Makaleler
9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
5. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.19, sa.73, ss.206-219, 2020 (Hakemli Dergi)
6. EXAMINING THE CORRELATION BETWEEN ACADEMIC ACHIEVEMENT OF THE GENERAL BIOLOGY COURSE AND THE LEARNING STYLES IN SCIENCE TEACHER CANDIDATES
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.7, sa.4, ss.12-26, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Mitoz Bölünme Konusunun Öğretimi için Kavramsal Değişim Odaklı Somut Bir Öğretim Materyalinin Geliştirilmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.66-83, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
13. ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAPILANDIRMACI ÖĞRENME ORTAMI ALGILARI, FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARI, MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİLERİ VE FEN BİLİMLERİ YETENEKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
VII International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
17. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
25. Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.194, (Özet Bildiri)
