Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (10)
4. Lisansüstü Eğitim Alan Diyanet Personelinin Akademik Eğitim İhtiyaçları
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi dergisi (Online)
, cilt.11, sa.1, ss.24-56, 2025 (Hakemli Dergi)
12. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenleri ve Öğrencilere Göre Derslerde Karşılaşılan İstenmeyen Öğrenci Davranışları
Hikmet Yurdu Düşünce - Yorum Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.181-214, 2019 (Hakemli Dergi)
13. II. Abdülhamit Dönemi Ahlâk Risalelerinden Terbiye-İ İslâmiyye Üzerine Bir İnceleme
KILIS 7 ARALIK ÜNIVERSITESI İLAHIYAT FAKÜLTESI DERGISI
, cilt.5, sa.8, ss.107-137, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Ahlaki Yargının Değişimi Üzerine Bir Araştırma
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.15, sa.30, ss.187-196, 2017 (Hakemli Dergi)
16. İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin ‘İmam Hatipli’ Vizyonu
Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi dergisi (Online)
, cilt.3, sa.2, ss.83-129, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Din Öğretimi Kurumları Öğrencilerinin Arapça Derslerine İlişkin Tutumları Ve Tutum Geliştirme Önerileri
Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi dergisi (Online)
, cilt.3, sa.1, ss.87-112, 2017 (Hakemli Dergi)
18. İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Tasavvufî Düşünce Eğilimleri
Journal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS)
, cilt.7, sa.3, ss.139-158, 2017 (Hakemli Dergi)
19. İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Karşı Tutumlarının Değerlendirilmesi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.29-48, 2016 (Hakemli Dergi)
20. İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Karşı Tutumları (İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği) / Attitudes of Divinity Faculty Students for the Arabic Course (Inonu University Faculty of Divinity Sample)
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.371-394, 2016 (SCI-Expanded)
22. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi
DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ
, cilt.15, sa.3, ss.93-116, 2015 (Hakemli Dergi)
24. İlahiyat Fakültelerinde Okutulan Arapça Dersine Karşı Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.2, ss.127-144, 2013 (Hakemli Dergi)
25. Sosyal Kesimler ve Sünnet Algıları Araştırması: Malatya (Din Eğitimi Alan Yorumu)
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.47-83, 2012 (Hakemli Dergi)
26. DKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.225-248, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
2. İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Hitabet Özgüven Düzeyleri
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Sempozyumu, 24 - 25 Ekim 2019
3. ENGELLİ KOORDİNATÖRLERİNİN ÖZEL EĞİTİMDE DİN EĞİTİMİNE YÖNELİK UYGULAMALARI, YÖNTEM, GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ
VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.210, (Özet Bildiri)
5. ÖRGÜN DİN EĞİTİMİ İÇİNDEKİ İNFORMAL SÜREÇLERDE İSLAM DÜŞÜNCESİNDEKİYORUM FARKLILIKLARININ TEZAHÜRLERİ
ULUSLARARASI İSLAM VE YORUM SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. İMAM HATİP LİSESİ İDARECİLERİNE GÖRE SANAT EĞİTİMİ İMKÂNLARI VE GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİ
GELECEĞİN İNŞASINDA İMAM HATİP OKULLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, ss.537-548, (Tam Metin Bildiri)
8. TRAFİK ALANINDA ÖNE ÇIKAN DEĞERLERİN İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ MÜFREDATI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
DİN VE TRAFİK SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2016, cilt.2, ss.296-309, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Öğretim Yöntem ve Teknikleri I
Din Öğretiminde Özel Öğretim Yöntemleri, Aşık Ev Hacer, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.123-163, 2021
4. Din ve Ahlak Eğitiminde Hikâyenin Rolü
Eğitimde Hikâyenin Gücü, Yakıncı Cengiz, Kızılay Ahmet, Editör, İnönü Ünİversitesi Yayınevi, Malatya, ss.165-173, 2019
6. TRAFİK ALANINDA ÖNE ÇIKAN DEĞERLERİNİLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ MÜFREDATI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
DİN VE TRAFİK, Sinanoğlu A.F.,Arslan M., Kubat M., Uçar R., Kıyak A., Demir S., Editör, Tdv Yayın Matbaacılık, Ankara, ss.295-309, 2016