Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Resimli Çocuk Kitapları ve Çocuk Edebiyatı Eleştirisi

.T H Internatıonal Istanbul Current Scıentıfıc Research Congress., 1 - 03 Nisan 2024

Ortaokul Düzeyi Çocuk Kitapları ve Çocuk Edebiyatı Eleştirisi.

5.T H Internatıonal Istanbul Current Scıentıfıc Research Congress., 1 - 03 Nisan 2024

5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi.

3. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar Kongresi. 17-18 Nisan 2023 / Mersin., Mersin, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2023, cilt.1, ss.9-25

6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi.

3. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar Kongresi. 17-18 Nisan 2023 / Mersin., Mersin, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2023, cilt.1, ss.30-60

Dede Korkut Hikâyelerinde Çatışmalar Ve Çatışma Çözme Süreçleri.

5. ULUSLARARASI DEDE KORKUT TÜRK KÜLTÜRÜ, TARİHİ ve EDEBİYATI KONGRESİ. 2-4 Eylül 202 / İZMİR., İzmir, Türkiye, 02 Eylül 2022, cilt.2, ss.110-125

“GEÇMİŞE TIRMANAN MERDİVEN” ADLI ÇOCUK KİTABININ PEİRCE’İN DİL DIŞI GÖSTERGELER KURAMI ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

International Symposium on Literature, Culture and Language (On the occasion of the 40th Anniversary of Van Yüzüncü Yıl University), Van, Türkiye, 26 Mayıs 2022, ss.78-104

2019 YILI TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DİLBİLİMİN ALANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

International Symposium on Literature, Culture and Language (On the occasion of the 40th Anniversary of Van Yüzüncü Yıl University), Van, Türkiye, 26 Mayıs 2022, ss.38-78

“Pinokyo” masalındaki dil dışı göstergeler

ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, ss.183-225

Eflatun Cem Güney’in Masallarında İlişki Sözleri.

Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.165-198

Dil Bilgisi Öğretiminde Metinle Öğrenme ve Yapılandırıcı Yaklaşım Bağlamında Etkinlik Önerileri.

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Üstbiliş Becerilerin Eğitimi ve Okuduğunu Anlama Sürecindeki Yeri.

Prof. Dr. Sedat SEVER’e Armağan - Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019

Çağdaş Çocuk Yazınında Suriye Olgusunun Farklı Açılardan İrdelenmesi.

II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 20 Ekim 2017 - 22 Ekim 2016

Behiç Ak’ın “Gülümseten Öyküler” Serisinin “Konu-İleti-Karakter” Bağlamında İncelenmesi.

IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 2 - 04 Kasım 2017, cilt.108

Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Dersinin Uygulama Aşamasında Karşılaştıkları Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

X. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı., İstanbul, Türkiye, 02 Ekim 2017 - 04 Ekim 2016

Oğuz Tansel’in Derleyip Yazdığı Masallarda Deyimlerle Kurulu Anlatım Çeşitliliği Ve Şiirsel Söyleyiş Örnekleri.

Türk Masal Dünyası ve Doğumunun 100. Yılında Oğuz Tansel Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2016, ss.287-311

Türkçe Çalışma Kitaplarında Bilişsel Okuma Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Bir İnceleme

VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, 02 Temmuz 2015

8. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarının Üst Düzey Bilişsel Becerileri Geliştirme Yeterliliği

VI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, 4 - 06 Temmuz 2013

Türkçenin Sözvarlığı Açısından 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Öyküleyici Metinler.

Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Öğretimi Çalıştayı., Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010

Etkinliklerle Sözcük Öğretimi.

IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı., 8 - 09 Eylül 2010

Eflatun Cem Güney’in Masallarında “Kadın”.

BİR BİLİM KATEGORİSİ OLARAK “KADIN” : Edebiyat, Dil ve Kültür Çalışmalarında ‘Kadın’ Uluslararası Sempozyumu., 29 - 30 Nisan 2008

Sevim Ak’ın Çocuk Dünyası.

II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu (Gelişmeler, Sorunlar ve Çözüm Önerileri), Türkiye, 1 Şubat - 03 Ocak 2006

“Köroğlu Çalışmaları Üzerine Bir Bibliyografya Denemesi”.

Halk Kültürü ve Köroğlu Bilgi Şöleni., Türkiye, 2 - 04 Kasım 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Anlatma Eğitimi.

SON ÇAĞ, Ankara, 2023

Düzenleme Biçimi Açısından Metinler

KURAM VE UYGULAMADA ELEŞTİREL OKUMA, Doç. Dr. Hasan Kurnaz - Doç. Dr. Cafer Çarkıt, Editör, NOBEL, Ankara, ss.1-19, 2023

Genel Dilbilimi

SON ÇAĞ YAYINLARI, Ankara, 2022

Kelime Öğretim Yöntem ve Teknikleri

Kuramdan Uygulamaya KELİME ÖĞRETİMİ, HASAN KURNAZ; CAFER ÇARKIT, Editör, NOBEL, Ankara, ss.103-125, 2022

ANLAMA EĞİTİMİ

SON ÇAĞ YAYINLARI, Ankara, 2021

Sözcük Dağarcığı ve Dilbilgisi Eğitiminin Temel Kavramları.

Dil Eğitiminin Temel Kavramları., HÜLYA OKUYAN, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.107-163, 2021

Çocuk Hakları Bağlamında “Uç Minik Serçem”.

Doğumunun 100. Yılında Necati Cumalı Anma Kitabı., SONGÜL TAŞ, Editör, SON ÇAĞ YAYINLARI, Ankara, ss.141-169, 2021

Uluslararası PISA Okuma Yeterlikleri ile 2019 Türkçe Öğretim Programındaki Okuma Becerisine İlişkin Kazanımların Örtüşme Düzeyleri

PISA VE OKUMA KÜLTÜRÜ, İBRAHİM SEÇKİN AYDIN- ÖMER YAHŞİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.257-276, 2021

ÇOCUK EDEBİYATI

sonçağ, Ankara, 2020

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİJİTAL ÖYKÜLEME

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE TÜRKÇE EĞİTİMİ, CANAN ASLAN, GÜRBÜZ ÇALIŞKAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.168-188, 2020

OKUMA GÜÇLÜKLERİ

TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, PROF DR HASAN KAVUK, Editör, Nobel Akademik Araştırmalar Yayınevi Yayınları, Ankara, ss.201-214, 2019

OKUMA GÜÇLÜKLERİ

Türkçe öğretimi, KAVRUK HASAN, KURNAZ HASAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.201-214, 2019

Türkçe öğretmenlerinin Türkçe dersinin uygulama aşamasında karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri

Türkçenin Eğitimi ve Öğretiminde Kuramsal ve uygulamalı çalışmalar 10, nadir engin uzun ümit bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.301-332, 2018

Türkçe Çalışma Kitaplarında Bilişsel Okuma Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Bir İnceleme.

Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi, SELAHATTİN DİLİDÜZGÜN, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.252-268, 2016

8. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarının Üst Düzey Bilişsel Becerileri Geliştirme Yeterliliği.

Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar., kamil işeri, Editör, pegem, Ankara, ss.145-159, 2014

Etkinliklerle Sözcük Öğretimi

Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Üzerine Çalışmalar, ENGİN YILMAZ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.20-31, 2012

Anadili Eğitimi ve Öğretimi Sürecinde 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya Yönelik Metin Türü Farkındalığı

Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar., DOĞAN GÜNAY, Editör, DOKUZ EYLÜL ÜNV YAYINLARI, İzmir, ss.35-55, 2011

İlköğretim Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Kullanılan Atasözü ve Deyimlere Yönelik Bir Sözvarlığı Çalışması

Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar., GÜLSÜN LEYLA UZUN, Editör, Ankara Üniversitesi TÖMER Yayınları, AMKARA, ss.113-122, 2010

Metrikler

Yayın

91

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları