Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (12)
1. Eğitimde kültüre duyarlı uygulamalar ölçeği: Ölçek uyarlama çalışması
International Journal of Educational and Social Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.113-138, 2025 (Hakemli Dergi)
8. Digital leadership in educational organizations: A scale adaptation study
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.131-146, 2025 (ESCI, TRDizin)
20. Prospective Teacher Training Program in Turkey: A Meta SynthesisStudy
Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.539-564, 2020 (ESCI)
21. Prospective Teacher Training Program in Turkey: A Meta Synthesis Study
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.2, ss.539-564, 2020 (ESCI)
23. The mediating effect of the trust of managers in teachers in the relation between manager support and organizational justice
Journal of Teacher Education and Educators (JTEE)
, cilt.8, sa.3, ss.265-280, 2019 (Hakemli Dergi)
24. Turkish College Students’ Trust in Professors and Engagement: “I trust therefore I engage!”
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.24, sa.3, ss.553-578, 2018 (Scopus)
25. Investigation of Students Trust Levels to Teachers, School Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modeling
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.259-283, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Okul Müdürüne ve Öğretmenlere Güven Düzeylerinin İncelenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.259-280, 2016 (Hakemli Dergi)
27. A meta analysis of the relationship between burnout and job satis faction of educational stakeholders
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.160-183, 2016 (Hakemli Dergi)
29. Sendikal vatandaşlık davranışı ve sendikal kimlik ilişkisi Öğretmenler üzerine bir araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.77-93, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Sendikal Vatandaşlık Davranışı ve Sendikal Kimlik İlişkisi: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Kendi Kendine Öz Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütleri İçin Türkçeye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
e-International Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.3, ss.101-115, 2015 (Hakemli Dergi)
32. Sendikal Vatandaşlık Davranışı ev Sendikal Kimlik İlişkisi Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.77-93, 2015 (Hakemli Dergi)
33. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Okul Müdürlerine Güven Düzeylerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.15, sa.3, ss.87-106, 2014 (Hakemli Dergi)
34. İlköğretim Okullarının Örgüt Tipi İle ÖğretmenlerinÖrgütsel Bağlılığı Arasındaki İlişki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.133-154, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
40
4. Otelcilik ve Turizm Meslek Liselerinde İşletmede Meslek Eğitimi Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
10. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
5. Üniversite Öğrencilerinin Okula Yabancılaşma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
II. uluslararası eğitim araştırmaları ve öğretmen eğitimi kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.310, (Özet Bildiri)
7. Örgüt Tipi, Örgütsel Mutluluk ile İş Doyumu Arasındaki İlişki: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.650, (Özet Bildiri)
8. Öğretmenlerin Mesleki Bağlılıkları İle Yaşam Doyumları
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.1051, (Özet Bildiri)
12. Üniversite Öğrencilerinin Okula Yabancılaşmalarının Yordayıcısı Olarak Öğretim Elemanlarına Güven
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen-Öğrenme Anlayışları İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Günümüz Liderlik Anlayışına Göre Kutadgu Bilig'de Liderlik Eğitimi
1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.86, (Özet Bildiri)
15. Günümüz Liderlik Anlayışına Göre Kutadgu Bilig'de Liderlik Eğitimi
1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.86, (Özet Bildiri)
17. İlkokullarda Öğretmenlerin Algıladığı Müdür Desteği İle Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Güveni ve Örgütsel Adalet Arasındaki İlişki
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. İLKOKULLARDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIĞI MÜDÜR DESTEĞİ İLE OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETMENLERE GÜVENİ VE ÖRGÜTSEL ADALET ARASINDAKİ İLİŞKİ
12. ULUSLARARSI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
19. Öğretmenlerin Eğitim İşkolundaki Sendikalara Üye Olma Nedenlerinin Analizi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Derslerine İlişkin Görüşleri
EYFOR-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
22. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflara ve Birleştirilmiş Sınıflardaki Öğretmenlere İlişkin Matafor Algıları
EYFOR-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
39. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
40. Pedagojik formasyon öğrencilerinin öz yeterlikleri ile öğrenci kontrol ideolojileri arasındaki ilişki
10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
Kitaplar
13
2. ORTAOKUL MÜDÜR YARDIMCILARININ EĞİTİM YÖNETİMİ SERTİFİKASINA İLİŞKİN BAKIŞ AÇILARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
EĞİTİM & BİLİM 2022-III, Doç. Dr. Songül KARABATAK, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.383-404, 2022
5. Dünyada Ve Türkiye’de Yükseköğretimde Uzaktan Öğretimin Tarihi Ve Gelişim Süreçleri
Yükseköğretimde Uzaktan Öğretim, , Editör, ANI Yayıncılık, Ankara, ss.29-47, 2021
7. Eğitim (Yönetimi) Araştırmalarında Araştırma ve Yayın Etiği
Eğitim Yönetiminde Araştırma, Kadir BEYCİOĞLU, Niyazi Özer, Yaşar KONDAKÇI, Editör, Pegem, Ankara, ss.66-87, 2018
8. MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERDEN BEKLENTİLERİ VE BUNLARIN GERÇEKLEŞME DÜZEYİ ..
Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem, ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.146-166, 2017
9. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARININ YORDAYICISI OLARAK ÖĞRETİM ELEMANLARINA GÜVEN
Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.167-185, 2017
10. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine İlişkin Görüşleri
Eğitime Dönüş E Kitap, Emine Babaoğlan, Erkan Kıral, Adem Çilek, Editör, EYUDER, Ankara, ss.316-325, 2016
11. Kültürel Değerlerle Sosyal Bilgiler Öğretimi
Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever, R, Aydın, M., Koçoğlu, M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.131-151, 2016
13. Eğitimin Temel Kavramları
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten, Ankara, ss.1-16, 2014