Biyografi
İlkokulu Kars Gazi Ahmet Muhtar Paşa İlkokulu'nda, Ortaokulu Malatya Anadolu Lisesi'nde, Lise öğrenimimi Malatya Fatih Lisesi'nde tamamladım. 2004 yılında Malatya İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde Sınıf Öğretmenliği Programına başladım aynı zamanda ikinci üniversite olarak Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü'nde lisans öğrenimime başladım. 2008 yılında İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı'nda bölüm 3.sü olarak derece ile mezun oldum. 2009 -2010 yılları arasında Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı Tanışık İlkokulu'nda Müdür Yetkili Öğretmen olarak görev yaptım. 2010-2011 eğitim-öğretim yılı Ekim ayında İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim (Temel Eğitim) Bölümü Sınıf Öğretmenliği Programında araştırma görevlisi olarak görev yaptıktan sonra, 2018 Eylül'de Dr. Öğretim Üyesi olarak aynı birimde görevime devam etmekteyim.
Duyurular & Dokümanlar
Duyuru
Geleneksel Çocuk Oyunları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2009 - 2021
2009 - 2021Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2013 - 2018
2013 - 2018Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Bölümü/Sınıf Eğitimi, Türkiye
2010 - 2013
2010 - 2013Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Bölümü/ Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2004 - 2011
2004 - 2011Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Kamu Yönetimi, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü/ Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
İlkokul Dördüncü Sınıf Matematik Dersinde Geometri Alt Öğrenme Alanlarına İlişkin Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Oyun Temelli Öğretimin Etkisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim/Sınıf Eğitimi
2013
2013Yüksek Lisans
Mevlâna'nın Mensur Eserlerinde Değerler Eğitimi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Bölümü/ Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 OrtaAlmanca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Sınıf Öğretmenliği
Spor Bilimleri ve Teknolojisi
Eğitimde Yaratıcı Drama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2018 - 2022
2018 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2010 - 2018
2010 - 2018Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorEditör
International Game Interaction Journal, Editör
2009 - 2010
2009 - 2010Diğer Kamu Kurumu, Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2009 - 2010
2009 - 2010Müdür Yetkili Öğretmen
Milli Eğitim Bakanlığı Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Tanışık İlkokulu, Müdür Yetkili Öğretmen
Verdiği Dersler
Lisans
Müze Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması 1
Risk Altındaki Çocukların Eğitimi
İlkokulda Drama
Matematik Öğretimi 1
Geleneksel Çocuk Oyunları
Beden Eğitimi ve Spor Kültürü
İlkokulda Drama
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitimde Proje Hazırlama
Müze Eğitimi
Geleneksel Çocuk Oyunları
Drama
Topluma Hizmet Uygulamaları
Beden Eğitimi ve Spor Kültürü
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Özel Eğitimde Oyun ve Müzik
İlkokulda Drama
Drama ve Oyun
Matematik Öğretimi II
Geleneksel Çocuk Oyunları
Matematik Öğretimi I
Müze Eğitimi
Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi
Erken Çocukluk Eğitiminde Geleneksel Çocuk Oyunları
Oyun ve Fiziki Etkinlikler Öğretimi
Ölçme ve Değerlendirme
İlkokulda Temel Matematik
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması I
Matematik Öğretimi I
Drama
Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim
Temel Matematik I
Matematik Öğretimi I
Öğrenci Sosyal Etkinlikleri (Seçmeli)
Matematik Öğretimi II
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Matematik Öğretimi I
Türk Eğitim Tarihi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Matematik Öğretimi II
Bilişim Toplumu ve Eğitimi (Seçmeli)
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Zihin Engellilerde Matematik Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Türk Eğitim Tarihi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretmenlik Uygulaması II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretmenlik Uygulaması II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması I
Lisans Çift Anadal
Öğrenme ve Öğretme Süreçleri
Değişen Eğitim ve Yeni Teknolojiler
Ana Baba Eğitimi Uygulamaları
İlköğretimde Matematik Öğretimi
Özel Eğitimde Yeni Yaklaşımlar
Erken Çocukluk Döneminde Yeni Yaklaşımlar
İlköğretimde Matematik Öğretimi
Özel Eğitimde Yeni Yaklaşımlar
Makaleler
2025
20251. Beslenme Üzerine Yapılmış Eğitim ve Öğretim, Spor Konulu Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi
Ceylan A., Akkaya S.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.751-783, 2025 (TRDizin)
2023
20232. PREDICTIVE RELATIONSHIPS BETWEEN PRE-SERVICE TEACHERS' BIOPHILIA LEVELS AND MULTIPLE INTELLIGENCE DOMAINS: A QUANTITATIVE ANALYSIS
AKKAYA G., AKKAYA S.
International Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.8, sa.23, ss.2772-2786, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Investigation of Primary School Teachers Opinions on Physical Activity Cards Used in Physical Education and Play Lessons
Akkaya S., Erkan A.
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi (Mediterranean Journal of Sport Science)
, cilt.5, sa.Özel Sayı, ss.171-184, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Analysis of Mind and Intelligence Games for Primary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes
Akkaya S., Kılınç E., Kapıdere M.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.576-586, 2022 (TRDizin)
2022
20225. An Investigation of the Relationship between the Parents’ Math Literacy Self-Efficacy and Their Math Anxieties
Akkaya S., Polat K.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.17, sa.2, ss.246-265, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Examining the Relationship Between Multidimensional Parenting Styles and Digital Parenting Awareness Levels of Parents
Akkaya S., Gezer Şen B., Kapıdere M.
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.13, sa.4, ss.546-573, 2021 (Scopus)
2021
20217. Investigation of the Relationship Between Prospective Teachers' Attitudes Towards Mobile Learning and Their Readiness for Mobile Learning
Akkaya S., Ciğerci F. M., Kapıdere M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.4, ss.2949-2965, 2021 (TRDizin)
2021
20218. Investigation of the Relationship between the Perfectionism and SelfEfficacy of Gifted Children
AKKAYA S., DOĞAN A., TOSİK H.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.13, sa.5, ss.1292-1313, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. An Investigation of the Relationship between Prospective Teachers’ Attitudes towards Multiculturality and Refugee Students
AKKAYA S., ŞAHİN S., GEZER ŞEN B.
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE , cilt.9, sa.2, ss.164-174, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Teacher Candidates’ Perception According to Mediation Effect of Play Perception and Play and Physical Activities Lesson
AKKAYA S.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.13, sa.3, ss.3165-3196, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. A Multi-Directional Assessment Related To E-Sports As A New Game Experience Field And Socialising Tool
AKKAYA S., GEZER ŞEN B., KAPIDERE M.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.968-988, 2021 (TRDizin)
2021
202112. Examination of Primary-School Teachers’ Views on Digital Game-Based Teaching
AKKAYA S., TAN Z., KAPIDERE M.
Temel Eğitim , cilt.11, ss.39-55, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Investigation of Creative Personality Traits as Predictors of 21st Century Skills and Competences of Prospective Classroom Teachers
AKKAYA S.
International Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.6, sa.14, ss.1936-1966, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Opinions of Primary School Teachers about Mathematics Teaching During the Covid-19 Pandemic Period
Kılınç E., Akkaya S., Kapıdere M.
Education Quarterly Reviews
, cilt.4, sa.3, ss.623-640, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Investigation of the Relationship between the Belief Levels of the Prospective Teachers on Learning Mathematics and their Beliefs on Problem Solving
Akkaya S., Doğan A., Coşkun Ş.
Social Science Development Journal , cilt.6, sa.27, ss.284-302, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. Technological Pedagogical Content Knowledge as a Predictor of Physical Education and Sports Teachers' Evaluations of Distance Education
AKKAYA S.
CYPRIOT JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.16, sa.4, ss.1643-1659, 2021 (Scopus)
2021
202117. A Study on Non Contact Games and Their Applicability During the Covid-19 Pandemic
AKKAYA S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1806-1827, 2021 (TRDizin)
2021
202118. “Kimin Yuvası” Resimli Çocuk Kitabına Çok Yönlü Bir Bakış
AKKAYA S.
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.112-116, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Investigation of the Relationship between Parents' Awareness of Digital Parenting and the Effects of Digital Games on Their Children
AKKAYA S., TAN Z., KAPIDERE M., ŞAHİN S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.889-917, 2021 (TRDizin)
2021
202120. How do digital games utilization levels predict a teachers digital material development self-efficacy?
AKKAYA S., KAPIDERE M.
World Journal on Educational Technology: Current Issues , cilt.13, sa.2, ss.322-335, 2021 (Scopus)
2016
201621. Teacher Candidates’xx Facebook Addiction Levels
YILMAZ M. B., AKKAYA S.
International Journal of Research and Scientific Innovation , cilt.4, sa.1, ss.447-450, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Sanat Eserleri Aracılığıyla Çocuklarda Eleştirel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
ŞAHİN S., AKKAYA S.
6. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2025, ss.20-21, (Özet Bildiri)
2024
20242. Validity And Reliability Study Of Prospective Teachers' Perception Of Childhood Risk Experiences Scale
AKKAYA S., ŞAHİN S.
11. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON ADVANCED STUDIES IN BASIC SCIENCES, Roma, İtalya, 11 - 13 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin fen bilimleri dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme
AKKAYA S., AKKAYA G.
Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi INCES 2023), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin matematik dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme
AKKAYA S., AKKAYA G.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS 2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
20225. Sınıf ve Özel Eğitim Öğretmenliği Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançlarının İncelenmesi
KINIK B., AKKAYA G., AKKAYA S.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Hazırbulunuşluğunun İncelenmesi
AKKAYA S., GEZER ŞEN B.
2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20227. Müze Eğitimi Dersinde Web 2.0 Araçları Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
AKKAYA S.
2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20228. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PRIMARY SCHOOL TEACHERS' COMPETENCY LEVELS FOR SPECIFIC LEARNING DISABILITY AND SELF-MONITORING LEVELS
AKKAYA S., AKKAYA G., ÜLGER M.
6th International Conference on Science and Education (IConSE) 2022, Antalya, Türkiye, 15 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20229. Okul Dışı Öğrenme Kılavuzlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
AKKAYA S., ÇAĞLAKPINAR B., ERKAN A.
III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
202210. İlkokulda Kodlama Eğitimine Yönelik Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi
AKKAYA S., ERKAN A.
III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2021
202111. Esports and English: Exploring the Experiences of Student Teachers of English Language Teaching
AKKAYA S., KINIK B.
The 5th International Academic Sports Studies Congress, Trabzon, Türkiye, 07 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202112. İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Tekrarına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri
AKKAYA S., YOLCU K.
19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
202113. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akıl ve Zekâ Oyunlarına İlişkin Görüşleri
AKKAYA S., FIRAT S., KÖROĞLU S.
I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2021
202114. Çocuk Oyun Alanlarının Temassız Oyunlara Uygunluğu Açısından İncelenmesi
AKKAYA S., ALTUNCU İ.
I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2021
202115. Covid-19 Salgını Sürecinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fiziksel Aktiviteye ve Obezite'ye İlişkin Görüşleri
AKKAYA S., KARAMAN C.
I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.3-4, (Özet Bildiri)
2021
202116. Drama Konulu Lisansüstü Tez Çalışmalarında Yer Alan Isınma Oyunlarının İncelenmesi
AKKAYA S., TOSİK H.
I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.24-25, (Özet Bildiri)
2021
202117. Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası
AKKAYA S., TOSİK H., KUYUCAK S., GÜLER S. N.
I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.36-37, (Özet Bildiri)
2021
202118. Examination of Classroom Teacher Candidates' Critical Thinking Skills through Advertisements
DOĞAN A., AKKAYA S.
International Online Conference on Mathematics Education, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.95-96, (Özet Bildiri)
2021
202119. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölme İşlemine Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
CAN D., AKKAYA S.
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.243, (Özet Bildiri)
2019
201920. İlkokulda Matematik Öğretiminde Kapsayıcı Eğitim Uygulamalarına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri
Akkaya S., Söylemez M.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2020
202021. Covid-19 Pandemi Döneminde Telafi Eğitimine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
AKKAYA S., POLAT K.
13. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.8, (Özet Bildiri)
2020
202022. Ebeveynlerin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlikleri, Matematik Kaygıları Arasındaki İlişki ve Covid-19 Pandemi Dönemi’nde Matematik Öğretimine Katılımlarına İlişkin Görüşleri
AKKAYA S., POLAT K.
13. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.88, (Özet Bildiri)
2019
201923. Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeyleri Düşük Olan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Tahmin Becerilerine İlişkin Görüşleri
AKKAYA S., CAN D., Yıldız A. N.
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201924. Sınıf Öğretmenlerinin Zeka Oyunlarının Matematik Öğretiminde Kullanılmasına İlişkin Görüşleri
AKKAYA S., KILINÇ E., ATEŞ B. K., Yabaş H.
1. Uluslararası Oyun Kongresi, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201925. Dijital Yerli ve Dijital Göçmenlere Göre “Oyun”
AKKAYA S., ŞAHİN S., ÇAĞLAKPINAR B.
1. Uluslararası Oyun Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, ss.39, (Özet Bildiri)
2019
201926. Diskalkuli İle İlgili Yurt İçi ve Yurt Dışı Çalışmalara İlişkin Bir Analiz
AKKAYA S., ŞAHİN S., Akmeşe A.
International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201927. Sınıf Öğretmenlerinin Diskalkuli’xxye İlişkin Görüşleri
AKKAYA S., MACİT E., KARANFİL Ö.
International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201928. İlkokul Öğretim Programlarının Medya Okur Yazarlığı Bağlamında İncelenmesi
AKKAYA S., YILMAZ M. B., Yıldız A. N.
2. Uluslararası temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201929. İlkokul Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi
AKKAYA S., YILMAZ M. B., Yıldız A. N.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201930. Sınıf Öğretmenlerinin ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çok Kültürlülüğe ve Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
AKKAYA S., MERTER F., ŞAHİN S.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201931. Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Etkinliklere ve Sosyal Etkinlik Modülüne İlişkin Görüşleri
AKKAYA S., Kısak Z.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201932. Rönesans’xxın Sönmeyen Işığı Leonardo Da Vinci’xxnin Matematik Becerisi Üzerine Bir İnceleme
AKKAYA S., Aslan H.
EJER Congress 2019, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
201933. İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
AKKAYA S., Kendirlioğlu Günhan N.
UBEST, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
201934. Kesir Öğretimi Konulu Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Değerlendirme
AKKAYA S., MACİT E., Kendirlioğlu Günhan N.
UBEST, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
201935. Müze Eğitimi Konulu Lisansüstü Tezlerin İ̇ncelenmesi
AKKAYA S., ŞAHİN S., YILDIZ A. N.
3.Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 4 - 06 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201936. Sözsüz İletişim Aracı Olarak Çocuk Çizimleri: Literatür Taraması
AKKAYA S., ŞAHİN S., KURTBAĞ B.
3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 4 - 06 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
201837. Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri İle Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki
KIRBAÇ M., BALI O., AKKAYA S.
International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201838. Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri ile Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki
KIRBAÇ M., BALI O., AKKAYA S.
International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201839. Reprodüksiyon Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Müzeler İlişkin Tutumuna Etkisi
GÖĞEBAKAN Y., AKKAYA S., KILIÇ G., KILIÇ G.
2. Uluslararası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi-Fırat Üniversitesi/ELAZIĞ, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.43-44, (Özet Bildiri)
2017
201740. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları ve Mobil Öğrenme Araçlarını Kullanma Öz Yeterlilikleri Arasindaki İlişki
KIRBAÇ M., AKKAYA S.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201741. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler
YILMAZ M. B., AKKAYA S., AYGÜN Y.
11th International Cmputer Instructional Technologies Symphosium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.856, (Özet Bildiri)
2017
201742. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler
YILMAZ M. B., AKKAYA S., AYGÜN Y.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201743. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Kullanımına İlişkin Görüşler
YILMAZ M. B., AKKAYA S., AYGÜN Y.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201744. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları ve Mobil Öğrenme Araçlarını Kullanma Öz Yeterlilikleri Arasındaki İlişki
KIRBAÇ M., AKKAYA S.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201745. Erken Çocukluk Döneminde Tangram Etkinliklerinin Çocukların Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
DURAN M., AKKAYA S.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2014
201446. The Relationship Between 5. Grade Student’xxs Scientific Process Skills and Attitudes Toward the ”Science ” Lesson (Sampling Malatya)
MERTER F., AKKAYA S.
International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2016
201647. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Tutumları Ve Bitişik Eğik Yazılarının Okunaklık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi İnönü Üniversitesi Örneği
MERTER F., AKKAYA S.
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201648. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Tutumları Ve Mesleki Özyeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi İnönü Üniversitesi Örneği
MERTER F., AKKAYA S.
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201649. No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down
YILMAZ M. B., AKKAYA S., AYGÜN Y.
6th International Conference on Humanities and Social Sciences, 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
201650. No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down
YILMAZ M. B., AKKAYA S., AYGÜN Y.
6th International Conference on Humanities and Social Sciences, London, Kanada, 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
201651. PDR Öğrencilerinin Demokrasi Özgürlük İnsan Hakları Çocuk Çocuk Hakları Ve Farklılık Kavramlarına İlişkin Metaforları İnönü Üniversitesi Örneği
GÜVEN D., DEMİRTAŞ H., AKKAYA S.
IIIrd International Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.231-232, (Özet Bildiri)
2016
201652. PDR ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK, İNSAN HAKLARI, ÇOCUK HAKLARI ve FARKLILIK KAVRAMLARINA İLİŞKİN METADORLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
GÜVEN D., DEMİRTAŞ H., AKKAYA S.
3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201653. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Tutumları ve Yazma Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi İnönü Üniversitesi Örneği
MERTER F., AKKAYA S.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201654. ERKEN ÇOCUKLUKTA YAZMA GÜÇLÜĞÜNE (DİSGRAFİYE) İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
AKKAYA S., GÜVEN D.
3. ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201555. Learning Styles Of The Pedagogical Formation Students
AYDEMİR H., KARALI Y., KOÇOĞLU E., AKKAYA S.
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)
2015
201556. Beliefs About Personal Competence Among Pedagogical Formation Students With Regard To The Teaching Profession
AYDEMİR H., KARALI Y., AKKAYA S.
INTE 2015 International Conference on New Horizons in Education, BERSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.38-44, (Tam Metin Bildiri)
2015
201557. Determining Primary School 3rd Grade Students Geomteric Thinking Levels Through Tangram Activities
AYDEMİR H., AKKAYA S., MACİT E., ÇINAR M., PALANCIOĞLU Ö. V., KARALI Y.
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201558. Determining Primary School 3rd Grade Students Geometric Thinking Levels Through Tangram Activities
AYDEMİR H., AKKAYA S., MACİT E., PALANCIOĞLU Ö. V., KARALI Y., ÇINAR M.
15th International Educational Technology Conference and International Reserach Symposium and New Media, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201559. Relationship Between Learning Styles and Attitudes Toward Geometry of Classroom Teaching Students
AYDEMİR H., AKKAYA S., MACİT E., ÖZHAN U., ÇINAR M.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201460. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki
AYDEMİR H., AKKAYA S.
ERPA International Educational Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2014
201461. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Algıları
AYDEMİR H., AKKAYA S.
ERPA International Educational Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2014
201462. The Perception of 8th Class Students Against Vaccination in Science Lesson
YILMAZ M. B., AKKAYA S., KURUCA Y., Ertürk E.
International Conference New Perspectives in Science Education Edition 3, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2014
201463. International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition
YILMAZ M. B., AKKAYA S.
International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2012
201264. Feridüddin Attar’ın Mentıku’xxt-Tayr’xxında Geçen Hikâyelerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
MERTER F., AKKAYA S.
II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
2012
201265. Düz Anlatım Yöntemi ve Sosyodrama Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Değer Kazanımları Üzerindeki Etkisi
MERTER F., AKKAYA S.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201266. Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlerin Önem Sırası
MERTER F., AKKAYA S.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201267. Müfettiş, Okul Yöneticileri, Öğretmen, Öğrenci ve Öğrenci Velilerine Göre ”Sınıf Öğretmenliği Mesleği”
DEMİRTAŞ H., AKKAYA S.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201168. Hikâyeler ile Öğrencilerin Sahip Olduğu Değerlerin Sorgulanması: Hoşgörü, Paylaşım ve Sorumluluk
MERTER F., AKKAYA S.
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. İlkokul Dördüncü Sınıf Matematik Dersinde Geometri Alt Öğrenme Alanlarına İlişkin Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Oyun Temelli Öğretimin Etkisi
AKKAYA S., MERTER F.
Eğiten Kitap, Ankara, 2021
2021
20212. Müze ve Müze Eğitimi Kaynakça Araştırması
AKKAYA S., YILDIZ A. N.
Eğiten Kitap, Ankara, 2021
2021
20213. Mevlânâ’nın Mensur Eserleri’nde Değerler Eğitimi -Fîhi Mâ Fîh, Mecâlis-İ Seb’a, Mektubat-
MERTER F., AKKAYA S.
Eğiten Kitap, Ankara, 2021
2021
20214. Beden Eğitimi ve Oyun Dersi'nde Giyilebilir Teknolojilerin Kullanımı
AKKAYA S.
Eğitim & Bilim 2021-II, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.75-83, 2021
2021
20215. İlişkisel Anlamayı Geliştirmede Matematiksel Modellerin Kullanımı
AKKAYA S.
Di̇skakuli̇ Olan Öğreci̇leri̇n Tanılanması, Değerlendi̇ri̇lmesi̇ ve Desteklenmesi, MUTLU YILMAZ, OLKUN SİNAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.253-264, 2021
2021
20216. Beyin Temelli Öğrenme
AKKAYA S., KINIK B.
Eğitimin Kavramsal Temelleri 3 Strateji ve Yöntemler, KIZILKAYA NAMLI AYSEL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.169-176, 2021
2021
20217. 21. Yüzyılda Eğitimle İlgili Yeni Yönelimler
AKKAYA S., TOSİK H.
Eğitime Giriş, YAŞAROĞLU CİHAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.307-333, 2021
2021
20218. Problem Temelli Öğrenme
AKKAYA S.
Eğitimin Kavramsal Temelleri 3 Strateji ve Yöntemler, KIZILKAYA NAMLI AYSEL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.177-188, 2021
2020
20209. Müdahaleye Yanıt Yöntemi
POLAT K., AKKAYA S.
Diskalkuli Matematik Öğrenme Güçlüğü Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması, MUTLU YILMAZ, OLKUN SİNAN, SARI MEHMET HAYRİ, AKGÜN LEVENT, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.139-160, 2020
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022Öğretmenlere Yönelik İletişim Araştırmalarının Sınıf İçi İletişim ve Öğretmen Bağlamında Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YAŞAROĞLU C. (Yürütücü), KURTBAĞ B., AKKAYA S., VANLI E., TAN Z.
2019 - 2019
2019 - 2019Müze ve Müze Eğitimi Kaynakça Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
AKKAYA S. (Yürütücü), YILDIZ A. N.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorInternational Game Interaction Journal (IGI Journal)
Baş Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2022
Kasım 2022EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021Üniversite Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019Toplum Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016ICQH2016 International Conference on Quality in Higher Education
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 20166th ICHSS 6th International Conference on Humanities and Social Sciences
Katılımcı
London-Birleşik Krallık
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016EJERCONGRESS2017 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Katılımcı
-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016USOS2016 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Mart 2016 - 01 Mart 2016
01 Mart 2016 - 01 Mart 2016UDEMKO 2016 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Aralık 2015 - 01 Aralık 2015
01 Aralık 2015 - 01 Aralık 2015
2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Katılımcı
Girne-Kıbrıs (Kktc)
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015INTE 2015 5th International Conference on New Horizons in Education
Katılımcı
Barcelona-İspanya
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015IETC2015 International Educational Technology Conference
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015ICRES2015 International Conference on Research in Education and Science
Katılımcı
-Türkiye
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015ICEMST2015 International Conference on Education in Mathematics, Science&Technology
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014ERPA International Congress on Education 2014
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Mart 2014 - 01 Mart 2014
01 Mart 2014 - 01 Mart 2014International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition
Katılımcı
Firenze-İtalya
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Katılımcı
Bolu-Türkiye
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 201211. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Katılımcı
Rize-Türkiye
01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011
01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011Değerler Eğitimi Sempozyumu "Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi"
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011
01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011I. Uluslararası LAÜ Tarih Kongresi
Katılımcı
Lefke-Kıbrıs (Kktc)
01 Nisan 2011 - 01 Nisan 2011
01 Nisan 2011 - 01 Nisan 2011Sürdürülebilir Kentleşme ve Kentlilik Sempozyumu
Katılımcı
--Seçiniz---Türkiye
Jüri Üyelikleri
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Vedat Sekin Tez Savunması - Fırat Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İnönü Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İnönü Üniversitesi
Aralık-2018
Aralık 2018