Prof. Dr. NECDET KONAN


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi ve Teftiş, Öğretmen Eğitimi, Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği

E-posta: necdet.konan@inonu.edu.tr
Web: https://avesis.inonu.edu.tr/necdet.konan
Ofis: Eğitim Fakültesi B Blok Oda No: 107
Posta Adresi: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü 44280 MALATYA

Metrikler

Yayın

130

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

48

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

66

Tez Danışmanlığı

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1988 - 1994

1988 - 1994

Doktora

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye

1986 - 1988

1986 - 1988

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye

1981 - 1985

1981 - 1985

Lisans

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı , Türkiye

Yaptığı Tezler

1994

1994

Doktora

M.E.B. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı'nın Analizi

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı

1988

1988

Yüksek Lisans

Türkiye'de Liderlik Araştırmaları

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Öğretmen Eğitimi

Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Kakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

1995 - 2014

1995 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

1995 - 1995

1995 - 1995

Öğretim Görevlisi Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

1994 - 1995

1994 - 1995

Araştırma Görevlisi Dr.

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü

1987 - 1994

1987 - 1994

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2007 - 2007

2007 - 2007

Dekan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2001 - 2003

2001 - 2003

Dekan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

1997 - 1998

1997 - 1998

Bölüm Başkan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

1997 - 1998

1997 - 1998

Bölüm Başkan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitimde Çağdaş Gelişmeler

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Okul Deneyimi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Eğitimde Çağdaş Gelişmeler

Sınıf Yönetimi

Okul Deneyimi

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Eğitimde Liderlik

Araştırmalarda Rapor Hazırlama

Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri

Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri

Araştırmalarda Rapor Hazırlama

Eğitimde Liderlik

Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Liderlikte Yeni Yaklaşımlar

Liderlikte Yeni Yaklaşımlar

A.B. Eğitim Politikaları ve Türkiye Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

2013

2013

Yüksek Lisans

Eğitim örgütlerinde toksik liderlik

KONAN N.

M.KIRBAÇ(Öğrenci)

2012

2012

Yüksek Lisans

Yeşil okul: Çevre, sağlık ve eğitime etkileri

KONAN N.

A.DEMİR(Öğrenci)

2000

2000

Yüksek Lisans

Atatürk'ün eğitimsel liderliği

KONAN N.

C.Teyyar(Öğrenci)

1999

1999

Yüksek Lisans

Etkili eğitim denetimi

KONAN N.

A.KARAKUŞ(Öğrenci)

1998

1998

Yüksek Lisans

Eğitim denetiminde etik

KONAN N.

A.Hadi(Öğrenci)

1998

1998

Yüksek Lisans

Türkiye eğitim sisteminde eğitim yöneticiliği

KONAN N.

M.KARAHAN(Öğrenci)

1998

1998

Yüksek Lisans

Eğitimde özelleştirme

KONAN N.

K.ŞAHİN(Öğrenci)

1998

1998

Yüksek Lisans

Güdüleme kuramlarının eğitim yönetimine katkıları

KONAN N.

Ç.ÇAĞLAR(Öğrenci)

1997

1997

Yüksek Lisans

Etkili eğitim yöneticisi davranışları

KONAN N.

H.DEMİRTAŞ(Öğrenci)

1996

1996

Yüksek Lisans

Okullarda örgütsel değişme sürecinin analizi

KONAN N.

H.GÜNEŞ(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (11)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Öğretmenlerin Ücretli, Sözleşmeli ve Kadrolu Öğretmenlere İlişkin Metaforik Algıları

KONAN N., ÇELİK O. T.

İzmir Demokrasi Üniversitesi 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.50-51, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. Öğretmenlerin Okul Müdür Yardımcılarına İlişkin MetaforikAlgıları

KONAN N., ÇELİK O. T.

III. International Congress on Science and Education 2019, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.124, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Öğretmenlerde Akıllı Telefon Bağımlılığı

KONAN N., ÇELİK O. T.

III. International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, cilt.1, ss.128, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Üzerine Güçlendirici Liderliğin Etkisi

KONAN N., ÇELİK O. T., ÇELİK M.

II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.81-84, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özyeterlik İnancıı

KONAN N., OĞUZ V., ÇELİK O. T.

II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.136-140, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

6. öğretmen adaylarının sosyal destek algısı ile etkileşim kaygısı ve akıllı telefon bağımlılığı arasındaki ilişki

KONAN N., ÇELİK O. T.

IX uluslararası eğitim denetimi kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜT SAĞLIĞI VE SİNİZM ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ

KONAN N., CULHA A.

EYFOR - 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.86-87, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. KALKINMA PLANLARI VE MİLLİ EĞİTİM ŞURALARINDA EĞİTİM SİSTEMİNİN YÖNETSELYAPISI

TÜRKOĞLU D., KONAN N.

EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.938-939, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. ÖRGÜTSEL ARAŞTIRMALARDA ETKİLİ BİR NİTEL ARAŞTIRMA METODU: GÖLGELEME

TÜRKOĞLU D., KONAN N.

EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.942-943, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILANSORUNLARA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D., FEYZİ O.

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.633-651, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

12. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ

KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.876-897, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

13. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜ OKULLARDA KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ

KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D., FEYZİ O.

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.898-931, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

14. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜOKULLARDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ VELİLERİN GÖRÜŞLERİ

KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D., FEYZİ O.

I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.1019-1047, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

15. Eğitim Denetimine İlişkin Lisansütü Tezlerin Meta Sentezi

KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

IX. ULUSLARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.99, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Öğretmen Adaylarının Sosyal Destek Algısı ile Etkileşim Kaygısı ve Akıllı Telefon Bağımlılığı Arasındaki İlişki

KONAN N., ÇELİK O. T.

IX. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.86-87, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Öğretmenlerin Örgütsel İkiyüzlülük ve Mutluluk Düzeyleri Algısı Arasındaki İlişki

KONAN N., TAŞDEMİR A.

4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.536-537, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Lideri Lider Yapanlar: İzleyenler

KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.491-492, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Aday Öğretmen Performans Değerlendirmeye İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri

KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.

4th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.499-500, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılığı ile Etkileşim Kaygısı İlişkisi

KONAN N., DURMUŞ E., TÜRKOĞLU D., AĞIROĞLU BAKIR A.

1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.833, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Destek Algısı ile Akıllı Telefon Bağımlılığı İlişkisi

KONAN N., DURMUŞ E., AĞIROĞLU BAKIR A., TÜRKOĞLU D.

1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.834, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Okul Müdürlerinin Algı Yönetimini Kullanma Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.557-559, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Mobbinge Uğrama Nedenleri ve Başa Çıkma Yöntemleri

KONAN N., UMUR Z.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.853-856, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. OKUL MÜDÜRLERİNİN DERS DENETİMİ YAPMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

KONAN N., YİLMAZ S.

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.255, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Öğrenen Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

KARADAŞ H., KONAN N.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.121-122, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Kuantum Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

KONAN N., MERMER S.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.848-850, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Okul Müdürlerinin Örgütsel Affediciliğe İlişkin Görüşleri

KONAN N., NAZLI K.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.753-755, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Adapting Paranoid Leadership Scale Into Turkish For Educational Organizations, A Reliability and Validity Research

UMUR Z., KONAN N.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1119-1122, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Teachers’ Views On Teacher Performance Assessment: A Mixed Method Research

KONAN N., YİLMAZ S.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.996-998, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. PISA’DA BAŞARILI OLAN ÜLKELERİN EĞİTİM FİNANSMANININ ULUSLARARASI GÖSTERGELER IŞIĞINDA ANALİZİ

KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2016

2016

31. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimi ve Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları

OĞUZ V., KONAN N.

7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.296-297, (Özet Bildiri)

2016

2016

32. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki

KONAN N., OĞUZ V.

7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.298-299, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. İlkokulların Vizyon ve Misyon İfadelerinin Yoğunlaştığı Alanlar

KONAN N., ÖZTÜRK E.

I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1932-1947, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

34. Ders Denetiminin Okul Müdürlerince Yapılmasına İlişkin Maarif Müfettişi Görüşleri

KONAN N., ASLAN M., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.

8. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. İlkokul Öğretmenlerinin Okullarının Vizyon ve Misyonuna İlişkin Bilgi Düzeyleri

KONAN N., ÖZTÜRK E.

I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1924-1931, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

36. Ders Denetimi Görevinin Okul Müdürlerine Verilmesine İlişkin Okul Müdürü ve Öğretmen Görüşleri

KONAN N., ASLAN M., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

8. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.27-28, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. Eğitimde Teknoloji Liderliği Araştırmalarının Meta Sentezi

KONAN N., UMUR Z.

4. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.82, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ve Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki

KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.740-741, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Becerileri ile Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişki

KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.750-751, (Özet Bildiri)

2016

2016

40. Okul Müdürüne Yönelik İlkokul Müdürü Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

KONAN N., YİLMAZ S.

3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.712-713, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları

KONAN N., YİLMAZ S.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.357-359, (Özet Bildiri)

2016

2016

42. Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri

KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.220-222, (Özet Bildiri)

2016

2016

43. Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri

KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.191-194, (Özet Bildiri)

2016

2016

44. Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Türk ve Suriyeli Öğretmenlerin Görüşleri

KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.151, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

46. Otantik Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütlerine Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ERDOĞAN U., KONAN N.

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.166, (Özet Bildiri)

2016

2016

47. Üniversitelerin Sıralanma Ölçütleri ve Türkiye Üniversiteleri

KONAN N., YİLMAZ S.

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.147, (Özet Bildiri)

2016

2016

48. Maarif Müfettişleri Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Okul Müdürlerinden Bekledikleri Liderlik Yeterlikleri

KONAN N., TÜRKOĞLU D.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.327-328, (Özet Bildiri)

2016

2016

49. Okul Müdürlerinin Okullarının Örgütsel İmaj Algıları

KONAN N., TÜRKOĞLU D.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.282-283, (Özet Bildiri)

2015

2015

50. Okul Müdür Yardımcısı Görevlendirilmesine İlişkin Müdür Müdür Yardımcısı ve Öğretmen Görüşleri

KONAN N., YİLMAZ S., BÜŞRA B.

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.405-415, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

51. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Müdür Görüşleri

KONAN N., BÜŞRA B., REMZİ BURÇİN Ç.

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.366-377, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

52. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Öğretmen Görüşleri

KONAN N., REMZİ BURÇİN Ç., YİLMAZ S.

The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.391-404, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

53. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Lisrel Kullanımı

KONAN N., BÜŞRA B.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.339-340, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

54. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Nitel Araştırmalar ve Nvivo Kullanımı

KONAN N., YİLMAZ S.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.361-362, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

55. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Meta Analiz ve CMA Kullanımı

KONAN N., REMZİ BURÇİN Ç.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.389, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

56. Lisansüstü Tezlerde Denence

KONAN N., OĞUZ V., GÜLŞAH Ö.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.178, (Özet Bildiri)

2015

2015

57. Lisansüstü Tezlerde Sayıltı

KONAN N., ÇOBAN D., ERMAN A.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.177, (Özet Bildiri)

2013

2013

58. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi

KIŞ A., KONAN N.

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.273, (Özet Bildiri)

2013

2013

59. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi

KIŞ A., KONAN N.

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.273, (Özet Bildiri)

2013

2013

60. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi

KIŞ A., KONAN N.

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, cilt.1, ss.273, (Özet Bildiri)

2013

2013

61. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi

KIŞ A., KONAN N.

IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, cilt.1, ss.165-171, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

64. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.

I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100, (Özet Bildiri)

2012

2012

65. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

KIŞ A., KONAN N.

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

66. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi

KIŞ A., KONAN N.

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

67. Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

KONAN N., KIŞ A., Demir A.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

68. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

KIŞ A., KONAN N., Sönmez H.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

69. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

KIŞ A., KONAN N., Sönmez H.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

70. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

KONAN N., KIŞ A., KIRBAÇ M.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

71. Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

KONAN N., KIŞ A., Demir A.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

72. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

KONAN N., KIŞ A., KIRBAÇ M.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

73. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları

KONAN N., KIŞ A.

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

2010

2010

74. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları

KONAN N., KIŞ A.

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

2010

2010

75. The characteristics of a learning school in information age

KIŞ A., KONAN N.

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)

2010

2010

76. The characteristics of a learning school in information age

KIŞ A., KONAN N.

The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)

2010

2010

77. The Characteristics of a Learning School in Information Age

KIŞ A., KONAN N.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.797-802, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

78. Computer literacy levels of teachers

KONAN N.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2567-2571, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2009

2009

79. Öğretmenlerin Okuma Alışkanlıkları

KONAN N., OĞUZ V.

18th National Education Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2017

2017

1. The Relation between Teachers’ Burnout and Organizational Commitment

KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.407-416, 2017

2017

2017

2. Metaphoric Perceptions of Primary School Principals Regarding ‘School Principal

KONAN N., YİLMAZ S.

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.163-174, 2017

2016

2016

3. Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri

KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-339, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

4. Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları

KONAN N., YİLMAZ S.

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.340-352, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

5. Değer Temelli Liderlik

KONAN N., ÇELİK O. T.

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2016

2016

2016

6. Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri

KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.314-326, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

7. EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR

SABANCI A., ALTUNAY E., DEMİRTAŞ H., ÇINAR İ., TOPRAKÇI E., KAYIKÇI K., et al.

EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.447-492, 2016

2016

2016

8. Türkiye'de Eğitimin Yönetimi

KONAN N.

Eğitbilim Pedandragoji, Toprakçı Erdal, Editör, Ütopya, Ankara, ss.270-310, 2016

2016

2016

9. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları

OĞUZ V., KONAN N.

Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.285-296, 2016

2016

2016

10. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki

KONAN N., OĞUZ V.

Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.276-284, 2016

2015

2015

11. Öğrenen Liderlik

KONAN N., KIŞ A.

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015

2015

2015

12. Liderliği Betimleme Çabalarının Evrimi

KONAN N.

Prof Dr Mustafa Aydın a Armağan Eğitim ve Toplum Yazıları, Bilgin Aksu Mualla, Şimşek, Hasan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.269-298, 2015

2015

2015

13. Değer Temelli Liderlik

KONAN N., OSMAN TAYYAR Ç.

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2015

2015

2015

14. Kuantum Liderlik

KONAN N., KORKUT A.

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-108, 2015


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 33

h-indeksi (WOS): 3