Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. İLİTAM ÖĞRENCİ PROFİLİ -İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

ULUSLARARASIYÜKSEK DİN ÖĞRETİMİSEMPOZYUMU(Akademik ve Sosyal Yönleriyle), Malatya, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2019, cilt.2, ss.521-528, (Tam Metin Bildiri)

2. İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Hitabet Özgüven Düzeyleri

Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Sempozyumu, 24 - 25 Ekim 2019

3. ENGELLİ KOORDİNATÖRLERİNİN ÖZEL EĞİTİMDE DİN EĞİTİMİNE YÖNELİK UYGULAMALARI, YÖNTEM, GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ

VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.210, (Özet Bildiri)

4. TERBİYE-İ İSLÂMİYYE ADLI ESER ÜZERİNDEN II. ABDÜLHAMİT DÖNEMİ AHLAKEĞİTİMİ ANLAYIŞI ÜZERiNE BiR OKUMA

3. ULUSLARARASI DİNİ ARAŞTIRMALAR VE KÜRESEL BARIŞ SEMPOZYUMU-MEDENİYET VE BİRLİKTE YAŞAMA KÜLTÜRÜ, Sevilla, İspanya, 17 Mayıs 2017 - 22 Ocak 2018, cilt.1, ss.120, (Özet Bildiri)

5. ÖRGÜN DİN EĞİTİMİ İÇİNDEKİ İNFORMAL SÜREÇLERDE İSLAM DÜŞÜNCESİNDEKİYORUM FARKLILIKLARININ TEZAHÜRLERİ

ULUSLARARASI İSLAM VE YORUM SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

6. İMAM HATİP LİSESİ İDARECİLERİNE GÖRE SANAT EĞİTİMİ İMKÂNLARI VE GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİ

GELECEĞİN İNŞASINDA İMAM HATİP OKULLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, ss.537-548, (Tam Metin Bildiri)

7. İMAM HATİP LİSESİ ARAPÇA DERSLERİNE YÖNELİK TUTUM GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

GELECEĞİN İNŞASINDA İMAM HATİP OKULLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 27 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

8. TRAFİK ALANINDA ÖNE ÇIKAN DEĞERLERİN İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ MÜFREDATI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

DİN VE TRAFİK SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2016, cilt.2, ss.296-309, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Öğretim Yöntem ve Teknikleri I

Din Öğretiminde Özel Öğretim Yöntemleri, Aşık Ev Hacer, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.123-163, 2021

3. Türkiye’de Yüksek Din Öğretimi Arapça EğitimindeTutumlar ve Tutum Geliştirme Önerileri

Yükseköğretimde Arapça Eğitimi-2, Ahmet Ali ÇANAKCI Asem Hamdy Ahmed ABDELGHANY, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.5-34, 2020

4. Din ve Ahlak Eğitiminde Hikâyenin Rolü

Eğitimde Hikâyenin Gücü, Yakıncı Cengiz, Kızılay Ahmet, Editör, İnönü Ünİversitesi Yayınevi, Malatya, ss.165-173, 2019

6. TRAFİK ALANINDA ÖNE ÇIKAN DEĞERLERİNİLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ MÜFREDATI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

DİN VE TRAFİK, Sinanoğlu A.F.,Arslan M., Kubat M., Uçar R., Kıyak A., Demir S., Editör, Tdv Yayın Matbaacılık, Ankara, ss.295-309, 2016
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

6

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları