SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A mixed method research on increasing digital parenting awareness of parents
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.29, sa.6, ss.6683-6704, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The way university students cope with real-world problems: Daydreaming
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.138-147, 2022 (Hakemli Dergi)
The most feminine and masculine professions according to university students: A mixed methods
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.125-139, 2022 (Hakemli Dergi)
Keşfedici karma desen kullanılarak öğrenci popülerlik algısı ölçeğinin geliştirilmesi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, ss.372-394, 2021 (Hakemli Dergi)
Psikolojik danışmanların dijital okuryazar olma durumları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1083-1096, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile duygusal zekâ düzeyleri arasındaki ilişki.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi/Journal of Higher Education and Science,
, cilt.11, sa.3, ss.527-535, 2021 (Hakemli Dergi)
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlikte Yapay Zekâ Kullanılabilirliği Üzerine Bir Araştırma
Millî Eğitim Özel Eğitim Ve Rehberlik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-25, 2021 (Hakemli Dergi)
Okul Psikolojik Danışmanlarının E-Rehberlik Modülüne İlişkin Görüşleri
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.241-252, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Beceri Eğitimine Katılan Psikolojik Danışman Adaylarının Görüşleri
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, ss.137-147, 2019 (Hakemli Dergi)
Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Sosyal Beceri ve Psikolojik İyi Olma Düzeylerine Etkisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF),
, cilt.3, sa.2, ss.96-115, 2019 (Hakemli Dergi)
Öfke Kontrolü Programının Ortaokul Öğrencilerinin Öfke Kontrolü Becerilerine Etkisi
TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ
, cilt.7, sa.47, ss.87-98, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokula yeni başlayan 60 66 ay grubu öğrencilerin okula hazır oluşları üzerine inceleme
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1065-1080, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1089-1105, 2015 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerinin Belirlenerek Bölümlere Göre Karşılaştırılması
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.257-264, 2014 (Hakemli Dergi)
Grup Rehberliği Programının Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Annelerin Stres Düzeylerine Etkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.24, ss.181-196, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Covid 19 Salgını Sonrası Okula Dönüş: Bizi Neler Bekliyor?
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.1-2
Üstün Yetenekli Çocukların Dijital Ayak İzi Algıları
International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Rehberlik Öğretmenleri ile İlgili Metaforik Algıları
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019
Rehber Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Algıları
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019
Psikolojik Danışman Adaylarının Dijital Ayak İzi Algıları
16. Ulusal PDR Öğrencileri Kongresi, Bolu, Türkiye, 1 - 03 Ağustos 2019
Üstün Yetenekli Çocuklara Dijital Ebeveyn Olma: Bir Olgu bilim Çalışması
2. Kaşgarlı Mahmut Dil ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019
Fal Baktırma: Bir Olgu bilim Çalışması
2. Kaşgarlı Mahmut Dil ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 Nisan - 04 Mayıs 2019
Psikolojik Danışmanların Öğrencilerin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşleri
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.513-514
Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Psikolojik İyi Olma Düzeylerine Etkisi
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.515-516
Sosyal Beceri Eğitiminin Psikolojik Danışman Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerine Etkisi
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.16-17
Üniversite öğrencilerinin kendini sabotaj düzeylerinin incelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2015, cilt.1, ss.139-150
Aldatmanın Analizi
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Yaşantısal Aile Terapisi Kuramı İle Evim Sensin Filminin Analizi
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Üniversite Öğrencilerinin Kendini Sabotaj Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
5 Sınıf Türkçe Ders Kitabının Eleştirel Düşünme Standartlarına Göre İncelenmesi
V. International Conference on New Trends in Education and Their Implications 2014, 24 - 26 Nisan 2014
Grup Rehberliği Programının Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Annelerin Stres Düzeylerine Etkisi
İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 8 - 11 Eylül 2013
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN STRES DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
V. Uluslararası Eğitim Arastırmaları Birliği Kongresi, 6 - 09 Haziran 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Görüşme Tekniği
Eğitimin Kavramsal Temelleri 5 Öğretim Teknikleri, Kızılkaya Namlı Aysel, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.269-275, 2022
Resılıence durıng the coronavırus (covıd-19) epıdemıc: Glad to have you bro
Education & Science 2021-II, Alanoğlu Müslim, Editör, Efe Academy Publication, İstanbul, ss.57-72, 2021
Bir grup rehberliği programının zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip annelerin stres düzeylerine etkisi
Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları IV Cilt, Alim Kaya,Serdar Erkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.373-407, 2015