylarının sosyal beceri ve psikolojik iyi olma düzeylerine etkisi
Çukurova Üniversitesi, Teknik Programlar, Eğitim Bilimleri
2012
2012Yüksek Lisans
Grup rehberliği programının zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip annelerin stres düzeylerine etkisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2018 - 2023
2018 - 2023Öğretim Görevlisi Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2013 - 2018
2013 - 2018Öğretim Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAkademik Kurul Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2024 - 2027
2024 - 2027Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2023 - 2026
2023 - 2026Fakülte Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2013 - 2018
2013 - 2018Akademik Kurul Üyesi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2013
2006 - 2013REHBER ÖĞRETMEN (PSİKOLOJİK DANIŞMAN)
MILLI EGITIM BAKANLIGI, REHBER ÖĞRETMEN (PSİKOLOJİK DANIŞMAN)
2006 - 2012
2006 - 2012Diğer Kamu Kurumu, Meb
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
OKULLARDA RPD UYGULAMALARI I
BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI I
MESLEKİ REHBERLİK
OKULLARDA REHBERLİK
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
OKULLARDA RPD UYGULAMALARI II
BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI II
TEST DIŞI TEKNİKLER
YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM SORUNLARI
BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
KURUM DENEYİMİ
REHBERLİK
YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM SORUNLARI
KURUM DENEYİMİ
REHBERLİK
BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
TEST DIŞI TEKNİKLER
REHBERLİK
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM SORUNLARI
ÖZEL EĞİTİMDE AİLE EĞİTİMİ VE REHBERLİĞİ
KURUM DENEYİMİ
İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM
BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
PDR DE İSTATİSTİK I
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
REHBERLİK
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ I
PSİKOLOJİYE GİRİŞ II
PDRDE İSTATİSTİK II
REHBERLİK
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
ETKİLİ İLETİŞİM
ÖZEL EĞİTİM
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
BİREYSEL FARKLAR VE PSİKOLOJİ YAKLAŞIMLARI
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
AİLE EĞİTİMİ VE REHBERLİĞİ
ÜSTÜN YETENEKLİLER VE EĞİTİMİ
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
GENÇ YETİŞKİNLİK DÖNEMİNDE ROMANTİK İLİŞKİ DOYUMU İLE EVLİLİK TUTUMU ARASINDAKİ İLİŞKİDE BİLİŞSEL ESNEKLİĞİN ARACI ROLÜ
Canpolat M. (Danışman)
B.EKİNCİ(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
PSİKOLOJİK ESNEKLİK VE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ARASINDAKİ İLİŞKİDE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ARACI ROLÜ
Canpolat M. (Danışman)
Z.SARIMEN(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK VE YAŞAM DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİDE SOSYAL DESTEĞİN ARACI ROLÜ
Canpolat M. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (11)
2025
20251. Becoming a Champion in Exams: A Case Study of Top Performers in Türkiye’s HEIE
Atli A., Canpolat M., Yazıcı Demir Y.
The International Journal of Turkish Education Sciences
, cilt.13, sa.2, ss.1009-1038, 2025 (TRDizin)
2025
20252. Experiences of Children Studying at the School Where the Teacher Mother or Father Work
Yıldırım K., Canpolat M.
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
, cilt.62, sa.3, ss.778-787, 2025 (SSCI)
2025
20253. Psikolojik Esneklik ve Başa Çıkma Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Sarımen Ündar Z., CANPOLAT M.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.16, sa.1, ss.817-837, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20244. 6 Şubat Depremi Sonrası Sahaya Gönüllü Giden Ruh Sağlığı Çalışanlarının Deneyimleri
Ekinci B., Canpolat M.
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.37, ss.252-273, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Clients’ experiences during three phases of a time-limited psychodrama group: A case study
Ulusoy Doğmuş Y., Canpolat M.
GROUP ANALYSIS , cilt.58, sa.4, ss.518-543, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Okul Psikolojik Danışmanlarının Deprem Sonrası Süreçte Gözlemledikleri Sorunlar ve Çözümleri
Küçükbahçe S. N., Canpolat M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.22, ss.124-136, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. A mixed method research on increasing digital parenting awareness of parents
Canpolat M., Karadaş C.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.29, sa.6, ss.6683-6704, 2024 (SSCI)
2023
20238. Üniversite öğrencilerinin bölüm tercihlerini etkileyen faktörlerin kariyer yelkenlisi modeli açısından değerlendirilmesi
ATLİ A., CANPOLAT M.
Kariyer Psikolojik Danışmanlığı Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.1-18, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. Lise öğrencilerinin sınav kaygı düzeylerinin ve sınav kaygılarına etki eden faktörlerin belirlenmesi
UYAR A., CANPOLAT M.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , sa.94, ss.17-36, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202210. The way university students cope with real-world problems: Daydreaming
Canpolat M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES , cilt.9, sa.2, ss.138-147, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. The most feminine and masculine professions according to university students: A mixed methods
Canpolat M.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.14, sa.1, ss.125-139, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Psikoloji temalı dizi-filmlerin karakter gücüne etkileri: Deli doktoru değillermiş!
Canpolat M.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.351-365, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile duygusal zekâ düzeyleri arasındaki ilişki.
Canpolat M.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi/Journal of Higher Education and Science,
, cilt.11, sa.3, ss.527-535, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Keşfedici karma desen kullanılarak öğrenci popülerlik algısı ölçeğinin geliştirilmesi
Atli A., Canpolat M.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, ss.372-394, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Psikolojik danışmanların dijital okuryazar olma durumları
Canpolat M., Canpolat S., Karaoğlu S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1083-1096, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. Children who changed schools due to their parents' relocation for employment: Where do we go now?
CANPOLAT M., ATLİ A.
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
, cilt.58, sa.11, ss.2189-2201, 2021 (SSCI)
2021
202117. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuğum Var: Bir Olgubilim Çalışması
Canpolat M., Özokcu O.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.60, ss.73-95, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Lise Öğrencilerinin Okul Kıyafeti Tercihleri ve Bunların Okuldaki Yansımaları
Canpolat M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.137-1351, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlikte Yapay Zekâ Kullanılabilirliği Üzerine Bir Araştırma
Canpolat M.
Millî Eğitim Özel Eğitim Ve Rehberlik Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.1-25, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202120. STEM Merkezindeki Öğretmenlerin ve Öğrencilerin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: PayaSTEM Merkezi Örneği
Uyar A., Canpolat M., Şan İ.
Manas Journal of Social Studies , cilt.10, sa.1, ss.151-170, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Okul Psikolojik Danışmanlarının E-Rehberlik Modülüne İlişkin Görüşleri
Canpolat M.
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.241-252, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201922. Sosyal Beceri Eğitimine Katılan Psikolojik Danışman Adaylarının Görüşleri
Canpolat M., Atıcı M.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, ss.137-147, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201923. Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Sosyal Beceri ve Psikolojik İyi Olma Düzeylerine Etkisi
Canpolat M., Atıcı M.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF), , cilt.3, sa.2, ss.96-115, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
201724. Öfke Kontrolü Programının Ortaokul Öğrencilerinin Öfke Kontrolü Becerilerine Etkisi
Canpolat M., Atıcı M.
TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ , cilt.7, sa.47, ss.87-98, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
201525. İlkokula yeni başlayan 60 66 ay grubu öğrencilerin okula hazır oluşları üzerine inceleme
Kahramanoğlu R., Tiryaki E. N., Canpolat M.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.23, sa.3, ss.1065-1080, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201526. Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi
Kuzu S., Demir S., Canpolat M.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.4, ss.1089-1105, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201527. Active listening strategies of academically successful university students
Canpolat M., Kuzu S., Yildirim B., Canpolat S.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.60, ss.163-180, 2015 (ESCI)
2014
201428. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerinin Belirlenerek Bölümlere Göre Karşılaştırılması
Kuzu S., Balaman F., Canpolat M.
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.3, sa.2, ss.257-264, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201329. Grup Rehberliği Programının Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Annelerin Stres Düzeylerine Etkisi
Özokcu O., Canpolat M.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.24, ss.181-196, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Mesleğe Yeni Başlayan Okul Psikolojik Danışmanlarının Deneyimleri
Yıldırım K., CANPOLAT M.
ASES II. Uluslararası Bandırma Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 15 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Phubbing and dijital akrasia: Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
CANPOLAT M.
ASES Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Phubbing’e maruz kalan üniversite öğrencileri: Çok sinir bozucu
CANPOLAT M.
ASES Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. Olgubilim Çalışmalarda Örneklem: “Bilemezsin Sen” Şarkısı ile İnceleme
CANPOLAT M.
Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 04 Mart 2022, (Özet Bildiri)
2022
20225. Yalnızlığın İntihar Olasılığı Üzerindeki Etkisinde Umutsuzluğun Düzenleyici Rolü
CANPOLAT M.
Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 04 Mart 2022, (Özet Bildiri)
2021
20216. Unıversıty Students Drinking Coffee: A Fabulous Fragrance.
Canpolat M.
International Anatolian Congress on Coffee & Cocoa, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Covid 19 Salgını Sonrası Okula Dönüş: Bizi Neler Bekliyor?
Canpolat M.
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2021
20218. Dijital ebeveynlik eğitim programının geliştirilmesi, pilot uygulaması ve değerlendirilmesi
CANPOLAT M., KARADAŞ C.
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20219. Koronavirüs (Covid-19) Salgını Döneminde Psikolojik Sağlamlık: İyi ki Varsın Kardeşim
Canpolat M.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2019
201910. Üstün Yetenekli Çocukların Dijital Ayak İzi Algıları
Canpolat M., Canpolat S., Karaoğlu S.
International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201911. Rehber Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Algıları
CANPOLAT M., KOŞAR N.
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Rehberlik Öğretmenleri ile İlgili Metaforik Algıları
Canpolat M., Erenoğlu P.
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201913. Psikolojik Danışman Adaylarının Dijital Ayak İzi Algıları
CANPOLAT M., CANPOLAT K.
16. Ulusal PDR Öğrencileri Kongresi, Bolu, Türkiye, 1 - 03 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
2019
201914. Fal Baktırma: Bir Olgu bilim Çalışması
CANPOLAT M.
2. Kaşgarlı Mahmut Dil ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 Nisan - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
201915. Üstün Yetenekli Çocuklara Dijital Ebeveyn Olma: Bir Olgu bilim Çalışması
CANPOLAT M.
2. Kaşgarlı Mahmut Dil ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
201816. Psikolojik danışmanların öğrencilerin sosyal medya kullanımına ilişkin görüşleri
Canpolat M., Karadaş C., Canpolat S.
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.513-514, (Özet Bildiri)
2018
201817. Psikolojik Danışmanların Öğrencilerin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşleri
Canpolat M., Karadaş C., Canpolat S.
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.513-514, (Özet Bildiri)
2018
201818. Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Psikolojik İyi Olma Düzeylerine Etkisi
CANPOLAT M., ATICI M.
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.515-516, (Özet Bildiri)
2018
201819. Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerine Etkisi
CANPOLAT M., ATICI M.
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.16-17, (Özet Bildiri)
2016
201620. Psikolojik danışman adaylarının sosyal beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
CANPOLAT M.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Psikolojik danışman adaylarının psikolojik iyi olma düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
CANPOLAT M.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201522. Öfke kontrolü programının ortaokul öğrencilerinin öfke kontrolü becerilerine etkisi
CANPOLAT M., ATICI M.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201523. Üniversite Öğrencilerinin Kendini Sabotaj Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Canpolat M., Kuzu S., Canpolat S.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201524. Yaşantısal Aile Terapisi Kuramı İle Evim Sensin Filminin Analizi
CANPOLAT M.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201525. Aldatmanın Analizi
CANPOLAT M., AVCIOĞLU F., AKBAŞ T.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201426. 5 Sınıf Türkçe Ders Kitabının Eleştirel Düşünme Standartlarına Göre İncelenmesi
CANPOLAT M.
V. International Conference on New Trends in Education and Their Implications 2014, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201427. Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi
DEMİR S., KUZU S., CANPOLAT M.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 07 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201428. Akademik yönden başarılı üniversite öğrencilerinin aktif dinleme stratejilerinin değerlendirilmesi
CANPOLAT M., KUZU S., YILDIRIM B., CANPOLAT S.
1. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201429. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
KUZU S., BALAMAN F., CANPOLAT M.
V. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201330. Grup Rehberliği Programının Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Annelerin Stres Düzeylerine Etkisi
CANPOLAT M., ÖZOKCU O.
İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 8 - 11 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201331. ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN STRES DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
CANPOLAT M.
V. Uluslararası Eğitim Arastırmaları Birliği Kongresi, 6 - 09 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Danışmanlık tedbiri uygulayan okul psikolojik danışmanlarının deneyimleri
Kızıltan E., CANPOLAT M.
Eğitim & Bilim 2025-I, ÖZDEMİR BAKİ GÜLŞAH, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.294-309, 2025
2025
20252. Travmaya maruz kalan danışanlarla çalışan okul psikolojik danışmanlarının deneyimleri
Özkan A. S., CANPOLAT M.
Eğitim & Bilim 2025-I, ÖZDEMİR BAKİ GÜLŞAH, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.320-340, 2025
2024
20243. Kayıp ve Muğlaklık
CANPOLAT M.
Kayıp, Travma ve Dayanıklılık, Kırlangıç Şimşek Bircan, Editör, Bilim ve Sanat, Ankara, ss.35-68, 2024
2022
20224. Özel Yetenekli Öğrencilerin Ruh Sağlığını Korumada Paydaş Rolleri
Canpolat M.
Teoriden Uygulamaya Özel Yetenekli Çocuklar, Bozdağ Tulum Arzu, Editör, İksad, Malatya, ss.27-42, 2022
2022
20225. Görüşme Tekniği
Canpolat M.
Eğitimin Kavramsal Temelleri 5 Öğretim Teknikleri, Kızılkaya Namlı Aysel, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.269-275, 2022
2021
20216. Resılıence durıng the coronavırus (covıd-19) epıdemıc: Glad to have you bro
Canpolat M.
Education & Science 2021-II, Alanoğlu Müslim, Editör, Efe Academy Publication, İstanbul, ss.57-72, 2021
2015
20157. Bir grup rehberliği programının zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip annelerin stres düzeylerine etkisi
Canpolat M., Özokcu O.
Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları IV Cilt, Alim Kaya,Serdar Erkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.373-407, 2015
Desteklenen Projeler
2025 - 2027
2025 - 2027Güçsüzlükten Güçlenerek Çıkmak
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Canpolat M., Sumbas E., Erdemir N., Ulusoy Doğmuş Y., Atik S. (Yürütücü)
2024 - 2026
2024 - 2026Yüzyılın Afetini Yaşayan Ergenler ile Psikodrama: Terapötik Spiral Modelin Denenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Canpolat M., Atik S., Sumbas E., Ulusoy Doğmuş Y. (Yürütücü)
2021 - 2022
2021 - 2022Üniversiteye Giriş Sınavı Şampiyonları
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Canpolat M., Atli A. (Yürütücü)
2020 - 2022
2020 - 2022Dijital Ebeveynlik Eğitim Programının Geliştirilmesi, Pilot Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
CANPOLAT M. (Yürütücü), KARADAŞ C.
2015 - 2017
2015 - 2017Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Sosyal Beceri ve Psikolojik İyi Olma Düzeylerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Canpolat M., Atıcı M.(Yürütücü)
Patent
2024
2024ANKET SİMÜLASYON MODELİ TEMELLİ KARİYER PLANLAMASI YÖNTEMİ
Patent
Tescil Edildi, Buluşun Tescil No: 2022 020299 , Standart Tescil
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam Ediyor