Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Aday Özel Eğitim Öğretmenlerinin, IQ, Zekâ, Yetenek, Özel Yetenek, Üstünlük, Zekâ Kuramları ve Zekâ Testlerine İlişkin Bilgilerinin İncelenmesi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.3, ss.700-713, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Özel Yeteneklilere Neyi, Nasıl Öğretmeli ve Öğrenmeyi Nasıl Değerlendirmeli?: Bir Paydaşlar Görüşü Çalışması
International Journal of Turkish Educational Sciences
, cilt.5, sa.9, ss.190-203, 2017 (Hakemli Dergi)
Acquaintance, Knowledge and Alternative Conceptions of Eight Grade Students about Inheritance: A Three-tiered Testing Approach
European Journal of Health and Biology Education
, cilt.1, sa.6, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sözel Kısa Süreli Hafızalarını Belirlemeye Yönelik Bir Testin Geliştirilmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.104-116, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.121-135, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.157-168, 2016 (Hakemli Dergi)
Teaching processes and methods suggested by science teachers for overcoming alternative conceptions about genetics
The New Educational Review
, cilt.36, sa.2, ss.66-81, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üstün Yetenekli Olan ve Olmayan Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Davranışları ile Akademik Performanslarının Karşılaştırılması
III. INTERNATIONAL EURASİAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
TEOG Fen ve Teknoloji Sınavı Açısından Üstün Yetenekliler, İlköğretim Öğrencileri ve Öğretmen Adaylarının Değerlendirilmesi
IV. ULUSAL ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014
Determining Misconceptions of Turkish Eight Graders about Heredity
ııı. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, ROMA, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014
işbirlikli yaklaşımın öğrenme sürecine etkisi hakkında öğrenci görüşleri
I. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
İlköğretim 6. Sınıf Isının Yayılması Konusunda 5E Modeli ile Bir Laboratuar Etkinliğinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (ÖZEL YETENEKLİLERİN) EĞİTİMİNE GİRİŞ
ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (Özel Yeteneklilerin) EĞİTİMİ: Sistematik ve Bilimsel Dayanaklı Eğitim, Köksal, Mustafa Serdar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2021
Kapsayıcı Fen Bilimleri Eğitimi
İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.361-399, 2021