Articles Published in Other Journals
YENİLENEN İLKOKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
, vol.11, pp.657-686, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Developing the Attitude Scale for Islamic Law Lesson
Journal of Education and Practice
, vol.8, no.25, pp.149-159, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Yeterlikleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.281-296, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Seçmeli proje Hazırlama Dersine yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.26, no.2, pp.189-200, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının Bilgisayar Kullanma Alışkanlıkları Bakımından İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.56-65, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde Teknoloji Kullanımı Kursu hizmetiçi eğitim programının değerlendirilmesi
International Journal of Human Sciences
, vol.13, no.1, pp.1666-1688, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
, vol.1, no.1, pp.21-32, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul 4 Sınıf Türkçe Dersi Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Bu Sorunların Giderilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Akademik Bakış Dergisi
, no.49, pp.440-460, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Yeterlilik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.2, pp.37-57, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmenlerinin 5 Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programına İlişkin Görüşleri
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Dumlupınar University Journal of Social Sciences
, no.41, pp.317-328, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Profillerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.1, no.1, pp.12-21, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenirken Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Nevşehir İli Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.3, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Başarı Yönelim Düzeylerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.8, pp.31-43, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, no.5, pp.101-114, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Beden Eğitimi Öğretmenlerin Serbest Zamanlarını Değerlendirme Alışkanlıkları ve Öğrenmeye İlişkin Tutumları
NWSA e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, vol.6, no.1, pp.958-987, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Resmi ve Özel İlköğretim Birinci Kademede Öğrenim Gören Öğrencilerin Öğrenmeye İlişkin Tutumları
NWSA-e-Journal of New World Sciences Academy
, vol.6, no.1, pp.988-1006, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algılarına Göre ve Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından İncelenmesi
Ahi Evran
, vol.11, no.1, pp.19-35, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Fransa da Eğitim Personelinin Hizmet İçi Eğitimi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, no.5, pp.161-168, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretime İlişkin Görüşleri (Class Teacher Candidates Views Toward Joint Class Teaching)
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.25, pp.111-122, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of New Primary Science and Technology Curriculum Sample of Adıyaman
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION
, vol.5, no.2, pp.70-81, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Dershane Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramı Açısından İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.21, pp.1-14, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Müfredat Labaratuar Okullarında MLO Görev yapan Öğretmen ve Yöneticilerin Uygulamada Karşılaştıkları Sorunlar
FIRAT ÜNV. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.11, no.2, pp.199-208, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin İnternet ullanım Düzeyleri ve Beklentileri
Milli Eğitim Dergisi
, no.150, pp.2-8, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İLİTAM Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
11 uluslarası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 24 - 26 May 2017
İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları
11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 May 2017, pp.1102
İmam Hatip Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları İle Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 April 2017, vol.2
İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 April 2017, vol.2
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam Girdi Süreç ve Ürün CIPP Modeli İle Değerlendirilmesi
25. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Turkey, 21 - 24 April 2016, pp.769-770

Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form
The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, pp.370-371
İlköğretime Öğretmen Yetiştiren Eğitim Fakültesi Programlarının İlköğretim Programı Açısından İncelenmesi
Ices’08 International Conference on Educational Sciences, MAGOSA, 23 - 25 June 2008, pp.1044-1048
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilişüstü Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012
Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zeka Profillerinin İncelenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, pp.68-69
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenirken Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Nevşehir İli Örneği
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.283-284
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik meslek Bilgisi Dersleri ile İlgili KPSS Kursları Hakkındaki Görüşleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.213-217
19 Yüzyıl Misyonerlik Anlayışına Göre Kadın Eğitimi Abcfm in Türkiye deki Uygulamaları
2.Uluslararası Bir Bilim Kategorisi Olarak ”Kadın”: Edebiyat Dil ve Kültür Çalışmalarında Kadın Sempozyumu, Aydın, Turkey, 27 - 29 April 2009
Proje Temelli Eğitim Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Etkisi
VIII. Ulusal Fen BilimleriMatematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 August 2008
İnsan Hakları Eğitiminin Anlamı İlkeleri ve Amaçları
”, Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti Eğitiminin Çağdaş değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı., Ankara, Turkey, 1 - 03 March 2008

Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adayları Ve Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenleri Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Adıyaman İli Örneği
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Muğla, Turkey, 13 - 15 September 2006, pp.60-61
İlköğretim I Kademe Öğretmenlerinin Drama Yöntemini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Turkey, 14 - 16 April 2006, vol.2, pp.21-37
Eğitim Fakültesi İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Öğrenim Görmekte Olan Son Sınıf Öğrencilerinin Özel Eğitim Konusundaki Yeterlikleri Ve İhtiyaçlarının Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Turkey, 6 - 09 July 2004, pp.361-362

İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar “Bilgi Şöleni”- 2, Samsun, Turkey, 08 May 2004, pp.208-217
Bilgi Toplumu İnsanının Eğitimi Bilgi Teknolojileri Eğitiminin Etkililiği üzerine bir Araştırma
1. Uluslar arası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Turkey, 14 - 16 October 1999
Books & Book Chapters
Yaşam Boyu Öğrenme
in: Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, EYUP İZCİ, Editor, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.3, Malatya, pp.1-20, 2010
Eğitimde Araç-Gereç ve Yeni teknolojiler
in: Öğretmenlik Meslek Bilgisi Alanındaki Gelişmeler, Eyup İZCİ, Editor, İnönü Üniversitesi, İNUZEM Yayını 2010-004.5, Malatya, pp.1-27, 2010