Makaleler
21
Tümü (21)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (12)
2. PREDICTIVE RELATIONSHIPS BETWEEN PRE-SERVICE TEACHERS' BIOPHILIA LEVELS AND MULTIPLE INTELLIGENCE DOMAINS: A QUANTITATIVE ANALYSIS
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.23, ss.2772-2786, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Investigation of Primary School Teachers Opinions on Physical Activity Cards Used in Physical Education and Play Lessons
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi (Mediterranean Journal of Sport Science)
, cilt.5, sa.Özel Sayı, ss.171-184, 2022 (Hakemli Dergi)
5. An Investigation of the Relationship between the Parents’ Math Literacy Self-Efficacy and Their Math Anxieties
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.17, sa.2, ss.246-265, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Investigation of the Relationship Between Prospective Teachers' Attitudes Towards Mobile Learning and Their Readiness for Mobile Learning
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.4, ss.2949-2965, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Investigation of the Relationship between the Perfectionism and SelfEfficacy of Gifted Children
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.5, ss.1292-1313, 2021 (Hakemli Dergi)
9. An Investigation of the Relationship between Prospective Teachers’ Attitudes towards Multiculturality and Refugee Students
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE
, cilt.9, sa.2, ss.164-174, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Teacher Candidates’ Perception According to Mediation Effect of Play Perception and Play and Physical Activities Lesson
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.3165-3196, 2021 (Hakemli Dergi)
11. A Multi-Directional Assessment Related To E-Sports As A New Game Experience Field And Socialising Tool
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.968-988, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Investigation of Creative Personality Traits as Predictors of 21st Century Skills and Competences of Prospective Classroom Teachers
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.14, ss.1936-1966, 2021 (Hakemli Dergi)
18. “Kimin Yuvası” Resimli Çocuk Kitabına Çok Yönlü Bir Bakış
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.112-116, 2021 (Hakemli Dergi)
21. Teacher Candidates’xx Facebook Addiction Levels
International Journal of Research and Scientific Innovation
, cilt.4, sa.1, ss.447-450, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
68
6. Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Hazırbulunuşluğunun İncelenmesi
2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
7. Müze Eğitimi Dersinde Web 2.0 Araçları Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
20. İlkokulda Matematik Öğretiminde Kapsayıcı Eğitim Uygulamalarına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
23. Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeyleri Düşük Olan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Tahmin Becerilerine İlişkin Görüşleri
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
24. Sınıf Öğretmenlerinin Zeka Oyunlarının Matematik Öğretiminde Kullanılmasına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası Oyun Kongresi, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
27. Sınıf Öğretmenlerinin Diskalkuli’xxye İlişkin Görüşleri
International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
28. İlkokul Öğretim Programlarının Medya Okur Yazarlığı Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
29. İlkokul Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
33. İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
UBEST, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
34. Kesir Öğretimi Konulu Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Değerlendirme
UBEST, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
35. Müze Eğitimi Konulu Lisansüstü Tezlerin İ̇ncelenmesi
3.Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 4 - 06 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
36. Sözsüz İletişim Aracı Olarak Çocuk Çizimleri: Literatür Taraması
3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 4 - 06 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
39. Reprodüksiyon Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Müzeler İlişkin Tutumuna Etkisi
2. Uluslararası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi-Fırat Üniversitesi/ELAZIĞ, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.43-44, (Özet Bildiri)
41. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler
11th International Cmputer Instructional Technologies Symphosium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.856, (Özet Bildiri)
42. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
49. No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down
6th International Conference on Humanities and Social Sciences, 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
50. No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down
6th International Conference on Humanities and Social Sciences, London, Kanada, 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
52. PDR ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK, İNSAN HAKLARI, ÇOCUK HAKLARI ve FARKLILIK KAVRAMLARINA İLİŞKİN METADORLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
57. Determining Primary School 3rd Grade Students Geomteric Thinking Levels Through Tangram Activities
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
58. Determining Primary School 3rd Grade Students Geometric Thinking Levels Through Tangram Activities
15th International Educational Technology Conference and International Reserach Symposium and New Media, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
59. Relationship Between Learning Styles and Attitudes Toward Geometry of Classroom Teaching Students
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
60. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki
ERPA International Educational Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
61. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Algıları
ERPA International Educational Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
62. The Perception of 8th Class Students Against Vaccination in Science Lesson
International Conference New Perspectives in Science Education Edition 3, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)
63. International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition
International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)
67. Müfettiş, Okul Yöneticileri, Öğretmen, Öğrenci ve Öğrenci Velilerine Göre ”Sınıf Öğretmenliği Mesleği”
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
2. Müze ve Müze Eğitimi Kaynakça Araştırması
Eğiten Kitap, Ankara, 2021
4. Beden Eğitimi ve Oyun Dersi'nde Giyilebilir Teknolojilerin Kullanımı
Eğitim & Bilim 2021-II, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.75-83, 2021
5. İlişkisel Anlamayı Geliştirmede Matematiksel Modellerin Kullanımı
Di̇skakuli̇ Olan Öğreci̇leri̇n Tanılanması, Değerlendi̇ri̇lmesi̇ ve Desteklenmesi, MUTLU YILMAZ, OLKUN SİNAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.253-264, 2021
8. Problem Temelli Öğrenme
Eğitimin Kavramsal Temelleri 3 Strateji ve Yöntemler, KIZILKAYA NAMLI AYSEL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.177-188, 2021