Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

2. Fen Eğitimi Alanında Sürdürülebilir Kalkınma Konusu ile İlgili Yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi

4. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK 2023), İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. BEING STUDENTS IN THE PANDEMIC PERIOD ACCORDING TO THE CANDIDATES OF SCIENCE AND PRIMARY MATHEMATICS TEACHERS: MENTAL IMAGES

3. Uluslararası 30 AĞUSTOS BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 30 Ağustos 2021, ss.103-109, (Tam Metin Bildiri)

4. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MENTAL RISK-TAKING BEHAVIORS AND METACOGNITIVE AWARENESS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN LEARNING SCIENCE

3. Uluslararası 30 AĞUSTOS BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 30 Ağustos 2021, ss.110-117, (Tam Metin Bildiri)

5. Projeye Dayalı Öğrenme Uygulaması Dersi Kapsamında Yapılan Fen Projelerinin Değerlendirilmesi

ERPA International Congresses on Education 2021, Sakarya, Türkiye, 03 Haziran 2021, ss.194-199, (Tam Metin Bildiri)

6. KORONAVİRÜS PANDEMİ DÖNEMİNDE YÜRÜTÜLEN UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME

3. ULUSLARARASI 23 NİSAN BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.81-90, (Tam Metin Bildiri)

7. KORONAVİRÜS (COVİD-19) PANDEMİSİ SIRASINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA BELİRLENMESİ

ISARC 2. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, (Tam Metin Bildiri)

8. TEACHERS' VIEWS ON THE DISTANCE EDUCATION SYSTEM

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

9. INVESTIGATION OF THE DISTANCE EDUCATION STUDY MADE IN TURKEY DURING THE COVID-19 PANDEMIC PERIOD

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

10. COVID-19 PROCESS DISTANCE EDUCATION APPLICATION: STAKEHOLDER VIEWS AND EVALUATIONS

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

11. ATTITUDES AND OPINIONS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES ABOUT THE USE OF TECHNOLOGY IN EDUCATION

V. ULUSLARARASI BATTALGAZİBİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

12. THE QUALITY OF DISTANCE EDUCATION PROCESS IN THE COVID-19 PANDEMIC PERIOD ACCORDING TO THE PARENT’S PERCEPTION: CASE OF MALATYA

V. ULUSLARARASI BATTALGAZİBİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

14. INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES’xx ATTITUDES TOWARDS TECHNOLOGY USE IN EDUCATION

1. ULUSLARARASI BEYDAĞI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 20 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

15. Comparison of Science Proficiency of Prospective Science Teachers and 6th Grade Students

1. ULUSLARARASI BEYDAĞI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.2, (Özet Bildiri)

16. Investigation of Science Teacher Candidates' Attitudes Towards Technology Use in Education

1. ULUSLARARASI BEYDAĞI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

17. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

18. The Effect of Preservice Science Teachers' Constructivist Learning Environment Perceptions on Their Academic Achievement

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.5, (Özet Bildiri)

19. PROSPECTIVE TEACHERS 'PERCEPTIONS ON SCIENCE CLASS ENVIRONMENT

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.182-188, (Tam Metin Bildiri)

20. METAPHORICAL PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS TOWARDS CLASS CONCEPT

2. ULUSLARARASI DİL VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

21. OUTDOOR LEARNING ENVIRONMENTS IN SCIENCE EDUCATION

2. ULUSLARARASI DİL VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, ss.8-12, (Tam Metin Bildiri)

22. THE RELATIONSHIP BETWEEN SECONDARY SCHOOL STUDENTS' CONSTRUCTIVIST LEARNING ENVIRONMENT PERCEPTIONS AND METACOGNITIVE AWARENESS

1 MAYIS ULUSLARARASI SOSYAL POLİTİKALAR VE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Mayıs 2019, ss.181-182, (Özet Bildiri)

23. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

1 MAYIS ULUSLARARASI SOSYAL POLİTİKALAR VE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Mayıs 2019, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)

24. An Investigation Of Prospective Science Teachers' Perceptions About Mobile Learning

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018, ss.15, (Özet Bildiri) Creative Commons License

26. Özel Yetenekli Öğrencilerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.208, (Özet Bildiri)

27. INVESTIGATING PRE-SERVICE SCIENCE STUDENTS' IMAGES TOWARDS SCIENCE LEARNING ENVIRONMET

3rd International Conference on Advances in Education and Social Science (ADVED), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

28. AN INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL GIFTED STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS SCIENCE

3rd International Conference on Advances in Education and Social Science (ADVED), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri) identifier

29. İnternet Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe ye Uyarlanması

3rd International Euroasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

30. İnternet Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.274-279, (Tam Metin Bildiri)

31. İnternet Tabanlı Öğrenme İnançları Ölçeğinin Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Türkçe’ye Uyarlanması

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.537-541, (Tam Metin Bildiri)

32. Investigating Correlates Of Gifted Students’ Motivation Towards Science Learning

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, ss.56, (Özet Bildiri) Creative Commons License
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları