Eğitim Bilgileri
2012 - 2017
2012 - 2017Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2007 - 2012
2007 - 2012Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
İşbirliğine dayalı öğrenme yönteminin Matematik dersinde öğrencilerin akademik başarısına ve tutumuna etkisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim
2012
2012Yüksek Lisans
Eğitim fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri: İnönü Üniversitesi örneği
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
Araştırma Alanları
Sınıf Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Matematik Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
İlköğretimde Çağdaş Fen Öğretimi
İleri Araştırma Teknikleri I
İlköğretimde Etkinlik Temelli Matematik Öğretimi
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
İlköğretimde Fen Öğretimi
Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Yolları
İlköğretimde Matematik Öğretimi
Lisans
Lisans
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
İlkokulda Temel Matematik
Matematik Öğretimi II
Matematik Öğretimi I
İlkokulda Temel Matematik
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Matematik Öğretimi II
Matematik Öğretimi I
İlkokulda Temel Matematik
Fen Öğretimi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Okul Deneyimi
İlkokulda Temel Matematik
Fen ve Teknoloji Öğretimi I
Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi
Araştırma Projesi I
Fen ve Teknoloji Eğitimi II
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
OKUL DENEYİMİ
Öğretmenlik Uygulaması I
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE
Topluma Hizmet Uygulamaları
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması II
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Dijital hologram kullanımının 4. sınıf fen öğretiminde akademik başarı ve tutuma etkisi
Karalı Y. (Danışman)
S.ADIGÜZEL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Öğretimine Yönelik Tutumları ve Yaşam Becerileriyle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Karalı Y. (Danışman)
Y.AKGÜN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
GEOMETRİK MEKANİK ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARI VE ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Karalı Y. (Danışman)
H.TAŞKESEN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin 21. yüzyıl öğrenen ve öğreten becerilerinin incelenmesi (Malatya ili örneği)
Karalı Y. (Danışman)
G.COŞANAY(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (16)
2025
20251. Teachers' Views on the Use of Artificial Intelligence in the Education Process
Adıgüzel S., Karalı Y., AYDEMİR H.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.107-125, 2025 (TRDizin)
2023
20232. Fen Bilimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
PALANCIOĞLU Ö. V., KARALI Y., AYDEMİR H.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.79-98, 2023 (TRDizin)
2023
20233. YETİŞKİNLERE YÖNELİK MOBİL OKURYAZARLIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME; GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
KARALI Y., AYDEMİR H., ŞEN M., KAYA F.
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.203-219, 2023 (TRDizin)
2022
20224. Difficulties Classroom Teachers Encounter in Teaching Mathematics: A Phenomenological Study
KARALI Y.
International Journal of Progressive Education , cilt.18, sa.5, ss.80-104, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Investigation of the Effect of Digital Hologram Use on Academic Achievement and Attitude in Primary School Science Teaching
KARALI Y., ADIGÜZEL S.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.14, sa.4, ss.989-1005, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. 4+4+4 EĞİTİM SİSTEMİYLE BİRLİKTE RESMİ VE ÖZEL İLKOKUL İSTATİSTİKLERİNİN İNCELENMESİ
Karalı Y., Palancıoğlu Ö. V., Şen M.
Tarih Okulu Dergisi
, sa.50, ss.2345-2368, 2022 (TRDizin)
2022
20227. Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi
KARALI Y., TAŞKESEN H.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1132-1150, 2022 (TRDizin)
2022
20228. Matematik Öz-yeterlik Algısı Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KARALI Y., COŞANAY G.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.17, sa.4, ss.827-842, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Meslek ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonların Belirlenmesi
KARALI Y., PALANCIOĞLU Ö. V., AYDEMİR H.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.30, sa.3, ss.669-678, 2022 (TRDizin)
2022
202210. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
KARALI Y.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.89-101, 2022 (TRDizin)
2022
202211. Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
KARALI Y., COŞANAY G.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , sa.89, ss.77-88, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Examining the factors affecting Turkey's 4th grade mathematics achievement according to Timms 2019 final report
KARALI Y., PALANCIOĞLU Ö. V., AYDEMİR H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.14, sa.1, ss.424-454, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202213. Examination of classroom teachers’ 21st century teaching skills
COŞANAY G., KARALI Y.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.9, sa.1, ss.432-448, 2022 (TRDizin)
2021
202114. Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
KARALI Y., ŞAHİN T. G., ŞEN M., AYDEMİR H.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.3, ss.2277-2296, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Interdisciplinary Approach in Primary School Mathematics Education
KARALI Y.
Education Quarterly Reviews , cilt.4, sa.4, ss.182-190, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. Analysis of Internet Addiction Levels of Primary School, Secondary School and High School Senior Students
AYDEMİR H., Çınar M., KARALI Y.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.13, sa.4, ss.1152-1178, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. An Investigation of Prospective Teachers' Use of the Turkish Language in Social Media
KARALI Y., AYDEMİR H., ŞEN M.
Education Quarterly Reviews , cilt.4, sa.2, ss.620-628, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Medyada Türkçe Kullanımına İlişkin Bir İnceleme
KARALI Y., AYDEMİR H., ŞEN M., ŞAHİN T. G.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.16, sa.2, ss.1203-1216, 2021 (TRDizin)
2021
202119. Türkiye ve Singapur İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
KARALI Y., PALANCIOĞLU Ö. V., AYDEMİR H.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.866-888, 2021 (TRDizin)
2020
202020. COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN VELİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
KARALI Y., AYDEMİR H., COŞANAY G., ŞEN M.
Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , cilt.4, sa.7, ss.70-84, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
AYDEMİR H., KARALI Y., COŞANAY G.
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , cilt.2, sa.4, ss.1199-1214, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202022. İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ
KARALI Y., AYDEMİR H.
Tarih Okulu Dergisi , ss.2582-2606, 2020 (TRDizin)
2020
202023. Examining Primary School Teachers’ 21st Century Teacher and Learner Skills
KARALI Y., AYDEMİR H.
The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences , cilt.17, ss.50-56, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202024. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VEÖĞRENEN BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLARAÇISINDAN İNCELENMESİ
AYDEMİR H., KARALI Y.
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.364-376, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
201825. The effect of cooperative learning on the academic achievement and attitude of students in Mathematics class
KARALI Y., AYDEMİR H.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS , cilt.13, sa.21, ss.712-722, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201826. Hayat Bilgisi 2. Sınıf Dersinde Yer Alan Dün, Bugün, Yarın Temasında Geçen Kazanımların Gerçekleşme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
AYDEMİR H., KARALI Y., ÇELİK Ö.
Science, Education, Art and Technology Journal (SEAT Journal) , cilt.2, sa.1, ss.7-21, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201627. Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi
AYDEMİR H., KOÇOĞLU E., Karalı Y.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.4, ss.1881-1896, 2016 (TRDizin)
2015
201528. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ
DURMUŞ M., AYDEMİR H., KARALI Y.
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi , ss.365-377, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201529. Learning styles of the pedagogical formation students
AYDEMİR H., KARALI Y., KOÇOĞLU E., AKKAYA S.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2015, ss.389-396, 2015 (SCI-Expanded, Scopus)
2015
201530. Beliefs about personal competence among pedagogical formation students with regard to the teaching profession
AYDEMİR H., KARALI Y., AKKAYA S.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2015, ss.38-44, 2015 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
COŞANAY G., ADIGÜZEL S., KARALI Y.
10th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 19 Mayıs 2023, ss.20-28, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
COŞANAY G., ADIGÜZEL S., KARALI Y.
10th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 19 Mayıs 2023, ss.29-37, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. INVESTIGATION OF MATHEMATICS LANGUAGE SELF-EFFICIENCY BELIEFS OF CLASS TEACHERS
ADIGÜZEL S., KARALI Y., COŞANAY G.
8th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. CLASSROOM TEACHERS' METAPHORIC PERCEPTIONS FOR THE SCIENCE COURSE
ADIGÜZEL S., KARALI Y., COŞANAY G.
8th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023, ss.381-388, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. EXAMINATION OF MATHEMATICAL CURIOUS LEVELS OF CLASS TEACHER CANDIDATES
COŞANAY G., KARALI Y.
INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends 10, Baku, Azerbaycan, 16 Şubat 2023, ss.649-659, (Tam Metin Bildiri)
2023
20236. EXAMINATION OF MATHEMATICAL CURIOUS LEVELS OF CLASS TEACHERS
COŞANAY G., KARALI Y.
INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends 10, Baku, Azerbaycan, 16 Şubat 2023, ss.668-678, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. İlkokul Öğrencileri Çevrimiçi Matematik Sınavlarına Ne Kadar Hazır?
Karalı Y., Coşanay G., Şen M.
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021) / 12-14 Kasım 2021, Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.313-317, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. İlkokul 4. Sınıf Düzeyi Öğrencilerin TIMSS 2019 Sonuçlarına Göre Fen Başarı Puanlarının Okul İklimi Değişkeni Açısından İncelenmesi
KARALI Y., COŞANAY G., AYDEMİR H.
19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20219. TERÖRE KALICI ÇÖZÜM: EĞİTİM
PALANCIOĞLU Ö. V., AYDEMİR H., KARALI Y.
20. Uluslararası Kamu Yönetimi Forumu Tam Metin Bildiri Kitabı, Malatya, Türkiye, 21 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202110. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi Dersinde Geçen Kavramları Kazanım Düzeyleri
KARALI Y., ADIGÜZEL S.
VIIIth İnternational Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202111. TIMSS 2019 Türkiye Raporuna Göre 4.Sınıf Düzeyi Öğrencilerin Matematik Başarı Puanlarının Okul İklimi Açısından İncelenmesi
KARALI Y., COŞANAY G.
VIIIth İnternational Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
202012. Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitimde Yaşanan Sorunlara İlişkin Veli ve Öğrenci Görüşleri
KARALI Y., AYDEMİR H., ŞEN M., COŞANAY G.
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu’xxna (USVES), Elazığ, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
202013. Sosyal Medyada İlkokul Öğrencilerinin Türkçe Kullanımına İlişkin Bir İnceleme
KARALI Y., AYDEMİR H., ŞEN M.
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202014. Sosyal Medyada Öğretmen Adaylarının Türkçe Kullanımına İlişkin Bir İnceleme
KARALI Y., AYDEMİR H., ŞEN M.
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202015. ANALYSIS OF SOCIAL STUDIES TEXTBOOK IN ACCORDANCE WITH THE PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS
AYDEMİR H., KOÇOĞLU E., KARALI Y.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Mart 2020, (Özet Bildiri)
2019
201916. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Değerler Eğitiminin Öğretmen ve İdareci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
AYDEMİR H., KARALI Y., TURGUT YILDIRIM D.
İnternational Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201917. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Değerler Eğitiminin Öğretmen ve İdareci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
AYDEMİR H., KARALI Y., TURGUT YILDIRIM D.
İnternational Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201918. İlkokuma ve Yazmaya Geçiş Sürecinde Öğretmen Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
AYDEMİR H., KARALI Y., KILINÇER Ç.
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. Okuma ve Yazmaya Geçiş Sürecini Etkileyen Faktörlerin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
AYDEMİR H., KARALI Y., KILINÇER Ç.
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201920. 2023 EĞİTİM VİZYONUNDAKİ TEMEL EĞİTİM HEDEFLERİNİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
AYDEMİR H., KARALI Y.
VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201821. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Haklarına Yönelik Tutumları
AYDEMİR H., KARALI Y., KIRAÇ Ş.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201722. Lise Son Sınıf Öğrencilerinin İnternet Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
AYDEMİR H., KARALI Y., ÇİNAR M.
5. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES2017), İzmir, Türkiye, 11 Ekim - 13 Kasım 2017, ss.237, (Özet Bildiri)
2017
201723. Investigation of Internet Addiction Levels of Final Class of Secondary School Students
AYDEMİR H., KARALI Y., ÇİNAR M.
XI. International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.773-780, (Tam Metin Bildiri)
2017
201724. A Study Of Primary School Teaching Department Students’xx Attitudes Towards Digital Technologies
AYDEMİR H., KARALI Y.
XI. International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.751-758, (Tam Metin Bildiri)
2017
201725. Investigation of Internet Addiction Levels of Final Class of Primary School Students
AYDEMİR H., KARALI Y., ÇİNAR M.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.413-421, (Tam Metin Bildiri)
2017
201726. Views of Teachers on the Level of Achievment in the Subject of Yesterday, Today, Tomorrow in the Second Class in Life Science Course
AYDEMİR H., KARALI Y., ÇELİK Ö.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES2017), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.857-870, (Tam Metin Bildiri)
2017
201727. Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Dijital Teknolojilere Yönelik Tutumlarınınİncelenmesi
AYDEMİR H., KARALI Y.
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.743-750, (Tam Metin Bildiri)
2016
201628. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İNTERNET BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
AYDEMİR H., Karalı Y., Çınar M.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201629. İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİNMATEMATİK DERSİNDEKİ BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
AYDEMİR H., Karalı Y.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201530. Learning Styles Of The Pedagogical Formation Students
AYDEMİR H., KARALI Y., KOÇOĞLU E., AKKAYA S.
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)
2015
201531. Beliefs About Personal Competence Among Pedagogical Formation Students With Regard To The Teaching Profession
AYDEMİR H., KARALI Y., AKKAYA S.
INTE 2015 International Conference on New Horizons in Education, BERSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.38-44, (Tam Metin Bildiri)
2015
201532. Determining Primary School 3rd Grade Students Geomteric Thinking Levels Through Tangram Activities
AYDEMİR H., AKKAYA S., MACİT E., ÇINAR M., PALANCIOĞLU Ö. V., KARALI Y.
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201533. Determining Primary School 3rd Grade Students Geometric Thinking Levels Through Tangram Activities
AYDEMİR H., AKKAYA S., MACİT E., PALANCIOĞLU Ö. V., KARALI Y., ÇINAR M.
15th International Educational Technology Conference and International Reserach Symposium and New Media, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201434. Study of secondary school students' multiple intelligence areas (Malatya case)
AYDEMİR H., Karali Y.
ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.167-172, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Kahramanmaraş Depremleri Sonrası(6 Şubat 2023) nakil Olan Öğrencilerin Okula Uyum Süreçlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
BAYDEDE Y., KARALI Y., SEVER R.
Türkiye'de Deprem Eğitimi, SEVER RAMAZAN, Editör, Pegem, Ankara, ss.230-255, 2024
2022
20222. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı
SEVER R., TARIM K., KARALI Y., CANBAZOĞLU H. B.
Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan SEVER, Editör, PEGEM, Ankara, ss.488-520, 2022
2022
20223. YAŞAM BOYU ÖĞRENME BECERİLERİ
KARALI Y.
21. YÜZYILDA ÖĞRETMEN BECERİLERİ, AYDEMİR, HASAN; CİĞERCİ, FATİH MEHMET; KARALI, YALÇIN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.69-92, 2022
2022
20224. BÖLÜM 1. GEZEGENİMİZİ TANIYALIM Dünya ve Evren
KARALI Y., COŞANAY G.
İLKOKUL FEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN EL KİTABI-I, YENER YEŞİM, Editör, NOBEL, Ankara, ss.1-31, 2022
2021
20215. Türk Eğitim Tarihinin Konusu, Kaynakları ve Temel Kavramlar
AYDEMİR H., KARALI Y.
Türk Eğitim Tarihi, Hasan Aydemir, Remzi Kılıç, Erkan Göksu, Erol Koçoğlu, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.1-14, 2021
2021
20216. Matematik Okuryazarlığı
KARALI Y.
Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-380, 2021