Education Information
2012 - 2017
2012 - 2017Doctorate
Inonu University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Turkey
2010 - 2012
2010 - 2012Postgraduate
Inonu University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Turkey
2006 - 2010
2006 - 2010Undergraduate
Inonu University, Eğitim Fakültesi, Turkey
Dissertations
2017
2017Doctorate
Geogebra destekli mikro öğretim uygulaması ve oyunlaştırılmış teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının TPAB düzeylerine etkisi
Inonu University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2012
2012Postgraduate
Öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin ve bu süreçlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Inonu University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Foreign Languages
B2 Upper Intermediate
B2 Upper IntermediateEnglish
Research Areas
Education
Elementary School Education
Teacher Training For Elementary Sch. Edu. in Mathematics
Teacher Training
Academic Titles / Tasks
2022 - Continues
2022 - ContinuesAssociate Professor
Inonu University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2017 - 2022
2017 - 2022Assistant Professor
Inonu University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2010 - 2017
2010 - 2017Research Assistant
Inonu University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Managerial Experience
2018 - 2021
2018 - 2021Deputy Head of Department
Inonu University
2019 - 2020
2019 - 2020Vice Dean
Inonu University
2017 - 2018
2017 - 2018Head of Department
Inonu University
Courses
Postgraduate
PostgraduateHer Ortaokul Matematik Öğretmenin Bilmesi Gereken Bazı Matematiksel Kavramlar
Undergraduate Double Major
Undergraduate Double MajorMatematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanma
Undergraduate Double Major
Undergraduate Double MajorHer Ortaokul Matematik Öğretmenin Bilmesi Gereken Bazı Matematiksel Kavramlar
Undergraduate Double Major
Undergraduate Double MajorBilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği-Z
Advising Theses
2022
2022Postgraduate
8. sınıf öğrencilerinin orantısal ve olasılıksal akıl yürütme becerileri ile problem çözme sürecinde üstbilişsel öz düzenlemelerine ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
Açıkgül K. (Advisor)
N.TUHAN(Student)
2021
2021Postgraduate
Lise öğrencilerinin matematik öğrenmede mobil teknoloji kabul düzeylerinin Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modeli-2 çerçevesinde incelenmesi
Açıkgül K. (Advisor)
E.DİRİ(Student)
2020
2020Postgraduate
Matematiksel yaratıcılığa ilişkin Problem Odaklı Öz-Yeterlik Algı Ölçeği geliştirme çalışması
Açıkgül K. (Advisor)
Ş.AKSUNGUR(Student)
2020
2020Postgraduate
Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışlarına etki eden faktörlerin yapısal eşitlik modellemesi ile incelenmesi
Açıkgül K. (Advisor)
K.ŞAHİN(Student)
Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
2021
2021High school students' acceptance and use of mobile technology in learning mathematics
Acikgul K., ŞAD S. N.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, vol.26, no.4, pp.4181-4201, 2021 (SSCI)
2020
2020Mobile Technology Acceptance Scale for Learning Mathematics: Development, Validity, and Reliability Studies
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, vol.21, no.4, pp.161-180, 2020 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
2023
2023The Investigation of the Secondary School Students Acceptance Levels of Flipped Mathematics Classroom
AÇIKGÜL K., YAĞMURLU M. A.
International Journal of Academic Research in Education , vol.9, no.1, pp.27-40, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K., BAKAN S., ASLANER R.
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.75-98, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023Ortaokul Öğrencilerinin Ters Yüz Edilmiş Matematik Sınıflarına Hazırbulunuşluklarının ve Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K., YALINKILIÇ O.
International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM) , vol.10, no.3, pp.190-207, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023Investigation of 8th grade students' proportional and probabilistic reasoning skills and awareness of their metacognitive self-regulations in the problem-solving process
AÇIKGÜL K., Tuhan N.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, vol.6, no.1, pp.96-123, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N., ALTAY B.
International Journal of Assessment Tools in Education
, vol.10, no.1, pp.76-97, 2023 (ESCI)
2022
2022Problem-Oriented Self-Efficacy Perception Scale for Mathematical Creativity: Validity and Reliability Studies
Aksungur Altun Ş., AÇIKGÜL K.
International Journal of Academic Research in Education , vol.8, no.1, pp.1-14, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Mathematics teachers' opinions about a GeoGebra-supported learning kit for teaching polygons
AÇIKGÜL K.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, vol.53, no.9, pp.2482-2503, 2022 (ESCI)
2022
2022Developing a mathematical creativity self-efficacy perception scale for pre-service mathematics teachers
Açıkgül K., Altun Aksungur Ş.
Research in Pedagogy , vol.12, no.1, pp.15-28, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığa İlişkin Görüşlerinin ve Yaratıcı Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
DEMİR M., AÇIKGÜL K.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.8, no.3, pp.175-194, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Lise Öğrencilerinin Matematik Öğrenmede Mobil Teknoloji Kabul Düzeylerinin İncelenmesi
DİRİ E., AÇIKGÜL K.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.11, no.2, pp.494-516, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Developing a Two-Tier Proportional Reasoning Skill Test: Validity and Reliability Studies
AÇIKGÜL K.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, vol.8, no.2, pp.357-375, 2021 (ESCI)
2021
2021Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışlarını etkileyen faktörlerin yapısal eşitlik modellemesiyle incelenmesi
ŞAHİN K., AÇIKGÜL K.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.1, pp.106-124, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020The Effect Of Technological Pedagogical Content Knowledge Game Activities Supported Micro-Teaching Practices On Preservice Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Perception Levels
AÇIKGÜL K.
Acta Didactica Napocensia , vol.13, no.2, pp.157-173, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Uzamsal Kaygı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
POÇAN S., AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.34, pp.64-83, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
AÇIKGÜL K., Diri E.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, no.50, pp.353-373, 2020 (ESCI)
2020
2020Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
ÖZDEMİR F., ASLANER R., AÇIKGÜL K.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.13, pp.18-40, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Odaklı Akademik Risk Alma Davranışlarına İlişkin Algılarının Cinsiyet, Sınıf Düzeyi, Üstbiliş ve Tutum Değişkenleri Açısından İncelenmesi
AÇIKGÜL K., ŞAHİN K.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.12, no.32, pp.1-30, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenme Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.9, no.2, pp.566-587, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Investigation Relations between the Technological Pedagogical Content Knowledge Efficacy Levels and Self-Efficacy Perception Levels of Pre-Service Mathematics Teachers
Acikgul K., ASLANER R.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.48, no.1, pp.1-31, 2019 (ESCI)
2015
2015Öğretmen adaylarının kâğıt kalem ve dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin incelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.8, no.20, pp.468-512, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Güven Algılarının İncelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, pp.118-152, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Lise, dershane ve üniversitede verilen matematik eğitiminin ilköğretim matematik öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
AÇIKGÜL K., MACİT E., ÇAKAN C.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.72-98, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine (TPAB) İlişkin Yeterlilik Algıları
Şad S. N., Açıkgül K., Delican K.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2, pp.204-235, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Üstün yetenekli öğrencilerin matematik olimpiyatlarındaki performansları ile IQ ve matematik başarıları arasındaki ilişki
BORAN A. İ., AÇIKGÜL K., KÖKSAL M. S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2, pp.185-203, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2014
2014Bilgisayar destekli öğretim ve matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.1, pp.41-51, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Matematik öğretmen adaylarının bir geometrik yer problemine ilişkin çözümlerinin incelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.3, pp.39-58, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Investigation of Generic and Subject-Specific Learning Preferences of First-year Medical Students
KÖKSAL M. S., AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Education in Medicine Journal , vol.5, no.3, pp.53-63, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2021
2021COVID-19 Pandemisi Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile Gerçekleştirilen Matematik Derslerine Katılım Durumları ve Karşılaştıkları Zorluklar
AÇIKGÜL K., DEMİR M.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Turkey, 7 - 10 July 2021
2021
20217 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Kaygı, Geometriye Yönelik Öz-Yeterlik ve Uzamsal İlişkilere Dair Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
AYTEKİN G., AÇIKGÜL K.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021), Turkey, 19 - 21 May 2021
2021
2021Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığa İlişkin Görüşlerinin ve Yaratıcı Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
DEMİR M., AÇIKGÜL K.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021), Turkey, 19 - 21 May 2021
2020
20202010-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Matematik Kavramı Üzerine Yapılan Metafor Çalışmalarına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması
TUHAN N., AÇIKGÜL K.
Selçuk Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Turkey, 12 - 13 December 2020
2020
2020Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Odaklı Akademik Risk Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modellemesiyle İncelenmesi
ŞAHİN K., AÇIKGÜL K.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Turkey, 19 - 22 November 2020
2020
2020Matematik Öğretmen Adaylarının Yenilikçilik Davranışları ile Girişimcilik Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
FIRAT S., AÇIKGÜL K.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Turkey, 19 - 22 November 2020
2020
2020Uzamsal Yetenek Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N., ALTAY B.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Turkey, 10 - 13 September 2020
2020
2020Mobil Öğrenmenin Kabul ve Kullanımına Etki Eden Faktörler: Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modellerini Kullanan Araştırmaların İncelenmesi
AÇIKGÜL K.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Turkey, 10 - 13 September 2020
2019
20197. sınıf oran-orantı konusu için başarı testinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
AÇIKGÜL K., AKSUNGUR ALTUN Ş.
1. Uluslararası Beydağı Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Turkey, 20 - 22 December 2019
2019
2019Ortaöğretim Öğrencileri için Matematik Öğrenmede Mobil Teknoloji Kabul Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AÇIKGÜL K., ŞAD S. N.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 20 June 2019
2018
2018Oyunlaştırılmış Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Etkinliklerinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Öz-Yeterlilik Algı Düzeylerine Etkisi
AÇIKGÜL K.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 12 - 14 September 2018
2018
2018Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeye Yönelik Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 12 - 14 September 2018
2018
2018İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Özelliklerinin İncelenmesi
AÇIKGÜL K., DİRİ E.
International Learning Teaching and Educational Research Congress, Turkey, 6 - 08 September 2018
2017
2017Geogebra Destekli Mikro Öğretim Uygulaması ve Oyunlaştırılmış Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Etkinliklerinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Düzeylerine Etkisi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Turkey, 27 - 28 October 2017
2017
2017Investigation of Relationship Between Prospective Elementary Mathematics Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Confidence Perception and Fear of Negative Evaluation
AÇIKGÜL K., NACAR S.
Eurasian Conference on Language and Social Sciences, 29 September - 01 October 2017
2017
2017Matematik Öğretiminde Bilgisayar Kullanarak Anlamlı Öğrenmenin Gerçekleştirilmesi Hiperbol Örneği
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-3, Afyon, Turkey, 17 - 19 May 2017
2016
2016Discovering relation between Pythagoras relationship and the Grandi s roses with a dynamic geometry software
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
International Conference on Education in Mathematics,Science & Technology (ICEMST 2016), Turkey, 19 - 22 May 2016
2016
2016INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS ATTITUDES TOWARDS MATHEMATICS AND USE OF INTERACTIVE WHITEBOARD IN MATHEMATICS COURSE IN TERMS OF GENDER, GRADE LEVEL AND SCHOOL TYPE VARIABLES (ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE VE MATEMATİK DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN TUUTMLARININ CİNSİYET, SINIF DÜZEYİ, VE OKUL TÜRÜ DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ)
AÇIKGÜL K., NACAR S.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technologht, 19 - 22 May 2016
2016
2016Investigation of secondary school students attitudes towards mathematics and use of interactive whiteboard in mathematics course in terms of gender grade level and school type variables
AÇIKGÜL K., NACAR S., ÇAKAN C.
International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology (ICEMST 2016), Turkey, 19 - 22 May 2016
2016
2016Teaching trigonomtric functions of an acute angle through dynamic geometry software Cabri II Plus
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION (ICMME)-2016, Turkey, 12 - 14 May 2016
2016
2016Developing instructional materials with Geogebra for teaching polygons
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
8th World Conference on Educational Sciences, Spain, 4 - 06 February 2016
2015
2015Matematik öğreniminde bilgisayar kullanımı
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 16 - 18 May 2015
2014
2014Investigation of TPACK Self-confidence of prospective elementary mathematics teachers across gender, grade levels and computer-related variables
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences Conferences, Italy, 6 - 08 February 2014
2013
2013Orthic triangle of a triangle and the examination of relation between the elements of these two triangles through Cabri II Plus Geometry Program.
ASLANER R., AÇIKGÜL K.
2.International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Aplications, Bosnia And Herzegovina, 26 - 29 August 2013
2013
2013The investigation of the effect of dynamic geometry software to prospective teachers’ problem solving processes on locus problems using paper-pencil
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
V. International Congress of Educational Research, Turkey, 6 - 09 June 2013
2013
2013Öğretmen adaylarının geometri öğretimi ve geometri öğretiminde dinamik geometri yazılımı kullanımı ile ilgili görüşleri
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Sempozyumu, Turkey, 20 - 22 June 2013
2013
2013Öğretmen adaylarının kâğıt-kalem ve dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin incelenmesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Sempozyumu, Turkey, 20 - 22 June 2013
2012
2012Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Yer Problemlerini Çözüm Sürecinde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Bilgisayar Destekli Çözüm Önerileri
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012
2012
2012Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Yer Kavramına İlişkin Algıları Ve Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012
2011
2011Lise Dershane Ve Üniversite Matematiğinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi İnönü Üniversitesi Örneği
AÇIKGÜL K., MACİT E., ÇAKAN C.
10. Matematik Sempozyumu, Turkey, 21 - 23 September 2011
2011
2011Bilgisayar Destekli Öğretim BDÖ ve Matematik Öğretmen Adayları: Bir Literatür İncelemesi
AÇIKGÜL K., ASLANER R.
10. Matematik Sempozyumu, Turkey, 21 - 23 September 2011
Books & Book Chapters
2021
2021Matematik Eğitiminde Mobil Öğrenme
Açıkgül K., Sevimli E., Poçan S.
in: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Esra YILDIZ,İbrahim ARPACI, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.143-162, 2021
2021
2021Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi ve Matematik Eğitimi
AÇIKGÜL K., POÇAN S.
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, AKKOYUNLU Buket, İŞMAN Aytekin, ODABAŞI, Hatice Ferhan, Editor, Pegem Akademi, pp.251-274, 2021
Awards
December 2020
December 2020