Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. Mesleğe Yeni Başlayan Okul Psikolojik Danışmanlarının Deneyimleri

ASES II. Uluslararası Bandırma Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 15 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. Phubbing and dijital akrasia: Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?

ASES Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

3. Phubbing’e maruz kalan üniversite öğrencileri: Çok sinir bozucu

ASES Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

4. Olgubilim Çalışmalarda Örneklem: “Bilemezsin Sen” Şarkısı ile İnceleme

Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 04 Mart 2022, (Özet Bildiri)

5. Yalnızlığın İntihar Olasılığı Üzerindeki Etkisinde Umutsuzluğun Düzenleyici Rolü

Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 04 Mart 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Unıversıty Students Drinking Coffee: A Fabulous Fragrance.

International Anatolian Congress on Coffee & Cocoa, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. Covid 19 Salgını Sonrası Okula Dönüş: Bizi Neler Bekliyor?

22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Dijital ebeveynlik eğitim programının geliştirilmesi, pilot uygulaması ve değerlendirilmesi

22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. Koronavirüs (Covid-19) Salgını Döneminde Psikolojik Sağlamlık: İyi ki Varsın Kardeşim

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Üstün Yetenekli Çocukların Dijital Ayak İzi Algıları

International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

11. Rehber Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Algıları

21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

12. Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Rehberlik Öğretmenleri ile İlgili Metaforik Algıları

21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

13. Psikolojik Danışman Adaylarının Dijital Ayak İzi Algıları

16. Ulusal PDR Öğrencileri Kongresi, Bolu, Türkiye, 1 - 03 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)

14. Fal Baktırma: Bir Olgu bilim Çalışması

2. Kaşgarlı Mahmut Dil ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 Nisan - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

15. Üstün Yetenekli Çocuklara Dijital Ebeveyn Olma: Bir Olgu bilim Çalışması

2. Kaşgarlı Mahmut Dil ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

16. Psikolojik danışmanların öğrencilerin sosyal medya kullanımına ilişkin görüşleri

20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.513-514, (Özet Bildiri)

17. Psikolojik Danışmanların Öğrencilerin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşleri

20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.513-514, (Özet Bildiri)

18. Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Psikolojik İyi Olma Düzeylerine Etkisi

20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.515-516, (Özet Bildiri)

19. Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerine Etkisi

20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.16-17, (Özet Bildiri)

20. Psikolojik danışman adaylarının sosyal beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

21. Psikolojik danışman adaylarının psikolojik iyi olma düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. Öfke kontrolü programının ortaokul öğrencilerinin öfke kontrolü becerilerine etkisi

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

23. Üniversite Öğrencilerinin Kendini Sabotaj Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

24. Yaşantısal Aile Terapisi Kuramı İle Evim Sensin Filminin Analizi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

25. Aldatmanın Analizi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

26. 5 Sınıf Türkçe Ders Kitabının Eleştirel Düşünme Standartlarına Göre İncelenmesi

V. International Conference on New Trends in Education and Their Implications 2014, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 07 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

28. Akademik yönden başarılı üniversite öğrencilerinin aktif dinleme stratejilerinin değerlendirilmesi

1. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

29. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması

V. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

30. Grup Rehberliği Programının Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Annelerin Stres Düzeylerine Etkisi

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 8 - 11 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

31. ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN STRES DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ

V. Uluslararası Eğitim Arastırmaları Birliği Kongresi, 6 - 09 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Danışmanlık tedbiri uygulayan okul psikolojik danışmanlarının deneyimleri

Eğitim & Bilim 2025-I, ÖZDEMİR BAKİ GÜLŞAH, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.294-309, 2025

2. Travmaya maruz kalan danışanlarla çalışan okul psikolojik danışmanlarının deneyimleri

Eğitim & Bilim 2025-I, ÖZDEMİR BAKİ GÜLŞAH, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.320-340, 2025

3. Kayıp ve Muğlaklık

Kayıp, Travma ve Dayanıklılık, Kırlangıç Şimşek Bircan, Editör, Bilim ve Sanat, Ankara, ss.35-68, 2024

4. Özel Yetenekli Öğrencilerin Ruh Sağlığını Korumada Paydaş Rolleri

Teoriden Uygulamaya Özel Yetenekli Çocuklar, Bozdağ Tulum Arzu, Editör, İksad, Malatya, ss.27-42, 2022

5. Görüşme Tekniği

Eğitimin Kavramsal Temelleri 5 Öğretim Teknikleri, Kızılkaya Namlı Aysel, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.269-275, 2022

6. Resılıence durıng the coronavırus (covıd-19) epıdemıc: Glad to have you bro

Education & Science 2021-II, Alanoğlu Müslim, Editör, Efe Academy Publication, İstanbul, ss.57-72, 2021

7. Bir grup rehberliği programının zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip annelerin stres düzeylerine etkisi

Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları IV Cilt, Alim Kaya,Serdar Erkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.373-407, 2015
Metrikler

Yayın

70

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

16

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

41

Proje

5

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları