Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (13)
1. TARIM KOOPERATİFLERİNİN PAZARLAMA SORUNLARI: BURDUR İLİNDE BİR UYGULAMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.1267-1294, 2023 (ESCI, TRDizin)
5. Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.221-237, 2018 (TRDizin)
6. Konaklama İşletmelerinde Atık Yönetimi ve Geri Dönüşüm: İnönü Üniversitesi Kale Göl Otel Örneği
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.225-234, 2018 (TRDizin)
7. Helal Gıda Perakendecilerinin Pazarlamaya Dönük Problemleri ve Çözüm Önerileri
İnönü Üniversitesi İİBF, Akademik Yaklaşımlar
, cilt.7, sa.2, ss.86-98, 2016 (Hakemli Dergi)
8. GSM Operatörlerinin Sunmuş Olduğu Gençlik Kampanyalarından Gençlerin Beklentilerine ve Memnuniyetlerine Yönelik Bir Araştırma
Avrasya Bilimler Akademisi Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.284-296, 2016 (Hakemli Dergi)
9. YAVAŞ ŞEHİR BELEDİYE HİZMETLERİNDE KENTSEL YAŞAM KALİTESİNİN İNCELENMESİ SEFERİHİSAR ÖRNEĞİ
ULUSLARARASI HAKEMLİ PAZARLAMA VE PAZAR ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.8, ss.25-56, 2016 (Hakemli Dergi)
10. GSM Operatörlerinin Sunmuş Olduğu Gençlik Kampanyalarından Gençlerin Beklentilerine ve Memnuniyetlerine Yönelik Bir Araştırma
Avrasya Bilimler Akademisi İşletme ve İktisat Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.284-296, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Perakende Sektörü İşletmelerinde Kurum İç imajı ve Satış Personeli Örgütsel Bağlılığı İlişkisi
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.1, sa.2, ss.137-155, 2014 (Hakemli Dergi)
12. Perakendeci İşletmelerde Kurum İç İmajı İle Satış Personelinin Örgütsel Bağlılığı Arasındaki İlişki Malatya da Bir Araştırma
Journal of Management, Marketing & Logistics,
, cilt.1, sa.2, ss.137-155, 2014 (Hakemli Dergi)
13. PERAKENDECİ İŞLETMELERDE ÇEVREYİ KORUMA BİLİNCİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.125-152, 2011 (Hakemli Dergi)
14. ÜRETİCİ İŞLETMELERDE YEŞİL AMBALAJLAMA ANLAYIŞ VE UYGULAMALARI MALATYA ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.4, ss.374-399, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çerçevesinde Perakendeci İşletmelerin Çevrenin Korunmasındaki Rolü
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.116-143, 2011 (Hakemli Dergi)
16. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇERÇEVESİNDE PERAKENDECİ İŞLETMELERİN ÇEVRENİN KORUNMASINDAKİ ROLÜ
NWSA-SOCIAL SCIENCES
, cilt.6, sa.1, ss.116-143, 2011 (Hakemli Dergi)
17. Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.32, ss.228-249, 2010 (Hakemli Dergi)
18. Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.195-219, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
2. The Influence of Lean Thinking on Environmental Outcomes
ISEM-2018, Saraybosna, Bosna-Hersek, 27 - 29 Haziran 2018, ss.134-139, (Tam Metin Bildiri)
4. GSM Operatörlerinin Sunmuş Olduğu Gençlik Kampanyalarından Gençlerin Beklentilerine ve Memnuniyetlerine Yönelik Bir Araştırma
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
5. GSM Operatörlerinin Sunmuş Olduğu Gençlik Kampanyalarından Gençlerin Beklentilerine ve Memnuniyetlerine Yönelik Bir Araştırma
15.Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.171, (Özet Bildiri)
