Eğitim Bilgileri
1988 - 1994
1988 - 1994Doktora
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye
1986 - 1988
1986 - 1988Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı, Türkiye
1981 - 1985
1981 - 1985Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı , Türkiye
Yaptığı Tezler
1994
1994Doktora
M.E.B. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı'nın Analizi
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı
1988
1988Yüksek Lisans
Türkiye'de Liderlik Araştırmaları
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Öğretmen Eğitimi
Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Kakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1995 - 2014
1995 - 2014Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1995 - 1995
1995 - 1995Öğretim Görevlisi Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1994 - 1995
1994 - 1995Araştırma Görevlisi Dr.
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü
1987 - 1994
1987 - 1994Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2007 - 2007
2007 - 2007Dekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2001 - 2003
2001 - 2003Dekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
1997 - 1998
1997 - 1998Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
1997 - 1998
1997 - 1998Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Verdiği Dersler
Lisans
Eğitimde Çağdaş Gelişmeler
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Okul Deneyimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Eğitimde Çağdaş Gelişmeler
Sınıf Yönetimi
Okul Deneyimi
Yönetilen Tezler
2016
2016Doktora
Türkiye'de eğitim sisteminin yönetsel yapısı ve eğitim yöneticisi yetiştirme sürecinin tarihsel gelişimi
KONAN N.
D.TÜRKOĞLU(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Okul müdürlerinin öğretimsel liderlik davranışlarını gösterme düzeylerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşlerine yönelik bir meta-analiz
KONAN N.
A.KIŞ(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Ortaöğretim okul müdürlerinin öğretimsel liderlik rolleri
KONAN N.
Z.ŞAHİN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Üniversitelerin stratejik planlarındaki swot analizleri
KONAN N.
A.ESER(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Öğrenen okul oluşturmada okul müdürlerinin öğrenen liderlik rolü
KONAN N.
A.KIŞ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Bazı Avrupa Birliği ülkelerinde yükseköğretim: Kurum tipleri ve genel amaçları
KONAN N.
S.Nihal(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim okulu öğretmenlerinin işledikleri disiplin suçları ve aldıkları disiplin cezaları (Adıyaman ili örneği)
KONAN N.
S.ÇAĞLAR(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Avrupa Birliği ülkelerinde ve Türkiye'de zorunlu eğitim
KONAN N.
S.AYDIN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Avrupa Birliği ülkelerinde ve Türkiye'de öğretmen yetiştirme sistemlerinin karşılaştırılması
KONAN N.
M.ŞAHİN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin dönüşümcü liderlik rollerini gerçekleştirme düzeylerine ilişkin yönetici ve öğretmenlerin algı ve beklentileri
KONAN N.
M.CÖMERT(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin aldıkları disiplin cezaları (Diyarbakır ili örneği)
KONAN N.
Ö.Murat(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Yeni liderlik yaklaşımları ve eğitim yönetimi açısından doğurguları
KONAN N.
F.GÜRBÜZ(Öğrenci)
1998
1998Yüksek Lisans
Kamu yönetimi ile eğitim yönetiminin karşılaştırılması
KONAN N.
H.KAPLAN(Öğrenci)
1998
1998Yüksek Lisans
Güdüleme kuramlarının eğitim yönetimine katkıları
KONAN N.
Ç.ÇAĞLAR(Öğrenci)
1997
1997Yüksek Lisans
Ülkelerin gelişmişlik düzeylerine göre eğitimde yenileşme çabaları
KONAN N.
F.BİRİNCİOĞLU(Öğrenci)
1996
1996Yüksek Lisans
Çağcıl örgüt ve yönetim kurumlarının eğitim yönetimine katkıları
KONAN N.
N.KARAKAYA(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Kalite: Öğretmen Adayı ve Öğretmen Algılarının İncelenmesi
YILMAZ S., KONAN N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.97-118, 2024 (Hakemli Dergi)
2021
20212. The Relationship between School Principals' Empowering Leadership with Teachers' Self-Efficiancy and Organizational Citizenship Behaivors
ÇELİK O. T., KONAN N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.46, sa.206, ss.241-261, 2021 (SSCI)
2019
20193. The Mediator Role of Interaction Anxiety in the Relationshipbetween Social Support Perception and Smartphone Addiction
KONAN N., ÇELİK O. T.
Journal of Education and Future , sa.15, ss.63-76, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20194. The Mediator Role of Interaction Anxiety in the Relationship between Social Support Perception and Smartphone Addiction
KONAN N., ÇELİK O. T.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.15, ss.63-75, 2019 (ESCI)
2019
20195. School Managers' and Teachers' Opinions on Supervision Policies of the Ministry of National Education
KONAN N., Bozanoglu B., Cetin R. B.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1449-1474, 2019 (ESCI)
2018
20186. How Is Smartphone Addiction Related to Interaction Anxiety of Prospective Teachers?
Konan N., Durmuş E., Turkoglu D., Bakir A. A.
EDUCATION SCIENCES
, cilt.8, sa.4, 2018 (ESCI)
2018
20187. The Relationship between Smartphone Addiction and Perceived Social Support of University Students’
Konan N., Durmuş E., Ağıroğlu Bakır A., Türkoğlu D.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.10, sa.5, ss.244-259, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20188. The Problem of Delegating School Heads in Turkey: A Meta Synthesis Study
KONAN N., ÇELİK O. T., Cetin R. B.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.44, ss.92-113, 2018 (ESCI)
2018
20189. Turkish Adaptation of the Empowering Leadership Scale for Educational Organizations: A Validity and Reliability Study
KONAN N., Çelik O. T.
Kastamonu Education Journal
, cilt.26, sa.4, ss.1043-1054, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Türkiye’de Okul Yöneticisi Görevlendirme Sorunu: Bir Meta Sentez Çalışması
KONAN N., ÇELİK O. T., çetin R. B.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (PAU Journal of Education) , cilt.44, sa.44, ss.92-113, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201811. Turkish Adaptation of the Empowering Leadership Scale for Educational Organizations: A Validity and Reliability Study
KONAN N., ÇELİK O. T.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.4, ss.1043-1054, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. PİSA’da Başarılı Olan Ülkelerin Eğitim Finansmanının Analizi
KONAN N., ÇETİN R. B., Bozanoğlu B.
Scientific Educational Studies
, cilt.2, sa.1, ss.56-70, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201713. The Views of Headteachers on Delegating Headteachers
KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.8, sa.3, ss.323-349, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. Okul Yöneticilerinin İşkoliklik ve Narsistik Düzeyleri Arasındaki İlişki
KONAN N., TÜRKOĞLU D.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.2, sa.12, ss.31-50, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201715. The Opinions of School Administrators and Teachers about Assistant Principal Appointments
KONAN N., YİLMAZ S., BOZANOĞLU B.
Educational Administration: Theory and Practice , cilt.23, sa.1, ss.105-134, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderliğine İlişkin Öğretmen Algısı
KONAN N., ÇELİK O. T.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.322-335, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin ÖğretmenGörüşleri
KONAN N., ÇETİN R. B., YİLMAZ S.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.36, sa.1, ss.147-160, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. The indicators of university rankings and recommendations for the universities in turkey
KONAN N., YİLMAZ S.
Journal of Higher Education and Science , cilt.7, sa.2, ss.200, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Primary School Principals Self Monitoring Skills
KONAN N.
European Journal of Educational Research , cilt.5, sa.4, ss.173-179, 2016 (Scopus)
2016
201620. AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM PROGRAMLARINA KATILMIŞ MAARİF MÜFETTİŞLERİ OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMENLERİN BU PROGRAMLARIN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
BOZAK A., KONAN N., ÖZDEMİR T.
Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.15, ss.1-23, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201521. Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinde Denence Kullanımı
KONAN N., OĞUZ V.
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science , cilt.1, sa.2, ss.230-240, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Yönetici Hizmetkâr Liderlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
KONAN N., DEMİR H., KARAKUŞ M.
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science , cilt.1, sa.1, ss.135-156, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen TeftişFormu nda Yer Alan Değerlendirme Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
KONAN N., OĞUZ V.
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science , cilt.1, sa.1, ss.62-76, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201524. Kendi Kendine Öz Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütleri İçin Türkçeye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KONAN N., ATİK S.
e-International Journal of Educational Research , cilt.6, sa.3, ss.101-115, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201425. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen Teftiş Formu ndan Aldıkları Puanların Analizi
KONAN N., OĞUZ V.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.123-136, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201426. Teachers’ views of their level of visiting websites
KONAN N., Oğuz V., KIŞ A.
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.6, sa.1, ss.125-136, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201427. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Görüşleri: Bir Meta-Analiz
KIŞ A., KONAN N.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.359-374, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201428. A Meta-analysis of Gender Differences in terms of Teacher Views on the Instructional Leadership Behavior of Principals
KIŞ A., KONAN N.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.6, ss.2139-2145, 2014 (SSCI)
2013
201329. Teachers' opinions on the realization level of EFQM leadership criteria for elementary school principals Ilköǧretim Okulu Müdürlerinin, EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçeklestirme Düzeylerine Ilişkin Öǧretmen Görüşleri
KONAN N., Kirbaç M., KIŞ A.
Milli Egitim
, cilt.1, sa.197, ss.38-50, 2013 (Scopus)
2013
201330. Teachers' opinions on the realization level of EFQM leadership criteria for elementary school principals
KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.
MİLLİ EĞİTİM
, cilt.1, sa.197, ss.38-50, 2013 (Scopus)
2013
201331. ABD’de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi
KONAN N., KIŞ A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.4, sa.1, ss.100-123, 2013 (Scopus)
2013
201332. Educational Supervisors' Locus of Control
Konan N.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.13, sa.51, ss.45-64, 2013 (SSCI)
2013
201333. İlköğretim okulu yöneticilerinin okuma alışkanlıkları
KONAN N.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.19, sa.1, ss.31-59, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201334. Relationship between locus of control and problem solving skills of high school administrators
KONAN N.
International Journal of Social Sciences and Education , cilt.3, sa.3, ss.786-794, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201235. İnönü Üniversitesi Öğretim Elemanlarının A B Eğitim Programlarından Erasmus a İlişkin Bilgi ve Görüşleri
KIŞ A., KONAN N.
ANKARA AVRUPA CALISMALARI DERGISI-ANKARA REVIEW OF EUROPEAN STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.41-60, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201136. Social anxiety among candidate teachers
Yıldırım T., Çırak Y., Konan N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.85-100, 2011 (Hakemli Dergi)
2008
200837. Yaşam Boyu Öğrenme ve Avrupa Eğitim Politikaları
BEYCİOĞLU K., KONAN N.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.24, ss.369-382, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Öğretmenlerin Ücretli, Sözleşmeli ve Kadrolu Öğretmenlere İlişkin Metaforik Algıları
KONAN N., ÇELİK O. T.
İzmir Demokrasi Üniversitesi 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.50-51, (Özet Bildiri)
2019
20192. Öğretmenlerin Okul Müdür Yardımcılarına İlişkin MetaforikAlgıları
KONAN N., ÇELİK O. T.
III. International Congress on Science and Education 2019, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.124, (Özet Bildiri)
2019
20193. Öğretmenlerde Akıllı Telefon Bağımlılığı
KONAN N., ÇELİK O. T.
III. International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, cilt.1, ss.128, (Özet Bildiri)
2018
20184. Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Üzerine Güçlendirici Liderliğin Etkisi
KONAN N., ÇELİK O. T., ÇELİK M.
II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.81-84, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özyeterlik İnancıı
KONAN N., OĞUZ V., ÇELİK O. T.
II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.136-140, (Tam Metin Bildiri)
2017
20176. öğretmen adaylarının sosyal destek algısı ile etkileşim kaygısı ve akıllı telefon bağımlılığı arasındaki ilişki
KONAN N., ÇELİK O. T.
IX uluslararası eğitim denetimi kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜT SAĞLIĞI VE SİNİZM ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
KONAN N., CULHA A.
EYFOR - 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.86-87, (Özet Bildiri)
2017
20178. KALKINMA PLANLARI VE MİLLİ EĞİTİM ŞURALARINDA EĞİTİM SİSTEMİNİN YÖNETSELYAPISI
TÜRKOĞLU D., KONAN N.
EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.938-939, (Özet Bildiri)
2017
20179. ÖRGÜTSEL ARAŞTIRMALARDA ETKİLİ BİR NİTEL ARAŞTIRMA METODU: GÖLGELEME
TÜRKOĞLU D., KONAN N.
EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.942-943, (Özet Bildiri)
2017
201710. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLEŞİM KAYGISI, SOSYAL DESTEK ALGILARI VE YAŞAMYÖNELİMLERİ
KONAN N., TÜRKOĞLU D., DURMUŞ E.
EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.940-941, (Özet Bildiri)
2017
201711. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILANSORUNLARA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D., FEYZİ O.
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.633-651, (Tam Metin Bildiri)
2017
201712. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.876-897, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜ OKULLARDA KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D., FEYZİ O.
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.898-931, (Tam Metin Bildiri)
2017
201714. SURİYELİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM GÖRDÜĞÜOKULLARDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN TÜRK VE SURİYELİ VELİLERİN GÖRÜŞLERİ
KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D., FEYZİ O.
I. ULUSLARARASI KAHRAMANMARAŞYÖNETİM, EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.1019-1047, (Tam Metin Bildiri)
2017
201715. Eğitim Denetimine İlişkin Lisansütü Tezlerin Meta Sentezi
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
IX. ULUSLARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.99, (Özet Bildiri)
2017
201716. Öğretmen Adaylarının Sosyal Destek Algısı ile Etkileşim Kaygısı ve Akıllı Telefon Bağımlılığı Arasındaki İlişki
KONAN N., ÇELİK O. T.
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.86-87, (Özet Bildiri)
2017
201717. Öğretmenlerin Örgütsel İkiyüzlülük ve Mutluluk Düzeyleri Algısı Arasındaki İlişki
KONAN N., TAŞDEMİR A.
4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.536-537, (Özet Bildiri)
2017
201718. Lideri Lider Yapanlar: İzleyenler
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.491-492, (Özet Bildiri)
2017
201719. Aday Öğretmen Performans Değerlendirmeye İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri
KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
4th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.499-500, (Özet Bildiri)
2017
201720. Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılığı ile Etkileşim Kaygısı İlişkisi
KONAN N., DURMUŞ E., TÜRKOĞLU D., AĞIROĞLU BAKIR A.
1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.833, (Özet Bildiri)
2017
201721. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Destek Algısı ile Akıllı Telefon Bağımlılığı İlişkisi
KONAN N., DURMUŞ E., AĞIROĞLU BAKIR A., TÜRKOĞLU D.
1. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.834, (Özet Bildiri)
2017
201722. Okul Müdürlerinin Algı Yönetimini Kullanma Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
KONAN N., ÇAVUŞOĞLU D.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.557-559, (Özet Bildiri)
2017
201723. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Mobbinge Uğrama Nedenleri ve Başa Çıkma Yöntemleri
KONAN N., UMUR Z.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.853-856, (Özet Bildiri)
2017
201724. OKUL MÜDÜRLERİNİN DERS DENETİMİ YAPMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
KONAN N., YİLMAZ S.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.255, (Özet Bildiri)
2017
201725. Öğrenen Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
KARADAŞ H., KONAN N.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.121-122, (Özet Bildiri)
2017
201726. Kuantum Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
KONAN N., MERMER S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.848-850, (Özet Bildiri)
2017
201727. Okul Müdürlerinin Örgütsel Affediciliğe İlişkin Görüşleri
KONAN N., NAZLI K.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.753-755, (Özet Bildiri)
2017
201728. Adapting Paranoid Leadership Scale Into Turkish For Educational Organizations, A Reliability and Validity Research
UMUR Z., KONAN N.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1119-1122, (Özet Bildiri)
2017
201729. Teachers’ Views On Teacher Performance Assessment: A Mixed Method Research
KONAN N., YİLMAZ S.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.996-998, (Özet Bildiri)
2017
201730. PISA’DA BAŞARILI OLAN ÜLKELERİN EĞİTİM FİNANSMANININ ULUSLARARASI GÖSTERGELER IŞIĞINDA ANALİZİ
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2016
201631. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimi ve Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları
OĞUZ V., KONAN N.
7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.296-297, (Özet Bildiri)
2016
201632. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki
KONAN N., OĞUZ V.
7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.298-299, (Özet Bildiri)
2016
201633. İlkokulların Vizyon ve Misyon İfadelerinin Yoğunlaştığı Alanlar
KONAN N., ÖZTÜRK E.
I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1932-1947, (Tam Metin Bildiri)
2016
201634. Ders Denetiminin Okul Müdürlerince Yapılmasına İlişkin Maarif Müfettişi Görüşleri
KONAN N., ASLAN M., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
8. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26-27, (Özet Bildiri)
2016
201635. İlkokul Öğretmenlerinin Okullarının Vizyon ve Misyonuna İlişkin Bilgi Düzeyleri
KONAN N., ÖZTÜRK E.
I. International Symposium on Social Science, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1924-1931, (Tam Metin Bildiri)
2016
201636. Ders Denetimi Görevinin Okul Müdürlerine Verilmesine İlişkin Okul Müdürü ve Öğretmen Görüşleri
KONAN N., ASLAN M., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
8. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2016
201637. Eğitimde Teknoloji Liderliği Araştırmalarının Meta Sentezi
KONAN N., UMUR Z.
4. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.82, (Özet Bildiri)
2016
201638. Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ve Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.740-741, (Özet Bildiri)
2016
201639. Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Becerileri ile Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.750-751, (Özet Bildiri)
2016
201640. Okul Müdürüne Yönelik İlkokul Müdürü Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
KONAN N., YİLMAZ S.
3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.712-713, (Özet Bildiri)
2016
201641. Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları
KONAN N., YİLMAZ S.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.357-359, (Özet Bildiri)
2016
201642. Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.220-222, (Özet Bildiri)
2016
201643. Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri
KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.191-194, (Özet Bildiri)
2016
201644. Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Türk ve Suriyeli Öğretmenlerin Görüşleri
KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.151, (Özet Bildiri)
2016
201645. Finlandiya Estonya Güney Kore Hong Kong Polonya ve Kanada da Okul Müdürlerinin Seçilme Görevlendirilme ve Yetiştirilme Süreci ve Türkiye ile Karşılaştırılması
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.150, (Özet Bildiri)
2016
201646. Otantik Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütlerine Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ERDOĞAN U., KONAN N.
The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.166, (Özet Bildiri)
2016
201647. Üniversitelerin Sıralanma Ölçütleri ve Türkiye Üniversiteleri
KONAN N., YİLMAZ S.
The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.147, (Özet Bildiri)
2016
201648. Maarif Müfettişleri Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Okul Müdürlerinden Bekledikleri Liderlik Yeterlikleri
KONAN N., TÜRKOĞLU D.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.327-328, (Özet Bildiri)
2016
201649. Okul Müdürlerinin Okullarının Örgütsel İmaj Algıları
KONAN N., TÜRKOĞLU D.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.282-283, (Özet Bildiri)
2015
201550. Okul Müdür Yardımcısı Görevlendirilmesine İlişkin Müdür Müdür Yardımcısı ve Öğretmen Görüşleri
KONAN N., YİLMAZ S., BÜŞRA B.
The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.405-415, (Tam Metin Bildiri)
2015
201551. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Müdür Görüşleri
KONAN N., BÜŞRA B., REMZİ BURÇİN Ç.
The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.366-377, (Tam Metin Bildiri)
2015
201552. Okul Müdürü Görevlendirmeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
KONAN N., REMZİ BURÇİN Ç., YİLMAZ S.
The Seventh International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.391-404, (Tam Metin Bildiri)
2015
201553. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Lisrel Kullanımı
KONAN N., BÜŞRA B.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.339-340, (Özet Bildiri)
2015
201554. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Nitel Araştırmalar ve Nvivo Kullanımı
KONAN N., YİLMAZ S.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.361-362, (Özet Bildiri)
2015
201555. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalındaki Araştırmalarda Meta Analiz ve CMA Kullanımı
KONAN N., REMZİ BURÇİN Ç.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.389, (Özet Bildiri)
2015
201556. Lisansüstü Tezlerde Denence
KONAN N., OĞUZ V., GÜLŞAH Ö.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.178, (Özet Bildiri)
2015
201557. Lisansüstü Tezlerde Sayıltı
KONAN N., ÇOBAN D., ERMAN A.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.177, (Özet Bildiri)
2013
201358. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.273, (Özet Bildiri)
2013
201359. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.273, (Özet Bildiri)
2013
201360. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, cilt.1, ss.273, (Özet Bildiri)
2013
201361. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, cilt.1, ss.165-171, (Tam Metin Bildiri)
2013
201362. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.165-171, (Tam Metin Bildiri)
2013
201363. Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarını Gösterme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Cinsiyetlerine Göre Meta Analizi
KIŞ A., KONAN N.
IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.165-171, (Tam Metin Bildiri)
2012
201264. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.
I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100, (Özet Bildiri)
2012
201265. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi
KIŞ A., KONAN N.
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri)
2012
201266. ABD de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Çözümlemesi
KIŞ A., KONAN N.
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.380-381, (Tam Metin Bildiri)
2011
201167. Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi
KONAN N., KIŞ A., Demir A.
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582, (Tam Metin Bildiri)
2011
201168. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi
KIŞ A., KONAN N., Sönmez H.
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)
2011
201169. Öğretmen Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi
KIŞ A., KONAN N., Sönmez H.
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)
2011
201170. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri
KONAN N., KIŞ A., KIRBAÇ M.
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)
2011
201171. Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi
KONAN N., KIŞ A., Demir A.
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.571-582, (Tam Metin Bildiri)
2011
201172. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri
KONAN N., KIŞ A., KIRBAÇ M.
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)
2010
201073. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları
KONAN N., KIŞ A.
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201074. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İnterneti Kullanma Alanları
KONAN N., KIŞ A.
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201075. The characteristics of a learning school in information age
KIŞ A., KONAN N.
The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)
2010
201076. The characteristics of a learning school in information age
KIŞ A., KONAN N.
The 2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2010, ss.233, (Özet Bildiri)
2010
201077. The Characteristics of a Learning School in Information Age
KIŞ A., KONAN N.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.797-802, (Tam Metin Bildiri)
2010
201078. Computer literacy levels of teachers
KONAN N.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2567-2571, (Tam Metin Bildiri)
2009
200979. Öğretmenlerin Okuma Alışkanlıkları
KONAN N., OĞUZ V.
18th National Education Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. The Relation between Teachers’ Burnout and Organizational Commitment
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.407-416, 2017
2017
20172. Metaphoric Perceptions of Primary School Principals Regarding ‘School Principal
KONAN N., YİLMAZ S.
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.163-174, 2017
2016
20163. Okul Müdürlerinin Tükenmişlik Düzeyleri
KONAN N., ÇETİN R. B., BOZANOĞLU B.
Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-339, 2016
2016
20164. Lise Müdürlerinin Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları
KONAN N., YİLMAZ S.
Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.340-352, 2016
2016
20165. Değer Temelli Liderlik
KONAN N., ÇELİK O. T.
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2016
2016
20166. Okul Müdürlerinin İş Doyumu Düzeyleri
KONAN N., BOZANOĞLU B., ÇETİN R. B.
Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu Kadir, Özer Niyazi, Koşar Didem, Şahin İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.314-326, 2016
2016
20167. EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR
SABANCI A., ALTUNAY E., DEMİRTAŞ H., ÇINAR İ., TOPRAKÇI E., KAYIKÇI K., et al.
EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.447-492, 2016
2016
20168. Türkiye'de Eğitimin Yönetimi
KONAN N.
Eğitbilim Pedandragoji, Toprakçı Erdal, Editör, Ütopya, Ankara, ss.270-310, 2016
2016
20169. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları
OĞUZ V., KONAN N.
Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.285-296, 2016
2016
201610. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki
KONAN N., OĞUZ V.
Eğitime Dönüş, Babaoğlan Emine, Kıral Erkan, Çilek Adem , Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.276-284, 2016
2015
201511. Öğrenen Liderlik
KONAN N., KIŞ A.
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-132, 2015
2015
201512. Liderliği Betimleme Çabalarının Evrimi
KONAN N.
Prof Dr Mustafa Aydın a Armağan Eğitim ve Toplum Yazıları, Bilgin Aksu Mualla, Şimşek, Hasan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.269-298, 2015
2015
201513. Değer Temelli Liderlik
KONAN N., OSMAN TAYYAR Ç.
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Konan Necdet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2015
2015
2015