Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Ortaokul öğrencilerinin blok temelli Scratch programına ilişkin özyeterliliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.566-568, (Tam Metin Bildiri)

2. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Öğrencileri İçin Senaryo Temelli Öğrenme Yaklaşımı’naDayalı Program Taslağı Önerisi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.716-719, (Özet Bildiri)

3. Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Geleceği

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.628-631, (Özet Bildiri)

4. BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ve YAYIN ETİĞİ DERS PROGRAMININ EISNER’in EĞİTSELELEŞTİRİ MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.546-549, (Özet Bildiri)

5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BELİRSİZLİĞE İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS / II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.174, (Özet Bildiri)

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONU DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS / II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.173, (Özet Bildiri)

7. Öğretim Elemanlarının Mesleki Yeterliliklerinin Öğrenci Algılarına Göre İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.158-159, (Özet Bildiri)

8. Bilim ve Sanat Merkezlerinde Öğretmen Olma Olgusu Nitel Bir Fenomenolojik Araştırma

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.330, (Özet Bildiri)

9. Olasılık ve İstatistik Konusu Öğretiminde Sınav Yoluyla Öğrenme Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.224, (Özet Bildiri)

10. The effects of blog use on academic success at assessment and evaluation course

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, ss.171-172, (Özet Bildiri)

11. BÖTE Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 Eylül 2015

12. İlköğretim matematik dersi öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinden beklentileri İnönü Üniversitesi örneği

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.161-162, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

7th Internetional Computer & Instructinal Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.99-100, (Özet Bildiri)

16. İnönü Üniversitesi öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

7.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

17. İnönü Üniversitesi Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VII th ICITS, VII. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

20. Geleneksel Öğretim İle PowerPoint Sunum Destekli Öğretimin Öğrenci Erişisine Etkisi.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

22. Üniversite Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Bilgi Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

23. İlköğretim İkinci Kademe Öğretmenlerinin Sınıf Disiplinini Sağlama Yöntemleri

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

2. Eğitimde Program Değerlendirme-I

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.469-488, 2017

4. Sınav Yoluyla Sosyal Bilgiler Öğretimi

Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Ramazan Sever, Mesut Aydın, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.475-496, 2016

5. Veri Sunumu

Bilgisayar I II, Güneş Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-313, 2012

6. Öğretim araç ve gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, A. S. Saracaloğlu,H. H. Bahar, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.185-208, 2007

7. Öğretimde iletişim teknolojileri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Hazırlama, Mehmet Gürol, Editör, Akis Kitabevi, Ankara, ss.163-180, 2006

8. Program değerlendirme

Öğretimde Planlama Uygulama Değerlendirme, Mehmet Gürol, Editör, Üniversite Kitapevi, Elazığ, ss.197-212, 2004
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

16

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

127

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

71

Proje

4

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları