Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

2. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin fen bilimleri dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme

Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi INCES 2023), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin matematik dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS 2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

4. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN SINIF ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

International Education Congress EDUCongress (2022), Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

5. Sınıf ve Özel Eğitim Öğretmenliği Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançlarının İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

International Education Congress EDUCongress (2022), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

7. Sınıf Öğretmeni ve Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

8. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PRIMARY SCHOOL TEACHERS' COMPETENCY LEVELS FOR SPECIFIC LEARNING DISABILITY AND SELF-MONITORING LEVELS

6th International Conference on Science and Education (IConSE) 2022, Antalya, Türkiye, 15 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

9. Investigation of twice-exceptional concept in a visual way: A bibliometric study

International Congress on Gifted and Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

11. Investigation of Twice-Exceptional Concept in a Visual Way: A Bibliometric Study

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE'19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

12. Draw a gifted student!: Pre-service teachers’ images of gifted students.

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)

13. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Özel Yetenekliler ve Zekâ İle İlgili Kavramlara İlişkin Görüşleri

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Draw A Gifted Student!: Pre-service Teachers’ Images of Gifted Students

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)

15. Pre-service special education teachers’ metaphorical perceptions of gifted students, science and art center and teachers

International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

16. An examination of pre-service special education teachers’ opinions on science and art centers

International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

17. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK KARİYER İLGİLERİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK TUTUMLARI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. TEOG Fen ve Teknoloji Sınavı Açısından Üstün Yetenekliler, İlköğretim Öğrencileri ve Öğretmen Adaylarının Değerlendirilmesi

IV. ULUSAL ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

21. Determining Misconceptions of Turkish Eight Graders about Heredity

ııı. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, ROMA, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

22. işbirlikli yaklaşımın öğrenme sürecine etkisi hakkında öğrenci görüşleri

I. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Fen Bilimlerinde Oyun Tabanlı Öğretim

Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Oyun Tabanlı Öğretim, Sümeyra Akkaya, Editör, Eğiten Kitap, İstanbul, ss.23-34, 2023

2. Dİkkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Yaşayan Bireylere Bilim Öğretimi

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Eğitsel Müdahale Yaklaşımları, KARACA M. Abdulbaki, EKER Abdullah, Editör, Vİze Akademik, Ankara, ss.195-220, 2023

3. Fen bilimleri dersinde işbirliğine dayalı öğrenme: Deneysel bir çalışma

EĞİTİM & BİLİM 2022-II, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Akademi, ss.291-306, 2022

4. ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (ÖZEL YETENEKLİLERİN) EĞİTİMİNE GİRİŞ

ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (Özel Yeteneklilerin) EĞİTİMİ: Sistematik ve Bilimsel Dayanaklı Eğitim, Köksal, Mustafa Serdar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2021

5. Kapsayıcı Fen Bilimleri Eğitimi

İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.361-399, 2021
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

127

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

23

Proje

7

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları