Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 68

2. Validity And Reliability Study Of Prospective Teachers' Perception Of Childhood Risk Experiences Scale

11. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON ADVANCED STUDIES IN BASIC SCIENCES, Roma, İtalya, 11 - 13 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

3. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin fen bilimleri dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme

Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi INCES 2023), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

4. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin matematik dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS 2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Sınıf ve Özel Eğitim Öğretmenliği Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançlarının İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Hazırbulunuşluğunun İncelenmesi

2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

7. Müze Eğitimi Dersinde Web 2.0 Araçları Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi

2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PRIMARY SCHOOL TEACHERS' COMPETENCY LEVELS FOR SPECIFIC LEARNING DISABILITY AND SELF-MONITORING LEVELS

6th International Conference on Science and Education (IConSE) 2022, Antalya, Türkiye, 15 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

9. Okul Dışı Öğrenme Kılavuzlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

10. İlkokulda Kodlama Eğitimine Yönelik Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

11. Esports and English: Exploring the Experiences of Student Teachers of English Language Teaching

The 5th International Academic Sports Studies Congress, Trabzon, Türkiye, 07 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

12. İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Tekrarına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri

19. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çevrimiçi, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

13. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akıl ve Zekâ Oyunlarına İlişkin Görüşleri

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)

14. Çocuk Oyun Alanlarının Temassız Oyunlara Uygunluğu Açısından İncelenmesi

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.5-6, (Özet Bildiri)

15. Covid-19 Salgını Sürecinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fiziksel Aktiviteye ve Obezite'ye İlişkin Görüşleri

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.3-4, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Drama Konulu Lisansüstü Tez Çalışmalarında Yer Alan Isınma Oyunlarının İncelenmesi

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.24-25, (Özet Bildiri)

17. Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Mayıs 2021, ss.36-37, (Özet Bildiri)

18. Examination of Classroom Teacher Candidates' Critical Thinking Skills through Advertisements

International Online Conference on Mathematics Education, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.95-96, (Özet Bildiri)

19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölme İşlemine Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.243, (Özet Bildiri)

20. İlkokulda Matematik Öğretiminde Kapsayıcı Eğitim Uygulamalarına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Covid-19 Pandemi Döneminde Telafi Eğitimine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.8, (Özet Bildiri)

25. Dijital Yerli ve Dijital Göçmenlere Göre “Oyun”

1. Uluslararası Oyun Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, ss.39, (Özet Bildiri)

26. Diskalkuli İle İlgili Yurt İçi ve Yurt Dışı Çalışmalara İlişkin Bir Analiz

International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Öğretmenlerinin Diskalkuli’xxye İlişkin Görüşleri

International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

28. İlkokul Öğretim Programlarının Medya Okur Yazarlığı Bağlamında İncelenmesi

2. Uluslararası temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Müze Eğitimi Konulu Lisansüstü Tezlerin İ̇ncelenmesi

3.Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 4 - 06 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

36. Sözsüz İletişim Aracı Olarak Çocuk Çizimleri: Literatür Taraması

3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 4 - 06 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

37. Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri İle Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

38. Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri ile Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

39. Reprodüksiyon Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Müzeler İlişkin Tutumuna Etkisi

2. Uluslararası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi-Fırat Üniversitesi/ELAZIĞ, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.43-44, (Özet Bildiri)

40. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları ve Mobil Öğrenme Araçlarını Kullanma Öz Yeterlilikleri Arasindaki İlişki

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler

11th International Cmputer Instructional Technologies Symphosium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.856, (Özet Bildiri)

42. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Görüşler

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

43. Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcısı Olarak Akıllı Telefon Kullanımına İlişkin Görüşler

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

44. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları ve Mobil Öğrenme Araçlarını Kullanma Öz Yeterlilikleri Arasındaki İlişki

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

45. Erken Çocukluk Döneminde Tangram Etkinliklerinin Çocukların Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

46. The Relationship Between 5. Grade Student’xxs Scientific Process Skills and Attitudes Toward the ”Science ” Lesson (Sampling Malatya)

International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)

49. No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down

6th International Conference on Humanities and Social Sciences, 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

50. No No Mo Fobia Hands Up Smartphones Down

6th International Conference on Humanities and Social Sciences, London, Kanada, 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

54. ERKEN ÇOCUKLUKTA YAZMA GÜÇLÜĞÜNE (DİSGRAFİYE) İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

3. ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

55. Learning Styles Of The Pedagogical Formation Students

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)

56. Beliefs About Personal Competence Among Pedagogical Formation Students With Regard To The Teaching Profession

INTE 2015 International Conference on New Horizons in Education, BERSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.38-44, (Tam Metin Bildiri)

58. Determining Primary School 3rd Grade Students Geometric Thinking Levels Through Tangram Activities

15th International Educational Technology Conference and International Reserach Symposium and New Media, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

59. Relationship Between Learning Styles and Attitudes Toward Geometry of Classroom Teaching Students

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

60. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki

ERPA International Educational Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

61. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Algıları

ERPA International Educational Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

62. The Perception of 8th Class Students Against Vaccination in Science Lesson

International Conference New Perspectives in Science Education Edition 3, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition

International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)

64. Feridüddin Attar’ın Mentıku’xxt-Tayr’xxında Geçen Hikâyelerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

65. Düz Anlatım Yöntemi ve Sosyodrama Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Değer Kazanımları Üzerindeki Etkisi

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

66. Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlerin Önem Sırası

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

67. Müfettiş, Okul Yöneticileri, Öğretmen, Öğrenci ve Öğrenci Velilerine Göre ”Sınıf Öğretmenliği Mesleği”

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

68. Hikâyeler ile Öğrencilerin Sahip Olduğu Değerlerin Sorgulanması: Hoşgörü, Paylaşım ve Sorumluluk

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

4. Beden Eğitimi ve Oyun Dersi'nde Giyilebilir Teknolojilerin Kullanımı

Eğitim & Bilim 2021-II, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.75-83, 2021

5. İlişkisel Anlamayı Geliştirmede Matematiksel Modellerin Kullanımı

Di̇skakuli̇ Olan Öğreci̇leri̇n Tanılanması, Değerlendi̇ri̇lmesi̇ ve Desteklenmesi, MUTLU YILMAZ, OLKUN SİNAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.253-264, 2021

6. Beyin Temelli Öğrenme

Eğitimin Kavramsal Temelleri 3 Strateji ve Yöntemler, KIZILKAYA NAMLI AYSEL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.169-176, 2021

7. 21. Yüzyılda Eğitimle İlgili Yeni Yönelimler

Eğitime Giriş, YAŞAROĞLU CİHAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.307-333, 2021

8. Problem Temelli Öğrenme

Eğitimin Kavramsal Temelleri 3 Strateji ve Yöntemler, KIZILKAYA NAMLI AYSEL, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.177-188, 2021

9. Müdahaleye Yanıt Yöntemi

Diskalkuli Matematik Öğrenme Güçlüğü Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması, MUTLU YILMAZ, OLKUN SİNAN, SARI MEHMET HAYRİ, AKGÜN LEVENT, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.139-160, 2020
Metrikler

Yayın

125

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

17

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları