Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul öğrencilerinin blok temelli Scratch programına ilişkin özyeterliliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.566-568

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Öğrencileri İçin Senaryo Temelli Öğrenme Yaklaşımı’naDayalı Program Taslağı Önerisi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.716-719

Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Geleceği

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.628-631

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BELİRSİZLİĞE İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS / II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.174

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONU DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS / II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.173

Öğretim Elemanlarının Mesleki Yeterliliklerinin Öğrenci Algılarına Göre İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.158-159

Bilim ve Sanat Merkezlerinde Öğretmen Olma Olgusu Nitel Bir Fenomenolojik Araştırma

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.330

Olasılık ve İstatistik Konusu Öğretiminde Sınav Yoluyla Öğrenme Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.224

The effects of blog use on academic success at assessment and evaluation course

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, ss.171-172

BÖTE Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 Eylül 2015

Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

7th Internetional Computer & Instructinal Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.99-100

İnönü Üniversitesi öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

7.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013

İnönü Üniversitesi Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VII th ICITS, VII. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013

Geleneksel Öğretim İle PowerPoint Sunum Destekli Öğretimin Öğrenci Erişisine Etkisi.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004

Üniversite Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Bilgi Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2002

İlköğretim İkinci Kademe Öğretmenlerinin Sınıf Disiplinini Sağlama Yöntemleri

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitimde Program Değerlendirme-I

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.469-488, 2017

Sınav Yoluyla Sosyal Bilgiler Öğretimi

Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Ramazan Sever, Mesut Aydın, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.475-496, 2016

Veri Sunumu

Bilgisayar I II, Güneş Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-313, 2012

Öğretim araç ve gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, A. S. Saracaloğlu,H. H. Bahar, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.185-208, 2007

Öğretimde iletişim teknolojileri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Hazırlama, Mehmet Gürol, Editör, Akis Kitabevi, Ankara, ss.163-180, 2006

Program değerlendirme

Öğretimde Planlama Uygulama Değerlendirme, Mehmet Gürol, Editör, Üniversite Kitapevi, Elazığ, ss.197-212, 2004

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

4

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları