Eğitim Bilgileri
2012 - 2017
2012 - 2017Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Geogebra destekli mikro öğretim uygulaması ve oyunlaştırılmış teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının TPAB düzeylerine etkisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2012
2012Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin ve bu süreçlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2017 - 2022
2017 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2010 - 2017
2010 - 2017Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2018 - 2021
2018 - 2021Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi
2019 - 2020
2019 - 2020Dekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi
2017 - 2018
2017 - 2018Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Her Ortaokul Matematik Öğretmenin Bilmesi Gereken Bazı Matematiksel Kavramlar
Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanma
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi
Eğitimde İstatistik Uygulamaları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği-Z
Lisans
Matematik Öğr. ve Öğretim Yaklaşımları (A-B şubesi)
Ortaokul Matematik Öğretim Programları (A-B şubesi)
Lisans
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması I
Geometri ve Ölçme Öğretimi (A-B şubesi)
Matematik Öğr. ve Öğretim Yaklaşımları (A-B şubesi)
Geometri ve Ölçme Öğretimi (A-B şubesi)
Olasılık ve İstatistik Öğretimi
Ögretmenlik Uygulamasi I
Geometri ve Ölçme Öğretimi
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Olasılık ve İstatistik Öğretimi (A-B şubesi)
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
Öğretmenlik Uygulaması II
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Olasılık ve İstatistik Öğretimi
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
MB-Ögretmenlik Uygulamasi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar
MB-Okul Deneyimi
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Matematik Öğr. ve Öğretim Yaklaşımları
Ortaokul Matematik Öğretim Programları
GK-Topluma Hizmet Uygulamalari
Ortaokul Matematik Öğretim Programları (A-B şubesi)
MB-Okul Deneyimi
MB-Öğretmenlik Uygulaması
Matematik Öğr. ve Öğretim Yaklaşımları (A-B şubesi)
MB-Özel Öğretim Yöntemleri I (A-B şubesi)
Topluma Hizmet Uygulamaları
GK-Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Matematik Öğr. ve Öğretim Yaklaşımları
A – Özel Ögretim Yöntemleri II
MB-Okul Deneyimi
GK-Topluma Hizmet Uygulamaları
MB- Ögretmenlik Uygulaması
MB-Okul Deneyimi
MB - Ögretim Teknolojileri ve Materyal T
MB-Öğretmenlik Uygulaması
MB-Özel Öğretim Yöntemleri I (A-B şubesi)
GK – Topluma Hizmet Uygulamaları
A-Özel Öğretim Yöntemleri II
GK-Bilimsel Araştırma Yöntemleri (A-B Şubesi)
MB - Ögretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
İstatistik ve Olasılık I
GK - Topluma Hizmet Uygulamaları
MB- Öğretmenlik Uygulaması
MB-Özel Öğretim Yöntemleri I
A - Özel Öğretim Yöntemleri II (A-B şubesi)
MB-Özel Öğretim Yöntemleri I (A-B şubesi)
A-İstatistik ve Olasılık I (A-B şubesi)
GK-Bilimsel Araştırma Yöntemleri
GK-Bilimsel Araştırma Yöntemleri (A-B şubesi)
Lisans Çift Anadal
Lisans Çift Anadal
Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanma
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Her Ortaokul Matematik Öğretmenin Bilmesi Gereken Bazı Matematiksel Kavramlar
Eğitimde İstatistik Uygulamaları
Uzmanlık Alan Dersi
Yüksek Lisans Semineri
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi
Uzmanlık Alan Dersi
Yüksek Lisans Semineri
Uzmanlık Alan Dersi
Yüksek Lisans Semineri
Eğitimde İstatistik Uygulamaları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği-Z
Uzmanlık Alan Dersi
Eğitimde İstatistik Uygulamaları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği-Z
Yüksek Lisans Semineri
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
8. sınıf öğrencilerinin orantısal ve olasılıksal akıl yürütme becerileri ile problem çözme sürecinde üstbilişsel öz düzenlemelerine ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
Açıkgül K. (Danışman)
N.TUHAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinin matematik öğrenmede mobil teknoloji kabul düzeylerinin Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modeli-2 çerçevesinde incelenmesi
Açıkgül K. (Danışman)
E.DİRİ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Matematiksel yaratıcılığa ilişkin Problem Odaklı Öz-Yeterlik Algı Ölçeği geliştirme çalışması
Açıkgül K. (Danışman)
Ş.AKSUNGUR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışlarına etki eden faktörlerin yapısal eşitlik modellemesi ile incelenmesi
Açıkgül K. (Danışman)
K.ŞAHİN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (7)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (11)
2025
20251. GeoGebra in Educational Research: A Bibliometric Analysis
AÇIKGÜL K., Onuk Keskin K.
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology , cilt.13, sa.2, ss.481-497, 2025 (ESCI)
2023
20232. The Investigation of the Secondary School Students Acceptance Levels of Flipped Mathematics Classroom
AÇIKGÜL K., YAĞMURLU M. A.
International Journal of Academic Research in Education , cilt.9, sa.1, ss.27-40, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K., BAKAN S., ASLANER R.
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.75-98, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Ortaokul Öğrencilerinin Ters Yüz Edilmiş Matematik Sınıflarına Hazırbulunuşluklarının ve Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K., YALINKILIÇ O.
International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM) , cilt.10, sa.3, ss.190-207, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. 8. sınıf öğrencilerinin orantısal ve olasılıksal akıl yürütme becerileri ile problem çözme sürecinde üstbilişsel öz düzenlemelerine ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
AÇIKGÜL K., Tuhan N.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.6, sa.1, ss.96-123, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N., ALTAY B.
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.10, sa.1, ss.76-97, 2023 (ESCI)
2022
20227. Problem-Oriented Self-Efficacy Perception Scale for Mathematical Creativity: Validity and Reliability Studies
Aksungur Altun Ş., AÇIKGÜL K.
International Journal of Academic Research in Education , cilt.8, sa.1, ss.1-14, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Mathematics teachers' opinions about a GeoGebra-supported learning kit for teaching polygons
AÇIKGÜL K.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.53, sa.9, ss.2482-2503, 2022 (ESCI)
2022
20229. Developing a mathematical creativity self-efficacy perception scale for pre-service mathematics teachers
Açıkgül K., Altun Aksungur Ş.
Research in Pedagogy , cilt.12, sa.1, ss.15-28, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığa İlişkin Görüşlerinin ve Yaratıcı Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
DEMİR M., AÇIKGÜL K.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , cilt.8, sa.3, ss.175-194, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. High school students' acceptance and use of mobile technology in learning mathematics
Acikgul K., ŞAD S. N.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.26, sa.4, ss.4181-4201, 2021 (SSCI)
2021
202112. Lise Öğrencilerinin Matematik Öğrenmede Mobil Teknoloji Kabul Düzeylerinin İncelenmesi
DİRİ E., AÇIKGÜL K.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.2, ss.494-516, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Developing a Two-Tier Proportional Reasoning Skill Test: Validity and Reliability Studies
AÇIKGÜL K.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.357-375, 2021 (ESCI)
2021
202114. Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışlarını etkileyen faktörlerin yapısal eşitlik modellemesiyle incelenmesi
ŞAHİN K., AÇIKGÜL K.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.106-124, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202015. The Effect Of Technological Pedagogical Content Knowledge Game Activities Supported Micro-Teaching Practices On Preservice Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Perception Levels
AÇIKGÜL K.
Acta Didactica Napocensia , cilt.13, sa.2, ss.157-173, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Uzamsal Kaygı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
POÇAN S., AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.34, ss.64-83, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202017. Mobile Technology Acceptance Scale for Learning Mathematics: Development, Validity, and Reliability Studies
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.21, sa.4, ss.161-180, 2020 (SSCI)
2020
202018. Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
AÇIKGÜL K., Diri E.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.50, ss.353-373, 2020 (ESCI)
2020
202019. Effects of Geogebra supported micro teaching applications and technological pedagogical content knowledge (TPACK) game practices on the TPACK levels of prospective teachers
Acikguel K., ASLANER R.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.25, sa.3, ss.2023-2047, 2020 (SSCI)
2020
202020. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
ÖZDEMİR F., ASLANER R., AÇIKGÜL K.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.7, sa.13, ss.18-40, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201921. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Odaklı Akademik Risk Alma Davranışlarına İlişkin Algılarının Cinsiyet, Sınıf Düzeyi, Üstbiliş ve Tutum Değişkenleri Açısından İncelenmesi
AÇIKGÜL K., ŞAHİN K.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , cilt.12, sa.32, ss.1-30, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201922. Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenme Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.9, sa.2, ss.566-587, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201923. Investigation Relations between the Technological Pedagogical Content Knowledge Efficacy Levels and Self-Efficacy Perception Levels of Pre-Service Mathematics Teachers
Acikgul K., ASLANER R.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.48, sa.1, ss.1-31, 2019 (ESCI)
2015
201524. Öğretmen adaylarının kâğıt kalem ve dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin incelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , cilt.8, sa.20, ss.468-512, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Güven Algılarının İncelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.118-152, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201526. Lise, dershane ve üniversitede verilen matematik eğitiminin ilköğretim matematik öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
AÇIKGÜL K., MACİT E., ÇAKAN C.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.72-98, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201527. Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine (TPAB) İlişkin Yeterlilik Algıları
Şad S. N., Açıkgül K., Delican K.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.204-235, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201528. Üstün yetenekli öğrencilerin matematik olimpiyatlarındaki performansları ile IQ ve matematik başarıları arasındaki ilişki
BORAN A. İ., AÇIKGÜL K., KÖKSAL M. S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.185-203, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201429. Bilgisayar destekli öğretim ve matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.41-51, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201330. Matematik öğretmen adaylarının bir geometrik yer problemine ilişkin çözümlerinin incelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.39-58, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201331. Investigation of Generic and Subject-Specific Learning Preferences of First-year Medical Students
KÖKSAL M. S., AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Education in Medicine Journal , cilt.5, sa.3, ss.53-63, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. COVID-19 Pandemisi Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile Gerçekleştirilen Matematik Derslerine Katılım Durumları ve Karşılaştıkları Zorluklar
AÇIKGÜL K., DEMİR M.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2021
20212. 7 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Kaygı, Geometriye Yönelik Öz-Yeterlik ve Uzamsal İlişkilere Dair Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
AYTEKİN G., AÇIKGÜL K.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021), Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
20213. Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığa İlişkin Görüşlerinin ve Yaratıcı Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
DEMİR M., AÇIKGÜL K.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021), Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2020
20204. 2010-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Matematik Kavramı Üzerine Yapılan Metafor Çalışmalarına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması
TUHAN N., AÇIKGÜL K.
Selçuk Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2020
20205. Matematik Öğretmen Adaylarının Yenilikçilik Davranışları ile Girişimcilik Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
FIRAT S., AÇIKGÜL K.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2020
20206. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Odaklı Akademik Risk Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modellemesiyle İncelenmesi
ŞAHİN K., AÇIKGÜL K.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2020
20207. Mobil Öğrenmenin Kabul ve Kullanımına Etki Eden Faktörler: Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modellerini Kullanan Araştırmaların İncelenmesi
AÇIKGÜL K.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
20208. Uzamsal Yetenek Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N., ALTAY B.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
20199. 7. sınıf oran-orantı konusu için başarı testinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
AÇIKGÜL K., AKSUNGUR ALTUN Ş.
1. Uluslararası Beydağı Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Ortaöğretim Öğrencileri için Matematik Öğrenmede Mobil Teknoloji Kabul Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
201811. Oyunlaştırılmış Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Etkinliklerinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Öz-Yeterlilik Algı Düzeylerine Etkisi
AÇIKGÜL K.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeye Yönelik Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Özelliklerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K., DİRİ E.
International Learning Teaching and Educational Research Congress, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2017
201714. Geogebra Destekli Mikro Öğretim Uygulaması ve Oyunlaştırılmış Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Etkinliklerinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Düzeylerine Etkisi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Investigation of Relationship Between Prospective Elementary Mathematics Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Confidence Perception and Fear of Negative Evaluation
AÇIKGÜL K., NACAR S.
Eurasian Conference on Language and Social Sciences, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Kullanarak Anlamlı Öğrenmenin Gerçekleştirilmesi Hiperbol Örneği
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201617. Discovering relation between Pythagoras relationship and the Grandi s roses with a dynamic geometry software
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
International Conference on Education in Mathematics,Science & Technology (ICEMST 2016), Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201618. INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS ATTITUDES TOWARDS MATHEMATICS AND USE OF INTERACTIVE WHITEBOARD IN MATHEMATICS COURSE IN TERMS OF GENDER, GRADE LEVEL AND SCHOOL TYPE VARIABLES (ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE VE MATEMATİK DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN TUUTMLARININ CİNSİYET, SINIF DÜZEYİ, VE OKUL TÜRÜ DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ)
AÇIKGÜL K., NACAR S.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technologht, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. Investigation of secondary school students attitudes towards mathematics and use of interactive whiteboard in mathematics course in terms of gender grade level and school type variables
AÇIKGÜL K., NACAR S., ÇAKAN C.
International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology (ICEMST 2016), Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201620. TEACHING TRIGONOMETRIC FUNCTIONS OF AN ACUTE ANGLE THROUGH DYNAMİC GEOMETRY SOFTWARE CABRI II PLUS
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Teaching trigonomtric functions of an acute angle through dynamic geometry software Cabri II Plus
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION (ICMME)-2016, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. Developing instructional materials with Geogebra for teaching polygons
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
8th World Conference on Educational Sciences, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2015
201523. Matematik öğreniminde bilgisayar kullanımı
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201524. Matemati Eğitiminde Bİlgisayar Kullanımı
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
2.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyomu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201425. Investigation of TPACK Self-confidence of prospective elementary mathematics teachers across gender, grade levels and computer-related variables
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences Conferences, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2013
201326. Orthic triangle of a triangle and the examination of relation between the elements of these two triangles through Cabri II Plus Geometry Program.
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
2.International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Aplications, Bosna-Hersek, 26 - 29 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
2013
201327. The investigation of the effect of dynamic geometry software to prospective teachers’ problem solving processes on locus problems using paper-pencil
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
V. International Congress of Educational Research, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201328. Öğretmen adaylarının geometri öğretimi ve geometri öğretiminde dinamik geometri yazılımı kullanımı ile ilgili görüşleri
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201329. Öğretmen adaylarının kâğıt-kalem ve dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin incelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
201230. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Yer Problemlerini Çözüm Sürecinde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Bilgisayar Destekli Çözüm Önerileri
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201231. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Yer Kavramına İlişkin Algıları Ve Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201132. Bilgisayar Destekli Öğretim BDÖ ve Matematik Öğretmen Adayları: Bir Literatür İncelemesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
10. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201133. Lise Dershane Ve Üniversite Matematiğinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi İnönü Üniversitesi Örneği
AÇIKGÜL K., MACİT E., ÇAKAN C.
10. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201134. Cabri II Plus Geometri Programıyla Çözülen Bir Geometrik Yer Problemi Örneği
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
Akademik Bilişim 2011, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Matematik Eğitiminde Mobil Öğrenme
Açıkgül K., Sevimli E., Poçan S.
Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Esra YILDIZ,İbrahim ARPACI, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.143-162, 2021
2021
2021