Yayınlar & Eserler

Makaleler 44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERİN OLUŞTURULMASINDA AİLENİN,OKULUN VE MEDYANIN ROLÜNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

4. ULUSLARARASI GAPSOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.534-537, (Tam Metin Bildiri)

2. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİBECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.287-291, (Tam Metin Bildiri)

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLER EĞİTİMİNİN AMACINA 528-530YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

4. ULUSLARARASI GAPSOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.528-530, (Tam Metin Bildiri)

4. Pedagojik formasyon eğitimi yansıtıcı düşünme becerilerine yönelik davranışlarının değerlendirilmesi (Malatya İli Örneği)

ÇUKUROVA3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2019, ss.150-155, (Tam Metin Bildiri)

5. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİTUTUM VE DEĞERLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.292-296, (Tam Metin Bildiri)

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKULLARDA VERİLEN DEĞERLEREĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.530-533, (Tam Metin Bildiri)

7. ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN PEDAGOJİK FORMASYONEĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİ UYGULAYABİLMEYETERLİKLERİNE KATKISI

ÇUKUROVA3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2019, ss.160-163, (Tam Metin Bildiri)

8. ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN PEDAGOJİK FORMASYONEĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİMİ PLANLAYABİLME YETERLİKLERİNEKATKISI

ÇUKUROVA3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 3 Ekim - 03 Haziran 2019, ss.156-159, (Tam Metin Bildiri)

9. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİBİLGİLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 26 Kasım 2019, ss.297-300, (Tam Metin Bildiri)

10. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)

1. Uluslararası Multi Disiplinler Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.3, ss.2380-2384, (Tam Metin Bildiri)

11. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ(MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)

1. Uluslararası Battalgazi Multi Disiplinler Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.3, ss.2368-2372, (Tam Metin Bildiri)

12. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ

1. Uluslararası Battalgazi Multi Disiplinler Çalışmlar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.3, ss.2385-2388, (Tam Metin Bildiri)

13. Ortaokul Öğretmenlerinin MEB Hizmetiçi eğitim faalkiyetlerine İlişkin Görüşleri (Siirt İli Örneği)

9. Uluslararsı Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.86, (Özet Bildiri)

14. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİNOKUL DENEYİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.86, (Özet Bildiri)

15. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININMESLEKİ TUTUMUNA ETKİSİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.86, (Özet Bildiri)

16. TEOG Sınavıının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Bir Sosyal Medya Analizi

II.International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.150, (Özet Bildiri)

17. Kendi Kendine Öğrenmeye İlişkin Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi

II.International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.168, (Özet Bildiri)

18. Can Mobile Learning Be An Opportunity for undergraduate Teacher Education?

13.International Conference on Social Science, Vienna, Avusturya, 6 - 07 Ekim 2017, ss.637-649, (Tam Metin Bildiri)

19. Ortaokul Öğretmenlerinin Mili Eğitim Bakanlığı Hizmet İçi eğitim faaliyetlerine İlişkin Tutumları (Elazığ İli Örneği)

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.713, (Özet Bildiri)

20. Eğitim-Bilişim Ağı Sisteminin Kulanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Malatya İli Örneği)

11.Uluslararsı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.715, (Özet Bildiri)

21. Uzaktan Eğitim İle Verilen İngilizce Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri (Muş Alparslan Üniv.Örneği)

8.Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.109, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul Öğretmenlerinin MEB Hizmetiçi Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri (Muş İli Örneği)

8.Uluslararsı Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.109, (Özet Bildiri)

24. Opinions of Secondary School Teachers on the in Service Training Applications of Meb (Malatya Province)

26. International Conference on Education Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2710-2711, (Özet Bildiri)

25. The opinions of Primary School Teachers on Meb in-service Training (Malatya Province)

26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2706, (Özet Bildiri)

26. Başarılı Öğretmenlerin Mesleki Gelişime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

I.International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.485, (Özet Bildiri)

28. Being a teacher from the perspective of beginning and experienced teacher against the challenges in their first year of profession

4. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.657-675, (Tam Metin Bildiri)

30. Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Özelliklerinin İncelenmesi

VIII.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.306, (Özet Bildiri)

31. Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Kavramına İlişkin Metaforlarının İncelenmesi

VIII.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.305, (Özet Bildiri)

32. Zümre Öğretmenler Kurulu Çalışmalarının Mesleki Gelişim Bağlamında İncelenmesi

VIII.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.306, (Özet Bildiri)

33. The Effect Cooperative Learning Methon on Students' Attitudes Towards English Classes and Their Achievements (Nevşehir University Sample)

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.220-221, (Özet Bildiri)

34. Investigation of Decisions of National Education Council About Teachers' Professional Development

The Third International Congress ofn Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.43-45, (Özet Bildiri)

35. Investigation of Teacher Candidates' Readinesses for self Directed Learning

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.131-132, (Özet Bildiri)

36. İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersinde İletişim Becerilerini Kulanmaya Yönelik Öğretmen Görüşleri

International Congress on Education-ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.104, (Özet Bildiri)

37. Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamında İnsan Hakları Eğitimine İlişkin Beklentileri

International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.103, (Özet Bildiri)

38. Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamındaki Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Beklentileri

International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.102, (Özet Bildiri)

39. Yeni hayatbilgisi programında yer alan kazanımların önerilen etkinlikler çerçevesinde gerçekleştirilebilme düzeylerinin belirlenmesi

1.Ulusal eğitim programları kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.105-110, (Tam Metin Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Derslerine Giren Öğretim Elemanlarının Demokratik Öğretim Ortamı Oluşturmalarına Yönelik Algıları (Fırat Üniv.Örneği)

Uluslararsı Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.199-203, (Tam Metin Bildiri)

42. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bulundukları Programa Yönelik Görüşleri

Ulusal Teknik Eğitim Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının İletişim Kaygılarıi

XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.253, (Tam Metin Bildiri)

47. Aday Öğretmenlerin Sınıftaki Tutum ve Davranışlarının Demokratiklik Düzeyine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi

II.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Van, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005, ss.232-239, (Tam Metin Bildiri)

48. Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Tutumlarının Değerlendirilmesi

Uluslararası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.398-414, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 8

2. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Kullanımı

21.Yüzyılda Öğretmen Becerileri, Hasan Aydemir, Fatih Mehmet Ciğerci ve Yalçın Karalı, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.367-392, 2022

3. ÖĞRETMEN NİTELİKLERİNİ GELİŞTİRMEDE HİZMET İÇİ EĞİTİM

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün-Bugün-Yarın), Mustafa ERGÜN Behçet ORALTaha YAZAR, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.361-384, 2018

4. ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Akademi, ss.41-50, 2018

5. Eğitim Sosyolojisinin Konusu,Kapsamı ve Özellikleri

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan Köse, S. Zeki Genç, Editör, Pegem A, Ankara, ss.79-95, 2018

6. Araştırmalarda Rapor Yazma

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Y.Kıncal, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.221-247, 2010

7. 4.Bölüm Öğrenme-Öğretme Süreci

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Gürbüz OCAK, Editör, PEGEMA YAYINCILIK, Ankara, ss.166-212, 2007

8. Eğitim Durumları ve Öğretim

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun ve Devrim Özdemir Alıcı, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.135-169, 2005
Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

71

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

61

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

395

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

197

H-İndeks (TrDizin)

6

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları