-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2024 Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1995 - 2006 Öğretim Görevlisi
Dicle Üniversitesi, Siirt Eğitim Fakültesi
-
1988 - 2004 MÜDÜR YARDIMCISI
YURT-KUR, MÜDÜR YARDIMCISI
-
Doktora
Eğitimde Yeni Yönelimler
BilgiToplumu ve Eğitim
-
Yüksek Lisans
Eğitimde Program Değerlendirme I
-
Lisans
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Eğitim Programları ve Öğretimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Eğitim Programları ve Öğretimi
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Çift Anadal
Eğitimde Program Değerlendirme I
Eğitimde Program Değerlendirme I
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME
-
Lisans Yandal
Eğitimde Yeni Yönelimler
BilgiToplumu ve Eğitim
Eğitimde Yeni Yönelimler
İlköğretimde Etkili Vatandaşlık Eğitimi
BilgiToplumu ve Eğitim
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER
-
Yabancı dil öğretiminde öğrenen merkezli yöntemlerin akademik başarı ve derse yönelik tutum üzerindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması
Özbek R. (Danışman)
B.ÜZÜM(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Mobil destekli danışmanlık ile öğretmenlik uygulamasının aday öğretmenlerin öz yeterlik algıları ve öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları üzerindeki etkileri
Özbek R. (Danışman)
M.KARADAĞ(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Öğretmenlerin mesleki gelişime katılımlarıyla, mesleki gelişime yönelik tutumları, kendi kendine öğrenmeye hazır bulunuşlukları ve destekleyici okul özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbek R. (Danışman)
M.EROĞLU(Öğrenci), Doktora, 2019 -
İngilizce öğretmelerinin farklı kültürlerle etkileşim düzeyleri ile kültürlerarası iletişimsel yeterlilikleri
Özbek R. (Danışman)
S.SEZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve başarılarına etkileri (Nevşehir Üniversitesi örneği)
Ş.KARTAL(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Yeni ortaöğretim matematik programı kapsamında, ortaöğretim matematik öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramı uygulamalarına ilişkin görüşleri
M.İLKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim okullarında uygulanan proje ve performans görevlerinin etkililiğinin değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)
H.ZELYURT(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Yabancı dil ağırlıklı liselerde okutulan İngilizce ders kitabının etkili kullanılabilmesi için taşıması gereken özelliklere ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi (Elazığ ve Diyarbakır illeri örneği)
Özbek R. (Danışman)
V.Batdı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010