Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf ve Özel Eğitim Öğretmenliği Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançlarının İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Hazırbulunuşluğunun İncelenmesi

2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022

Müze Eğitimi Dersinde Web 2.0 Araçları Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi

2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokulda Kodlama Eğitimine Yönelik Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 23 Eylül 2022

Okul Dışı Öğrenme Kılavuzlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 23 Eylül 2022

Esports and English: Exploring the Experiences of Student Teachers of English Language Teaching

The 5th International Academic Sports Studies Congress, Trabzon, Türkiye, 07 Ekim 2021

İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Tekrarına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri

19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 12 Kasım 2021

Covid-19 Salgını Sürecinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fiziksel Aktiviteye ve Obezite'ye İlişkin Görüşleri

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.3-4 Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk Oyun Alanlarının Temassız Oyunlara Uygunluğu Açısından İncelenmesi

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.5-6

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akıl ve Zekâ Oyunlarına İlişkin Görüşleri

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.1-2

Drama Konulu Lisansüstü Tez Çalışmalarında Yer Alan Isınma Oyunlarının İncelenmesi

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.24-25

Examination of Classroom Teacher Candidates' Critical Thinking Skills through Advertisements

International Online Conference on Mathematics Education, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.95-96

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölme İşlemine Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.243

İlkokulda Matematik Öğretiminde Kapsayıcı Eğitim Uygulamalarına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Covid-19 Pandemi Döneminde Telafi Eğitimine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.8

Dijital Yerli ve Dijital Göçmenlere Göre “Oyun”

1. Uluslararası Oyun Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, ss.39

Sınıf Öğretmenlerinin Diskalkuli’xxye İlişkin Görüşleri

International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019

Müze Eğitimi Konulu Lisansüstü Tezlerin İ̇ncelenmesi

3.Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 4 - 06 Nisan 2019

Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri İle Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri ile Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Reprodüksiyon Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Müzeler İlişkin Tutumuna Etkisi

2. Uluslararası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi-Fırat Üniversitesi/ELAZIĞ, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.43-44

Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler

11th International Cmputer Instructional Technologies Symphosium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.856

Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Kullanımına İlişkin Görüşler

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017

Erken Çocukluk Döneminde Tangram Etkinliklerinin Çocukların Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

The Relationship Between 5. Grade Student’xxs Scientific Process Skills and Attitudes Toward the ”Science ” Lesson (Sampling Malatya)

International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014

No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down

6th International Conference on Humanities and Social Sciences, London, Kanada, 10 Aralık 2016

No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down

6th International Conference on Humanities and Social Sciences, 10 Aralık 2016

ERKEN ÇOCUKLUKTA YAZMA GÜÇLÜĞÜNE (DİSGRAFİYE) İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

3. ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Learning Styles Of The Pedagogical Formation Students

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.389-396

Beliefs About Personal Competence Among Pedagogical Formation Students With Regard To The Teaching Profession

INTE 2015 International Conference on New Horizons in Education, BERSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.38-44

Determining Primary School 3rd Grade Students Geometric Thinking Levels Through Tangram Activities

15th International Educational Technology Conference and International Reserach Symposium and New Media, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015

Relationship Between Learning Styles and Attitudes Toward Geometry of Classroom Teaching Students

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015

Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Algıları

ERPA International Educational Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

The Perception of 8th Class Students Against Vaccination in Science Lesson

International Conference New Perspectives in Science Education Edition 3, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition

International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014

Feridüddin Attar’ın Mentıku’xxt-Tayr’xxında Geçen Hikâyelerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012

Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlerin Önem Sırası

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Beden Eğitimi ve Oyun Dersi'nde Giyilebilir Teknolojilerin Kullanımı

Eğitim & Bilim 2021-II, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.75-83, 2021

İlişkisel Anlamayı Geliştirmede Matematiksel Modellerin Kullanımı

Di̇skakuli̇ Olan Öğreci̇leri̇n Tanılanması, Değerlendi̇ri̇lmesi̇ ve Desteklenmesi, MUTLU YILMAZ, OLKUN SİNAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.253-264, 2021

Beyin Temelli Öğrenme

Eğitimin Kavramsal Temelleri 3 Strateji ve Yöntemler, KIZILKAYA NAMLI AYSEL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.169-176, 2021

21. Yüzyılda Eğitimle İlgili Yeni Yönelimler

Eğitime Giriş, YAŞAROĞLU CİHAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.307-333, 2021

Problem Temelli Öğrenme

Eğitimin Kavramsal Temelleri 3 Strateji ve Yöntemler, KIZILKAYA NAMLI AYSEL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.177-188, 2021

Müdahaleye Yanıt Yöntemi

Diskalkuli Matematik Öğrenme Güçlüğü Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması, MUTLU YILMAZ, OLKUN SİNAN, SARI MEHMET HAYRİ, AKGÜN LEVENT, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.139-160, 2020

Metrikler

Yayın

119

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları