Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
DIŞ PAYDAŞLARIN ÜNİVERSİTEDEN BEKLENTİLERİ VE İMAJ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.7, sa.48, ss.1737-1758, 2021 (Hakemli Dergi)
TOPLUMDA ALGILANAN DOKTOR İMAJININ SAĞLIK HİZMET KALİTESİÜZERİNE ETKİSİ: BOLU VE DÜZCE ÖRNEĞİ
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.176-205, 2017 (Hakemli Dergi)
STK MENSUPLARININ ETİK İKLİM ALGISININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARACILIĞIYLA BİREYSEL PERFORMANSLARINA ETKİSİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.20, ss.283-313, 2017 (Hakemli Dergi)
Medikal Turizm Kapsamında Gelen Yabancı Hastalar ile Yerli Hastaların Memnuniyet ve Sadakatlerinin Karşılaştırılması
Bartın Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.45-72, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye deki Üniversitelerin Girişimcilik Serüveni Bir Gömülü Teori Araştırmas
GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.61-84, 2016 (Hakemli Dergi)
Otel İşletmelerinin Pazarlama Anlayışları Üzerine Nitel Bir Araştırma
Bartın Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.241-285, 2016 (Hakemli Dergi)
Girişimcilerin Sektör Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi Düzce Örneğ
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.67-84, 2015 (Hakemli Dergi)
Dış Kaynak Kullanımının İşletme Finansal Performansına Etkisi Düzce İli İmalat Sanayisinde KOBİ Yöneticileri Üzerinde Bir Araştırma
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.17, sa.28, ss.56-67, 2015 (Hakemli Dergi)
Aile Hekimliği Uygulamasının Hekimlerin Sunmuş Olduğu Hizmetlerin Kalitesine Etkisi: Düzce Örneği
AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.23-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Finansal Oranların Faaliyet Alanlarına Göre Değişiminin Merkez Bankası Sektör Raporları Yardımıyla İncelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.44, ss.45-57, 2015 (Hakemli Dergi)
Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi
C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, 2014 (Hakemli Dergi)
Turizm Lisans Öğrencilerinin Turizm Sektöründe Çalışma Eğilimleri
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.23-45, 2013 (Hakemli Dergi)
Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği
Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.429-446, 2010 (Hakemli Dergi)
Müşteri Sadakati İle Müşteri Tatmini Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.19, ss.167-188, 2008 (Hakemli Dergi)
Finansal Kiralama (Leasing): İstanbul’xxdaki Havayolu Şirketlerinde Bir Araştırma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.5, sa.1, 2008 (Hakemli Dergi)
Hızlı Yiyecek İşletmelerinin Tercihinde Etkili Olan Faktörler
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.317-336, 2007 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Kuru Kayısı Üretim ve Pazarlama Problemleri Ve Çözüm Önerileri
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.337-360, 2007 (Hakemli Dergi)
Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.22, ss.150-168, 2007 (Hakemli Dergi)
Şehirlerarası Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi v e Bir Uygulama
Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.121-144, 2005 (Hakemli Dergi)
Ulaşım Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.121-134, 2003 (Hakemli Dergi)
Politik Pazarlama Açısından Seçmen Kararlarında Etkili Olan Faktörler ve Sivas Örneği
Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.17, ss.255-270, 2003 (Hakemli Dergi)
Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma
Pazarlama Dünyası
, cilt.16, sa.4, ss.46-53, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
CEP TELEFONU VE GSM OPERATÖR TERCİHLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN İRDELENMESİ- DÜZCE İLİNDE BİR UYGULAMA
III. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 21 - 22 Haziran 2018
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ SADAKATİNİN HİZMET HATASI VE MÜŞTERİ ŞİKAYETİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ
III. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 21 - 22 Haziran 2018
GSM OPERATÖRLERİNDE MARKA KONUMLANDIRMA VE ALGILAMA HARİTALARI DÜZCE İLİNDE BİR UYGULAMA
2. ULUSLARARASI SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU, ANTALYA/ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
The Effect of the Campus Life Quality to Student Satisfaction
SPEHES-ANKARA - 2016 International Conference On “Studies in Politics, Education, Health, Engineering and Sociology”, 18 - 19 Kasım 2016
Üniversitelerin Stratejik Planlarının Girişimci Üniversite Bağlamında İncelenmesi
INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION: KEEPING UP WITH THE CHANGE, 12 - 13 Nisan 2016
Kentsel Yaşam Kalitesinde Toplumsal Yapı ve Sosyal Çevrenin Rolü Düzce İli Örneği Örneği
I. UluslararasıKent Araştırmaları Kongresi, 16 - 17 Nisan 2015
ÜLKEMİZDE 2006 YILINDA KURULAN ÜNİVERSİTELERDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GİRİŞİMCİLİK ALGISI
Social Sciences and Humanities in Focus, Polonya, 16 - 18 Eylül 2015
Türkiye de 2006 Yılında Kurulan Üniversitelerde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Girişimcilik Algısı
Uluslararası Sosyal Ve Beşeri Bilimlere Küresel Yaklaşımlar-Kurum Ve Uygulamalar Sempozyumu, 16 - 18 Eylül 2015
İstanbul Kapalı Çarşı ile İlgili Turistlerin Etik Algısı
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 Mayıs 2012, ss.973-979
Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığını Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası 6. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 27 - 29 Aralık 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ
NOBEL, Ankara, 2016
GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARINDAN SEÇMELER
DETAY, 2008
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli ve Kahraman ÇATI, Editör, Detay, 2008
Turizm Sektöründe Belgelendirme Kuruluşlarının Rolü ve Önemi
Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar, Melih Bulu ve İ. H.Eraslan, , Editör, URAK, İstanbul, 2007
Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi
Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler, Said Kıngır, Editör, Gazi Kitapevi, 2007