Assoc. Prof. SADIK ÇALIŞKAN


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Kişilerarası İletişim


WoS Research Areas: Social Sciences (Soc), Communication, Social Sciences General


Avesis Research Areas: Social Sciences and Humanities, Mass Communications and Mass Media, Public Relations

Education Information

2015 - 2018

2015 - 2018

Doctorate

Maltepe University, Faculty Of Communıcatıon, Department Of Publıc Relatıons And Promotıon, Turkey

2012 - 2014

2012 - 2014

Postgraduate

Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Turkey

1994 - 1998

1994 - 1998

Undergraduate

Hacettepe University, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Turkey

Dissertations

2018

2018

Doctorate

Türkiye’de Reklam Filmlerinde Hikaye Anlatıcılığı Kullanımı: 2017 Kristal Elma Festivali Örneği

Maltepe University, Instıtute Of Socıal Scıences

2014

2014

Postgraduate

Üreten tüketicinin yükselişi: Kullanıcıların ürettiği reklamlar

Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Foreign Languages

C1 Advanced

C1 Advanced

English

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Mass Communications and Mass Media

Public Relations

Academic Titles / Tasks

2021 - Continues

2021 - Continues

Associate Professor

Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2020 - Continues

2020 - Continues

Assistant Professor

Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2010 - 2020

2010 - 2020

Lecturer

Inonu University, Yabancı Diller Yüksekokulu, Hazırlık Eğitimi

Managerial Experience

2023 - Continues

2023 - Continues

Director Of Junior College

Inonu University, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Yüksekokulu

2020 - Continues

2020 - Continues

Vice Dean

Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2018 - 2019

2018 - 2019

Head of Department

Inonu University, Yabancı Diller Yüksekokulu

2012 - 2018

2012 - 2018

Chairperson of Department Quality Commission

Inonu University, Yabancı Diller Yüksekokulu

Non Academic Experience

2007 - 2010

2007 - 2010

İngilizce Öğretmeni

Beydağı Anadolu Lisesi

2006 - 2010

2006 - 2010

İngilizce Öğretmeni

National Education Directorate, Beydağı Anadolu Lisesi, Eğitim Öğretim

2004 - 2010

2004 - 2010

Eğitici Eğitmeni

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

1999 - 2006

1999 - 2006

İngilizce Öğretmeni

National Education Directorate, Malatya Anadolu Lisesi, Eğitim öğretim

1999 - 2000

1999 - 2000

TERCUMAN

GENELKURMAY BAŞKANLIĞI

1998 - 1999

1998 - 1999

İngilizce Öğretmeni

National Education Directorate, Özel Yamantürk Koleji, Eğitim Öğretim

1998 - 1999

1998 - 1999

ingilizce Öğretmeni

Yamantürk Koleji

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2024

2024

Dizilerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme

KILINÇ Ö., ÇALIŞKAN S.

II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 October 2024

2024

2024

Stalklama Davranışlarında Narsistik Yansımalar: “Baby Reindeer” Dizi İncelemesi

ÇALIŞKAN S., KILINÇ Ö.

II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 October 2024

2019

2019

Şehir Markalama İçin Bir Fırsat :

ÇALIŞKAN S.

1. ULUSLARARASI MALATYA GASTRONOMİ VE KÜLTÜR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 20 December 2019, pp.186

2020

2020

The Rise of Prosumer: User generated advertising

ÇALIŞKAN S., AKYOL M.

The WEI International Academic Conference, Barcelona, Spain, 11 - 13 February 2020, pp.50

2019

2019

MUTFAK DİPLOMASİSİ ÖRNEĞİ OLARAK TAYLAND MUTFAĞI

ÇALIŞKAN S.

1. ULUSLARARASI GASTRONOMİ VE KÜLTÜR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 20 December 2019

2019

2019

PROPAGANDA 2.0 : POST –TRUTH VE GERÇEĞİN MÜCADELESİ

ÇALIŞKAN S., BAYTİMUR T.

Prof. Dr. Alâeddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 25 April 2019

2019

2019

POST-TRUTH ÇAĞINDA GERÇEKLERE SADIK KALABİLMEK: HALKLA İLİŞKİLER İÇİN BİR FIRSAT OLARAK MEDYA OKURYAZARLIĞI

BAYTİMUR T., ÇALIŞKAN S.

Prof. Dr. Alâeddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 25 April 2019

2018

2018

Spor iletişiminde Hikaye Anlatıcılığı Kullanımı: Dört Büyükler Örneği

ÇALIŞKAN S., UĞURLU AKBAŞ Ö.

International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Germany, 28 June - 01 July 2018

2018

2018

Etkili bir Lobicilik Örneği: Amerikan Silah Lobisi

ÇALIŞKAN S., ÖZDEMİR M., ÖZTÜRK F.

ECSAC’18 European Conference On Science, Art Culture, 19 - 22 April 2018

2018

2018

Yabancılaştırma Faaliyeti Olarak Karanlık Turizm

ÇALIŞKAN S., ÖZTÜRK F., ÖZDEMİR M.

ECSAC’18 European Conference On Science, Art Culture, 19 - 22 April 2018

2017

2017

Kısa Mesaj Türkçesinden Sosyal Medya Türkçesine

ÖZDEMİR M., ÖZTÜRK F., ÇALIŞKAN S.

IX. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, Malatya, Turkey, 2 - 04 November 2017

2015

2015

The Use of Shakespeare in Contemporary Advertising Practices

TOPBAŞ H., ÇALIŞKAN S.

9th International IDEA Conference “Studies in English”, Malatya, Turkey, 15 April 2015

2018

2018

Göstergebilimsel Reklam Analizi: Fiat Egea Örneği

ÇALIŞKAN S., BAYTİMUR T.

2. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 19 - 21 April 2018

Books & Book Chapters

2024

2024

ANALYSIS OF SUSTAINABILITY CONCEPT POSTS ON X (TWITTER) WITHIN THE SCOPE OF DIGITAL PUBLIC RELATIONS PRACTICES OF THE TOP 10 MOST PRESTIGIOUS BRANDS IN TURKEY

DELEN ULAŞ Ö., ÇEKİÇ AKYOL A., ÇALIŞKAN S.

in: Digital Public Relations, KALENDER AHMET, CANÖZ NİLÜFER, ÇERÇİ ÜMMÜ ÖZLEM, CANÖZ KADİR, Editor, Palet Yayınevi, Konya, pp.309-330, 2024

2021

2021

Karanlık Turizm Üzerine Göstergebilimsel bir Analiz

Çalışkan S.

in: Farklı Perspektifleriyle Uluslararası turizm, Hulusi Binbaşıoğlu, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.159-174, 2021

2020

2020

Dijital Dünyada Spor Markası Çağrışımları: 4 Büyükler Resmi Twitter Hesapları Örneği

ÇALIŞKAN S.

in: DİJİTAL YAŞAM, YENİ İNSAN VE SONRASI, Karabulut Aydın, Arğın Emrah, Editor, Literatürk Academia, Konya, pp.163-178, 2020

2020

2020

Mobil Pazarlama

ÇALIŞKAN S.

in: Değişen Pazarlama Anlayişi Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Akçi Yavuz, Kılınç Kazım, Yıldız Arif, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.95-116, 2020

2018

2018

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ VE İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ TWITTER KULLANIMI KARŞILAŞTIRMASI

Çalışkan S., Baytimur T.

in: DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM OKUMALARI - I, EROL GÜLBUĞ,TOPBAŞ HASAN, Editor, Hiperlink, İstanbul, pp.168-191, 2018