Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERİN OLUŞTURULMASINDA AİLENİN,OKULUN VE MEDYANIN ROLÜNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

4. ULUSLARARASI GAPSOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.534-537

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİBECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.287-291

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLER EĞİTİMİNİN AMACINA 528-530YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

4. ULUSLARARASI GAPSOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.528-530

Pedagojik formasyon eğitimi yansıtıcı düşünme becerilerine yönelik davranışlarının değerlendirilmesi (Malatya İli Örneği)

ÇUKUROVA3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2019, ss.150-155

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİTUTUM VE DEĞERLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.292-296

ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKULLARDA VERİLEN DEĞERLEREĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.530-533

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN PEDAGOJİK FORMASYONEĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİMİ PLANLAYABİLME YETERLİKLERİNEKATKISI

ÇUKUROVA3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 3 Ekim - 03 Haziran 2019, ss.156-159

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİBİLGİLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 26 Kasım 2019, ss.297-300

EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ(MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)

1. Uluslararası Battalgazi Multi Disiplinler Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.3, ss.2368-2372

EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ

1. Uluslararası Battalgazi Multi Disiplinler Çalışmlar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.3, ss.2385-2388

Ortaokul Öğretmenlerinin MEB Hizmetiçi eğitim faalkiyetlerine İlişkin Görüşleri (Siirt İli Örneği)

9. Uluslararsı Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.86

EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİNOKUL DENEYİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.86

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININMESLEKİ TUTUMUNA ETKİSİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.86

TEOG Sınavıının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Bir Sosyal Medya Analizi

II.International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.150

Kendi Kendine Öğrenmeye İlişkin Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi

II.International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.168

Can Mobile Learning Be An Opportunity for undergraduate Teacher Education?

13.International Conference on Social Science, Vienna, Avusturya, 6 - 07 Ekim 2017, ss.637-649

Eğitim-Bilişim Ağı Sisteminin Kulanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Malatya İli Örneği)

11.Uluslararsı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.715

Uzaktan Eğitim İle Verilen İngilizce Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri (Muş Alparslan Üniv.Örneği)

8.Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.109

Ortaokul Öğretmenlerinin MEB Hizmetiçi Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri (Muş İli Örneği)

8.Uluslararsı Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.109

The opinions of Primary School Teachers on Meb in-service Training (Malatya Province)

26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2706

Başarılı Öğretmenlerin Mesleki Gelişime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

I.International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.485

Being a teacher from the perspective of beginning and experienced teacher against the challenges in their first year of profession

4. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.657-675

Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Özelliklerinin İncelenmesi

VIII.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.306

Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Kavramına İlişkin Metaforlarının İncelenmesi

VIII.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.305

Zümre Öğretmenler Kurulu Çalışmalarının Mesleki Gelişim Bağlamında İncelenmesi

VIII.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.306

The Effect Cooperative Learning Methon on Students' Attitudes Towards English Classes and Their Achievements (Nevşehir University Sample)

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.220-221

Investigation of Decisions of National Education Council About Teachers' Professional Development

The Third International Congress ofn Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.43-45

Investigation of Teacher Candidates' Readinesses for self Directed Learning

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.131-132

Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamında İnsan Hakları Eğitimine İlişkin Beklentileri

International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.103

Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamındaki Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Beklentileri

International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.102

İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bulundukları Programa Yönelik Görüşleri

Ulusal Teknik Eğitim Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2

Öğretmen Adaylarının İletişim Kaygılarıi

XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.253

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Kullanımı

21.Yüzyılda Öğretmen Becerileri, Hasan Aydemir, Fatih Mehmet Ciğerci ve Yalçın Karalı, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.367-392, 2022

ÖĞRETMEN NİTELİKLERİNİ GELİŞTİRMEDE HİZMET İÇİ EĞİTİM

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün-Bugün-Yarın), Mustafa ERGÜN Behçet ORALTaha YAZAR, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.361-384, 2018

ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Akademi, ss.41-50, 2018

Eğitim Sosyolojisinin Konusu,Kapsamı ve Özellikleri

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan Köse, S. Zeki Genç, Editör, Pegem A, Ankara, ss.79-95, 2018

Araştırmalarda Rapor Yazma

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Y.Kıncal, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.221-247, 2010

4.Bölüm Öğrenme-Öğretme Süreci

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Gürbüz OCAK, Editör, PEGEMA YAYINCILIK, Ankara, ss.166-212, 2007

Eğitim Durumları ve Öğretim

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun ve Devrim Özdemir Alıcı, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.135-169, 2005

Metrikler

Yayın

98

Atıf (WoS)

71

Atıf (Scopus)

61

H-İndeks (Scopus)

4

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları