Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examining Teachers' Participation in Professional Developmentin Terms of Their Demographic Characteristics
EXCELLENCE IN EDUCATION JOURNAL
, cilt.12, sa.1, ss.55-81, 2023 (Hakemli Dergi)
Teachers’ Perceptions About School Characteristics Supporting Professional Development: A Scale Development Study
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE
, cilt.9, sa.4, ss.325-337, 2021 (Hakemli Dergi)
Etkili Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.37, ss.73-92, 2020 (Hakemli Dergi)
İYEP (İlkokullarda Yetiştirme Programı)Uygulamalarına İlişkin Sınıf ÖğretmenlerininGörüşleri
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.1, ss.387-415, 2019 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının İnternet Bağımlılık Düzeyi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.976-986, 2019 (Hakemli Dergi)
The Investigation of the Relationship between Attitudes Toward E-Learning and Self-Directed Learning With Technology of Secondary School Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.5, ss.297-314, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ PROFESYONELLİKLERİYLE MESLEKİGELİŞİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.30, ss.4379-4388, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİM KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.11, sa.59, ss.754-765, 2018 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim İle Verilen İngilizce Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri: Muş Alparslan Üniversitesi Örneği
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.421-429, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaa Kulanımına İlişkin Tutumları: Malatya İl Örneği
Manas Journal of Social Studies
, cilt.7, sa.1, ss.25-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü Eğitim Programlarında ”Uzaktan Eğitim Uygulamasına” Yönelik ”Eğitim Bilimleri Bölümü” Akademisyenlerinin Görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.64, ss.1616-1627, 2017 (Hakemli Dergi)
Can Mobile Learning Be An Opportunity for Undergraduate Teacher Education?
European Journal of Social Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.341-350, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğretmenlerinin MEB Hizmetiçi Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri (Muş İli Örneği)
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.71-83, 2017 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.796-820, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kendi Kendine Öğrenmeye İlişkin Hazırbulunuşluklarının İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.17-36, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine İlişkin Milli Eğitim Şurası Kararlarının İncelenmesi
ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
, cilt.5, sa.12, ss.81-88, 2016 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinden ÖTBB Tekniğiyle İşlenen İngilizce Dersine İlişkin Öğrenci Görüşleri
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL LINGUAL SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.85-106, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Eğitiminin Amaçlarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.14, sa.55, ss.220-230, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının İlköğretim Okullarındaki Vatandaşlık ve İnsan Hakları Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.58-67, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Yabancı Dil öğretimnde konuşma becerilerinin geliştirilmesinde İngilizce ders kitaplarının etkililiği
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.3, ss.892-902, 2010 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Alan Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi Öğretim Yeterliklerinin Değerlendirilmesi Fırat Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.111-128, 2009 (Hakemli Dergi)
Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümlerindeki Branş Öğretim Elemanlarının Sorulardan Yararlanma Yeterlikleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.175-185, 2008 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.221-232, 2007 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Eğitiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Dersin Hedeflerine Ulaşma Düzeyine Etkisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.13, ss.261-270, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Öğretmenlerinin MEB Hizmetiçi eğitim faalkiyetlerine İlişkin Görüşleri (Siirt İli Örneği)
9. Uluslararsı Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.86
Can Mobile Learning Be An Opportunity for undergraduate Teacher Education?
13.International Conference on Social Science, Vienna, Avusturya, 6 - 07 Ekim 2017, ss.637-649
Ortaokul Öğretmenlerinin Mili Eğitim Bakanlığı Hizmet İçi eğitim faaliyetlerine İlişkin Tutumları (Elazığ İli Örneği)
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.713
Eğitim-Bilişim Ağı Sisteminin Kulanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Malatya İli Örneği)
11.Uluslararsı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.715
Uzaktan Eğitim İle Verilen İngilizce Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri (Muş Alparslan Üniv.Örneği)
8.Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.109
Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları İle İnternet Bağımlılıkları Arasındaki İlişki (Malatya İli Örneği)
8.Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.128
Ortaokul Öğretmenlerinin MEB Hizmetiçi Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri (Muş İli Örneği)
8.Uluslararsı Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.109
Opinions of Secondary School Teachers on the in Service Training Applications of Meb (Malatya Province)
26. International Conference on Education Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2710-2711
The opinions of Primary School Teachers on Meb in-service Training (Malatya Province)
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2706
Being a Teacher from the Perspective of Beginning and Experienced Teachers against the Challenges in Their First Year of Profession
The 4th International Congress on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016
İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersinde İletişim Becerilerini Kulanmaya Yönelik Öğretmen Görüşleri
International Congress on Education-ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.104
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamında İnsan Hakları Eğitimine İlişkin Beklentileri
International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.103
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamındaki Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Beklentileri
International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.102
Yeni hayatbilgisi programında yer alan kazanımların önerilen etkinlikler çerçevesinde gerçekleştirilebilme düzeylerinin belirlenmesi
1.Ulusal eğitim programları kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.105-110
Öğretmen Adaylarının Derslerine Giren Öğretim Elemanlarının Demokratik Öğretim Ortamı Oluşturmalarına Yönelik Algıları (Fırat Üniv.Örneği)
Uluslararsı Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.199-203
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bulundukları Programa Yönelik Görüşleri
Ulusal Teknik Eğitim Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2
Öğretman Algılarına Göre Öğretmenlerin Sınıftaki Tutum ve Davranışlarının Demokratiklik Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.787-793
Öğretmen Algılarına Göre Eğitim Fakültesi Öğretim Programının İlköğretim, Öğretim Ortamlarının ve Öğretmenlerin "Yapılandırmacı Öğretim Anayışı"na Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.1, ss.409-415
Aday Öğretmenlerin Sınıftaki Tutum ve Davranışlarının Demokratiklik Düzeyine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi
II.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Van, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005, ss.232-239
Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Tutumlarının Değerlendirilmesi
Uluslararası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.398-414
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Kullanımı
21.Yüzyılda Öğretmen Becerileri, Hasan Aydemir, Fatih Mehmet Ciğerci ve Yalçın Karalı, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.367-392, 2022
ALTERNATİF DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Akademi, ss.41-50, 2018
Araştırmalarda Rapor Yazma
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Y.Kıncal, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.221-247, 2010
4.Bölüm Öğrenme-Öğretme Süreci
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Gürbüz OCAK, Editör, PEGEMA YAYINCILIK, Ankara, ss.166-212, 2007
Eğitim Durumları ve Öğretim
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun ve Devrim Özdemir Alıcı, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.135-169, 2005