Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf ve Özel Eğitim Öğretmenliği Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançlarının İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

International Education Congress EDUCongress (2022), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022

Sınıf Öğretmeni ve Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Investigation of twice-exceptional concept in a visual way: A bibliometric study

International Congress on Gifted and Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019

Investigation of Twice-Exceptional Concept in a Visual Way: A Bibliometric Study

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE'19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019

Draw a gifted student!: Pre-service teachers’ images of gifted students.

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228

Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Özel Yetenekliler ve Zekâ İle İlgili Kavramlara İlişkin Görüşleri

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228 Sürdürülebilir Kalkınma

Draw A Gifted Student!: Pre-service Teachers’ Images of Gifted Students

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.12-24

Pre-service special education teachers’ metaphorical perceptions of gifted students, science and art center and teachers

International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018

An examination of pre-service special education teachers’ opinions on science and art centers

International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018

ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK KARİYER İLGİLERİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK TUTUMLARI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

TEOG Fen ve Teknoloji Sınavı Açısından Üstün Yetenekliler, İlköğretim Öğrencileri ve Öğretmen Adaylarının Değerlendirilmesi

IV. ULUSAL ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014

Determining Misconceptions of Turkish Eight Graders about Heredity

ııı. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, ROMA, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014

işbirlikli yaklaşımın öğrenme sürecine etkisi hakkında öğrenci görüşleri

I. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Bilimlerinde Oyun Tabanlı Öğretim

Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Oyun Tabanlı Öğretim, Sümeyra Akkaya, Editör, Eğiten Kitap, İstanbul, ss.23-34, 2023

Dİkkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Yaşayan Bireylere Bilim Öğretimi

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Eğitsel Müdahale Yaklaşımları, KARACA M. Abdulbaki, EKER Abdullah, Editör, Vİze Akademik, Ankara, ss.195-220, 2023

Fen bilimleri dersinde işbirliğine dayalı öğrenme: Deneysel bir çalışma

EĞİTİM & BİLİM 2022-II, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Akademi, ss.291-306, 2022

ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (ÖZEL YETENEKLİLERİN) EĞİTİMİNE GİRİŞ

ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (Özel Yeteneklilerin) EĞİTİMİ: Sistematik ve Bilimsel Dayanaklı Eğitim, Köksal, Mustafa Serdar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2021

Kapsayıcı Fen Bilimleri Eğitimi

İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.361-399, 2021
Metrikler

Yayın

46

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları