SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ORTAOKUL 5.SINIFLARDA YABANCI DİL AĞIRLIKLI İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.64-89, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Sınıf Rehberlik Programının Sınıf Rehber Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
The Journal of Kesit Academy
, cilt.9, sa.34, ss.53-71, 2023 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Eleştirel Düşünmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Diyalektolog - Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.29, ss.33-60, 2022 (Hakemli Dergi)
Etwinning Projelerine Katılan Öğrencilerin Teknolojik Yeterliliklerinin Gelişimine Yönelik Veli Algıları
Diyalektolog - Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.28, ss.89-108, 2021 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.78, ss.1008-1025, 2021 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENMEEĞİLİMLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİNİNCELENMESİ
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.14, sa.50, ss.465-491, 2020 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Uygulanan Yabancı Dil (İngilizce) Öğretim Programının Değerlendirilmesi (Harran Üniversitesi Sosyal Bilimler Myo Örneği)
The Journal of Kesit Academy
, cilt.5, sa.21, ss.84-100, 2019 (Hakemli Dergi)
YENİLENEN İLKOKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
, cilt.11, ss.657-686, 2018 (Hakemli Dergi)
Developing the Attitude Scale for Islamic Law Lesson
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.25, ss.149-159, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Seçmeli proje Hazırlama Dersine yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.189-200, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının Bilgisayar Kullanma Alışkanlıkları Bakımından İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.56-65, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Teknoloji Kullanımı Kursu hizmetiçi eğitim programının değerlendirilmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1666-1688, 2016 (Hakemli Dergi)
ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.21-32, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4 Sınıf Türkçe Dersi Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Bu Sorunların Giderilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Akademik Bakış Dergisi
, sa.49, ss.440-460, 2015 (Hakemli Dergi)
Orta Öğretim Dil ve Anlatım Dersi (9‐12. Sınıflar) Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.16, ss.51-71, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Yeterlilik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.37-57, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Profillerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.12-21, 2014 (Hakemli Dergi)
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Başarı Yönelim Düzeylerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.8, ss.31-43, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.5, ss.101-114, 2012 (Hakemli Dergi)
Resmi ve Özel İlköğretim Birinci Kademede Öğrenim Gören Öğrencilerin Öğrenmeye İlişkin Tutumları
NWSA-e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.988-1006, 2011 (Hakemli Dergi)
Beden Eğitimi Öğretmenlerin Serbest Zamanlarını Değerlendirme Alışkanlıkları ve Öğrenmeye İlişkin Tutumları
NWSA e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.958-987, 2011 (Hakemli Dergi)
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algılarına Göre ve Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından İncelenmesi
Ahi Evran
, cilt.11, sa.1, ss.19-35, 2010 (Hakemli Dergi)
Fransa da Eğitim Personelinin Hizmet İçi Eğitimi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.5, ss.161-168, 2010 (Hakemli Dergi)
Evaluation of New Primary Science and Technology Curriculum Sample of Adıyaman
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.70-81, 2008 (Hakemli Dergi)
Dershane Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramı Açısından İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.21, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitim Konusundaki Yeterlikleri The Compotencies of Classroom Teacher Candidates on Special Education
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.106-114, 2005 (Hakemli Dergi)
Müfredat Labaratuar Okullarında MLO Görev yapan Öğretmen ve Yöneticilerin Uygulamada Karşılaştıkları Sorunlar
FIRAT ÜNV. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.11, sa.2, ss.199-208, 2001 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin İnternet ullanım Düzeyleri ve Beklentileri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.150, ss.2-8, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İLİTAM Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
11 uluslarası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017
İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları
11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102
İmam Hatip Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları İle Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2
İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam Girdi Süreç ve Ürün CIPP Modeli İle Değerlendirilmesi
25. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.769-770
Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form
The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371
İlköğretime Öğretmen Yetiştiren Eğitim Fakültesi Programlarının İlköğretim Programı Açısından İncelenmesi
Ices’08 International Conference on Educational Sciences, MAGOSA, 23 - 25 Haziran 2008, ss.1044-1048
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilişüstü Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zeka Profillerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.68-69
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenirken Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Nevşehir İli Örneği
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.283-284
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik meslek Bilgisi Dersleri ile İlgili KPSS Kursları Hakkındaki Görüşleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.213-217
19 Yüzyıl Misyonerlik Anlayışına Göre Kadın Eğitimi Abcfm in Türkiye deki Uygulamaları
2.Uluslararası Bir Bilim Kategorisi Olarak ”Kadın”: Edebiyat Dil ve Kültür Çalışmalarında Kadın Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2009
Proje Temelli Eğitim Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Etkisi
VIII. Ulusal Fen BilimleriMatematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
İnsan Hakları Eğitiminin Anlamı İlkeleri ve Amaçları
”, Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti Eğitiminin Çağdaş değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı., Ankara, Türkiye, 1 - 03 Mart 2008
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adayları Ve Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenleri Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Adıyaman İli Örneği
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.60-61
İlköğretim I Kademe Öğretmenlerinin Drama Yöntemini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.21-37
Eğitim Fakültesi İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Öğrenim Görmekte Olan Son Sınıf Öğrencilerinin Özel Eğitim Konusundaki Yeterlikleri Ve İhtiyaçlarının Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.361-362
İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar “Bilgi Şöleni”- 2, Samsun, Türkiye, 08 Mayıs 2004, ss.208-217
Bilgi Toplumu İnsanının Eğitimi Bilgi Teknolojileri Eğitiminin Etkililiği üzerine bir Araştırma
1. Uluslar arası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999
Kitap & Kitap Bölümleri
Yaşam Boyu Öğrenme
Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, EYUP İZCİ, Editör, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.3, Malatya, ss.1-20, 2010
Eğitimde Araç-Gereç ve Yeni teknolojiler
Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, Eyup İZCİ, Editör, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.5, Malatya, ss.1-27, 2010